Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Órarugópattanó Creative Commons License 2010.11.24 0 0 349

Hát igen, az már kőleves lenne.

Előzmény: Hintázók (348)
Hintázók Creative Commons License 2010.11.23 0 0 348

Remélem a következő szériába beleteszik majd a nissan 2,5td motorját!

 

Nem tartom jó ötletnek. Drágává és orrnehézzé tenné az autót.

Előzmény: monro69 (347)
monro69 Creative Commons License 2010.11.22 0 0 347

Üdv Mindenkinek!

 

szeptember 6.-án vettem át 4x4 1.6 benzines nem tudom milyen  felszereltséggel mert csak beszéltünk az eladóval és jeleztem mi nem kell (bőr az nincs.. talán ennyi)

Azóta mentem vele 13000km.-t.

Átlagban 90-100 km/h-val, a fogyasztása 7-7.3.

Autópályán kipróbáltam 170 és a motor ment volna még(5800ford/perc), de valami megfolytja (légellenállás, áttételek nem tudom) igaz itt 9,7l.

Terepen kinyirhatatlan átlagos használatnál. Valóban elég a második fokozatban elindulni, de azt gondolom a kuplung szerkezet csere a szervínek jó bolt lesz.

Ami sz...rság benne az a belső padlókárpitozás néhol már látszik a padlólemez mert elmozdul a nem tudom milyen burkolás.

Ha leállítod a kocsit, de meggondolod magad vagy megállsz a sorompónál és nem fordítod el teljesen a kulcsot újra indításnál lenullázza a komputert. Hidegen indításkor néhány másodperc mire kitalálja mennyi is lenne az alapjárat.

Kétszer hagyott ott mert kifogyott a benzin igaz a számítógép szerint még volt benne 5-6 liter.

A megtehető távolság a számítógép szerint 100 km alatt nem létezik (nem ír ki megtehető távolságot), Igaz már kitapasztalom lassan ha kigyullad a tartalék lámpa még mehetek 80km-t normál tempóban.

Ja és a lényeg találtam benne néhány csavart amik első keresésre sehonnan sem hiányoztak!

Remélem a következő szériába beleteszik majd a nissan 2,5td motorját!

 

szép napot mindenkinek

Monica&Thomas Creative Commons License 2010.11.22 0 0 346

Múlt héten rendeltem a legmagasabb felszereltségűt. Dacia Duster Exeption 1.5 dci 110Le +kartámasz. Metálfekete színű lesz, full bőr, jól fog mutatni mellette a krómhatású tetősín, tükrök, fellépő-díszléc és az alsó lökhárítóbetétek!!! :) Csak egy baj van vele... Áprilisban jön meg... :( De majd küldök képeket! Kondi

FECO4444 Creative Commons License 2010.11.21 0 0 345

Szia,

 

Lehet hogy a DaciaKlub fórumán több 1.5 dCi tulaj van. Ott is van egy Duster fórum.

http://www.daciaklub.hu

 

Üdv:

feco4444

Előzmény: királyfi77 (343)
delkertesz Creative Commons License 2010.11.21 0 0 344

Sziasztok!

 

Vett már valaki gyári vagy nem gyári könyöktámaszt Dusterbe?

királyfi77 Creative Commons License 2010.11.21 0 0 343

Hoppá ezt nem igazán értem... ma nagyon elegem lett a traktor hangból és odaléptem neki egy kövéret... olyna bársonyos lett a hangja mint amikor kihoztam ... valami bizti nem stimmel vele. Olya n volt a hangja mint amikor kb 20km/h val mész és ötödikben vagy    csörgött zörgött kopogott .. 

Órarugópattanó Creative Commons License 2010.11.20 0 0 342

Kerkuska! A motormelegítés nem biztos, hogy jó megoldás. Egy átlagos motor annyit kopik, míg el nem éri az üzemi hőmérsékletet, mint meleg állapotban haladva 120 km-ert megtéve. Ma már egyértelműen azt mondják a szakemberek, hogy indítás után néhány másodperc múlva induljunk el, persze a fordulatszám ne legyen se túl magas, de túl alacsony. Így melegszik a leggyorsabban a motor. Amikor a buszsofőr szomszédod tanulta a szakmát, még a melegítés volt a jó, mert az akkori olajok hidegen, haladáskor nem kentek rendesen (alapjáraton nem volt nagy az olaj igénybevétele a csapágy-főtengely között)

Előzmény: Törölt nick (340)
Órarugópattanó Creative Commons License 2010.11.20 0 0 341

Bocsika, nem tudtam, hogy új autóról beszélünk, ez a motor típus már jónéhány éves. Persze hogy vidd vissza, hogyha bármi kételyed van.

