Reméljük hogy nem ! majd a vallatásnál kiderül!:) addig amig nemtudunk róla semmit kár itélkezni vagy bármit mondani de én csak annyit füznék az egészhez hogy keveslem az önsúlyát.
Remélem nem ült le az ügy, hanem szépen folytatódnak a próbák mindenféle talajviszonyok között. Én is tudnék néhány erőt próbáló helyszínt mutatni a tesztekhez.
Traktorfüstös szép estét! Pont azon töröm a fejem, hogyan kellene pályázgatnom hogy a legvégén ne csak a kis birtok ujuljon meg, hanem egy meretes gépszín is legyen a portámon, vegul a kis Dutrat nyugdijba kuldhessem.
Üdv mindenkinek! én is ide merészkedtem jó csapat lesz itt szerintem is. láttam a dutrás fórumon már volt akinek nem tetszett valami na mindegy. én is nagy rajongója vagyok a Dutrának meg veszek is egyet ha összejön rá a kis pénzem. Azért a mai világban egy ilyen dolognak nekiállni nem semmi!! Tamás! Sok sikert kivánok!!
Igaz, "szervezkedő" révén kicsit beelőztünk, majd +látod milyen segíteni akaró, jó szándékú, őszinte csapat jön itt össze.
Érdemes volna körbekérdezni gyakorló szerelők és gépészek között, milyen hibákkal küszködnek a ma használatos gépekkel, mik a gyenge pontjaik. Esetleg az országot körbejárva a géppel, letesztelni milyen talajon hogyan viselkedik, hogyan bírja, viseli a nehezebb munkákat.
Remélem, hogy tanácsokkal, észrevételekkel segíthetjük a gép végleges arculatának kialakítását, sokak megelégedésére.
Köszönöm a kérdéseket és a véleményeket. A traktorfejlesztés 2-3 éve megy nálunk, a járműipari alkatrészek fejlesztése 25 éve. Természetesen a kettő különböző, de sokat át lehet vinni a tapasztalatokból, és a lényeg mindkettőnél az, hogy a legjobb minőségű anyagokból, szigorú tervezési programban magas szakértelemmel és precizitással dolgozzunk. Ez persze az árat növeli, de ezt lehet később kezelni különböző állami segítséggel, persze a piacra futtatás után meg kell álljon saját lábán a termék. A motor diesel kivitelben csak 50 Le alatt maradhat, mert e fölött a káros-anyag kibocsátási előírások olyan szigorúak, hogy a kipufogógáz utókezelést és ezzel együtt a közös nyomócsöves rendszert nem lehet elkerülni. Ezt nem akarom. Az idén jött ki a Kubota az új benzin-LPG traktormotorral, szeptembertől indulnak vele a tesztek. Addig még sokat beszélgetünk. Üdv, Tamás
Nem kell mindent komolyan venni amit mondanak ! Van aki az Orosz fűrészre esküszik, nekem Husi 40 -m van több is. Nekem pont elég, de mások szerint őskövület vagyok. Meg DISIL-s voltam.
Már többször bebizonyosodott: Minden összefügg, mindennel.
Itt sem lehet az baj, hogy több ember többféle gépet ismer, így lehet összehasonlítani a Renner tulajdonságait, más gépekkel.
Üdv!Nem én választottam ezt a nevet,illetve csak részben.A láncfűrészes fórumban néhány meghatározó tagnak nagyon csipi a szemét az a név,hogy Stihl.Szerintük a tipus tulárazott,csak a nevét kell fizetni,a tudás az elmarad valahol...Szerintük a stihlesek hülyék,ennyi pénzt egy ilyen gépért,mikor sokkal jobbak vannak sokkal olcsóbban..A gépek szarok,az ár magas,a személyzet bunkó,képzetlen és nagyarcu,a Stihl használók meg sötétek,mint az éjszaka...max ötbitesek.Én használok,javitok is Stihlt,személyzet is vagyok,igy rám duplán számit az öt bit.Ötbit+meg ugye Ziles is vagyok-igy lett az uj nevem,amin most is irok.Ezért ugy állj hozzám,csak öt bitem van-magyarán jogom van a hülyeségre.Szóval ennyi..
