Sziasztok! A generátor kipufogó leömlő felőli védőlemeze Nálatok nem rezonál be? Erős a gyanúm, hogy 1500-2000 fordulat között nálam ez ad rezonancia szerű hangot (1.2 CVT). Sajnos eleve úgy van megoldva a rögzítése, hogy kissé tudjon mozogni a csavarok alatt. Gondolom a hőtágulás okán.
Engem idegesít, meg is mutattam szervizben. Kutatták becsülettel a zajforrást, de nem találtak mást, csak erre gyanakodtak ott is.
Aztán lehet a szerviz a ludas, mikor bennhagytad kötelező szervizen. Hiszen azt írtad mikor bevitted még semmit nem vettél észre. Odabent esetleg nekitolattak, vagy nekimentek valaminek. Persze ez csak egy kis játék a lehetőségekről részemről.
Az én véleményem a további lehetőségekről:
Látszik valami az autón kívülről?
Jól működik az autó annak ellenére hogy ezt a hibát felfedezték?
Ha az első kérdésre a válasz: NEM, és ha a második kérdésre a válasz: IGEN, akkor szerintem ne adjál ki 70k a cserére.
úgy fest, valaki (vélhetőleg) vonóhoroggal beletolatott a gl+ elejébe, semmit nem vettem észre eddig, se repedés se semmi, a kötelező szerviznél szóltak, hogy eltört a hűtőt tartó pecek, fent. (aztán mutatták, hogy a hűtő feszül, befelé nyomódik)
Igen automata klímás a Swiftem. Végig asszisztáltam ahogy a hibát keresték a szakik, nagyon alaposak voltak. Egy rettentő nehezen hozzáférhető helyen volt a hibaforrás. Hát ha még garanciális az autód, akkor a szerviz nem rázhat le.
Én Csopakon vettem az autót, A Suzuki Pergernél. Csak jót tudok róluk mondani. Klímásuk egyébként nincs, úgyhogy ha klímaprobléma van, akkor egy külsős klímást hivnak be, akivel szerződésük van.
Kösz szépen! Végre valaki nem azt írja, hogy jó az, még ha nem is jut. :)
De egyébként a tiéd tudtommal automata klíma, akár lehet egy automatás alkatrész is.
Megkérdezhetem, melyik szerviz?
A független klímással az a baj, hogy az újfajta klímagáz pl. elég drága, jó lenne, ha nem nekem kellene állni adott esetben. Márpedig ha egy független megtalálja a hibát, és beballagok a szervizbe, rögtön megvonják a garanciát, mert más hozzányúlt. Múlt hét előtt voltam az öreg Octival klímásnál, mondta, hogy 2-3 héten belül beüzemelik az új gépet, de nem merné rádugni a Swiftet, mert el fogja tárolni a csatlakoztatást, és ugrik a garancia. Ezért rohadt nehéz lépni, ha a szerviz leráz.
Velem hajszálpontosan ugyan ez történt. Tavaly májusban átvettem át az új autót (Swift GLX), aztán nyár, kánikula, klíma tökéletes. Egyszer csak úgy augusztusban azt veszem észre hogy hiába megy a klíma nem hűt egyáltalán. Márkaszervízbe vissza, klímás odarendelve. Egy órán keresztül bújták a motorteret, és megtalálták a hiba forrását. A klímakör egy alkatrészét kellett kicserélni, (ne kérdezd hogy melyiket, mert nem értek hozzá) A lényeg az hogy ezt az alkatrészt japánból kellett megrendelni, és az ára 75000ft volt. Természetesen nem nekem kellett kifizetni, mert garanciába ment. 1 hónap volt a hiba feltárásától, az alkatrész beépítéséig az idő. Azóta tökéletes a klíma az autóban. Ezek alapján gyanítom hogy ezeknél az új Swifteknél ez a hiba típushiba. Szerintem nálad is ez lesz a probléma, és egy jó klímás megoldja.
Én mindent értek, de ha kint 26 fok van, bent szintén, és a klíma mellett _melegszik_ bent a levegő, akkor az tuti nem jó. :)
Mint írtam, 1 ember nézte meg, 4.4 és 7 fok között járkált a levegő, nem 6-13(14) között. Azt írta, kb. fél percenként kapcsolat, nálam 15 mp alatt körbeér a ciklus, azaz kikapcsolás után 7-8 mp-cel eléri a max. meleget, újabb 7-8 mp után a min. hideget és már megy is fel ismét a hőmérséklet.
