Keresés

Részletes keresés

N___ Creative Commons License 2001.08.22 0 0 222
steve24, megnyugodtam.
szerda reggel repülök, kölcsönzősöket majd üdvözlöm a nevedben is:-)

sztyepp, én talán nem is motoroztam életemben, úgy béreltem mocit, de mögöttem van jópár 100e km autóval. Nekem nem volt semmi gondom, a sáv közepén kell menni, figyelni a gödrökre és a hosszanti vályúkra, teli az összes út ezekkel, megdobja a gépet rendesen, a kanyarokban általában tüköraszfalt, csúnyákat estek rajta sokan, kis sebességnél is lehet nagyot zúzódni.
Nézd meg az első nap, hogy közlekednek, aztán döntsd el, fel tudod-e venni a ritmust (sárga nincs, zöldnél üveghangon indul mindenki, egyirányú utcában bármikor szembetalálkozhatsz autóval is, egy sávban többen elférnek, mint fizikailag megvalósítható lenne, s a buszok padlógázzal közlekednek (az érzést képzeld el, mikor rotyogsz a kismocidon, mögötted meg sietősen tornyosul pár turistabusz:-)
Viszont egyéni közlekedés nélkül sokat vesztesz a szigetből, minden része más, bár az elzártabb hegyi kisfalukat nem tudom nagyon ajánlani, rendkívül barátságtalanok voltak az ottlakók, nem szeretik a turistákat (megértem..)

Előzmény: sztyepp (219)
sztyepp Creative Commons License 2001.08.22 0 0 221
Köszi a jótanácsokat, mindenképp megfontoljuk.
Előzmény: steve24 (220)
steve24 Creative Commons License 2001.08.21 0 0 220
Nevermore: Idén nyáron ezelet a helyeket jártuk be és egyetlen lépést sem tettünk gyalog, tehát bírta az 50cc :-) : Paleokastritsa, Sidari, Peroulades, Roda, Issos. Innentől pedig a nagyon kemény emelkedők : Glifada, Ag. Gordis, Pelekas, Sinarades, Ag. Georgios (északi öböl) Nisaki, Barmbati. Nem kell félni ilyesmitől, ráadásul az InterRide értetek megy ha a moci megadná magát (bár gondolom ez 50 fokban az aszfalton nem annyira vigasztaló :-))

sztyepp: Valószínű, hogy bár 50cc alatt is kell jogsi, meg tudtok majd egyezni valaamelyik kölcsözőssel. Szerintem viszont erre csak valamelyik kis cégnél lesznek hajlandóak, úgyhogy a nagyoknál nem is igazán érdemes próbálkozni. Viszont ha elfogadsz egy tanácsot, akkor ne bérelj robogót, ha nem vagytk biztosak magatokban. Korfun eléggé eltérő a közlekedési morál a mienkétől. Ide nem árt egy kis rutin illetve egy jó adag hidegvér (vagy inkább forró ?.-)) Ha összeismerkedtek valakivel akiknek van jogsiuk, akkor 4 emberre már talán megéri autót bérelni és egyben jöttök haza. Ha mégis bérelnél robogót:
akkor jogsi nélkül felejts el mindenféle biztosítást, ha töröd a gépet, akkor fizeted is és készülj fel rá, hogy a kis görög kölcsönzős amennyire csak tud le fog venni... Ha bérelsz, útlevelet semmiképpen se hagyj ott!!!! mert addig nem adják vissza amíg a kárt meg nem téríted. Robogóval sose menj az út szélére, mindíg szépen a sáv közepén, így nem próbál meg megelőzni csak akkor ha tényleg van elég helye. Ha dudálnak neked az nem azért van, hogy huzz el az útból, csak azért jeleznek, hogy ne ijedj meg mikor melléd érnek. Amennyire csak lehet vezess határozottan, felesleges udvariaskodni, ha esetleg elengedsz egy görögöt, nem fogja megköszönni, ők ezt úgy veszik, hogy ők voltak a gyorsabbak és leelőztek.
Ha nem bérelsz mocit akkor a helyi förmedvény busszal el tudsz jutni bárhová a szigeten, tehát nem kell beragadnod Moraitikára vagy Benitsesre vagy mittudoménhova. (mindegy mert ahovaa a magyar utazási irodák visznek azok a partok mind gyagyik :-() Egyébként a busszal sokkal olcsóbban utazhatsz mint ha robogót bérelnél, persze sokkal macerásabb is.
Sok szerencsét és jó nyaralást!

sztyepp Creative Commons License 2001.08.21 0 0 219
Szasztok!

