Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

uaz-os Creative Commons License 2009.01.22 0 0 420

:-)

 

 

Nem hinnéd de ha csak a 4 lehajtás kellene ,többe kerülne mint a 2 komplett hid!

 

Mert a friccnek kezébe kelett vennie a csillagvillást és 16 csavart ki kelett csavarnia!

 

 

 

Előzmény: borasz2001 (419)
borasz2001 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 419

de csak a 4 lahajtás mennyi lenne, vagy mennyiér megy?:)

 

Előzmény: uaz-os (417)
uaz-os Creative Commons License 2009.01.22 0 0 418

Hát erre a flipre nem is tudom mit lehetne mondani!

SUZUKIS hülyegyerekek??  xd :-))

Előzmény: borasz2001 (415)
uaz-os Creative Commons License 2009.01.22 0 0 417

Komplett első hátsó hid!

250 E ft

 

Amúgy már nincs mit elárulni

már minden titok  nyitott  KÖSSSZZZZ INTERNET !!!! :-(

 

 

Előzmény: borasz2001 (414)
MEC GYVER Creative Commons License 2009.01.22 0 0 416

HY!

"Nagy az isten állatkertje":-))))

Előzmény: borasz2001 (415)
borasz2001 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 415
borasz2001 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 414

de pont megkéne, nekem egymásban futnak a fogaskerekek, tehát ponthogy megkell, haz uaz a-s portál hajtást tennéd rá g-hidakra akkor nem kellene!!azthiszem!

 

na és mibe fájna a 4lehajtás??:))) nem árulom el senkinek a titkod:) de ez most megmozgadta a fantáziám:) ha nem publikus akkor e-mail:)))))))))

 

csak ez a dififordatás nem tünik tul 1szerünek, a portálnak a teteje alja külömbözik! alul olajjáratok vannak a csapágyakhoz, gondolom nem véletlenül...!

Előzmény: uaz-os (413)
uaz-os Creative Commons License 2009.01.22 0 0 413

hy!

Ha  az A s hidakra tennéd akkor nem kell megforditani a forgási irányt!

De nem kell az neked ,(jáóóóóó) lessz  az ami van ! Nem el lopni a projektemet :-))))))

csak lehajtást direkt ezért nem hozok Magyarba :-)

csak komplettam párban!

amúgy lehajtást lehet szerezni NO Problém!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: borasz2001 (404)
borasz2001 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 412
niva rugókat használok, próbáltam mást is, de ez elég magas, puha a kisebb kilengéseknél, de akár ugratni is lehetne vele:)  a többi rugó mind keményebb volt, ha megemeltem 1 kereket, nem lapult össze rendesen!! ez elég ideálisnak tűnik, bár kombi ezeröcsi rugókkal nem próbálkoztam!  nekem viszonylag könnyű a kaszni-alváz!!
Előzmény: Tomika-01 (411)
Tomika-01 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 411
10 cm-t? Az nem kevés. Egyébként milyen rugókat használsz?
Előzmény: borasz2001 (403)
ro750 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 410
Szigetváron láttam multkor IFA csillapíttót volt rengeteg, talán 2-3000 forintot kértek értük, már évek óta ott vannak a kutyának se kellett !

Kérdezzetek rá ha érdekel valakit tel: 73/413-001
borasz2001 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 409
én kb fél éve vallatom, volt 1durva helyzet, amikor a folyoban elakadtam, akkor azt hittük elgörbült, de csak a porvédő ült fel a peremre!! azóta is müxik gond nélkül!!!
Előzmény: spooner (408)
spooner Creative Commons License 2009.01.21 0 0 408
Én 5000-ért vettem darabját, újonnan... Tényleg röhejes az ára! Majd arra leszek kíváncsi mit fog tudni vallatáskor!? Mert azt is mondják, bár nem hiszem, hogy az ifa ugyebár nehéz autó, viszonylag kicsi és lomha rugózással, hogy terepjáróban rövid a gátló élettartama...
Azért kételkedek ebben, mert akkor nem ez vált volna be legjobban mindenkinek, vagy nem tom, de így látom...
Előzmény: Zoli 469 (406)
borasz2001 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 407

6000/db elég röhejes, ez uj ár!!! és nagyon strapabíró!!!

 

"Nálad valóban "Ki van használva" ez a... 28,5cm?"

