Keresés

Részletes keresés

dookie2 Creative Commons License 2002.04.25 0 0 351
Köszi Kaktuszka a jótanácsot! Pont mostanában tervezem egy polárszűrő beszerzését már jó előre gondolva az ottani fényviszonyokra. :-) És a robogó is jó ötlet, azt mi is szándékozunk bérelni pár napra.
Előzmény: KAKTUSZKA (348)
dookie2 Creative Commons License 2002.04.25 0 0 350
Köszi Kaktuszka a jótanácsot! Pont mostanában tervezek egy polárszűrő beszerzését már jó előre gondolva az ottani fényviszonyokra. :-) És a robogó is jó ötlet, azt mi is szándékozunk bérelni pár napra.
rittre Creative Commons License 2002.04.25 0 0 349
Kedves Kaktuszka !
Nagyon köszönöm a segítségedet, ari vagy, hogy válaszoltál.Először mi is paleon foglaltunk szállást de már csak olyan volt ami egy 30%-os emelkedőn a domb tetején volt úgy 500 méterre a tengertől.Továbbá úgy olvasgattam itt a topicban,
hogy paleon kissé hideg a víz és hirtelen mélyülő
úgyhogy a gyerekek miatt visszaadtuk és nem a "legcsendesebb" helyen Benitsesben a Dimitra apartmanra cseréltük. Ez 100 méterre van a parttól
saját medencéje van és a terasza a tengerre néz.
A lányom 16 elmúlt neki közel lesz a diszkó, a fiam 12, neki közel lesz a gokardpálya / úgy tudom, hogy ebben a faluban van / mi meg az asszonykámmal esténként öregesen lötyörgünk a parton, azt nagyon bírom.
A vizipark amit említettél / megkerestem a neten /
Agios Ioannis-ban van, oda tuti, hogy elmegyünk.
Tényleg van egy olyan csúszdája ami barlangban és sötétben megy végig ? Azt is nagyon bírnám.De megpróbálunk minden falut megnézni, és mindent amiről itt olvastam.
Mégegyszer köszi ! Sziasztok !
KAKTUSZKA Creative Commons License 2002.04.24 0 0 348
szia dookie2,

nem szeretném uralni a topicot,de lehet hogy neked is tanáccsal tudok szolgálni,pontosabban nem is én hanem a férjem,ő ugyanis szenvedélyes fotós,és csodás képeket csinált Korfun(és mindenhol),szóval átadom neki a szót.
Szia dookie2,
Nyaralásaink alatt soha nem éltünk át lopást, és nem is hallottunk ilyen esetről. Gyakorlatilag nyogodtan a törülköződön hagyhatod a gépedet a strandon, amíg egy órán keresztül a vízben vagy, senki nem fogja elvinni. Bár mi a fotós táskámat gyakran a robogóban hagytuk strandolás közben, mert az zárható. A túristák nagy része angol és német nemzetiségű. Tőlük nem nagyon kell tartani. A helybéliek meg az idegenforgalomból élnek, ezért tudják, hogy a lopás nem kifizetődő.
A vámnál nem hiszem, hogy gond lehet mert Korfu nem a bevásárlóturizmusáról híres. Szerintem senki nem fogja azt gondolni hazafelé, hogy kint vetted. Esetleg ha nagyon nagy értékű, vagy több gépet viszel akkor kifelé menet ki lehet tölteni valami nyomtatványt, de ezt nem tudom pontosan hogy hol és hogyan kell csinálni.
Egy fontos tanács: vigyél polárszűrőt!!!
Sok sikert!
Gábor