Jövő kedden csúszunk Korfura a barátnőmmel. Szándékunkban áll robogót bérelni, de nem vagyunk túl rutinosak, elég régen motoroztunk mind a ketten, meg jogsink sincs. Állítólag 50cc alatt nem is kell. Menni fog a dolog szerintetek?

N___ Creative Commons License 2001.08.21 0 0 218
steve24, tényleg jó az ár. Az 50ccm-ből sikerült a nyugati partot is bejárni?:-) Csak azért kérdezem, mert emlékszem még pár olyan aszfaltútra/strandra a nyugati parton, ahova nem mertünk lemenni, ugyanis a motor nem bírt feljönni - bár az is húzott nagyon, de leégett a kuplungja két ember alatt, így egy ember leszáll és üveghangon pörögve felaraszol a gép. Szóval ezt szeretném elkerülni.
Előzmény: steve24 (217)
steve24 Creative Commons License 2001.08.21 0 0 217
Hi Mindenki!

Luc72:
Én a földszinten, az 5-ös apartmanban voltam. Az emeletet jó, hogy sikerült megúszni, mert most valami félelmetesen marha társaság tartózkodott ott. Az apartmantulajdonos még a rendőrséget is rájuk akarta hívni mert randalíroztak, mászkáltak a tetőn!!! és kb reggel 7-ig tartott a hangoskodás. Egyébként nagyon jó volt, jót röhögtem mikor a bajuszos görög felnyargalt a lépcsőn, kis ordítozás közepette leosztott néhány pofont a gyerekei között, majd mosolyogva leballagott és visszaült a pénzváltóba :-))

Nevermore: Szerintem Moraitikán, a partra vezető úton az InterRide-nál érdemes kölcsönönzni. Mi két hétre béreltünk ki 45e-ért egy Gilera Stalkert. 50cc van alatta de nagyon ment. Ha bent van a 16-os számú, akkor ragaszkodj ahhoz, sőt még várni is érdemes rá mert az nagyon jó. Először egy elég gyengusz kis Stalkerbe nyúltunk bele, de mikor visszavittük, akkor szó nélkül cserélte, sőt, ha ez sem lett volna jó, akkor addig cserélgethettük volna amíg van bent moci ebben a kategóriában, vagy ráfizetésel lehet vinni nagyobbat. A Stalker 2 emberrel (én 110kg vagyok a párom 60) úgy ment mint a meszes. végsebességre 95-öt sikerült belőle kihozni, bár ekkor már elég fura hangokat adott :-)) Nem utolsó érv még ami az InterRide mellett szól, hogy tényleg full biztosítás van az árban, nincs önrész!!! Egyetlen kitéteük, hogy ha nem Te vezeted a mocit vagy ittas vagy akkor ugrik a biztosítás.

Nik motorkölcsönzőjét nem ajánlanám. A barátaink ott béreltek mocit és mikor visszavitte, hogy furán mászkál alatta a motor, cserélje már ki, akkor kipróbálta és szerinte teljesen tökéletes a moci, így a csere elmaradt.

Jó nyaralást! ( baromira irigyellek :-)))

N___ Creative Commons License 2001.08.21 0 0 216
luc72, melyik kölcsönzőt tudod ajánlani a mocikhoz? Benitsesben tudok csak egy nagyon kényelmes 2 személyeseket áruló helyet, de most Moraitikában kellene valami hasonló.
A legtöbb helyen csak nagyok másfél személyesek vannak.
Előzmény: luc72 (215)
luc72 Creative Commons License 2001.08.20 0 0 215
Hali steve

Mi rögtön a lépcsőn feljutva a szembelévő apartmanban voltunk.
Mi is mindig robit veszünk ki, és ugyan azon a helyen, sőt megszokott típusunk és számunk van, Katana 100 ccm 13 számú, de idén sajna a 12 tudtuk ki venni. Így mi már törzsvendégnek számítunk, ezért egy hétre 2800 grd/nap ra kaptuk a robit. Ki megy mostanság Korfura, és hova, mert mi hétvégén megyünk két napra megint, már meg kértük a Flight plant.

steve24 Creative Commons License 2001.08.17 0 0 214
Hali Mindenkinek!

