Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

trilex Creative Commons License 2008.04.23 0 0 198
Előzmény: trilex (197)
trilex Creative Commons License 2008.04.23 0 0 197
film
motorkami Creative Commons License 2008.04.23 0 0 196
Természetesen érdekel.
Már csak azért is táblázatba kell foglalni, mert tapasztalatom szerint a fórumokon rengeteg hasznos (és haszontalan) információ gyűlik össze, aminek a visszakeresése néhány ezer hozzászólás után már bajos.
Érdekes különben, hogy a táblázatomban már most is a Wartburg vezet. Ki tudja miért, azoknak a rendszámai maradtak meg legjobban az emlékezetünkben.
Előzmény: engé68 (194)
vadász2 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 195
Ha jó szórakozásod volt (márpedig nyílván az volt, és élvezted), akkor helyesen tetted ;-)
Előzmény: engé68 (194)
engé68 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 194
Motorkami!

Ebből a hozzászólásodból derült ki számomra, hogy táblázatba szeded ezeket a táblácskákat.
Ezen bátorodva kérdem, hogy történet nélkül és körülbelüli évjárattal is érdekelnek Téged a rendszámok? Mert ebben az esetben szolgálhatok számodra jónéhány púpos Warcsi rendszámmal, amelyeket sk. gyűjtőttem a nyolcvanas évek legelején. Senki meg ne merje kérdezni, hogy miért, mert saját magamat is kiröhögöm érte. Volt rá időm, és ennyi, nem kell mindenben értelmet keresni, igaz? :)
Előzmény: motorkami (193)
motorkami Creative Commons License 2008.04.23 0 0 193
Hát igen, ilyenre gondoltam, de az autók többsége nem rendelkezik ilyen sztorival sajnos.

Érdekes info a Felícia rendszámozása, nem tudtam, de abban bízok, hogy ennek a táblázatnak az összeállításával fény derül néhány rendszámosztási "szokásra".
Ha minden igaz, a 24 betű és a négy szám variációja olyan 5 millió, na ebből lassan meg lesz az ezer a táblázatomban szíves segítségetekkel.
Cseppben a tenger....

Én tudtam, hogy beütötték a rendszámot, viszont volt egy Trabantom annál a baloldaliban volt. Én 1964-ben voltam biztos, nem tudom mikor szűnt meg. A motorkerékpároknál többnyire a kormánnyakba ütötték.
Talán ez volt a korabeli eredetvizsgálat, hisz a rendőr a helyszínen le tudta folytatni :) És nem került külön pénzbe :)
Előzmény: Nézelödő (192)
Nézelödő Creative Commons License 2008.04.23 0 0 192
CE- 66 -06 Skoda Felicia , forgalomba helyezve ' 61 november elsején .
Az utolsó hivatalos uton importált 150 darab Felicia ' 61 oktober 29 és november 1 között lett átadva Budapesten , amikor is CE - 65 - XX illetve CE - 66 - XX rendszámokat kapták meg . Az autó újkori ára 80000 forint volt , plusz a téli keménytető 5000 forintot kostált .
Az autó első tulajdonosa ( hál ' Istennek ) egy gépészmérnök volt , igy szemben a sok színész , orvos , ügyvéd , sportoló által leamortizált Feliciákkal , ez sk volt karban tartva a saját garázsában . Tanárnő feleségével bejárta az autóval fél Europát baj nélkül , de itt Pesten sikerült karamboloznia egy motorossal a hetvenes évek elején , mikor is az autó jobb oldala megsérült . Minekután az autóst hozták ki vétkesnek , be is vonták egy időre a jogositványát . Ma már ezen mosolygunk , de emberünk az igazságtalannak vélt itélet hatására még a pártból is kilépett .....
Az autó ki lett vonva a forgalomból ( sajnos az eredeti rendszám le lett adva ) . Majd miután visszakapta jogositványát , az autó is újra forgalomba lett helyezve ' 76 augusztus másodikán a ZG - 87 - 97 rendszámmal .....

