Sokan vezetnek adatbázisokat az egyes ex. volánok kocsiparkjáról, de a változások minden topikban külön kerülnek beírásra. A könnyebb tájékozódás és keresés érdekében ide lehet beírni azokat, rendszám, dátum, és az illetékes közlekedési központ megjelölésével.
szia, én mér érdeklődtem hogy mi miatt nem működik Győrben az utastájékoztató rendszer, ( kivéve egyes BYD buszokban, azokban más rendszer van mint a többi régi buszban ) és azt a választ adták, hogy technikai hiba van, valami átállás nem sikerült jól, és ezt javítják már ha minden igaz. Meg Győr-Moson-Sopron vármegyében is több vidéki buszban szintén nem működik a rendszer azóta.
Kétlem, hogy az probléma lenne; eddig is úgy csinálták, hogy berendeltek egy csomót egyszerre, aztán majd karosszálták a saját tempójukban, ahogy tudták... De egy ideje már nem is rendeltek.
Ha maguknak gyártanák az alvázat, nyilván annyit karosszálnának, amennyit csak tudnak, de azokat ide kell hozni Spanyolországból, az alvázüzem kapacitása pedig szerintem véges, és más gyártók is rendelnek onnan. Simán lehet akár egy év is az átfutás.
Tudom, sőt azt is, hogy egyéb márkák is vannak a flottájukban, de ha komolyan gondolnák a buszgyártást, akkor legalább abban a kategóriában sajátot vennének, amiben van...
Elvileg a hálózatbővítés miatt az ITK vásárolt két Streetwayt használtan, és két Urbanwayt újonnan. Utóbbiak érkezéséig két debreceni Reform jár Fehérváron.