Előzmény: királyfi77 (339)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.20 0 0 340

Szia! Igen,van hasonló tapasztalat,de csak hidegen csinálja amíg az üzemi hőmérsékletet el nem éri.Melegen történő újra indításkor már nem csinálja.Nem vagyok szerelő,de szerintem a dízel sokkal lassabban melegszik fel és addig nem szabad hirtelen terhelni.A szomszédom évekig buszsofőr volt és minden reggel jó negyedóráig járatta a motort indulás előtt.Most már értem miért tette,és hiába modernebb ez az autó,akkor is csak diesel!

Előzmény: királyfi77 (336)
királyfi77 Creative Commons License 2010.11.20 0 0 339

A választ megadtad ... nem tudod miről beszélek.... ez nekem gáz  két hetes Duster  írány a szerviz :-( 

 

Előzmény: Órarugópattanó (337)
hopkins81 Creative Commons License 2010.11.19 0 0 338

Majd képeket is tegyél már fel légyszives a sárhányókról.Az én gépem 1,5dci 4x2 kesudió,ambiance felszereltség.

Előzmény: Törölt nick (335)
Órarugópattanó Creative Commons License 2010.11.19 0 0 337

Ha Neked ennyiből valaki megmondja mi a baj, ammá döfi! Az biztos, hogy hidegen fura hangja lehet bármelyik dieselnek, de a lábadon is rengeteg múlik.

Előzmény: királyfi77 (336)
királyfi77 Creative Commons License 2010.11.19 0 0 336

sziasztok   1.5 dci  gázadáslor zörög, csörög mint egy szakadt diesel  ez normális???? van hasonló tapasztalat ??? 

Törölt nick Creative Commons License 2010.11.19 0 0 335

Szia! 22.000.-Ft a 4 darab, de csak akkor kell kifizetnem,ha megfelelnek:Még a kereskedő sem látta,hogy mekkorák és még nem is szereltek senkinek fel.Kedden már többet tudok mondani, akkor szerelik őket fel.A tapasztalatokról írni fogok A Te géped milyen??

Előzmény: hopkins81 (334)
hopkins81 Creative Commons License 2010.11.19 0 0 334

Sziasztok!

Kerkuska, mennyiért rendelted a sárpofozókat? Tényleg feldobálja rendesen a sarat, pedig még földútra se mentem vele eddig.

Órarugópattanó Creative Commons License 2010.11.18 0 0 333

Na ezért lesz az enyém bazaltszürke. A mostani autóm is hasonló, ezen csak a mosás utáni első kis piszok látszik, utána sokág ugyanolyan, mintha pár napja mostam volna...

Előzmény: Törölt nick (332)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.18 0 0 332

Sziasztok!Egy újabb tankoláson vagyok túl és alakul az autó fogyasztása,ma36.5 litert tankoltam 617km-re,ez nincs 6l/100km átlag.Igaz, terepen még nem voltam vele,de ez vegyes úton jött össze,volt város és utópálya is kb fele-fele arányban.Kedden viszem olajcserére és rendeltem hozzá utólag első-hátsó sárpofozókat,mert az eleje az egész oldalra felveri a koszt.Szép szín a kesudió,de minden sz...r azonnal meglátszik rajta és nálam ebből bőven kijut neki!A Dusit három hét alatt többször mostam le,mint az elődjét fél év alatt...

Órarugópattanó Creative Commons License 2010.11.16 0 0 331

Nem muszáj, de ha ettől nyugodtabb vagy, cseréld le az olajat. Nekem 1,5 dci Megane-m van, újonan vettem, én is gondoltam rá, de aztán úgy voltam vele, hogy csak jobban tudják... Most 73ezer van benne, első olajcserénél vettem észre csak mérhető fogyasztást, azt azért, mert rosszul tettem vissza a nívópálcát és kijött egy kis olaj. Szóval nem kell, de nem is árt.