Előzmény: dookie2 (345)
KAKTUSZKA Creative Commons License 2002.04.24 0 0 347
Kedves Kőkapu,

a fakultatív kirándulások is jók szoktak lenni, bár tavaly volt akinek kellemetlen élménye lett belőle.
Mi mivel sokadszorra voltunk, csak az egész napos hajókirándulásra fizettünk be, nem arra amire ti szeretnétek, hanem egy halászhajós kirándulásra, egyébként a mi uatzási irodánk (eurotours) ezt úgy oldotta meg, hogy a hajó Paleoból indult, de Sidariból is jöttek,áthozták őket buszon.
Ez nagyon jó kis program volt,mindenkinek ajánlom, hajókáztunk egy tényleg hangulatos kis hajóval a nyugati part mentén délnek, közben az idegenvezető magyar lány mindig mesélt a helyekről amit láttunk.
Aztán jöttek a barlangok, ahol lehetett búvárkodni,aki akart, a nagy többség nem mert, vagy hidegnek találta ott a vizet, mi kis gondolkozás után mentünk )))))))
Volt a egy sziklahasadék, ahol a barlang bejárat volt,le kellett merülni a víz alá hogy bemehess, isteni volt, semmi veszélyes, valószínüleg akik nem jöttek, másra számítottak.
A következő barlangnál rajtam kívűl nem volt kedve senkinek merülni, így egyedül mégsem várattam mindenkit a hajón…
Aztán egy olyan parton amit csak a víz felöl lehet megközelíteni,kikötöttünk,ahol roston sütött csirkével,krumplival,salátával,gyümölccsel,üdítővel,borral vártak már.
Majd utána egész napos fürdőzés,ugrálás a hajóról,búvárkodás következett.
Ez volt az egyik legjobb napunk Korfun, napközben kikötött egy fagyis hajó,ugyhogy a kalória bevitellel sem volt gondunk…
Egész nap videóztunk,ami tök jól sikerült, a hajós kapitány végig énekelt,amin jókat nevetgélt mindenki.
Amire ti szeretnétek menni,az azt hiszem a nagy hajós túra, környező szigetekre, hát azzal nálunk volt gond,a szomszédban lakók befizettek rá,el is mentek reggel a transzfer busz járatukkal Kerkyrába,mert onnan indult a hajó, de amikor oda értek, kiderült a kapitány ne mhajlandó kimenni a tengerre mert rossz időt mondtak,hozzá kell tennem, Korfun sosincs rossz idő,ha reggel borus , délig tuti kiderül, szóval jöhettek haza.
De nem ez volt a pláne, hanem hogy a befizetett pénzüknek csak egy részét kapták vissza,mert hogy a transzfert oda vissza ki kellett fizetniük….
Hihetetlennek tartottam,főleg hogy sajnos már nem emlékszem az összegre de sok volt egy buszozásra…
Tönkre ment a napjuk mert utána már csak lementek a partra délután, persze sajnálták az elmaradt utat, és még fizettek is a kellemetlen élményért.
Lehet hogy én vagyok a hülye, de szerintem az utazási irodának kellene ilyen esetekben vállalni ezt a költséget.
Szóval a tanulság csak annyi hogy ne hagyjátok magatokat.
Ezeknek a szegény lemaradtaknak az utolsó napig,indulás elöttig kellett várniuk a pénzükre mert a kinti csaj azt mondta hogy nem hozta magával,minden nap….
Nekünk is tartozott visszajáróval a hajókirándulásból,de mi megmondtuk neki hogy azonnal kerítse elő a pénzt….
Persze lehet hogy ez csak egy kirívó eset, de ti legyetek éberek és n hagyjátok magatokat, fizettek szépen egy kellemes nyaralásért, hát legyen az !
Ha megérkeztek a reptérre Korfun,ne lepődjetek meg,általában teljesen kihalt,csak a vissza utasok vannak ott rajtatok kívűl,plussz pár fős személyzet, visszafelé persze tele a váró minden nációval,és általában késnek a gépek,nekünk 3 ból 2 szer jóval késöbb indultunk haza.
Amit majd láttok a nagyvárosból a buszból amíg mentek Sidari felé, az nem túl kellemes látvány,mint nálunk a város peremén,lerobbant házak, de ez nem mérvadó, a belváros nagyon hangulatos,szóval fel a fejjel a szállás felé.
A Kerkyra után ugyis lakatlan helyek jönnek.
Nagyon remélem hogy nektek is tetszeni fog Korfu.
Mi pont azt szeretjük benne hogy nem olyan kiépült,mint általában a tengerparti helyek,hanem olyan vadregényes,főleg a nyugati part lefelé,akadnak olyan helyek ahol olyan érzésed van mintha elötted nem járt volna arra senki…
Nem tudom titeket érint e,csak infoként mondom,Korfun nem lehet meztelenkedni, csak monokinizni.
Van egy pucérkodó partjuk,Mirtiotissa, ami gyönyörű, de ott vannak a pucérok ))))))))
Szóval nem célzás,csak mint érdekesség írom,náluk a lányok még a felsőjüket sem veszik le.
A nyaralók nagyobb részt angolok,ők vetkőznek leginkább.
Korfun az intézményekbe,közértekbe stb. angolul beszélnek, sok az angol társtulajdonos az üzletekben.
Mint megtudtuk a görögök közül azok akik a turizmusból élnek vagyis hozzá segítik az országot a sok bevételhez,az év másik felében havi járadékot kapnak, ami nem elég mondjuk egy hónapra de szerintem nagyon korrekt dolog.
Azt is mesélték hogy a buszvezetők keresnek majdnem a legjobban,amin nem is csodálkozom,majd meglátjátok milyen helyeken közlekednek,forgolódnak olyan magabiztosan hogy az nem igaz,a mi buszosaink nem is mernének ilyen helyeken vezetni,hát még ilyen sokat,ilyen melegben sokszor…
Kőkapu ha megadod az email címed,próbálok olyan képeket keresni amit Sidariban készítettünk,mégis más mint a prospektusban.
Ja, a parton vannak nyugágyak,amiért fizetni kell rendesen,de Sidariban az öblös rész miatt ugyse fúj a szél, így nem kerül rátok homok ha takaróra fekszetek csak,viszont a napernyőt amit külön is lehet bérelni nagyon tudom ajánlani,én sem hittem volna de kellett.
Jaj, és van banán,vizi ejtőernyő,meg minden féle vizi herkenytyű,vizi bicikli….
Bár nem tudom ha nem vagytok oda az uszásért,érdemes e ajánlanom.
Hát most ennyi jutott eszembe.
Üdv