Újra otthon vagyok:-(

Korfu még mindíg csodálatos, még így hetedszerre is :-) A robogóbérlés tarifái kicsit feljebb csúsztak, de egyébként minden szinte változatlan ( autóbérlésről nem tudok nyilatkozni, mi motort szoktunk )

A strandokkal kapcsolatban Pávek Úrhoz csatlakoznék, bár Ag. Georgios engem annyira nem fogott meg. Ellenben Issos igen közel van moraitikához és tényleg nagyon szuper. Glifadát nem nagyon kellene khagyni, szerintem a sziget legszebb homokos partja. Ha Sidari felé jártok, akkor érdemes továbbkúszni 7-8 km-ert és Peroulades hatalmas függőleges homokkőfala alatt kicsit pancsizni. Ami szerintem még érdemleges: Barbati (Ipsos felett egy kicsivel) Gyönyörű fehér kövek -nem kavicsok.

Aki Moraitikán száll meg, annak erősen ajánlom a Moraitika tavernát, mert félelmetesen jó a kaja és a mennyiséggel sincsenek gondok. Ez egyből moraitika elején található (Benitses felől közelítva a bal oldalon)

Majd még írok, most megyek pancsinzni..

Gyalogk Creative Commons License 2001.08.17 0 0 213
Ajjaj. Most akkor csalódni fox, amikor rájössz, hogy elnéztél egy nullát? :(
Ha jó a part, akkor nem kell a kocsi három napra, csak amíg végigmész a szigeten.
Előzmény: csibemazsola (212)
csibemazsola Creative Commons License 2001.08.17 0 0 212
Szia,

köszi a kimerítő választ. Főként a 2700 gdr. kocsibérlés dobott fel. Eddig mindenki azt írta (mondta), hogy 9-10 e egy napra a kocsibérlés.. De ha tényleg ennyi az nagyon tuti! :))

Már csak 4 nap.. Nagyon szeretném ha szuper lenne ez az 1 hét, elvégre ez a szülinapi ajándéka a Páromnak..

Előzmény: Pávek Úr (211)
Pávek Úr Creative Commons License 2001.08.16 0 0 211
Hali,

Bocs, de elfelejtkeztem erről a topicról, most jutott ismét eszembe. Az apartmant, amit korábban írtál nem ismerem, de szerintem nem kell félnetek. Láttam idén a krétai ibuszos apartmanok egy részét, jók voltak, legfeljebb az elhelyezkedéükbe lehetett belekötni néhánynak. Moraitikán annyira nagy távolságok nincsenek, ha a főút tenger felőli oldalán lesztek. Maga a település szerintem nagyon kellemes. Az útikönyvek szerint rendezetlen, hát nem vonalzóval tervezték meg az biztos, de szerintem egyáltalán nem rossz. A tenger felőli oldal egy színvonalas üdülőhely, szép szállodákkal, apartmanokkal, stb. A főút másik oldalán van az eredeti kis falu, ezt érdemes egy esti sétába beiktatni, nagyon hangulatos. Maga a főutca pedig egy nyüzsgő, zajos hely. Éttermek, bárok, boltok. Ilyenkor azért nehéz esténként megmozdulni, annyian vannak, de ennek is megvan a varázsa.

Az autóbérlésről:

Moraitika és Messonghi határán van egy kölcsönző (a híd után közvetlenül), ahol tavaly a legolcsóbb volt a bérlés. Hyundai Atos 27000 GDR volt 3 napra (ez egy klimás miniegyterű). A cég úgy hirdette magát, hogy ha találsz olcsóbb bérlési lehetőséget, akkor kapsz 3 napra ingyen egy autót - nekünk nem sikerült. Full Insurance (ez nagyon fontos), jó állapotú autók és korrekt kiszolgálás volt rájuk jellemző.
Ha béreltek autót, akkor én a következő túrákat ajánlom:

1. (ha strandolni akartok)
Agios Gordis - Agios Georgios

Moraitikarol egyik sincs messze, mindkettő a nyugati parton van. Belefér a 100 km-be bőven, ha esetleg ilyen korláttal béreltek autót. Agios Gordis gyönyörű, ahogy ereszkedtek le a partra a hegyről, csodaszép kilátásban lesz részetek. Homokos tiszta, nem túlzsúfolt tengerpart, de azért van minden (éttermek, boltok, stb.)
Innen át Agios Georgiosba, aminek szerintem a legszebb partja van a szigeten. Nagy hullámok, durva, középbarna homok a parton és a nyílt tenger. Tavaly itt alig voltak, nincs nagyon kiépülve. Nagyon éget a nap, a széltől nem érezni!
A térképen érdemes jól kinézni az utat, mert az esetleg bejelölt mellékutakkal előfordulhat, hogy még nem épültek meg! Egyik legszebb emlékem Korfuról az ebéd egy sziklán lévő tavernában efölött a part fölött.

2. (Rövid túra)

Kirándulás a fővárosba - Sissi kastély

A főváros nagyon klassz hely, semmiképp ne hagyjátok ki. Egy napot is simán el lehet tölteni a szűk utcákon kóbórolva.
Hazafelé útba lehet ejteni a Sissi-kastélyt. Na ez nekem nem igazán tetszett, de sokan oda vannak érte. A kilátás és az odavezető út nagyon szép.

3. (Hosszú túra)

Paleokasztritsa - Sidari

A választott útvonaltól függően sok-sok órás út is lehet. Mindenképp megtapasztaljátok majd a szerpentineket és a korfui vezetési szokásokat a hegyekben (pl. nem árt tudni, hogy ha egy meredek szerpentinen, vagy egy szűk utcájú faluban nem fér el két autó egymás mellett, akkor a lentről jövőnek kell visszatolatnia). A látvány mindenért kárpótol majd, mindkét hely gyönyörű! Sidaritól visszafelé érdemes megállni Barbatiban - remek kilátás, csodálatos strand (nagy kövekkel, ez nem annyira jó).

Valaki már említette a Fondas tavernát. Szerintem Moraitikán ez a legjobb hely. Olcsó, nagyon kedvesek, esténként tánc, tányértörés. Persze nem az az igazi tradicionális görög est, de a tengerparti "show"-nál még mindig sokkal jobb (görög zene diszkoritmusban, brrrr...).

Most ennyi jut eszembe hirtelen, ha van még kérdés írj. Legközelebb hétfőn este leszek, igyekszem válaszolni.

Üdv:

Pávek

Előzmény: csibemazsola (210)
csibemazsola Creative Commons License 2001.08.16 0 0 210
Szia frozee!

Már nagyon be vagyok sózva és számolom a napokat. Tegnap megvettük a bőröndöt, elmentem a programért (mikor indul a repülő, egyebek). Hajnali 06.20 ra kell kimenni.. :(( és két óra múlva fog indulni a repcsi. Mit fognak addig tökölni?? Hiába, no nagyon régen repültem már..
Egyébként most némi üröm is van utazás előtt, ugyanis nem tudjuk hová rakni az autót. A ferihegyi parkoló meg egy hétre 10 e forint, ami azért egy "kicsit" húzós.. Viszont ha taxival vagy minibusszal megyünk ki akkor is sokba kerül.. :(( Bocsi, de ma ilyen borongós-melankólikus hangulatban vagyok. Holnapra elmúlik!

(Remélem igazad lesz és mikor meglátjuk a tengert az maga lesz a Csoda!!!) :))

üdv.

Előzmény: frozee71 (209)
frozee71 Creative Commons License 2001.08.14 0 0 209
szia csibe,

nekünk idén volt az esküvőnk márciusban,és ezért minden utat ami ebben az évben van,nászútnak hívunk,de azért ez lesz a legigazibb........
remélem nektek is lesz jővőre nászutatok
szurkolunk hogy olyan jól érezzétek magatokat mint mi Korfun
ha nem fárasztó,fedezzetek fel minnél többet a szigetből,hiszen mindenkinek más tetszik,és lehet hogy nektek a harmadik fajta part jön be,nem moraitika
a nyugati part szerintem jóval szebb mint a keleti
eddig mi is ott laktunk,már a keletin,ezért is akartunk most a másik oldalon lakni
ja,igen ha átszálltok a buszra a reptéren,igyekezzetek a soför felöli oldalon ülni,onnan látszik ugyanis a tenger végig,moraitikáig
a reptér nagyon kicsi,és a tengerparton van egyből
elöször mentek a tengerpartra??????
csodás lesz!
amikor én elöször láttam meg,tudtam hogy szerelem lesz,azóta eltelt 12 év,és tényleg imádom a tengert,az egyik legcsodálatosabb dolog a világon
nekem mindegy hogy hawaiion vagy korfun vagyok,a tenger mindenhol olyan,az illat, a levegő, a hullámok, a só........:))))))))))
szóval,ha van kérdés nyugodtan,és ha visszajöttetek írj,milyen volt
már csak 1 hét nektek,nekünk 2
igaz,épp meleg váltásban megyünk,mi 29-én,de be akarok menni ott is egy netcafe-ba,szóval onnan is tudok esetleg írni
minden jót nektek felfedezők