Előzmény: Törölt nick (320)
Hintázók Creative Commons License 2010.11.16 0 0 330

Nagyon ütős lenne egy 1.9 (2.0) DCI motorral + duplakupplungos automatával.

Persze ez esetben sérülne az alapkoncepció lényege: az olcsóság...

Előzmény: GToni (329)
GToni Creative Commons License 2010.11.16 0 0 329

Szerintem egész egyszerűen nem bírt el egy hosszabb 6. az autó. Hiába tűnik erősnek papíron a motor és hiába könnyű viszonylag a kaszni a légellenállási együtthatója szerintem elég gyatra és főleg a 4X4-nél a hajtásban is sok a veszteség. Már pedig a 6. ez már döntő. Nem mindegy az sem , hogy milyen dinamikával rendelkezik ennél a fokozatban, ha túl hosszú akkor állandóan kapcsolgatni kell.

Ha már nem volt keret nagyobb motorra, akkor valahogyan kompromisszumokkal meg kellett oldani a vezethetőséget. Ez egy tipikusan olyan autó, hogy nagyobb motorral kevesebbet tudna fogyasztani véleményem szerint.

Előzmény: Kristof_77 (327)
FECO4444 Creative Commons License 2010.11.15 0 0 328

Szia. Milyen a különbség a 4x4-hez képest?

(Én csak 4x4 dCi tesztvezettem, de az enyém 4x2- dCi lesz).

Üzemanyagszintjelző rendesen mutat?

 

üdv:

feco4444

Előzmény: királyfi77 (324)
Kristof_77 Creative Commons License 2010.11.15 0 0 327

Egy mechanikus felező vagy mechanikus kardánkapcsoló önmagában nem hordoz több hibalehetőséget, mint egy elektromosan kapcsolható 4WD. Inkább fordítva.

Átlagos felszanálók szempotnjából viszont sokkal kedvezőbb lenne, ha a hatodik vagy 400-500-al kevesebbet forogna. Ez 10%-os üzemanyagmegtakarítással is járna. Magyarul 130-as utazónál nem enne 8 litert, hanem kevesebbet. Tízből kilenc ember meg amúgy sem fog vele terepezni, hanem klasszikus autónak használja majd.

Előzmény: Hintázók (326)
Hintázók Creative Commons License 2010.11.15 0 0 326

Akkor olyan, mint jópár haszonjármű (pl. furgon, busz). Ez nem rossz megoldás, hiszen nem hard core terepjáró. Nem csak költségeket, hanem súlyt/helyet/hibalehetőséget is megspóroltak a felező elhagyásával.

Előzmény: Kristof_77 (317)
királyfi77 Creative Commons License 2010.11.15 0 0 325

képeket a fotó  cimke alatt találtok :-)

királyfi77 Creative Commons License 2010.11.15 0 0 324

Köszi 

Tapasztalat?  van benne kemény 400 km :-) pénteken hoztam ki a kereskedésből.

Eddig nagyon de nagyon szupi,- megy mint golyó, csendes, kényelmes... az emberek csodálkozva szó szerint bámulják :-)) 

FECO4444 Creative Commons License 2010.11.15 0 0 323

Gratula!

 

Képeket!!!

Tapasztalatokat!!!

 

Üdv:

feco4444

Előzmény: királyfi77 (322)
királyfi77 Creative Commons License 2010.11.15 0 0 322

megvan a szépség 4x2 1.5 dci fekete

királyfi77 Creative Commons License 2010.11.15 0 0 321

Szép estét mindenkinek :-)

Törölt nick Creative Commons License 2010.11.15 0 0 320

Én is kipróbáltam, simán indul másodikkal,de osztom TITTIRITTI papa véleményét,és igazándiból az egyes után azonnal " kívánja" is a kettest.Nálam ma háromhetes a Dusti,és háromezer van benne. Azt hiszem el fogom vinni az olaj cserére a héten...  Szerintetek kell?????

Előzmény: Kristof_77 (319)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!