Előzmény: Kőkapu (342)
KAKTUSZKA Creative Commons License 2002.04.24 0 0 346
Kedves rittre,

ne haragudj, de megzavartak és ezért hagytam ott az írást ilyen félig készen.
Még szerettem volna írni hogy köszönjük a gratulációt, már nagyon várjuk a kislányunkat.
És hát igen, tudjuk hogy mostantól nem lesz egyszerű a nyaralás, de ha nyerünk a lottón a hétvégén,talán nem lesz gond :))))))))
Az hogy 2 hétre mentek az csodálatos,mindenre lesz időtök,nektek külön ajánlom a térképet.
Nekünk olyan van aminek a fele térképmásik fele mindenféle tippekkel van tele,és a nevezetességekkel,amiből választhattok mire vagytok kiváncsiak,együtt vannak egy tokban.
Azt hisze megy Libriben vettük,kb 2 ezer forintért,és megérte,ha gondoljátok ilyet vegyetek.
Írj ha valami még érdekel,sok szerencsét kívánok az útra,azt hiszem lélekben veletek és a többi Korfura utazóval leszünk idén két perc vajúdás között :)))))))

Előzmény: rittre (343)
dookie2 Creative Commons License 2002.04.24 0 0 345
Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni Korfut megjárt fotós utazóktól:
Ha nagyobb értékü gépet akarok magammal vinni az utazásra, nem lesz probléma a vámnál? Mennyire "kapósak" az ilyen értékek? ( bár a nyaralóhelyeket ismerve...)
Nagyon nem szeretnék kompakt gépet vinni ha nem muszáj, mert biztos annyi jó téma fog adódni! :-)

Köszi!