Szubjektív 1: mikor átvettük, lefagyott a térdem. 3 héttel később, a ~300 km-es út végén (és azóta sem) semmi ilyen érzés.
Szubjektív 2: asszony nem szereti/bírja a klímát. Ez a bizonyos út után másnap reggel mondta, hogy valahogy nem az igazi a klíma, nem olyan hideg, mint addig. Nem szóltam neki, mert addig én még nem adtam össze, mi van, csak az tűnt fel nekem, hogy az út végén babrálom a klímát, de nem esett le, hogy mert nem elég hideg.
Valakinek nem lenne kedve megnézni, a klíma milyen hőmérsékletű levegőt fúj be? A miénk 6 és 14 fok között, így 26 fokos külső hőmérsékletnél _nő_ a hőmérséklet odabenn... 3 hétig lefagyott a térdem, utána már semmi ilyen, nem is bír a meleggel. Fb csoportban egy ember nézte meg, ha jól emlékszem, 2 és 10 fok között járt neki.
Szerviz szerint normális, hogy 26 foknál sem bír hűteni, és a garancia miatt máshova nem nagyon tudom vinni, pedig garancia alatt kellene megoldani.
No nem olyan rózsás a helyzet így 1 éves szervíz után. Persze minden nagyon szép, és jó de valamit szerintem el....tak. Mielőtt bevittem szervízre az általam feltelepítet Android Auto szépen működött. Szervíz után pedig nem működik. Értem én hogy a fejegységet is frissítették, de ennek szerintem az lett a következménye hogy az Android Auto beszart. Ami a nagyobbik baj hogy nem tudom azóta működésre birni. Bármit csinálok (telefonra újratelepítve stb.) ha összedugom az autóval, se kép se hang. Persze lehet hogy nem a szerviz a hunyó, mert a legújabb verziót nem is tudom telepíteni a telóra. (Xiaomi Redmi Note 4) Mondom ezzel eddig működött. Roppant bosszantó. Esetleg tudtok valami okosságot?
Köszönöm szépen. Defaultra állítom, mert első nap azt hiszem sipolt.Mondjuk annyira nem érdekel.Ha megtudsz még valamit akkor irj légyszíves e-mailt. mortel.sandor@t-online.hu
Szia! Konkrétan melyik funkcióra gondolsz? A sávelhagyásra figyelmeztetés (Warning lane departure) nem sípol, csak a központi kijelzőn jelenik meg ez a felirat és a visszajelző lámpa villog, illetve kissé rezeg a kormány. A sávelhagyás megelőző (jobb oldali kormánykapcsoló) valóban sípol, ha a központi kijelzőn megjelenő figyelmeztetés ellenére sem fogod (megfelelően) a kormányt. De, ha már sípol, akkor magát a rendszert is kikapcsolja, hogy ne ő "kormányozzon". A sávtartásra figyelmeztetés is sípol, ha úgy ítéli meg, hogy "kacsázol" a sávban. Ez utóbbi elég relatív, még nem jöttem rá, ezt mi alapján dönti el...
Segítséget szeretnék kérni. Két hete vettem suzuki swift GLX CVT autót. Az első napokban sipolt a sávelhagyás jelző, persze nyomkodtam azóta eleget a menűt, és most csak a kijelző mutatja hogy elhagyom a sávot, és nem csipog. Nem mintha nagyon akarnám használni, de idegesít hogy mit kellene csinálni. Előre is köszönöm szépen
No akkor megvolt az 1 éves kötelező szervíz! Kemény 45000 forint. Olajcsere, olajszűrő csere, pollenszűrő csere, szoftverfrissítés, meg a teljes átvizsgálás. Minden jó, minden kifogástalanul működik. Munkadíj 18000 forint. Szervíz időtartama 2 óra. Meglepetéssel fogadtam hogy az autót a szervíz után lemosták kristálytisztára. Ilyet eddigi életem során még nem tapasztaltam. Pedig megfordultam már egy pár márkakereskedésben, eddigi autóim során. Úgyhogy megérdemli a márkakereskedés hogy leírjam a nevüket. Suzuki Perger Csopak. Mindenkinek ajánlom őket!
köszi, rajta van a telefonon. Reméltem, hogy ez vezeték nélküli (az S-crosson is vezetékes), de így is jó lesz. Már ha egyszer majd megérkezik az autó.
Mondjuk egy kicsit macerás rávarázsolni a telefonra az Android Auto applikációt, de nem lehetetlen. De ha már rajta van csak össze kell dugni az autóval, és megy szépen.