De azt gondolom, hogy az alapjárati motorka működtetése, levett gyújtásnál, nem függhet ilyen hibától.
Az tiszta sor, hogy a motorka csak akkor mocorog, ha áramot kap.
A kolléga felvetése, hogy lehet nem is kifejezetten a motorka, hanem egy teljes alegység is áram alatt marad - az nagyon-nagyon logikusnak tűnik.
Különös tekintettel igaz lehet amiatt is, hogy igen magas nyugalmi áramot mértél - bár ha ilyen időszakos beröffenések vannak (mint az alapjárati motorkáé) - akkor lehet érdemes huzamosabban megfigyelni azt a nyugalmi áramot, mikor mennyit ingadozik, stb.
Szerintem csekkold a reléket a kinti dobozban. Elképzelhető, hogy csak összeégett valamelyik és levett gyújtással is áram alatt maradnak részegységek az autóban.
A gyújtáskapcsolóra gyanúzok én is, de még nem jutottam oda, hogy rajzot nézzek....
Érdekes a jelenség továbbra is, mert mihelyst ráteszem a már feltöltött akkut, egyből zümmög az alapjárati motorka, és csinálja folyamatosan kb 10 másodpercenként, amíg az akksi rajta van, alaphelyzetben levő gyújtáskapcsolónál...
Az meg röhej, hogy egyes helyeken annyiért van motorvezérlő, hogy annyiért már puntot kapni!
Szevasztok! Punto 1.2 8V 2003-as évjárat,lehetséges hogy nincs benne pollenszürő?A cserét mutató video szerinti fedél a kesztyütarto alatt nálam nincs ,illetve fix felöntött hely.
Általánosan sem túl jó a fűtése, de azért a középső és szélvédői szellőzőkön elfogadható langyosat fúj.
Lenne itt még valami: a fűtésradiátor eltömődése.
A lányunk '99-es évjáratujába cserélték (a hűtővel együtt) - de arról jobb nem beszélni, hogy nézett ki belülről a fűtésradiátor.
Az volt a csoda, hogy egyáltalán még átjutott a víz a bemenettő-a kimenetig.
Nagyon mocsok módon el tudnak tömődni azok a finom járatok és (ahogy te is mondod) éppen hogy "elfogadható langyosat" fúj - ami viszont nagyon karcsú az utastér téli befűtéséhez.
Miután kicserélték a fűtésradiátort, tűzforró levegőt okád minden lukon - lent is - annyira, hogy a mostani teleken nem is lehet csutkára nyitni a fűtést, mert 40 fokot csinál odabent.
Mellékesen megkérdem: a hűtővíz nem fogy, nem kell néha utánatölteni?
Üdv! '98-as 1. szériás klíma nélküli Punto fűtése.. Szóval amióta megvan (6 éves kora óta), télen 10 pár zokniban kell utazni, mert a lábtérnél maxra állított fűtésnél is alig lehel valamit. Általánosan sem túl jó a fűtése, de azért a középső és szélvédői szellőzőkön elfogadható langyosat fúj. (Előtte Zastava GTL55, majd Lada 1200s volt, azok kályhák voltak ehhez képest.)
Tisztítva volt már a szellőző rendszer, semmi jelentős javulást nem hozott.
Gyárilag ilyen gyér a fűtése, vagy lehet valamit tenni vele?
Köszönöm előre is, 16 éves rejtélyre keressük a választ. :D
Ha a kasznin így megindult a rozsda, azzal már nincs értelme foglalkozni. Add el és vegyél egy Grandét, hosszabb távon olcsóbban jössz ki és azok nem rohadnak..
Köszönöm a segítséget, amíg van müszakija használom, aztán eladom alkatrésznek. 200.000 ért vettem masfél éve, kihúzom vele igy ennyit mem költök rá, második (szaladgalós) autó a családban, esetleg veszek egy jobb állapotú Puntót jövőre.
Szeretném kérdezni hogy ha van hova hegeszteni mwnnyiből jönne ki a két küszöb csere kb?
Ilyen esetben pusztán csak "küszöbcsere" nemigen létezik.
A lányunk '99 -es Puntóját nem gányolta ugyan senki - de az alja szétporladt annak is.
Küszöböstűl, természetesen. Itt is az volt, hogy már nem volt mihez hegeszteni.
No kérlek, ennek szinte új padlólemezt csináltak, új küszöbökkel, mindennel ami korhadt volt - és ez a meló kulcsrakészre átadva, ahol kellett festve, illetve alvázvédve - 180 ezer volt.
FIGYELEM: Sokkal nagyobb, hónapokig tartó gond lett abból, hogy véletlenül beleflexeltek az alvázszámba, pontsabban 2 számba az alvázszámból.
Ebből egy végeláthatatlan procedúra lett - odáig menőleg, hogy rendőrségi nyomozók csengettek be otthon - újabb és újabb jegyzőkönyv és vallomás felvételére.
mert ebben az esetben a tulaj kell igazolja, hogy ha nem is autótolvaj, de nem is egy visszaső lopott-autó nepper.
A szervizeseket kétszer citálták be a megyei kapitányságra, de igazságügyi autószakértő bevonására is sor került annyira, hogy még a torinói Fiat-tól is kértek kivonatot a 99-ben kiadott alvázszámmal kapcsolatban
Mindez amiatt a két darab, kiflexelt, kibaszott számjegy miatt.
60-70 ezerbe került az új alvázszám és az új forgalmi, valamint az adminisztrációs költségek.
És rengeteg utánajárásba és zaklatásba - mellékesen.
Tehát lakatoláskor úgy vigyázzanak arra a sorszámra, mint a szemükre!
Sziasztok, ma szembesültem vele hogy olyan szinten ki lett gittelve a küszöböm a Puntón (2001) hogy a gitt meg purhab tartotta egyben mert a nagy réseket azzal fújták ki. Me nekiáltam hogy egy kis felületen ahol átütott a rozsda lejavítom, de ezt már nem kell, szétporladt a kezemben a küszöb végig.. Szeretném kérdezni hogy ha van hova hegeszteni mwnnyiből jönne ki a két küszöb csere kb? Sajnálom a kocsit jó kis verda minden működik rajta kár lenne érte. Vagy adjam el bontásra? Még 1 év műszaki van rajta. Köszi a segítséget!