Igazad van, az én példám túlzás volt, de tudatosan...
Amikor az ÁLTALUNK elvégzett munkát minősítjük, akkor ÖNMAGUNKRÓL mondunk véleményt....(:-
Így van, a képességeink eddig terjedhetnének, ha a magyar beszállítók ipari retró termékeit kiváltanánk nyugati beszállítók csodatermékeire - csodaáron...
(...és közben szemérmesen szemlesütve kerülgetnénk azokat a munkásokat, akiket jobb munkára taníthatnánk, de - miután ez gyorsabb és egyszerűbb lenne - elbocsájtanánk...de hát ezek nem MI vagyunk -:)
Helyette járjuk a világot, termékeket, partnereket keresünk, tapasztatatot cserélünk, tanulunk és tanítunk...és a végén MI fogunk odáig elérni, a SAJÁT embereinkkel, hogy - sokszor jogosan - ne ipari retroként jelenjen meg egy termékünk, vagy annak egy része.
Soha nem volt nagyobb Volvo-kontroll rajtunk, és soha nem kaptunk ennyi elismerést sem tőlük, mint mostanában...-:)
Nem, nem összetákolt. A legfontosabb csupasz vázat nagyon pontos licencszabályok alapján építik, a kellékanyag meg jól bevált retrós csoda. (Ik200 kapaszkodók, lyukasztó). I-shift példája nem túl pontos, én inkább a magyar Pulit mondanám, vagy a Rába buszt. Valahol a kettő között van pontosan.
Igen, tudunk róla. A 14-es buszvonal alvállalkozónál van, a VT-Transmannál. Egyébként MAN SL223-as buszok járnának, de az EU-s előírások miatt megkezdték a (részben)alacsony padlószintű buszok beszerzését. Jobb és olcsóbb híján az Alfabusz cég Localo B7RE esett a választás. Őt egy import Volvo önjáró alvázra építik Székesfehérváron. A járműtípusból ~60 db fut eddig a járműjellegből ~25 db. Az első sorozatot a Nógrád Volán rendelte, szintúgy alvállalkozásba kiadott vonalakra: az újpesti [120]-as és 147-es meg még egy vonalra. Ez már a második sorozat példánya, az első sorozat nem valami jó, de ezek már sokkal jobbak. 'Low Entry' jellegűek, azaz a busz első fele alacsonypadlós, a hátulja a motor (és a hajtáslánc) miatt magasabb építésű. Az első 2. sorozatos példány (KLN-090) 2006 szeptember 1x. óta közlekedik, november első fele óta újabb 2 állt forgalomba (KLN-091 & KLN-092) Illetve egy hete a KLN-096
Kép van róla, csak nincs időm felpakolgatni. Itt egy szebb:
Dehát azt sem értem, hogy miért hagyták meg ott a "szigetet"? Itt ebben az évben 3x (ha jól számoltam) újították fel! Talán könnyebben tudná bevenni a kanyart...
Hát a 106-on 5db 90°-os derékszögű kanyar van. Ami még izgalmassabá teszi a vonalat az az ,hogy ebből az 5-ből 3 derékszögű kanyar kis utcából kis utcába vezet.
Pl.:Szentendrei-Monostori, Monostori-Palicsi,Palicsi-Kadosa, Kadosa-Nánási, Nánáis-Pók u. A kép a Palicsi-Kadosa sarkon készült.