Üdv Tamás!Örülök,hogy megtisztelsz minket a jelenléteddel!Először is had gratuláljak a gépetekhez-nekem tetszik,bár csak képen láttam még.Mint irtam,az elképzelés is,a megvalósitás is tetszik,bár tudom,nem az én véleményem számit főleg,hanem a 'piacé'...Amugy elég magas az a bizonyos léc,amit átugorni szeretnétek,hiszen pont a Dutra gépek tették magasra azt a szintet.Az,hogy ez a szint hol van,nem kell magyaráznom,hiszen olvastam,van Dutrátok..Nagy tisztelője vagyok a Dutra gépeknek,még akkor is,ha a saját fórumokon ezt kétségbe vonják sokan/nekik nem vagyok elég nemzeti/,és azt is láttam,mennyire vegyes érzelmekkel fogadták ezt a gépeteket..Majdnem azt mondta valaki ott,hogy drága játék gazdag gyerekeknek a trakiépités-mér,van,aki kisvasutat,stadiont,focicsapatot épit a "mi"pénzünkön,akkor trakit saját pénzből miért nem lehet-na mindegy..Szöval szerintem meg kell ismertetni a célközönséget ezzel a géppel,de nem képről,az életben inkább.Ki kell vinni,ha lehet,bemutatókra,gazdanapokra,szántóversenyekre,Dutra találkozókra.Fel kellene venni a kapcsolatot a normális Dutrásokkal,velük esetleg közösen bemutatózni,nem a különbséget,hanem a közös értéket bemutatni.A Dutra vonal visszatért-valami ilyen szlogen alapján pl...A gépről minél több képet,rajzot,ábrát,adatot ha kaphatnánk itt,az nagyon jó lenne.Esetleges továbbfejlesztés irányai,mit szeretnétek még modositan rajta,mi a következő lépés,persze csak,ha publikus...Egy gondolat,csak ugy hirtelen:a motor.A Dutra motor,főleg a huszonnyolcas,inkább nyomatékra,mint fordulatra hangolt.Ez ügyben mi a lehetőség,hogy meddig tudtok ebben nyujtózkodni? A most beépitett motor nagyon jó motor,de pont ez a nyomatéktalanság,ami a mai gépekre jellemző,ez ebben is megvan,magyarán pörgetni kell,másként megáll.Vagy ez a motor a lehetséges választékból még a legjobb volt ilyen szemszögből?Most nem okoskodni akarok,csak érdeklődöm..ártó szándék nélkűl.Gondolom,a többiek is szeretnének kérdezni majd,meg mások is.Remélem,máskor is jössz felénk,és fórumozol velűnk..Addig is további jó traktorépitést és sok sikert kivánok!
Kedves kollégák! Örülök, hogy van egy oldal, ahol értelmes diskurzus folyik a témáról! Bármi kérdés van, állunk rendelkezésre! A gépbe épített alkatrészek csak bizonylatozott kiváló minőségű anyagok, a gép kb 5-6 M körül lesz, 150 db/év a célzott gyártó kapacitás! Köszönjük a biztatást!!!
Üdvözlöm a topictársakat!Jó ötlet volt ide áthozni a témát,a Dutra oldal "hangulata"nem igazán alkalmas arra,hogy erről a gépről beszéljűnk...láttuk.Pedig végre valami elindult,végre valami célszerű,igazi ,munkára tervezett,nem csak csicsavadász fejlesztés-pont ami szembemegy a trendel,viszont sokaknak pont ezért lehet jó.Nincs elég hazai beszállitó,ezért kell a külhoni gépgyárak termékeiből venni,és abból épitkezni.Egyáltalán van a magyar gépipar olyan szinten,hogy ilyen kihivásnak,mint traktor fődarab gyártás,megfeleljen?Nem hinném,sajnos-tehát marad a kűlhoni.Ára?Nem tudom,a beépitett termékek minőségét ismerve,az hol lesz,de biztosan nem marad MTZ szinten,sajnos.Persze,a gép tudása sem,valoszinűleg..Szóval nem lesz egyszerű eladni,mivel aki szeretné,kisebb gazda,annak marad az MTZ,az ár miatt.A nagygazdák meg már csak nagyzolásból is valami agyontámogatott csúcsmárkát szeretnének.Egy jó támogatás sokat segitene,de az meg ugye már politika..Meglátjuk majd,mi lesz belőle.Nekem mindenesetre tetszik igy képről,élőben még nem láttam,tetszik a gép is,az elképzelés is,ami alapján a gép készűlt.Remélem,sikeresek lesznek majd,és méltó utódja lesz a Dutrának!
ha jól értem ezt nem más járművek alkatrészeiből rakják össze, hanem oem alkatrészgyártók katalógusalkatrészeiből. sok iparág van ami jól működik így, nemtudom a speciális jármű témában mennyire megszokott.