The Killer - Szerettem volna látni újra egy nagyszerű Fincher filmet, ami eredeti történeten alapul, ami ad valami totálisan emlékezetest, mint anno a Fight Club, a The Game, a Hetedik. Hát ez nem adott. Valamilyen fura módon, itt sem volt meg a jó alapanyag. Sok film foglalkozott már egy bérgyilkos életével, intim perceivel, mutatta be a világlátását, miért, mi céllal csinálja azt, amit. Ebben nem hozott újat, egyáltalán. Mindez a szokásos Fincheri minimalizmussal társítva, bár szép képeken és a The Smiths zenéjével átitatva, de átlagosan. Együtt utazunk a főkarakterrel, vele együtt haladunk előre a történetben, és érjük el a célt, ami egy sima bosszúvezérelt leszámolás. Ez egy jó iparos módon összerakott film, nem több, amihez Fassbender sem ad hozzá túl sokat. Kár érte.
Nekem nagyon tetszett, de bevallom, nem ismertem fel Anette Beninget :( Utoljára az Amerikai szépségben láttam, és nem gondoltam, hogy ilyen sok idő eltelt azóta. Ettől eltekintve jó film, nálam 10/8.
Harminc év után is jó. Igaz, az ott mutatott netes/számítógépes dolgok már viccesek, de azért jó volt, hogy a karakterek voltak előrébb tolva, és nem jumpscare-ek. A sorozatgyilkos téma pedig akkoriban nem volt ilyen felkapott mint manapság. Igazi thriller a 90-es évekből (milyen sok volt akkoriban)
Oldalra, 2 kerékre állít egy VW Bogarat, majd vissza 4 kerékre löki. Beszakad az útburkolat és leesik egy hatalmas gödörbe az autó. Hogy vették fel ezt 71-ben?
Elég gyenge, mókázós film, burleszkes.
Viszont a A nagy kóceráj nagyon jó. Meg Az újoncok háborúba mennekis jó. Van benne némi abszurd humor is.
Top Boy! nagyot üt, 5 évad 26 rész(? lehet rosszul sz)
először 4.évadot néztem meg. de mind nagyon frankó. Sully a király.
vannak benne marokkóiak, spanyolok, albánok, írek... a kabót tolják, gallyra megy a kapcsolat, ha nincs meg a link, más lopja be magát a bizniszbe... a big game, meg a kilépő. angol belvárosi top boy. London, Summerhouse.
Mennek bele a tébolyba az eredetileg sem túl acélos intellektussal, vallással viszont annál inkább megvert "egyszerű emberek".
Menjen velük a @-om!
Addig tetszett, amíg krimire hajazott. Aztán az "elátkozott" (kábé 10 perc) után jött a vallási tébolyda. (Meg a Fűrész óta általam nagyon utált hipnoduma.)
Kandahar - Ric Roman Waugh Shot Caller-je nekem anno nagyon bejött, a durva börtönös thriller faszán össze volt rakva és Nikolaj Coster-Waldau is marha jól hozta a karaktert. Ezen az élményen felbuzdulva ugrottam rá az új filmjére. Ebben nem Nikolaj játszik, hanem Gerald Buttler, aki a producere is volt a filmnek. A történet az iráni titkos atomreaktor szabotálására épül, de nem ez van a középpontban, hanem egy afgán és egy USA ügynök menekülésének története az iráni, pakisztáni és tálib üldöző háromszögből Afganisztánon keresztül. Nem semmi location-ökön játszódik a film, érdemes nagy vásznon nézni emiatt. Sajnos nem elég feszített a film, sokkal pörgősebbre kellett volna vágni, több akcióval. Így nálam ez csak közepesként csapódott le, pedig a téma jó, többet kellett volna mutatni azokból az állapotiokból is, ami most a térségben van, így csak a felszínét kapargatta, de ezzel együtt is nézhető a film.
