Érdekel, kérem a linket. Az első ablaktörlőmosó tömlője elég hosszú, rossz esetben megtörik és nem jön a folyadék. Elég csak megigazítani, de figyeljetek rá. Fura, hogy a kéziféket MINDIG be kell húzni, leállítva nincs sebességben a kocsi. Erre jó lenne valami visszajelzés, vagy automatika, dehát a kézi kézifék ilyen.
Ülés: a textil mellett oldalt ezen is vannak műbőr betétek, nem bejövős, ha megoldjátok a huzatkérdést, akkor kiváncsi vagyok rá, érdekel. Ha jól értelmezem a fedélzeti számítógépet, akkor 100 km-en 11, 2 Kwh a fogyasztás. Ez nagyon baráti. A rádió Sokol, de nem vártunk jobbat. A kocsi összességében cuki, ideális városi kisautó, ha nem villogni akar valaki.
Na én pont a kwh-hoz nem tudok hozzászólni. Nekünk 10-20% közötti töltöttségnél pont egy éjszaka alatt feltöltödik (kb. 11 óra).
Van villámtöltő csatlakozónk, de még nem próbáltuk, a feleségem nem akar kockáztatni, hogy esetleg nem tudunk tölteni.
Nem csak a gumi az egész autó kínai, nézd meg a motortérben a matricákat, a motortérből az első dobbetéten, vagy akár a hálózati töltő csomagolásán.
Nekünk már alufelni van rajta, a Renault, Nissan felnik méretei is ugyanezek.
Üléshuzatot nézegetünk, mert a műbőr huzat most kezd igazán izzasztó lenni. Nem is értem miért kell ez egy kisautóba. Igaz legalább takarítani könnyű. A tiétek biztosan kellemesebb.
Én nem rendeltem csak a hálózati és a városi töltők vannak. Elsőre 37%ról 9 órát ír a teljes feltöltésre. Nem kevés, de jobban érdekel a kwh a villanyórán.
Fura, hogy nincs park üzemmód, tehát ha vki nem húzza be a kéziféket, akkor N D R üzemmódban is elgurulhat a kocsi. A zene olyan amit vártam, gagyi. A gumi az vmi kínai gumi rajta? Valszeg az, majd ráguglizok. Lehet kéne rá egy márkás négy évszakos. Az isofix meglepett, de mögém (180 cm) nem fér be egy gyerekülés a gyerek lábaival együtt. A Spring második autó persze, az első az caddy hétszemély, az hosszú mint egy tengeralattjáró de az kell 4 pulyához.
Egyelőre tetszik. De én csak az asszony homeoffice napjain használhatom majd.
Jól látom, ez a narancssárga betétes, extrázott? Mert a full fapad verzió már csak rendszámra vár a telephelyen. Par nap és indul a dodzsemparádé nálunk is. Megkésett majális, virsli, sör. Kíváncsian várjuk.
Azt vettem észre, hogy nagyon nagy hézag van a hátsó sárvédőívek műanyag borítása és az alatta lévő lemez között. Ez télen szépen tele lesz sós lével aztán. . . .
Szia, nekünk márciusra van visszaigazolva a Springünk, előtte szeretnék megtudni pár dolgot. Mit jelent az, hogy 6-8 KW-al tölt hidegben, az kb. mennyi idő mondjuk egy 20%-os akksit szinte teljesen feltölteni? A gyári anyagokban 40-45 perceket lehet olvasni.
Milyen töltőknél tudod használni ezt a kábelt? Azért kérdezem mert mi is megrendeltük az autóhoz.
Az ár érték arány jó, de eléggé le van butítva. Ami a legzavaróbb, hogy az opcionálisan megvásárolt DC villám töltő csatlakozással is hidegben max. 6-8 KW töltési teljesítménnyel tölt. Persze van másik autó is.
Rengeteg video van már az autóról, szinte az összesnek az a lényege, hogy ez az autó a maga kategóriájában a legolcsóbb! Ez sajnos azzal jár, hogy egyszerű és igénytelen, viszont az egyik legolcsóbb közlekedési eszköz az elektromos autók között.
Négymillió forint (támogatással is) nagyon sok pénz, ennyiért rengeteg (használt) autót lehet kapni, esetleg újakat is, csak azt kell figyelembe venni, hogy hol, és milyen célra akarjuk haszálni őket. Mi is gondolkodunk ezen az autón, városi használtra ideális lenne.
6 milláért? Inkább megtartom erre a célra a 18 éves s40-es Volvot, 5.5 millából elég sokáig tankolom, és ha akarom elmegyek vele Dél-Olaszországba 15 óra alatt, ha nem akarom, hogy összebasszák a rendes autóimat. :)
Ezt olvastam délelőtt. Magyarországon az lesz vele a baj, hogy nemigen engedhetik meg maguknak az emberek a 2autót. Családinak kicsi, rövid hatótávú, de városi szaladgálósnak kitűnő lehetne.