Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2020.10.22 0 0 1336

Köszi a választ!

 

Kézi-kézi :) van benne, fullra felhúzom, talán még egy kattanást tudna, de akkor már tényleg atombevan' húzva... (hogy már azt nehéz kiengedni) bár inkább azzal legyen akkor a matek.

 

Nem sokat mozdul amúgy az autó, tehát nem centiket gurul, "csak" pont annyit hogy megfeszüljön a váltó.

 

Előzmény: Varshi (1334)
TSI+CNG Creative Commons License 2020.10.22 0 1 1335

Evvel az eljárással  dupla tömegü lendkereket gyilkolod.

Én így használom.

Lejtő-emelkedő...nyomom a féket.....kézfék behúz....elengedem a féket....kocsi mozdul,kézi megfogja.....berakom P-be.

Indulás...motor jár....nyomom a féket...berakom D-be....kézi kienged...GO.

Problémád elmúlik

Előzmény: Törölt nick (1333)
Varshi Creative Commons License 2020.10.22 0 0 1334

Sőt, indítózásnál mintha ütne is egyet.

 

KÉZIféknél az a megoldás, hogy izomból behúzod, hogy P-ben már egy cm-t se mozduljon, ha felemelted a lábad a fékről.

Automata kézi rögzítőféknél nem tudom, mit lehet kezdeni.

Előzmény: Törölt nick (1333)
Törölt nick Creative Commons License 2020.10.22 0 0 1333

Sziasztok,

adott egy Vw 6os dsg-vel, (valós 54e km) amivel most lejtős- meredek utcába kell parkolnom.

 

Mennyire normális jelenség, hogy konkrétan P-ből kihúzásnál ránt egyet a váltó, volt hogy eleve nehezen jött ki már P-ből, de olyan is volt hogy simán/simábban kijött, de akkor is rántott egyet.

Természetesen előbb kézi aztán P-be, de egy minimálisat érezni hogy bemozdul az autó, hallom is ahogy kattan a retesz. Nem kizárt hogy a kéziféknél kicsit több a holtjáték, de ettől függetlenül nem "csak" szorulnia kéne ilyenkor mikor P-ből kiveszem ? Normálisan hogy ránt-kattan is ?

 

Azért kérdezném, mert lassan itt a garancia vége, voltam szervizben, nem találtak semmit, hibakód nincs, mondjuk ezt a jelenséget leszámítva valóban semmi hibajelenség, az olajat mondták hogy majd 60nál dobni kell, illetve a hosszú hétvége után ránéznek a kézire.

 

Köszönöm ha valaki érdemben reagál....

Kristóf Dániel Creative Commons License 2020.10.22 0 0 1332

Ott tart a folyamat, hogy 3. hete áll az autó egy Pappas Márkaszervízben, kicserélték a teljes váltót, kuplungot, lendkereket, csapágyakat. Ígéretünk szerint az újratanítás után, jövőhéten elhozhatom az autót.

Előzmény: Kristóf Dániel (1328)
Villa Tópart Tomi Dia Creative Commons License 2020.10.10 0 0 1331

Szia ! Nekem ugyanezt csinálja , a Tiédnek kiderült mi volt a baja ?

Előzmény: Mihajlovits Milán (1191)
Thelilcsa Creative Commons License 2020.10.10 0 0 1330

Sziasztok, olyan kérdésben kérném segítségeteket, van egy vw6golf 7sebesseges DSG elindulásnál 2ből nem akar felfele váltani, a motor leállítása után, ujragyujtom és akkor megy rendesen . A kuplung most lett cserélve, a mechatronika felújítva, köszi a segítséget 🙏😊

Varshi Creative Commons License 2020.09.18 0 1 1329

Figyi, egy próbát megér: http://epvaltocentrum.hu/

 

Ügyfél, járok hozzájuk sokat, elég sok automata váltóval foglalkoztak már, hátha mondanak rá valamit.

Előzmény: Kristóf Dániel (1328)
Kristóf Dániel Creative Commons License 2020.09.18 0 0 1328

Egy kis információ, hátha másnak is van ilyen gondja:

 

A 3. Kia szervizben járok és sehol nem tudják megcsinálni... Mindenhol állt az autó 1 hetet, kicserélnek benne valamit, de a hiba nem múlik el.