Előzmény: csibemazsola (205)
tocsa Creative Commons License 2001.08.14 0 0 208
A kikötőlátogatás-lakatlan öböl-barbacue party-s nem drága és elég jó. Főleg a lakatlan öböl téma.A kaja nem nagy szám, de a hajó beáll az öböl közepére, be lehet hozzá úszni, ugrálni róla a kristálytiszta vízbe. Általában kavicsos öbölben van, szóval búvárkodni is elég jól lehet (és érdemes). Mi sok és nagyon szép halat láttunk. Ja, meg volt egy motorcsónak, amivel lehetett banánozni.

tocsa Creative Commons License 2001.08.14 0 0 207
Tőlem nem kérték a nemzetközi jogsit (nem is volt :)) ) a motorbérléskor (pedig ahhoz is az kellene), csak a rendeset meg az útlevelet. Örülnek ha elviszed az autót vagy motort, nem fognak kötekedni. Viszont mindenképpen nézz meg több kölcsönzőt is, és alkudj az árból. Engedni fognak. A biztosítást mindenképpen kérdezd meg!!! Az utak elég szűkek autóval, és egy kis koccanásért is rengeteg pénzt el akarnak kérni!! Tavaly egy ismerősünk borult motorral (éppen csak oldalratette minimális sebességnél), és a motor árának a felét akarták kifizettetni vele, mert nem volt biztosítás. Az idegenvezető alkudozott másfél óráig a faszival görögül, míg hajlandó volt "jobb" belátásra térni.

Előzmény: csibemazsola (198)
tocsa Creative Commons License 2001.08.14 0 0 206
Én tavaly voltam Korfun, és pont a déli-nyugati Agios Georgiost fogtuk ki a 3 vagy 4 közül. Miután 2 nap alatt motorral bejártuk a sziget szinte összes starndját :)), kiderült, hogy nagyon jól jártunk. Sidari kivételével - ahol viszont koszos volt a víz - itt volt az egyetlen aranyhomokos tengerpart, szép tiszta vízzel. Az északra lévő tó tényleg nagyon szép, bár tavaly már jópáran voltak az ottani strandon, meg volt már árusbódé is. Nade ők is haladnak a korral.
Viszont ha valaki búvárkodni akar, mindenképpen sziklás partra menjen.Bár Agios Georgios "hivatalos" starndjának északi része is köves, kis homokos öblökkel, ahol be lehet menni a vízbe.

Előzmény: vége_van_ennek_nagyon (202)
csibemazsola Creative Commons License 2001.08.13 0 0 205
Szia!
Nagyon megörültem mikor azt írtad, hogy profin választottunk. Igyekeztem jól választani, mivel mindketten először látunk tengert és szeretném ha szuper és felejthetelen lenne a nyaralás..

Paleo-ról és Sidariról is nagyon sokat hallottam mindenképpen szeretnénk körülnézni a szigeten, remélem nem lesz nagyon rövid az 1 hét (de).. :( Na majd jövőre a nászutunkon.. :))

Előzmény: frozee71 (204)
frozee71 Creative Commons License 2001.08.11 0 0 204
Szia,