KAKTUSZKA Creative Commons License 2002.04.24 0 0 344
Kedves rittre,

ugyanazt az utat meg lehet tenni autóval is,mint robogóval,igaz vannak helyek ahová csak robival vagy gyalog lehet lejutni de ez főleg a közvetlen partra érvényes,így leparkoltok ahol még meg lehet állni autóval és mentek gyalogosan, nem nagy utak,és kevés ilyen van.
A faluknak elég szükősek az utcái de megoldható autóval is hiszen ők sem szamárral járnak már :))))))
Fő a türelem amikor minden kanyarban félre kell állni :))))))))
Remélem nem túl nagy autótok van,nem egy hajó,ez azért jó lenne...
Nem véletlenül olyan közkedvelt autó náluk a daewoo matiz...
Hát,a szükösebb napokra nem is tudom mit ajánljak,pl. fogyókúra, na jó csak vicceltem.
A közérti árak a mieinknél drágábbak,erre számítsatok, az ásványvíz nem olcsóbb az üditőnél,a felvágott is többe kerül...
Szerintem érdemes vinni konzerveket,olyan ételeket aminek nem kell hűtés és átvihetitek autóval a határon.
Mi szalámit szoktunk vinni, az eláll, esetleg tonhalat,vagdalthúst konzervben...stb
Szóval szendvicsnek valókat.
A gyümölcs csak a piacon normális árú,amúgy az is drágább,de piacot csak Kerkyrában láttam,a vár alatt,ez egy halpiac ami érdekes látnivaló is,és be lehet vásárolni is,azt hiszem hétfőn van, de lehet hogy rosszul emlékszem és van más napokon is.
Az éttermek árai vagy hasonlóak a mieinkhez vagy drágábbak attól függ melyik faluban,vannak pénzesebb helyek...
Viszont sok a gyrosos,és vannak olyan gyros árúsító helyek ahol jóval nagyobbat adnak mint nálunk,tele hússal,krumplival!,szóval laktató és megfizethető.
Nézzetek körül.
Nem tudom merre fogtok lakni,melyik parton,de a nyugati parton,Paleo-tól délebbre van egy csúszda park,amit a gyerekek miatt mondom,mert isteni...
Én haza sem akartam jönni záráskor...
Egyszeri belépő van,ami azt hiszem 8 ezer drachma,ha csoportosan mentek,az oda utazás miatt,de ha saját autóval mentek úgy emlékszem a parkba a belépő csak 5.ezer volt fejenként,tudom nem kevés, de egész napos program és nagyon klassz.

Előzmény: rittre (343)
rittre Creative Commons License 2002.04.23 0 0 343
Szia Kaktuszka !

Mi két hétre megyünk korfura még sosem jártunk ott. Írtad, hogy robogóval körbe jártátok a szigetet. Azt szeretném kérdezni Tőled, hogy autóval is meg lehet tenni ugyanezt, úgy értem, hogy autóval is járhatók ezek az utak ?
Azért autóval mert mi azzal megyünk Korfura. Úgy
gondoltuk, hogy a repülő árából inkább további egy hetet töltenénk itt és inkább zötykölödünk
az autópályákon. Remélem megéri.
Szeretném ha megírnád, hogy hol érdemes enni ill.
a nyaralás végén a szegényesebb napokban milyen árakkal találkozunk a " közértekben ".
Gratulálok a leendő gyermekedhez és egy pici tanácsot is adnék. Minden időt használjatok ki az utazásra mert gyerekkel vagy gyerekekkel sajnos egyre nehezebb lesz. Neken 2 gyermekem van 12 és 16 évesek és 2 heti nyaralás repülővel költőpénzzel 600 - 700 ezer forint és még nem is eresztettük el magunkat, és elég nehéz összerakni.
Segítségedet előre is köszönöm !

Kőkapu Creative Commons License 2002.04.22 0 0 342
Szia Kaktuszka!

Nagyon örülök a részletes válasznak, minden információt gyűjtök, már három útikönyvem van.

Sajna mi most csak egy hétre megyünk.
A hét napból négyet úgy tervezünk, hogy egy nap Paleokastritsa, egy nap Kerkyra, egy nap pedig szeretnénk megnézni néhányat a sziget belsejében lévő falvakból, és egy napra pedig befizetünk az utazási irodánál egy Parga-Paxos fakultatív kirándulást. Így marad teljes három nap strandolni, de azért lesz egy kis szigettúra is.

