Nem repulonap de hatareset, jovo heten lesz ujra a helyi fesztivalt lezaro tuzijatek es elotte repules, igy nezett ki a C17 gyakorlasa elotte valo nap. (nem sajat velvetel)
Le Bourget reptér melletti múzeumról kérdeznék pár dolgot. Jelenleg ott van kiállítva az egyik A380-as prototípus (F-WWDD). Valahol olvastam,hogy a kültéri gépeket ingyen meglehet tekinteni. Ez igaz? Mert egy másik oldal azt írta,hogy akkor is kell belépőt fizetnem ha csak a kültéren kiállított gépek érdekelnek.
Szerintem egyszerűen vacilláltak, mi legyen. Úgy értem, megvariálták a programot, hogy a helikopterek repüljék le a programjukat (nekik nem gond az alacsony felhő), csak hát a személyzetek nem ülnek a gépben járó hajtóművel, és várják, mikor kell bemutatózniuk, szóval a döntés után nem kezdődhet azonnal az adott műsorszám.
Azt tudja valaki, a szombati nap miért kezdődött olyan későn a program, és amikor épp nem esett az eső, sőt pár percre még a nap is kisütött, akkor miért nem történt semmi?
Másik, hogy a Nato days-re várható még valami? Egyelőre nagyon gyér a felhozatal.
Nem tudom. Mivel később kezdődött a műsor meg voltak esőszünetek is, gondolom, vágni kellett belőle, azt meg nem tudom, hogy ezt mi alapján csinálták. Már azon kívül, hogy ami helyi meg Red Bull-támogatású, annak mindenképp fel kellett mennie.
Azt én sem értem miért nem lehetett a Szu-22 demót szombaton. Ráadásul az F-18 utánra volt írva, aki egészen szépet repült - igaz gondolom a svájciak többet gyakorolnak esőben hegyek közt, mint a lengyelek. Illetve javítsatok ki, ha rosszul gondolnám, de a Szuhojban nincs valami terepkövető cucc?
Hát gyerekek kívülöl nézősként tökéletes volt Zeltweg.Voltam a pálya mindkét végén,csütörtökön az északin akkor nagyrészt erre szálltak fel és itt szálltak le.De a legjobb az autópálya túloldalán lévő úton volt.Pont fölöttünk fordultak rá merőlegesen a pályára.Hát...sosem szoktam befogni a fülem de most be kellett pl. amikor a két Typhoon zörgetett.Pénteken a program nagyon jól gördülékenyen ment Egyik bemutató épp,hogy földet ért a következő már szállt is fel.Most végig tudtam nézni az utolsó demot is nem kellett félni a dugótól:kb 5 perc alatt a pályán voltunk. Az osztrák emberek pedig csodálatosak.
Ma Börgöndön kb a zeltwegi programot repülte a Gripenünk, sőt még a gép is ugyanaz volt - ahogy valószínűleg a pilóta is. Kicsit kevesebb utánégető, 1-2 helyen kevesebb orsó, de a lényegi rész egyezett. Úgyhogy kaptam egy kárpótlást a tegnapiért,nagy köszönet a pilótának!
Nem emlékszem rá, hogy hirtelen szálltak volna le. Megcsinálták a finálét, aztán. Ráadásul kötelékleszállás volt, az se arra utal, hogy bármi gond lett volna.
Sajnos nem vártam meg, miután 3-4x is esett napközben, meg a fejreállás miatt csúszás is volt... A végén már 6 utánra írták a Griffet, nem volt erőm kivárni, így a belga F-16 után eljöttem. A Draken bemutató egy részét még láttam az állomásról.
Minden tisztelet azoknak akik 2-ig repültek, folyamatosan hihetetlen gyorsan változott az időjárás, a szervezők is gondolom küzdöttek rendesen, hogy akit lehet felküldjenek.
Nekem minden vadászbemutató tetszett, a Gripenért és a Szu-22ért nagy kár(utóbbi nem repült szombaton, a péntekit láttam a közvetítésen)