ha csak egy hétre mentek,akkor pont jöttök amikor mi megyünk.....sajna
sajnos nem tudunk a szörfbérlésről infot adni mert nem tudok,és ennél fogva az árait sem tudom.....bocsi
a sárgadinnye abszolút a megfizethető kategoriában van, halálra eheted magad :)))))))))
majd meglátjátok az árakat, de ne féljen a párod a robitól, isteni dolog
igaz én mindig összeszedek valami sérülést közben, de hát ugye a magyar virtschaft.......
moraitika csuda jó,én is laktam már ott
egybe épülve messonghival,nagyon kellemes falu
éjjel jó kis élet van
lehet séta fikálni
közel van kerkyra ami a " fővárosuk"
közel sisi kastély
egyszóval profin választottatok :)))))))
partja kellemes homokos
a faluban főleg angolul beszélnek a vendéglátók
de nagyon sok étteremben van magyar kiírás, étlap
mi a másik oldalon (nyugati) fogunk lakni Paleo-ban
idáig mindig a keleti parton,ahová ti is mentek,laktunk
ha megérkeztek a reptérre,majd látjátok milyen pici,ott buszra szálltok és szerintem kb. 45 perc múlva már "otthon" lesztek
ha béreltek valamit,szerintem érdemes gyorsan cselekedni,mert ugye az új szállítmány hamar ellepi a falut és nem hagy nektek semmi minőségit
az elöttem szólóknak teljesen igazuk van,jártam azon a parton, mindig megnézzük, újra és újra, olyan vadregényes hogy olyan kihalt és lehet az ember egyedül.......
ha sikerül bérelnetek valamit,feltétlen nézzetek el "felénk", Paleo az egyik leglátványosabb,legszebb fekvésü faluja Korfunak
igazi gyönyörüség az öbleivel
amit még javasolnék,bár tőletel messze van de autóval közel, sőt robogóval sem vészes: Sidari
imádom,csodásan lehet búvárkodni, persze nem csak azt, agyagos a partja, úgy értem homokos de a kiemelkedések agyagból vannak, minden évben formálja a víz.......
aranyos és hihetetlen partjai vannak.....
ha lesz időtök feltétlen nézzétek meg
tudom sok a látnivaló, és pihenni is szeretnétek, de érdemes utazgatni,és mivel kicsi a sziget, ha elegetek és melegetek van,csak megálltok egyet fürdeni a legközelebbi parton
na jó tudom sokat okoskodom, be is fejezem
mi az eurotourssal megyünk
mindenesetre az ibusz nagyon nagyon megbízható szerintem
jó dinnyézést!

Előzmény: csibemazsola (201)
Gyalogk Creative Commons License 2001.08.10 0 0 203
Mi ot eve tevedtunk el kicsit kocsival, es Agios Georgios-t csupan azert akartuk felkeresni, mert a terkepen eleg jo helynek tunt. Egy napra bereltunk kocsit, maszkaltunk minden fele, aztan akartunk egyet furdeni, es erre eleg jo helynek tunt. Egy nagyon oreg paraszt nenitol kertem utbaigazitast, (tablak szinte sehol nem voltak) es asszem iras szerint ejtettem, es a neni egyre szomorubban bizonygatta, hogy ilyen nincs a kornyeken. Erre megmutattam a terkepet, mire o lelkesen kacagott par percig, aztan mire ujra tudott beszelni, mondta, hogy azt Ajosz Jorjosz-nak ejtik. Ott voltunk kb masfel percnyire. Akkor viszont meg nem volt beepitve a kornyeke, a part hasonlo volt a glifadai parthoz, csak nem volt annyira szeles a homokfoveny, nomeg rajtunk kivul meg negyen voltak az egesz partszakaszon, mig glifadan egy-ket negyzetmeterre esnek negyen.
Előzmény: vége_van_ennek_nagyon (202)
vége_van_ennek_nagyon Creative Commons License 2001.08.10 0 0 202
Volt valaki Agios Georgioson? (a kettő közül a dél-nyugatiban) Kurvajó hely. Még nincs igazán kiépülve, poros, kicsi. Legalábbis amikor ott voltam, akkor még ilyen volt. A településről észak felé kisétálva a part mentén egyszercsak elfogy az út, és egy sivatagos hatalmas lakatlan partszakaszba botlunk, közepén egy nagy lápos tóval, tele vízimadarakkal. Idilli. Oda verheted le a napernyőt, ahová akarod. :)
Korfun két hely nagyon jó: Agios Georgios és Paleokastritsa.
csibemazsola Creative Commons License 2001.08.09 0 0 201
Szia!

Ibusszal megyünk, 22-én repülővel Moraitikába. Még reggel van, és nem jut eszembe, hogy hogy hívják az apartmant ahová megyünk, ezt majd később.. :)) És Ti??
A robogótól egy kicsit tart a Párom, de majd úgy is meglátjuk, hogy mit csináljunk. Azé' jobban örülnék az autóbérlésnek, de azért nem kötelező. A lényeg, hogy jól érezzük magunkat.