Jelenleg az egyik szerviz vár a Kia gyár válaszára, hogy adjanak valamilyen megoldást. 

Előzmény: Kristóf Dániel (1326)
Teo papa Creative Commons License 2020.08.26 0 1 1327

Háát .. szerintem meg akarnak vezetni téged a szervizben.

 

Teo >

Előzmény: Kristóf Dániel (1326)
Kristóf Dániel Creative Commons License 2020.08.25 0 0 1326

Sziasztok!

2015 -ös Kia Cee'd 1.6 CRDi 7 sebességes DCT (nem DSG, de hátha tudok segíteni) automata váltós autónál, amikor kettesbe kerül a váltó (pl. egy lassítás után) és a fékről a gázpedálra teszem a lábam, egy ütődest hallani a a váltónál. Ez az ütődés van, hogy erősebb, van, hogy gyengébb. A többi sebességnél nem tapasztaltam ezt a jelenséget.

2e km -rel ezelőtt volt benne teljes duplakuplung és lendkerék cserélve.

 

Néha az is előfordul, hogy hasonlóan kis sebességnél nem vált az autó, hanem erős, reszelő hangot ad előlről. Ilyenkor fék és újra gáz megoldja a problémát. A hang olyan, mint manuális váltóknál amikor nem nyomjuk le kellően a kuplungot és úgy akarnánk váltani.

 

Mi lehet ennek az oka?

Azt mondták a szervízben, hogy mivel új a kuplung még be kell kopnia. Ez valós? Elég zavaró, amikor fékezés utáni gázt adnék és az autó reszelő hangot ad és nem indul el...

 

Köszönöm, ha tudtok segíteni.

Teo papa Creative Commons License 2020.08.23 0 0 1325

Háát .. lehet, hogy csúszik a kuplung. Ennyi km-nél ez elég gáz. Cégesen egy 2011-es Alhambrát használok, 340e km-nél járunk, még nem lett hozzányúlva a kuplunghoz

 

Teo >

Előzmény: Pali Bíró (1324)
Pali Bíró Creative Commons License 2020.08.23 0 0 1324

Sziasztok. Orulok, hogy ratalaltam a forumra. Egy 2012 2.0l diesel DSG VW Sharantn hasznalok 190e km. Alacsonyabb fordulaton 1. es 2. sebessegben valamint hatramenetben a valto nagyon bizonytalan. Mintha csuszna a kuplung, nem folyamatos a  nyomatek. Viszont ha ralepek a gazra akkor gond nelkul gyorsul. Tapasztalt mar valaki hassonlot? 

Szabika13 Creative Commons License 2020.07.24 0 0 1323

Köszönöm Appache10!!

appache10 Creative Commons License 2020.07.23 0 0 1322

Szerintem ez az A3-al kapcsolatos forum beszélgetés jó lehet neked a hibádra.

https://forums.ross-tech.com/showthread.php?390-A4-Auto-Trans-clutch1-P177B-003-Tolerance-Limit-Reached-Intermittent

Előzmény: Szabika13 (1320)
Pboszi Creative Commons License 2020.07.23 0 0 1321

Szia Qwaxxs!

Kérlek hívj fel!  hetven/ 9431- három44. Köszönöm!

Szabika13 Creative Commons License 2020.07.22 0 0 1320

Sziasztok!

 

Ha van rá lehetőség akkor meg  szeretném kérdezni,hogy a Skoda Octavia dsg váltós autónál a p177b hibakód az mit takar?

 

Előre is köszönöm.

tanartanar Creative Commons License 2020.07.07 0 0 1319
Megpróbálom! Köszönöm
Előzmény: ac07 (1318)
ac07 Creative Commons License 2020.07.07 0 0 1318

Akkor én elvinném egy hagyományos automataváltóhoz értő szerelőhöz.

Előzmény: tanartanar (1317)
tanartanar Creative Commons License 2020.07.06 0 0 1317
Nem, nincsen benne Sport fokozat!
Előzmény: ac07 (1316)
ac07 Creative Commons License 2020.07.06 0 0 1316

Golf 3 az még nem DSG - ettől függetlenül érdemes lehet csekkolni, amit a kolléga javasol, mert ez a viselkedés valóban hasonlít a Sport (S) állásra (mármint, ha a te autód váltója rendelkezik ilyen opcióval).