Most erre az egy hétre ennyit tervezünk, ezt meg tudjuk valósítani, és azt hiszem így mindenre jut idő, nem kell sehol rohanni.

Én is örülök, hogy találkoztunk itt. Mi régebben a szeptemberi esküvős lányokkal találkoztunk párszor, de idén már csak egyszer sajnos. De mindig úgy örülök, amikor valaki hallat magáról. Hiszen életünk egyik legszebb szakaszát osztottuk meg egymással.

Áradozzál csak nyugodtan :-)

Puszi

Előzmény: KAKTUSZKA (341)
KAKTUSZKA Creative Commons License 2002.04.22 0 0 341
Kedves Kőkapu,

hát nagyon örülök de komolyan hogy itt is össze futottunk!
Igen,helyes kis hasam van már, és nagyon mozgolódó...
Nagyon-nagyon irigyellek benneteket Korfu miatt, én mindig istenien érzem magam ott.
Amit tudok írni róla az 100 kötetes könyv lenne és biztosan vannak nálam tapasztaltabbak is ebben a topicban, ugyhogy próbálom rövidebbre fogni.
Szerintem szerezzetek be egy térképet elöször is Korfuról,már ha szeretnétek körül nézni a szigeten.
Szerintem érdemes.
Kerkyra, a nagy város ahová a gép le fog szállni,mindenképp megér egy napot, csodás kis sétáló utcákkal teli,nagyon hangulatos.
Mi elmentünk egyszer este is oda, kivilágítva is csodás volt.
Nálunk az a bevált tendencia hogy bérlünk egy kétszemélyes robogót első nap,és így szinte minden nap jövünk megyünk a szigeten.
Ezért mentünk tavaly 2 hétre hogy jusson idő lábat lógatni is :))))))
A Kerkyra alatt elterülő keleti part nem igazán látványos, így ha kevés az időtök nem érdemes arra menni,inkább a nyugati part az ami igazán megéri,Paleo pl.
Feltétlen menjetek el megnézni, a számtalan kis öblével felejthetetlen látvány.
Nekem öszintén szólva Sidari az egyik főkedvemcem, imádom a Perouladesi partját.
Ez a két falu teljesen össze van épülve,mintha csak egy lenne, nem tudjátok elkerülni :)))))
Tavaly elött még voltak helyek ahonnan lehetett ugrálni a vízbe,olyan komolyabb magasságból de tavaly már tiltva volt,biztos volt belőle baleset...
Mi nagyon szeretünk búvárkodni, hát ez az amit ott viszont nem lehet,mert ugye homokos part,semmi látvány,hacsak a vízben tartozkodó nyugágyat nem lehet annak venni...
Mindent összevetve Sidari fiatalos hely,kimondottan pároknak vagy nagyobb társaságoknak bulizni.
Ha tudtok utazgatni Korfun,és lenne kedvetek egy két helyet még megnézni,akkor írok többet részletesebben,de hátha csak pihenni mentek és akkor fölösleges más helyeket favorizálnom.
De ne legyetek elkeseredve ha csak süttetni akarjátok a hasatokat mert jobb helyet nem is találtatok volna erre.
Remélem jól vagytok és még nagy a szerelem.
Jaj,Korfun harapni lehet azt a finom olajfás illatú levegőt,isteni...
Hát,írj és ha valami eszembe jut még írok szivesen.
Érezzétek nagyon jól magatokat.
Á, szerintem biztos írok még,nehezen tudom kibírni hogy ne áradozzak erről a helyről.

puszi

Előzmény: Kőkapu (339)
KAKTUSZKA Creative Commons License 2002.04.22 0 0 340
Kedves BlueBird,

köszönöm a gratulációt, nagyon kedves vagy!

Előzmény: BlueBird (338)
Kőkapu Creative Commons License 2002.04.22 0 0 339
Szia Kaktuszka!