Motorkami , ilyesmire gondoltál ?

Más ... Gondolom , neked nem mondok vele újat , de talán sokan mások nem tudják , hogy egy időben ( talán ' 57 és ' 65 -66 között ) a jobb oldali B oszlopba ütötték a rendszámot . Ennek a hátteréről mit tudsz ? Miért kezdték el , talán a lopások megfékezése véget ? S aztán miért hagyták el ?
yenoee Creative Commons License 2008.04.23 0 0 191
Ja még infók:)
Nagyapám első autója.
Faterom első autója.
Nagyapám második autója, máig megvan.
Apám második autója volt, egy rakás szarból.
Apám harmadik, terápiás jellegű autója volt. Visszaadta egy nagyjából működő világba vetett hitét :)
Anyám Trabantja.
Apám első nyugati autója, kutyán rángatta be Velence mellől, egy 1200-as Ladával, melynek rendszámára nem emlékszem pontosan :)
Apám egyik szolgálati autója, a Vas Megyei Temetkezési Vállalat igazgatóját cipelte vele. Ez még krómrácsos volt elöl, párszor utaztam benne én is. Utána egy szürkés, fekete hűtőrácsos 2410-es következett, meg állandó kísérője, az utastérben terjengő benzinszag :)
Előzmény: yenoee (190)
yenoee Creative Commons License 2008.04.23 0 0 190
Skoda 100 1973: UB-88-93
Skoda 100 1974: UM-06-51
Dacia 1300 1981: TN-81-87, ALA-857
Dacia 1310 TX 1987: GV-43-49
Wartburg 353 Tourist 1986: GI-22-15
Trabant 601 1989: NN-48-76
Fiat Regata 1989: ED-00-05
Volga M24 (?): AI-65-73
NGA Creative Commons License 2008.04.23 0 0 189

Valamint a barátom bogara:

CS 35-35 vw 1300 - 1968

NGA Creative Commons License 2008.04.23 0 0 188
Keresztszüleim Skoda S100-asa (még a lenyomós kilincses) IO 11-08
keepitretro Creative Commons License 2008.04.23 0 0 187
IV 66-34 porsche 911 (1972)
ZF xx-xx porsche 911 (1976(?))
Előzmény: motorkami (186)
motorkami Creative Commons License 2008.04.23 0 0 186
Üdv a fedélzeten, neked is meg a névadóidnak is örülök.
Ha nem lenne nagy fáradtság, írjál gyártmányt, típust és a forgalomba helyezés dátumát is. Minden típust nem ismerek fel kép alapján, van amiben te jártasabb vagy.
Előzmény: haflinger (184)
motorkami Creative Commons License 2008.04.23 0 0 185
Időpontot lehetne hozzá tudni?
Előzmény: TL-54-01 (176)
haflinger Creative Commons License 2008.04.23 0 0 184
AE 40-78 + VC 81-60













AT 98-39












FH 44-65 + AT 98-39
















FH 95-36












AR 04-06











AS 56-40












AR 33-21
haflinger Creative Commons License 2008.04.23 0 0 183
16-434











633-36












636-89











689-04











710-02
PAS-001 Creative Commons License 2008.04.22 0 0 182

A második képen elég érdekesen rakták fel a rendszámot a kocsira.

Szép érzék nulla.

 

Előzmény: TL-54-01 (176)
lassújel Creative Commons License 2008.04.22 0 0 181

és ha már pótok.

Két hete farakodás közben bukkantam rá egy pót oldallapjaira. Megvolt a hátsó rész is rahta két macskaszem maradvány és a felirat: XB-23-10. Rögtön védetté nyilvánítottam :)
Előzmény: SZEGECS (174)
lassújel Creative Commons License 2008.04.22 0 0 180

Na erről jut eszembe:

YF-24-30 fekete alapon fehér rendszámú ZIL billencs Dunakeszi-alsóról. Nagyon szerettem. Már bőven osztották az új rendszámokat, amikor ez a gép felbukkant, ha jól emlékszem 1991 környékén, de még 1994-95 táján is megvolt, igaz akkor már nem üzemelt. Vszeg szétbontották. A rendszáma a billencs részére is fel volt írva.