Előzmény: tanartanar (1315)
tanartanar Creative Commons License 2020.07.03 0 0 1315

Változó, mert ha nagyon lassan indulok akkor 2400-nál vált, de ha normális tempóban, akkor 2800-3000-nél. Hidegen tökéletesen működik, de ahogy bemelegszik előjönnek a tünetek. Szerelő után még vagy 3 hétig csinálta ezt, aztán magától elmúlt. Most több hónappal később előjött. Ráadásul úgy, hogy reggel befelé jól működött, hazafelé már ismét produkálta. A 3-ast, 4-est jól váltja.

Előzmény: appache10 (1314)
appache10 Creative Commons License 2020.07.03 0 0 1314

Meddig húzatja ki kb? Mintha S módban lenne? Minden körülmények között?

Előzmény: tanartanar (1313)
tanartanar Creative Commons License 2020.07.02 0 0 1313
Ha ennyire szépen kéred:

Melegen kihúzza az 1est 2est, de 3at 4et jól váltja.
Váltószerelő nem talált semmit!
Előzmény: appache10 (1312)
appache10 Creative Commons License 2020.07.02 0 0 1312

Fussunk neki mégegyszer hogy a betűk helyükön legyenek!!

Előzmény: tanartanar (1311)
tanartanar Creative Commons License 2020.07.02 0 0 1311
Sziasztok!

Golf3 automata váltónál mitől lehet az hogy üzem elegen eljezdi kihúzatni az 1-est,2-est? Autonatáa nem talált semmit. Mondta használjam és meglátjuk. El is múlt 3 hét után. Ma újra előjött hazafelé. Az elmúlt 3 hónapban jó volt, mindennap használtam. Lehet köze a hatalmas esőhöz? Lehet vmi kábel, vagy szabályozó gonoszkodik?

Válaszaitokat köszönöm!
Szabika13 Creative Commons License 2020.06.24 0 0 1310

Sziasztok!

 

Először is meg szeretném köszönni a hozzászólást,illetve hogy vettétek a fáradságot a válasz adásra.Természetesen az autó volt nagy szervizbe (Márka szervizbe) ahol átnézték,és jeleztem ezt az észrevételemet.Javasoltak egy motor diagnosztikát augusztus végére van is időpont.Amit igénybe fogok venni.

 

UI: Sajnos nem értek az autókhoz,azért is próbáltam egy kis segítséget kérni.

(Sajnos beleestem abba a hibába,hogy csak használom az autókat,de hajlamos vagyok elsiklani a problémák fölött.)  

 

Köszönöm még egyszer!

 

 

Teo papa Creative Commons License 2020.06.20 0 1 1309

Dehogy. Járni kell vele még pár évig hátha elmúlik. Vagy megáll mint a szög.

Basszus .. télen rossz az autó, most június van és még nagy eséllyel szaki nem látta. Milyen világban élünk? =-:O

 

Teo >

Előzmény: mica-r (1308)
mica-r Creative Commons License 2020.06.19 0 0 1308

Diagnosztika nélkül ez csak kuruzslás. Meg kell nézetni hozzáértővel.

Előzmény: Szabika13 (1307)
Szabika13 Creative Commons License 2020.06.19 0 0 1307

Sziasztok!Szeretnék egy kis segítségeget kérni.Van egy 2010 es 1.8 tsi Skoda Octáviám. Jellemzően a téli hónapokban ha a hőmérséklet 10 fok alá esik, (Magasabb hőmérsékletnél nem fordult még elő)az indulás után pár perc múlva el kezd villogni a sebesség fokozat jelzése,és a motor hiba jelzés a váltó azon a sebességi fokozaton marad,és nagyon nehezen vált tovább,amit csak magasabb fordulaton hajtja végre.És közben akadozik a menet teljesítmény is. Ilyenkor félre szoktam állni,és újra indítani. Valahol olvastam hogy ez konstrukciós hiba a 2008-2012 évjáratoknál,és hogy a turbónak is köze van hozzá.Ezt egy Angol oldalon olvastam,és sajnos azóta nem találom a cikket. Ha esetleg valakinek van illetve volt hasonló problémája,és sikerült orvosolnia,kérem ossza meg velem,mert elég bosszantó dolog tud lenni. Nagyon Szépen köszönöm előre is!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!