Igen, én vagyok ;-)
Mármint az esküvős Kőkapu vagyok.

Először is GRATULÁLOK a babyhez!!!
Már biztosan helyes, gömbölyű pocid van :-)

Másodszor pedig köszönöm a tanácsot. Képzeld, szombat délelőtt kiválasztottunk egy Sidariban, csendesebb helyen lévő apartmant, és vasárnap este amikor olvastam az üzenetedet nagyon örültem, mert ez megerősített bennünket, hogy jól döntöttünk.

Köszönöm a tanácsodat, ha van kedved, írhatsz még Korfuról.

Köszi szépen!

Előzmény: KAKTUSZKA (337)
BlueBird Creative Commons License 2002.04.22 0 0 338
Gratula, nagyon sok boldogságot : )

BlueBird.szintén.július.elején.született

Előzmény: KAKTUSZKA (337)
KAKTUSZKA Creative Commons License 2002.04.20 0 0 337
Szia Kökapu,

nem tudom te vagy e az a Kökapu akivel tavaly leveleztünk párszor az eskuvo.hu-n?
Mi tavaly pont ilyenkor voltunk Korfun 2 hétig, most harmadszorra, mert mi imádjuk.
Mi Paleon laktunk,szerintem az egyik legszebb hely Korfun, de Nektek valóban Sidari jobb lenne a sekélyes homokos partja miatt,ráadásul ott is érdekes helyek vannak az agyagos part miatt, a Sidari-Perulades határnál.
De tényleg zajos kissé,sok a fiatal,elég sürü a város,föleg esténként.
Ha ilyen közel laktok a parthoz,15O m, szerintem az nem jó nektek.
De ha találnátok szállást kicsit kijjebb a központtól, az tökéletes lenne nektek.
Próbáljatok az utazási irodában ilyet találni,vagy egy másik irodában...
Én, és ez tényleg az én szubjektiv véleményem,nem mennék Roda-ba,vagy arra felé,nekem nem teszett egyáltalán...
Az északi parton Sidari a legjobb,legérdekesebb hely-szerintem.
Remélem sikerül találni jó apartmant,és nem fogtok csalódni Korfuban.
Én vissza mennék minden évben, de idén kimarad,mert július elején jön a kislányunk...
Üdv

rittre Creative Commons License 2002.04.17 0 0 336
Szia steve24 !
Szerinted nagy merészség lenne elindulni Korfura
előre lefoglalt szállás nélkül.
Úgy érzékelem elég jól ismered a szigetet.
Jún. végén júl. elején mennék !
Találok szállást így szállást olcsóbban mint
amennyiért az utazási irodák kinálják ?
Köszi !!!
rittre Creative Commons License 2002.04.17 0 0 335
HT MISKOLC !

Dubrovnikból nem indul komp, legalábbis
itthonról nem tudod elrendezni a dolgot. Én
egy évig próbálkoztam de nem jött össze.
Ha Velencéből mész az ár 4 fő + autó oda vissza
a placcon 88 000 Ft. Az út-idő 26 óra. Ez teljesen
friss hír. HA placcon utazol névre szoló dönthető
ülőhellyel akkor 103 000 Ft. A kabinost már le sem merem írni és abban sincs fekvőhelyed !
2 főre valamivel olcsóbb lehet !
A Macedónok pedig 65 USD kérnek a kétszeri áthaladásra / vízum /. Nálam ez 260 USD azaz
kb. 75 000 FT.
Ez van !!!

BlueBird Creative Commons License 2002.04.17 0 0 334
Egyáltalán nem baj részemről, szívesen segítek.

A korfui utcák, mint általában a mediterrán városokban elég szűkek, néhol csak egy autó fér el és slussz. Korfu városában nem is ajánlom az autós közlekedést, meg nem is olyan nagy, hogy ne lehessen besétálni, nagyon hangulatos. Jaj, Istenem, elfogott a nosztalgia már megint : ) A piac reggel hangulatos, este meg a kikötő és környéke a sok nyitott vendéglő miatt.