The Silencing - Ha már Waldau, akkor gyorsan kedvet is kaptam az új filmjéhez, ami a Max-on érhető el. Sok ilyet láttunk már, mégis egy kicsit más ez. Red neck közeg, kiégett, elvált pasas, aki vigyáz a vadonra, miután az ő lánya is eltűnt és megtért. Fiatal, új rendőrcsaj, aki megakarja oldani az elfelejtett ügyet, erre épp újra találnak egy tini holtestet az erdőben. Vannak fordulatok a filmben, nem unatkozunk, de sajna kiszámítható a film, nem nagyon fogunk rá emlékezni pár hónap után. Ennek ellenére nem éreztem veszett időnek a megtekintését.
Fuhbaz.A felénél tartok. De eddig: Ez igazi geek horror. Mondjuk feszültség egyelőre nem sok van benne, illetve néha paródiába hajlóan van viszont helyette spanyol-latin ordító-hebrelő idegbeteg "párbeszéd" vagy mimika, mintha a családtagok lennének a színészek. De néha lesokkolt váratlansággal (pl. a család kutyája.....) vagy a rendkívüli gusztustalansággal.Nem hétköznapi cucc, olykor kényelmetlen nézni.
When Evil Lurks - Nem vagyok egy nagy horror rajongó, de azért az unikális dolgokat szeretem ebben a műfajban is. Erről a filmről jó sokan úgy beszélnek, hogy mennyire hátborzongató és véres, pedig egyáltalán nem az, eltekintve egy-két komolyabb, brutális jelenettől. Sokkal inkább ritka film, amely kielégíti mind a horrorfilm rajongókat, és az ebben a műfajban is a gondolkodást serkentő történet iránt fogékony, intellektuálisabb élményre vágyókat.
A film alaptörténete egy olyan világba helyez minket, ahol a természetfeletti gonosz olyan gyakori jelenség, hogy már a mindennapok rutinjává vált a felismerése és az ellene való védekezés. A baj elkerülésére hozott biztonsági szabályok világosan ki vannak mondva, mégis minden karakter bukása azon a gondtalan bizonyosságon alapul, hogy ők a kivételek, és velük semmi nem fog történni. Csak ez egyszer:) A film hagyományosan játszik a szokásos megszállásos filmek kliséivel, mégis sikerült valami teljesen mást vinni a zsánerbe. A nézőnek magának kell kibogoznia a dolgokat, ahogy a főszereplőknek is, ezáltal előáll egy sajátos együtt megyünk előre a karakterekkel érzés. Ehhez nem árt szinte semmit sem tudni a film történetéről. Az argentin falusi miliő megfejeli az egészet a hitelesség ízével, mert ami ott történik, és ahogyan, azt sokkal könnyebben befogadjuk mi, városi emberek ilyen környezetbe projektálva.
Azoknak való film, akik unják már a sztereotip katolikus vallás alapú megszállásos filmeket, de a zsánert szeretik és azoknak, akik élvezik a jól kivitelezett világépítést. Nekik hajrá!
Egymás után szinte. Milyen részletes párbeszédek, érthető indítékok, semmi ködösítés, egyszerűen bűnügyi kalandfilm. Azt kell mondjam, ez a nem agyonbonyolított, de nem is faék megközelítés tényleg hiányzik. 10/7
Ne szólj száj
Jó hát Douglas mint tökéletes férj azért borzalmas túlzás, de a bűnügyi rész szépen ki van dolgozva. A klisék azért jelen vannak, de akkor még nem volt klisé ez sem. 10/7
Nekem nagyon tetszett, de mondjuk én végig is bőgtem, az első perctől. Ugyan nincs drogos a családban (hálisten), de mélyen átérzem az egész helyzetet. Jó színészi játék, jó forgatókönyv, jó rendezés, a vége viszont szokás szerint elnagyolva, cserébe egy utolsó nyitott kérdés, amire nincs válasz, bármi lehet. Jó volt. :) Nálam 8/10