Előzmény: p21-feri-tb (177)
motorkami Creative Commons License 2008.04.22 0 0 179
Ezt tudtam fejből, ebből az IH-54-xx sorozatból került egy az utcánkba. De még nem vettem fel.
Előzmény: TL-54-01 (176)
semmigond Creative Commons License 2008.04.22 0 0 178

KH-36-10 Trabant 601, v. kék, nagypapám vette újonnan 1983-ban

PF-20-07 Trabant 601, fehér, egy ismerősünké volt, 1976-77 es lehetett

NP-81-87 Környékünkön pusztuló lakókocsi

 

US-36-10, 100.000-ik magyar Zsiguli:

http://www.youtube.com/watch?v=GEsLHMhCU-k

 

 

p21-feri-tb Creative Commons License 2008.04.22 0 0 177

Fekete alapon fehér irás.

YG- 82-43   Skoda billencs   84-85-ben lovagoltam a 18-as Volánnál.

TL-54-01 Creative Commons License 2008.04.22 0 0 176
Az első Zsiguli megvan?

Rendszám szerint IH-12-26, Debrecen, az Autó-Motor szerint IH-54-01, Budapest.



SZEGECS Creative Commons License 2008.04.22 0 0 175
YG-56-23 VozIFA
YP-52-51 VozIFA
YG-19-97 VozIFA
Előzmény: SZEGECS (174)
SZEGECS Creative Commons License 2008.04.22 0 0 174
Pótkocsik jöhetnek?

JM-21-51
XY-48-06
YA-97-69
XY-47-57
XY-56-50
XY-37-35
JM-21-02

Előzmény: SZEGECS (173)
SZEGECS Creative Commons License 2008.04.22 0 0 173
Egy kis Jászkunos Ikarus gyűjtemény, -amik nem érték már meg az átrendszámozást:

266:
BZ-91-95
BZ-90-82
BZ-90-86

211:
BU-42-44
BZ-92-22
BU-42-17 (nem lett szétvágva, későbbi sorsa ismeretlen számomra)
BX-50-30

260:
BZ-90-80

Előzmény: motorkami (172)
motorkami Creative Commons License 2008.04.22 0 0 172
Ne fejezd be :)
Te az élre ugrottál, a Wartburgot meg felhoztad a második helyre:

Forrás Összesen
TL 54-01 105
Autó-Motor 1977 75
Postamúzeum 51
p21-feri-tb 40
motorkami 31
Autó-Motor 1965 30
haflinger 26
bzolee601 20
Pondoray Béla 14
PAS-001 11

Gyártmány Összesen
Pannonia 142
Wartburg 124
VAZ 57
Csepel 50
Trabant 37
Skoda 31
Ikarus 22
Polski Fiat 15
Moszkvics 13
FIAT 13
Volga 13
VW 13
GAZ 11
Rába 10
IFA 10

Fajta Összesen
Magán szgk 329
125 ccm felett 127
125 ccm alatt 54
Posta 52
Állami szgk 31
Busz 23
Oldalkocsis mkp 21
Tgk 18
BM 12
Előzmény: TL-54-01 (170)
motorkami Creative Commons License 2008.04.22 0 0 171
Akkor megint tanultam valamit.
Előzmény: TL-54-01 (167)
TL-54-01 Creative Commons License 2008.04.22 0 0 170
Mostmár befejezem.
TL-54-01 Creative Commons License 2008.04.22 0 0 169
És a képek: (akiben az a gyanú merült fel, hogy őrült vagyok, nem sokat téved)




Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!