Mi is augusztus végén voltunk és akkor már nem volt olyan nagy zűrzavar, nem hangoskodott senki az utcákon, bár mi Benitsesben voltunk, de az is úgy volt számon tartva, hogy az angolok kedvenc helye. Sidari tényleg a diszkózós, mulatozós fiataloknak van kitalálva, de talán aug végén már nem olyan vészes.

Előzmény: Kőkapu (333)
Kőkapu Creative Commons License 2002.04.17 0 0 333

Megint én :-))

Lassan (vagy inkább gyorsan) eljön az idő, hogy lefoglaljuk a nyaralásunkat. Jövő hét végéig mindenképpen meg akarjuk tenni.

Ma beszéltem az utazási irodával, a Sidari-i apartmanokról. Megkérdeztem, melyik a csendesebb, megmondta, de még azt is mondta, hogy ha csendesebb helyet szeretnénk, akkor nem biztos, hogy Sidari a nekünk való hely. (Azért választottuk Sidarit, mert homokos, lassan mélyülő a part, és ezek nálunk fontos szempontok.)

El is gondolkodtam ezen, mert Steve honlapján is az olvastam, hogy Sidariban "nyugtató kell a tömeg ellen". Az nem zavarna, hogy a parton sokan vannak, csak éjszaka lehessen nyugodtan pihenni, aludni. Az apartman amit kinéztünk különben kb. 150m-re van a tengertől, és a második utcában van. (A másik apartman az első utcában van, közvetlenül a parton, azt eléggé lármásnak mondta a hölgy.) Különben aug. végén, szeptember elején mennénk, konkrétan az aug. 28-i turnusban.

Ti mit javasoltok?
Maradjunk Sidarinál, de nézzünk másik utazási irodánál egy bentebb lévő apartmant, vagy más helyre menjünk (esetleg Acharavi, Roda), vagy abban az utazási időben már nincsenek annyian, úgyhogy nyugodtan mehetünk az eddig kinézettbe is?
Még sosem voltam Korfun, szóval még azt sem tudom elképzelni, hogy mennyire vannak egymástól az utcák.

Sok baj van velem, igaz?

Mindenesetre köszönöm a választ.

kati757 Creative Commons License 2002.04.16 0 0 332
Sziasztok!
Mi is nászútra megyünk majd szept közepén!!!!
Ma foglaltam le az utat, Peramaban fogunk lakni.
Tök fel vagyok lelkesedve,pedig még sok sok nap lesz addig...
Ata : ha van elég zsé,akkor ajánlom Teneriffét,tavaly voltunk ott,és nagyon bejött :)
Ott is érdemes autót bérelni és bejárni a szigetet,főleg az északi része gyönyörű..
steve24 Creative Commons License 2002.04.11 0 0 331
HT Miskolc:

Szerintem a komp baromi drága lesz. Asszem meg lehet nézni a ferries.gr vagy a greekferries.com oldalon az árakat és a menetidőt is. asszem, hogy jobban jösz ki, ha a Szerbia-Macedonia-Görögország útvonalat választod, vagy a Szerbia-Bulgária-Görögországot... A MAcedónok most bevezettek vmi vízumkötelezettséget velünk szemben és igen borsos áron mérik az áthaladást. Ha ezen ztak valamelyikét választod, akkor Igoumenitsáig kell lecsattognod, onnan megy át komp a szigetre. Ennek a kompjegynek az ára úgy 15e Ft körül van oda-vissza 2 ember+ 1 autó.

Üdv Mindenkinek!
www.korfu.at.hu

ata7 Creative Commons License 2002.04.10 0 0 330
Csibee de gyors voltál,köszi.Mi már 2x voltunk Korfun,úgyhogy oda nem mennénk.Nekem Mallorca v. Teneriffe jönne be.De ciprus is biztos jó lesz nektek.
Törölt nick Creative Commons License 2002.04.10 0 0 329
ata7,

mivel nekünk szeptember végén lesz az esküvőnk, Ciprusra megyünk. Ott még akkor is meleg van és állítólag gyönyörű!!