Egyébként arra vágyom évek óta, hogy ecccer "kielégüljek" sárgadinnyeileg. :)) Remélem az sem drága, mert imádom a gyümölcsöket, de itthon olyam amilyen a választék és drágák (általában) Még az is lehet, hogy reggeltől estig dinnyét fogok enni.. :))

Abban tudtok segíteni, hogy nagyjából mennyibe kerül a szörfbérlés. Nekünk ugyanis van és imádunk, de hát azt nem lehet magunkkal vinni. :((

Előzmény: frozee71 (200)
frozee71 Creative Commons License 2001.08.09 0 0 200
Szia,

hát a szállás az 2x annyi,a repjegyen is van 2 hetes felár, és hát bizony a költőpénz is 2x annyi,mint 1 hétre
ti,melyik irodával mentek?
hol fogtok lakni,melyik város?
a bérlések árai valóban úgy állnak hogy az elöttünk szólók írták,egészen pontosan
múlt héten jöttek meg az ismerőseim és ők is pont ezt mondták,ugyhogy így tudsz kalkulálni
tavaly ilyenkor amikor voltunk Korfun, nem kellett nemzetközi jogsi és korábban sem, szóval tuti nem kell
arra nem írtál vissza hogy robogó is jó nektek akkor?
mert azt azért jóval olcsóbban megúsznátok és ne felejtsd el hogy ha hosszabb időre veszed ki, tehát nem 1-2 napra akkor tényleg olcsóbban el tudod hozni
mi,mindig a teljes ott tartozkodás idejére 2 személyes erősebb robogót szoktunk bérelni
Korfu olyan kis dombos,ahova azért fel kell cammognia a robinak,jártam pár éve úgy hogy a robink nem bírta az emelkedőt
persze amennyire én értek hozzájuk, nyugodtan elhoznék egy tetszetős de gyengébb darabot, még szerencse hogy a férjem is ott lesz...:))))))
remélem nemked is jó emlékeid leszenk
én imádok búvárkodni és hát ott rengetek lehetőség van erre
na nem palackosra gondoltam,csak simán
azért szeretem Korfut mert tényleg elég kicsi így teljesen bejárható ( 1 hét alatt is ) és olyan sokfélék a partjai, mindenki talál magának tetszőt
én mindenképp el akarok menni a csúszdaparkjukba is
nektek én is ajánlom sisi házát, gyönyörű a kilátás onnan,bár évek óta csak 1 szintet engednek látogatni de hátulról be lehet látni hogy milyen szép festények díszítik arrébb.....
szép képeket lehet csinálni a kertjében
sárgadinnyét mindenképp egyetek,ott nem lehet rosszat kapni
imádom a szőlőjüket is
hogy piszkosak,hát nem akarok okoskodni, de a déli népekre jellemző hogy nem a higiénia a mindenük,de az apartmanok,szállodák rendben vannak,és hát nem velük kell együtt élned 1 hétig
Korfu attól jó(szerintem) hogy nem olyan "civilizált" felkapott nyaralóhely,mint az átlag hanem egyszerübb,de emberközelibb is,főmüsoridőben persze sokan vannak,de hol nem?
mi ezért szoktunk aug. végén menni, akkor már nincs tömeg
este viszont pont azért jó hogy ha sokan vannak mert olyan hangulatos.....
szóval,minden jót kívánok nektek,reméelm nem fogtok csalódni

Előzmény: csibemazsola (198)
Gyöngyus Creative Commons License 2001.08.08 0 0 199
Sziasztok! A robogoberleshez kerik a jogsit Korfun?
csibemazsola Creative Commons License 2001.08.08 0 0 198
Köszi a válaszokat! Gyerekünk nincs, csak ketten megyünk. Az utazási irodában és a könyvekben is az van, hogy muszály csináltatni nemzetközi jogsit, mert anélkül és 23 év alatt nem adnak bérbe autót... Hátha nekünk is szerencsénk lesz..
Nekem is jobban teccene "fedezd fel Korfut magad" program mint az idegenvezetős rohanás, de ez persze megint csak függ a bérléstől...