 

igen, nem a végletekig, de probálgattam targoncával emelgetni, 90-100cm-t  lépett a kocsi ugy hogy a többi kerék a földön volt!! csak a rugok miatt ki kelett kötni a hidakat! igy kb 90cm a lépés!!

 

 

Előzmény: Zoli 469 (406)
Zoli 469 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 406

szia Borász2001!

Mennyibe kerül manapság egy Ifa teló? Új?-Használt?

Nálad valóban "Ki van használva" ez a... 28,5cm?

borasz2001 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 405

"Valaki hallott már A-híd tányér- vagy kúpkerék törésről?"

 

 

nekem az a-s hidba elöl beesett a csapágy golyokosara, meg 2 golyó, és mindent szétdarált!!! pedig a csapágygolyó az keményebb kelett legyen, de kifelé nem eshetett, belül meg nem volt!! de a golyoskosár darabjait megtaláltuk!! menet közben besatuzott az eleje!!!! csapágy csere -elég olcsón- aóta is birja!! masszivnak nézki!

Előzmény: Tomika-01 (391)
borasz2001 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 404

ha jobb idő lesz szerintem én is megcsinálom hidraulikus kormányra a vasat, csak 1 irányító tömb kéne!

 

az a mog lehajtás komoly lenne a portáljaim végére, csak a forgásiránnyal lenne gond!!  csak lehajtást lehetne szerezni ??

Előzmény: uaz-os (389)
borasz2001 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 403

én ugy értettem, h mikor összaraktam, beleraktam a rugókat, lett xcm a rugó, 1hónap mulva x-10cm kb!

 

én ifa gátlót raktam 28,5cm az ujtja, és brutál erős! mondjuk most ki kelett kötnöm a hidakat, mert mindig kiestek a rugók, ha nagyon csuklott a hid! igy még nem mértem, de kb 90cm-t tud lépni a kocsi! az böven elég, mert minél nagyobbat tud lépni, annál jobban oldalra dől 1 lejtőn keresztbe!! felborulni meg senki sem szeretne 1 20m magas speciál tetjén:))  még lehet ültetni fogom a gépet, vagy szélesíteni!!!

 

mosr gondolkodom a záron, de a  btr-nem 100%, lehet beszélek majd a köpcivel!!

Előzmény: Tomika-01 (388)
Zoli 469 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 402

Ha már újra a LENGÉSCSILLAPÍTÓKNÁL tartunk, nemrég felkínáltak nekem egy 28, és egy 37cm-es működőhosszal rendelkező lengéscsillapítót. A csillapítási erőt meg kell adni 10000 és 180000 Newton között és evvel az értékkel szállítják. 

Kinézetre elég vaskos 0km-ek. Nekem laprugós, tehát nem nyúlik ekkorát.

De, hátha valakit érdekel, -szóljon... 

MEC GYVER Creative Commons License 2009.01.21 0 0 401

HY! Tomika-01

ÜDV MINDENKINEK!

Figyelemmel kísérem a hsz-eket, 

 Köszi, hogy nem felejtettél el!:-)

Már beépítettem a terepváltót, de a tartalékon még tudok kísérletezni:

Most az elsődleges a motorbeépítés, aztán következik a kihajtás:

Majd figyelem a megoldásokat.

Még egyszer Köszi!

 

Sikeres és örömteli építést mindenkinek!!

Előzmény: Tomika-01 (399)
ropi_ Creative Commons License 2009.01.21 0 0 400
Nekem nagyon tetszettek, bár a bányarészben a tóból kimenetel.... :) kicsit necces! :) Kissebb csapattal érkeztünk, nem is versenyezni, inkább autózni egy jót, de sikerült is! :)
Egy haverrel vitatkoztunk, hogy el van-e vágva a kocsid, ő is környékbeli, bár én még csak képen láttam a kocsidat. Ő azt mondta, h nincs! Íme a bizonyíték! :D! Nincs is szebb látvány, mint egy kettévágott alváz egy motorral és egy váltóval! :)))
Én szamara hátsó spirálokat tettem a kocsi alá, a vitara bódéhoz sztem alkalmas. Érdekes hogy elől-hátul egyforma, pedig nem egy könnyű motor van benne... És pont vizsztintes a gép! A telókra, sajnos nem tudok annyit áldozni: hátul lada, elől talán robur első lesz. Majd kiderül mit mutatnak. Bízom benne, h 1-2 héten belül már menni tudok vele. :)
Jó építést mindenkinek!
Előzmény: Tomika-01 (398)
Tomika-01 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 399
MEC GYVER

