én is úgy tudom, csakis exportra termel majd. ez a linkelt szöveg csak átlag zanza, kellett a projektleírás szépítéshez.
amennyire én hallottam, egy időben volt róla szó, hogy ha a hazai piacra is van igény, lesz ide is, de a jövedéki adó miatt ez teljesen biztos hogy megfeneklett.
Egyvalamire még mindig kénytelen vagyok használni az E85-öt: a szánalom 95-ös benzin minőségének a javítására. 10 literhez 2 liter E85 és máris nem csörög a motor melegben emelkedőn.
Nincs módosítás. Igazából szerintem az időjárás is rájátszott erre (száraz enyhe meleg, ami jótékony a fogyasztásra, főleg etanol esetén),
meg a motor is így 400e km-nél elérte azt az állapotot, hogy a hidrotőkék nem tudnak már rászabályozni a himbák és vezérműtengely kopására, és valószínű már kisebbet nyitnak a szelepek. Mostanában kezdtem hallani melegen is a hidrotőkék nyújtózkodását, szóval ez a büdös nagy helyzet.
Azért ne álljon neki senki szelepszárat flexelni :)
én nem értek ennyire sem hozzá csak reagáltam igen is éri benzin mert láttam.
a te írásod viszont kicsit felvilágosított mi is lehet nálam a gázzal még szarabb alapjárat oka.ha benzinnel dagad akkor ugye kicsit jobban is zár.gáz esetén nincs mitől dagadnia így egyből több lett false levegő.
Azért érdemes lehet benthagyni az átalakítót mert ha hirtelen megugrik az olaj ára nagyon akkor megint megérheti használni ha nem emelik vele együtt, és hát adót megemelték az árat már kompenzálták jócskán a tetvek, tehát nincs mire fogni az újabb drasztikus áremelést az etanol esetében. HA mondjuk hirtelen 550-600ft lenne a benzin akkor nem emelhetnék olyan ütemben utána az árat, más kérdés hogy az maga a tragédia lenne minden szempontból.
Köze nincs az injektor gyűrűk tönkremenetelének az etanolhoz.
Nekem kb 2 éve etanolos a nissan és többféle injektorral is ment de egyiken sem látszik semmi elváltozás.
A metanol ami megesz mindent nem az etanol.
Persze ettől függetlenül nem volt okos dolog a suziba szeszt rakni, legalábbis anyagi megfontolásból biztosan nem, ezt már a elején is írtam, de hát te vártad a csodát vele megtakarításban, remélem a gázzal megtalálod a számításod idővel.
Bár a kisautóknál a gáz se az igazi megtérülés szempontjából.
Kár hogy így hazavágták a szesz árát ezek a ge..ik.
Már már elgondolkodtam rajta hogy megint omv100-at tankolok e85 helyett a gépbe, csak az tart vissza hogy sokkal szarabb üzemanyag, rosszabbul fog menni a kocsi nem kicsit, büdös lesz mint a dög és kormolni fog amit utálok, de anyagilag már nekem se nagyon éri meg az omv 100 helyett e85-öt tankolni (de legalább nem drágább még mint a 100-as benya), inkább úgy fogom fel hogy ez egy olcsó verseny üzemanyag, és hát még mindig csak a töredéke a race fuel-eknek, úgyhogy marad.
Humor Herold... Csak gondolkozz logikusan egy kicsit. Ki a franc fizetne ki akár 10e Ft-ot is egy átalakítóra azért ,hogy drágábban kocsikázzon, mint benzinnel? Hmm?
Az enyém is benne van a kocsiban és szépen kikapcsoltam. Mondjuk levélnehezéknek még tökéletes lenne ,de nem túl dekoratív.
Csak szólok, hogy a benzin hatására is megduzzadnak az O gyűrűk, az injektorat mindig pihentetett gyűrűkkel tudtam behelyezni az üzemanyagtól függetlenül.
nézd meg suzuki filmen hol is helyezkednek el azok a gyűrűk.úszik a benzinben.láttam mert ott voltam mikor kiszerelték az injektorokat.csak azért ment még az autó mert pont a benzin tömített rajta valamit.