Frozee71: Dupla annyiba kerül, hogy 2 hétig lesztek, vagy azért olcsóbb? Mi is szerettünk volna 2 hétre menni, de annyi pénzünk mostan nincsen.. :((

frozee71 Creative Commons License 2001.08.07 0 0 197
szia, csibe

mi 29-én indulunk, repülővel, Paleo-ban fogunk lakni, 2 hét......
már 3 szor voltam, és mondhatom imádom!
sokan piszkálnak amiatt hogy miért nem megyünk idén máshová, de engem nem nagyon érdekel, mert Korfu csodás és biztos lesz még lehetőségem jővőre máshová menni....
igen, az autó bérlés húzósabb, bár tényleg lehet alkudni sok helyen az árból, viszont a robogó jó árban van
nem tudom hogy ti a pároddal mentek vagy gyerkőc is van, mert akkor tényleg ne mtúl jó ötlet
mi mindig robit bérlünk végig a nyaralás időpontjára, és mindennap megyünk, új helyre, új partra....
teljesen kényelmes, hiszen Korfu kis sziget, ha mindennap egy kicsit arréb mész akkor sem sok a robogózás
szerintem jók a fakultatív programok is, de én magamtól fedeztem fel a szigetet és mondhatom nagyon jó volt így is
remélem jól fogod érezni magad, kivánok minden jót és szépet nektek az útra!

Előzmény: csibemazsola (188)
_Zoltán_ Creative Commons License 2001.08.07 0 0 196
Állítólag a 25 évet be kell tölteni ahoz, hogy kocsit bérelj. A nemzetközi jogsi viszont tényleg nem kell. A többiek egy magyar emberkétől bérelték a autót, neki meg elég volt a magyar jogosítvány is.
Előzmény: sz.lacix (195)
sz.lacix Creative Commons License 2001.08.07 0 0 195
Udv.

Nekem az a velemenyem a fakultativ programokrol, hogy nem eri meg.
kerul kb. 6-7000 dr/fo ebbol (2fo eseten) majdnem 2 napra lehet kocsit berelni, es sokkal tobb mindent lehet megnezni, es annyi idot toltesz mindenhol amennyit te akarsz. En 3szor voltam Korfun, az elso alkalommal voltam szigetturan, ami mindenhol csak futas volt, fele latnivalot nem lattuk mint a kesobbi nyaralasok alkalmaval, amikor robogoval ill. kocsival mentunk.
Egyebkent a kolcsonzesi dijbol lehet alkudni, de nem tul sokat.
Nemzetkozi jogsi meg minek? A gorogok nem foglalkoznak vele.

_Zoltán_ Creative Commons License 2001.08.07 0 0 194
Korfun nem vettem részt fakultatív programban, úgyhogy erről nem tudok nyilatkozni. Tavalyelőtt Paralián viszont igen, felvittek minket az Olümposzra, hát, majdnem hídba vágtam magam, gyönyörű, hátborzongató, csodálatos. Ez itt offtopic, de gondoltam leírom ezt a nagyszerű élményt.

Még annyit:Korfun a víz páratlanul tiszta volt, csak a kavicsos tengerpartot szoktam meg nehezen, főleg a napozás volt rajta körülményes.
A sziget tele van olaszokkal és angolokkal. Legalábbis tavaly augusztusban tele volt, most miért lenne másképp? Nagyon hangulatos ír és angol sörözők és éttermek vannak.
Tavaly átéltünk több hatalmas erdőtüzet is, mondjuk vagy 30 kom-re volt tőlünk, de nagyon jól látszódott. Külön élmény volt.

FLaci Creative Commons License 2001.08.07 0 0 193
Annak idején ('97) három kirándulásra is elmenünk.

Szigettúra: Egész napos buszos kirándulás volt. Achilleon, Kum Quat (sp?) gyár/bolt, Paleokastitsa, Bella Vista kilátó, Sidari. Egy ilyenre érdemes elmenni ha nem akartok kocsit bérelni.

Hajókirándulás Korfu város - Kassiopi - vissza Korfuba. Közben valahol kikötés, fürdés, nyílt tüzön készült ebéd. Jó volt.

Kalypso Star - na ezt ki lehetett volna hagyni. Kirándulás átlátszó aljú hajóval + fóka show. Szerintem nem egy nagy szám, de talán a kölköknek (ha vannak) tetszene...

Előzmény: csibemazsola (192)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!