Nem tudom, hogy olvasod-e a fórumot, de anno még megígértem egy képet a csörlőkapcsolómról (egyedi :D ) a GAZ terepváltónál. Na az előző hozzászólásomnál a képen láthatod. Arra a kihajtásra egy tölcsér jön, melyhez csatlakozik a kardán. A terepváltónál, azon a kiálló végen látni lehet egy kis fogaskereket amit egy villával tologattam.
Előzmény: Tomika-01 (398)
Tomika-01 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 398
Hali

Természetesen voltam a tavalyi KORC versenyeken mint néző (éjszaka és nappal is). Indulni nem indultam sohasem még kesziben, de ennek az az oka, hogy vagy segítek a pályaírásban vagy mi rakjuk ki a kp-kat, szóval lenne egy kis helyzeti előnyöm a mezőnnyel szemben. :D
Egyébként szerencsés vagy mert tavalyelőtt nem igazán volt "komoly" verseny, de tavaly a tavaszi is eléggé kemény, az őszi pedig tényleg nem semmi volt.

Az autó aktuális állapotáról szívesen töltök fel képeket, de leghamarabb csak jövő hét pénteken tudok mert csak akkor megyek haza csinálni a gépezetet (rakom fel a telókat és kötöm fel a hidakat, stb), de addig is egy régebbi kép a kezdetekről (azóta változott egy-két dolog :D):

Előzmény: ropi_ (397)
ropi_ Creative Commons License 2009.01.21 0 0 397

Halló!

Te mint karancsságbeli, voltál a tavaj öszi k.o.r.c. kupán? Hogy áll a géped? A tavaszira jössz? Mi tavaj voltunk mindkettőn, nagyon tetszett!

Amondó vagyok, hogy mindenki tehetne fel képeket a gépről, hogy hogy halad, és mit miért csinált, mert ugye ha jól tudom, ez is célja ennek a fórumnak! Persze csak ha nem titkos a technika! :D Mert okos ember a más kárán tanul! :) Hátha tudjuk egymást segíteni! Üdv. (eszkába)
Előzmény: Tomika-01 (395)
ropi_ Creative Commons License 2009.01.21 0 0 396
Hali!

A 300 euro gondolom /db!? Első-hátsó? A katonainak milyen az áttétele?
Előzmény: uaz-os (394)
Tomika-01 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 395
Mondjuk abban igazad van hogy sok minden szól a G híd mellett, sőt minden mert olcsóbb, zár is van benne talán még belsőre erősebb is.
Én nem vagyok portál párti, de ha A hídból csinálnád akkor szerintem elég sokan csak pislognának. :D (mondjuk így is)
Előzmény: uaz-os (394)
uaz-os Creative Commons License 2009.01.20 0 0 394

magasságra értettem!

 

az as hidakkal az a gond! hogy közel fél misibe kerülnek!

katonai G s hidakat tudok 300 euroért!

Előzmény: Tomika-01 (393)
Tomika-01 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 393
A 3-szor nagyobbat azt az áttételre vagy a diffi magasságára írtad?

Szerintem az A hídban kb 3:1-hez áttétel lehet, ami ideális. Ja és hogyha két hátsó A hídra tennéd a lehajtásokat akkor még jó szélesek is lehetnének. :)
Előzmény: uaz-os (392)
uaz-os Creative Commons License 2009.01.20 0 0 392

G hidakra vagy A-s hidakra tenném!

még elválik!SZÁMOLGATNI KELL AZ ÁTTÉTELEKET!

mog lehajtások 3 szor nagyobbak  mint  AZ A -S HIDAK  PORTÁLJAI!

 

 

 

 

Előzmény: Tomika-01 (391)
Tomika-01 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 391
És milyen hídra raknád a Mog lehajtásokat? G Merci? Nem lesz nagyon lassú?
Egyébként azt tudod, hogy mennyivel nagyobbak az Unimog lehajtások az A-híd lehajtásoktól? Csak azért érdekel mert szerintem ha A hídra raknád akkor a diff. magasság nagyobb lehetne a Volvo C303-tól is.

Valaki hallott már A-híd tányér- vagy kúpkerék törésről?
Előzmény: uaz-os (389)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!