Azért vagyok az ügyfelük, mert kellett a családban még egy jól használható HK. Egyébként havi szinten én nyerek az MBH-n, nem pedig fordítva,, csak hogy megnyugtassalak.
Ha már NER, akkor az OTP-t ajánlod? Viccelsz? Egyébként meg egy nyugdíjas tempójú bank, messziről kerülni kell.
Válts OTP-re, mért vagy egy ilyen korrupt neres banknál ügyfél amely le pen kampányát finanszírozta amely szétverné az EU-t? Az MBH Orbán holdudvarának egyik legfontosabb része.
Az Erős ügyfélhitelesítésnél a bank dönti el, akarja-e fárasztani vele az ügyfelét. Elképzelhető, hogy rájöttek arra, hogy a dijneten 0% fizet lopott kártyával, így felesleges.
A Nagy Átállás óta, nem működik nekem a telefonos app-os azonosítás. Be van állítva az MBH (BB) app-ban az interenetes vásárlásos azonosítás, mégis ma többször fizettem vele dijnet.hu-n (5 és 30 ezer Ft között) és egyszer sem kellett a telefonos appal igazolni a vásárlást. Korábban határozottan emlékszem, hogy szinte minden dijnet.hu-s vsárlásnál kellett, a pár ezer Ft-osoknál is. Leellenőriztem, az applikációban továbbra is maradt ez a beállítás. Ja és simple-n keresztül fizetek itt mindig.
Gyanús nekem, hogy valamit elszúrtak itt hétvégén az MBH-s fiúk...
A tegnapi csoportos beszedések teljesültek, most már biztosnak tűnik, hogy a hétfőiek meg nem. Jól emlékszem, hogy ilyenkor a szolgáltatók 8 nap múlva indítanak egy újabbat?
Valszeg inkább befizetem a Díjneten, legfeljebb majd beszámolja az E.ON meg az MVM a következő haviba.
"Az egyesülési folyamat következő lépése a jogelőd Budapest Bank vállalati ügyfelei teljes portfóliójának átemelése (továbbiakban: Átállás) a volt Budapest Bank informatikai rendszeréből az MKB Bank informatikai rendszerébe."
Szerintem céges működésben elengedhetetlen a redundancia mindenben. Így a bankszámla témában is.
Sose tudhatod, hogy mikor melyik bank fog leállni/csődbe menni, és ezzel nem kockáztathatod a fizetőképességed. Ugyanúgy nem szabad minden céges pénzt 1 banknál tartani.
Íme a kérésük (mindjárt sírok értük...): "Átmeneti túlterheltség miatt akadozik a Takarékbank internetes felülete
A Takarék Csoporthoz tartozó 13 hitelintézet cégjogi egyesülésével párhuzamosan sikeresen lezárult a fúziókat kísérő informatikai átállás, amely több mint egymillió ügyfél betét-, hitel- és számlaszerződését érintette.
A hazai piacon példátlan léptékű migrációt követően azonban a Takarékbank internetes felületének működésében a mai napon fennakadások mutatkoztak. A bank szakértői szerint ennek oka, hogy a két bankszünnap után egyszerre túl sokan próbáltak netbankos felületükre belépni, ami a rendszer jelentős túlterheléséhez vezetett. A szakemberek jelenleg is dolgoznak a fennakadások elhárításán és átmenetileg azt javasolják a felhasználóknak, hogy később próbáljanak meg a felületükre belépni, illetve sürgős esetben keressék fel a számlavezető takarékfiókot, ahol minden ügyüket elintézhetik.
A Takarékbank mindannyiuk szíves türelmét és megértését kéri, amíg az új rendszer működése beáll a megszokott hétköznapi rutinra.
Nekem MBH kapcsolattartó (céges) azt mondta anno, hogy legjobb, ha a hétre nem tervezek semmit/másik bankszámláról intézem. Így is történik, minden pénzt átmozgattam előtte a Wise-ra.
Lett volna inkább szerda dél és működne. Az összes partneremnek azt ígértem hogy ma már utalok :( Nem beszélve a (jelentős összegű) külföldi utalásomról aminek a sorsa még mindig kétséges :(