Mondjuk én ilyen módon csipkelődni max. a barátommal szoktam, nem emlékszem arra, hogy mi azok lennénk.Értem én a viccet is, de ezeket nem sorolnám ebbe a kategóriába.De zárjuk le ezt a részt szerintem, jó éjszakát mindenkinek!
Szerintem itt kicsit alap, hogy csipkelődjük egymást, pláne vannak olyan témák amiben sokaknak (khm sokunknak :) ) van egy sarkos véleménye, ne vedd annyira magadra (BX is azok közé tartozik aki segítő szándékkal szokott ide írni..aztán persze - szerencsére ritkán - van olyan is aki csak savazni/hergelni jön, a kedvencem ha soha nem volt köze a típushoz, lamentál éveken át mit is vegyen, de csak negatív véleménnyel > már eleve ez vicces, hogy nem kérdéssel a 0ntapasztalat miatt hanem fejben kialakult véleménnyel - jön, volt ilyen is :) ).
Pl: tipikus topicflame a mennyit fogyaszt, milyen olajat tegyek bele, mennyit megy, neked mennyit bír ki egy garnitúra fék stb kérdések...de kb minden autós topikban (ettől spec én szeretem mások tapasztalatát/véleményét olvasni, csaknezekben a nem egzakt kérdésekben érdemes fenntartással kezelni :)) ).
Persze, elfogadom, hogy más máshogyan gondolja, használja, de ettől még én nem fogok mással személyeskedni, feleslegesen bánntóan fogalmazni vele kapcsolatban, úgy hogy nem is ismeri azt akire gúnyosan, kioktatóan írogat.BXtwelve fórumtársra gondoltam.
Ez valóban beidegződés kérdése ki hogy használja...értem miért győzködnek a többiek (én is menetfény párti vagyok, automata fényszóróval pláne, ott van igazán értelme...sőt, nekem az S-Cross nappal esőben is felkapcsolta a tompítottat ;) tehát tényleg kvázi tökéletesen működött auto állásban a rendszer, nem kellett kézzel belenyúkálni, imádtam :) ), ettől függetlenül megértelek/elfogadom (a cartársak se kioktatni akarnak, csak győzködni a jóságáról, meg arról, hogy ne menjenek feleslegesen hamar tönkre a ledjeid ;) ). A visszajelző fény (ami amúgy a helyzetjelző/tompított páros felkapcsolását jelzi amúgy ;) ) szerintem pont, hogy jó, hogy nem erős mert éjjel se bántóan zavaró (persze lehet Neked pont nem jó). Alfa GT-men például a reflektor visszajelzője annyira erős és élénk kék fényű volt, hogy brutálisan húzta a szemem...nem szerettem (és most mondhatod, hogy alig használunk távfényt, de hidd el, hogy amikor 1000+kmes útról csavarsz haza vasárnap hajnal 2kor Zágráb-Letenye közt úgy, hogy 40 percig összesen 2 autóval találkozol (mindkét irányt beleértve!), olyankor eléggé diszkomfortos tud lenni. :)) Szóval "jóvanazúgy" :)
Lehetséges, én még a régi szabályokat tanultam, amikor még sehol se volt menetfény és arra a tompított szabály vonatkozott.Azt hiszem maradok továbbra is ennél.De az alap értetlenségem arra vonatkozott, hogy miért látni ezt a visszajelző fényt sokkal gyengébben látni, mint a többit.Előző menetfényes, nem Suzuki autómnál nem tapasztaltam ilyet.
A szembeforgalom mindig veszélyesebb mint az azonos irányba tartó forgalom. Ezért a nappalifény nem hülyeség. Már nagyon sok olyan autó van színben ami messziről beleolvad az út színébe, ezért jó ha valami élesebb fény láthatóbbá teszi. Még jó látási viszonyok között erős napsütésben is látszik akár 2 km-ről is.
A hatsó helyzetjelző ugyanilyen fényviszonyok között épphogy látszik egy hosszabb féktávon belül.
Ez az én véleményem és kiváncsi voltam, hogy más is ìgy làtja-e ezt, de ha ez a fórum ilyen kioktató, fölènyeskedő emberek klubja mint te, többé nem teszem.Részemről le is zártam az egészet.
A wazét viccnek szántam, csak nem találtam itt emojit hozzá, de lehet inkább a bajok nálad vannak, ha így állsz itt az emberek hozzászólásaihoz.Túl sokat képzelsz magadról!
Az első linket megnyitva, az én műszerfalból kipattintott kapcsolómat látom. Még le kellene tudni venni a háromszög alakú piros műanyagot, hogy az izzóig jussak. Köszönöm a segítséget.
Igen komoly.A menetfény nem helyettesìti a tompított fényszórót.Városon kívül országúton én mindig átváltok rá.Az automata meg nappal nem fogja felkapcsolni helyettem, megfelelő fényviszonyok mellett.
Végre egy S-Cross tulaj a fórumon aki nappal is világít. Szoktam ilyet látni az utakon, de sosem értettem a dolgot.
Most végre megkérdezhetem.
Minek kapcsolod fel a tompítottat feleslegesen, mikor 1. világát a menetfény elég jól, 2. automata állásban az esetek többségében elég jól végzi a dolgát?