De nektek jó lenne Korfu! Mi tavaly augusztus végén voltunk és akkor is harminc fokok voltak..

Előzmény: ata7 (328)
ata7 Creative Commons License 2002.04.10 0 0 328
Csibee mi is nászutra készülünk júliusba.Ha nem titok hova mentek.Nekünk is csak elképzelésünk van.Bocs ha off voltam.
HT Miskolc Creative Commons License 2002.04.10 0 0 327
Én is pont Moraitikát néztem ki, de kocsival is szeretnék menni... nem tudja valaki, h Dubrovnik-Krofu között mennyibe kerül a komp?

esetleg jobb javaslat?

Előzmény: Törölt nick (326)
Törölt nick Creative Commons License 2002.04.10 0 0 326
Sziasztok!

Mi tavaly voltunk először Korfun, azon belül is Moraitikában. Részben a topicban olvasottak részben ösztön szerint választottam ezt a helyet és apartmant. Mondhatom, a lehető legjobban döntöttünk!! Különösen így gondoltam, miután kocsival bejártuk a szigetet! Gyönyörű szép Paleo és Sidari is, de szerintem "lakni" itt, a keleti parton volt a legjobb. Moraitikában homokos-kavicsos a part, vannak üzletek, szórakozóhelyek (nem unalmas), viszont nem is túl hangos. Ráadásul a víz is sokkal-sokkal szebb volt, mint Sidariban!

Meg is beszéltük a Párommal, hogy ha idén nem nászútra mennénk, akkor ismét Korfu lenne az úticél...

Nagyon tudom mindenkinek ajánlani!!!

steve24 Creative Commons License 2002.04.09 0 0 325
Szia Mindenkinek!

Tyhűűűű, Eurotoursnál ilyen bunkók voltak?:-) 7 éve utazom velük, de nekem még semmi kellemetlenségem nem volt... Érdekes, változnak az idők.. Na mindegy. Az aki elküldött, most elesett egy kevés jutaléktól, az biztos.

Üdv MIndenkinek
www.korfu.at.hu

BlueBird Creative Commons License 2002.04.09 0 0 324
Akkor jó : )
Örülök neki : )
Előzmény: Kőkapu (323)
Kőkapu Creative Commons License 2002.04.09 0 0 323
Ó, de jó!

Tegnap este nekiláttam átlapozni a meglévő katalógusainkat, és épp az 5 Kontinens volt az, akinek a Sidari-i apartmanja tetszett még. Örülök, hogy épp velük voltatok, és minden korrekt volt :-)

Azért megyünk Sidariba, mert ott lassabban mélyül a víz, mi meg nem tudunk úszni, és mert homokos a partja.

Na, tisztára feldobódtam :-)

Előzmény: BlueBird (322)
BlueBird Creative Commons License 2002.04.09 0 0 322
Talált, süllyedt : )

Az 5 Kontinens van szemben a Nagy Ignác utcában : )

Mi nagyon meg voltunk velül elégedve, igaz, hogy mi Rodoszra mentünk, de volt ott egy Pap Gábor nevezetű srác és mindent tudott Rodoszról (kétszer v. háromszor volt ott). Tehát: hová érdemes menni, ha fürdeni akarunk, ha kavicsos partot kedveljük v. ha a homokosat; melyik partra, ha szörfözni akarunk; ha város akarunk nézni, mit érdemes; látnivalók a szigeten; több tonna katalógus mutogatása a szigetről + szállásról legalább két kép (teljesen olyan volt, amilyet mutattak, tehát nem csalódtunk).

Csak jót tudok mondani, kivéve talán azt, hogy amikor kiutaztunk az én repjegyem nem volt meg, hanem egy üresre ráírták a nevemet és a visszafelé jegyemet ott kint kaptam meg később.

Sidari nem túl csöndes hely, inkább turistáknak készült, de nagyon jók a hullámok, meg a part. A barátnőm úgy halászott ki, hogy mindjárt indul a busz, menjünk már : )

Előzmény: Kőkapu (320)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!