- Bizonyára mindent betartottál, mert március 11 előtt a régi feltételeket kell betartani, és csak attól kezdve az újakat. Legalábbis hittel remélem.
"Úgy tekintjük, hogy elfogadod ezeket a változásokat, hacsak másként nem tájékoztatsz minket. Ebben az esetben jogod van ingyenesen lezárni a számládat a Revolut alkalmazáson belül ..."
Ha valamelyik szolgáltatás nem éri meg neki, ne tegye be a termékpalettájába, vagy pakoljon rá díjat, csökkentse, korlátozza. Viszont ha teljesen szerződésszerűen veszem igénybe, akkor milyen alapon szünteti meg a jogviszonyunkat? Mit nem tartottam be?
Mert ez nem klasszik bank és nem klasszik bankszámla, hanem egy fintech szolgáltató. Nem közszolgáltatás - ha valamely biznisz nem éri meg neki, felmondja, szerintem.
Klasszik bankszámla esetében gondolkodva ez ugyan miért is lenne visszaélésszerű használat? Nekem mondjuk mindegy, mert nem ezt használom készpénzfelvételre, dehát ez akkor is egy vicc.
A pénzeszközök egyik forrásból a másikba mozgatása az nem az amikor topup feltöltöm a Cibes kártyáról majd onnan utalom tovább, hogy ingyen legyen az utalás?
Remélem igazad van, de majd kiderül március 11 után.
Jelen állás szerint sok minden egyéb hasznukat nem látom a havi 2500 Ft-omert.
Ha nem kell nekik akkor majd elbucsuzunk egymástól és keresek másik utat.
"Frissítettük a 11. pontot, amely immár tartalmazza azt, hogy a Revolut alkalmazás vagy kártya nem használható (sem közvetlenül, sem közvetve) pénzeszközök egyik forrásból a másikba történő ciklikus mozgatására (looping), illetve termékeinkkel, szolgáltatásainkkal vagy ügyfélszolgálatunkkal való visszaélésre, valamint a személyes számla nem használható nem személyes célokra. Ez magában foglalja azokat a tevékenységeket, amelyek veszélyeztethetik szolgáltatásaink integritását, vagy a Revolut és ügyfelei biztonságát és jóllétét."
"The Revolut app or Revolut Card must not be used (directly or indirectly) as follows:
only to send money to and receive money from a credit card account;
for any transactions to receive cash other than making a withdrawal from an ATM (cash machine);"
A Revolut pedálozik - legújabb tájékoztató leveléből egy kis évvégi összefoglaló:
...
2023: több piac, még több mérföldkő
...
° a teljes ügyfélszám elérte a 35 millió főt 38 országban; ° 2023 augusztusára meghaladtuk a teljes 2022-es bevételt; ° kilenc országban a Revolut a legtöbbet letöltött pénzügyi alkalmazássá vált*; ° elindult a Revolut Ultra – a legújabb előfizetésünk prémium jutalmakkal – az EGT és az Egyesült Királyság területén; ° kétszámjegyű nettó haszonkulccsal kezdtünk dolgozni.
...
* A 2023. novemberi adatok szerint az Egyesült Királyságban, Írországban, Lengyelországban, Romániában, Magyarországon, Bulgáriában, Horvátországban, Cipruson és Máltán a pénzügyi alkalmazások közül a Revolutot töltötték le a legtöbben.
Ma bementem a bankba ,de csak a egy másik ügyéntéző volt bent aki azt mondta nem tudja hogy igy hogy ment el, de írt a deviza osztálynak és majd értesít.
Nekem a Wise-nál volt ilyen, hogy utaltam egy cégnek, csak közben megszüntette a korábbi számláját és nem vettem észre. Az utalás indításától számítva 2 munkanap múlva visszakerült a pénz. (EUR)
ha egy utalast akarmilyen okbol nem lehet celba juttatni (a tenyleges erkezest is rogzitik az utalasi rendszerek, es ha ilyen utolso visszajelzes nincs, akkor a tranzakcio sikertelen), az elobb-utobb biztosan visszakerul a kuldohoz. de ennek modja sokfele lehet: olyan is van, hogy a hibas utalas egy banki gyujtoszamlara kerul, ahonnan a banknak manualisan kell visszatennie. ezert nem erdemes varni, ebben az esetben vissza kell menni szolni
Na és mi van akkor, ha egy IBAN számlaszám mégis átmegy a teszten, de nem létezik maga a számlaszám, mert csak az ellenőrző kód jó, de a többi nem stimmel, mert soha nem is létezett a bank(ok) rendszerében? (ahogy látom a wikipédia szerint Litvániában nincs national check digit(s))
Vagy mi van akkor, ha az adott bank anno kiadta valakinek a számlaszámot, de a tulajdonos időközben megszüntette a hozzátartozó számlát és mondjuk azóta még nem adták ki másnak (ha van ilyen egyáltalán, hogy más kapja meg egy korábbi tulajdonos számlaszámát)?
Szóval ilyen esetekben mi történik az utalásokkal?
szerintem mind meglepodnenk, ha tudnank, mekkora aknak vannak egyes banki rendszerekben. en amugy el tudom kepzelni, hogy ezek (vagy nehany kozuluk) engednek barmit, ha az ugyintezo ranyom, hogy oke...
mondjuk siman kinezem a cimzett fogalmatlansagat (is). 16 szamjegyu magyar szamlaszamot mar latott (pl. otp), nem is ertette, mi az az LTakarmi az elejen, igy lehagyta, hogy biztos az lesz, amit meg kell adnia. a bankban esetleg szoba kerult, hogy revolut, ezert az ugyintezo bedobta egy iban generatorba, de aztan rosszul masolta vissza onnan
de tovabbra is tartom: felelmetes, hogy ilyenek ennyi szereplovel megtortenhetnek...
a banki ügyintéző arra a számlaszámra utal, amit adsz neki.
reklamálni pedig a bankban tudsz, nem is értem, miért, és főleg milyen segítséget vársz a fórumtól? menj vissza oda, ahol az utalást intézted és intézkedj.
Mondjuk a címzetted sem százas, ha a teljes IBAN helyett elküldte neked a számlaszáma végét (5x4 karakter helyett 4x4-et), hogy találd ki az elejét, és az így kapott számlaszámra utalj. Ami amúgy tényleg kitalálható, mert Revolut miatt litván számlaszám, ami LT-vel kezdődik, az LT utáni két számot pedig egy matematikai képélet adja, ami a számlaszám további számjegyeiből számol.
Mindenesetre a kifogott ügyintéző ezek alapján túl kreatív volt, meg kellett volna tagadnia az utalás rögzítését hiányos számlaszám miatt, nem pedig átírni benne ezt-azt, hogy átmenjen a számlaszám formai ellenőrzésén.