Sokat agyaltam rajta hogy összekötöm a csövekkel, de mivel olyan megoldást nem találtam ki, ami oldható lenne, így oldottam meg. Arra gondoltam, ha esetleg a későbbiekben valamiért le akarom akasztani a a tartályt így semmi nem akadályozza.
Ilyenekkel volt tele az ország. Úgy emlékszem, a modellt Atlas bázisból készítette néhai ügyeskezű fórumtársunk, Fazi, aki már sajnos csak az égi modellboltokat látogatja... :-(
Már csak azért sem, mert nálunk nem nagyon volt ilyen autó, én legalábbis egy darabra nem emlékszem.
A konténerezés hajnalán ezek a felépítmények 90%-ban rövid, billencs IFA alvázon voltak, később jöttek hozzá a ZIL 130-ak, jellemzően DAC diesellel, a módszerváltás után meg a nyugati alvázak.
A ponyvában belül vannak merevítők, 8 vagy 10 darab, ami felfekszik a plató oldalfalainak tetejére. Azoknak az alját kellett levágni. Ezt követően a a plató oldalfalairól lecsiszoltam a kilógó alkatrészeket és már rá is lehet húzni a ponyvát.
Hát igen, sokkal élethűbben néz ki! Nem is értem hogy miért csinálták ilyen magasra, senki nem nézte össze a modellt az eredetiről készült képekkel?! Levágtál a platóból, vagy ennél egyszerűbb a megoldás?
Bocsi. Most hívta fel a figyelmemet A210 820 08 21 barátunk, hogy zeti02 kolléga kérdése az ÁFOR-os Csepelekre vonatkozott én meg a HUNGAROCAMION-os Rábákra írtam előző hozzászólásomat.
A Csepelek is rendelésre készültek. A D-710 43.000ft , a D-750 38.000ft.
Igen. Ezek, illetve a megrendelt de még el nem készült darabok ára a hozzájuk készíttetett plexi vitrinben 62.000ft. Ezek között lesz majd ponyvás, illetve hűtős MIRELITE MISKOLC dekorral, de majd teszek fel képeket.