Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.14 0 0 15884

Sajnos tudom hogy a vákumos WC-k sajnos elég neccesek ezért is irtam hogy felelös nincs.Leirom a kocsik útját Hortobágy EC lengyel kocsijairol van szó.Tegnap lezárva jöttek az Advent EC-vel Bécsböl a Keletibe éjjel a Záhonyi sebes vitte le öket Debrecenbe és ma úgy indult a Debrecen-Bécs útra hogy az elsö osztályú kocsiban egyik wc sem üzemelt tehát ha valakinek dolga akadt mehetett 2 kocsit hogy találjon müködőképes helyet mert ugye az elsö osztályú kocsi az elsö utána a büfé ahol nincs illemhely!Az már csak a hab a tortán hogy Kökinél már a következö kocsiban is csak egyik müködött és a vonat kb még csak fele útnál járt és ugye ez egy EC amiröl beszélünk!

Előzmény: M62-166 (15883)
M62-166 Creative Commons License 2014.12.14 0 0 15883

Konkrétan melyik vonatról van szó? 

Ha idegen kocsival közlekedik, akkor (hacsak nem a klasszikus "büfögtetéssel" megoldható hiba) nagyon nem tudnak vele mit csinálni, a MÁV kocsikat is gond nélkül visszaküldi a német akár két lezárt WC-vel is, pedig sokszor csak elég neki egy reset. Cseh szerelvények is napjában érkeznek úgy, hogy csak negyede WC üzemképes... A vákuum WC-k érzékenyek... 

MÁV-os kocsinál általában ugyanaz a helyzet: meg tudja-e oldani pár gombnyomással vagy sem? Ha nem és a szomszéd kocsiban alkalmas a WC használatra akkor mehet. Sok (nyugati) államban csak 1 WC van kocsinként... 

Előzmény: Törölt nick (15882)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.14 0 0 15882

Tudom hogy felelös ugysem lessz de azért leirom hogy az szerintem több mint ciki ha egy egész országot átszelö (söt Bécsig közlekedö) EC úgy indul már hogy az elsö osztályú kocsiban lévö WC-k nem használhatok!

krikori Creative Commons License 2014.12.11 0 0 15881

Sokkal egyszerűbb és higiénikusabb is lenne a felcsapódó deszka, ahogy egy-két Bz még szaladgál is így. Sokan ugyanis csodálatos betegségüknek köszönhetően fizikai rosszullétet éreznek, hogy felhajtsák azt a nyamvadt deszkát, még ha papírral is kéne megfogni a fogantyúját.

Előzmény: mávolvámol (15876)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.11 0 0 15880

Tiszteletben tartva a véleményed az álltalam emlitett kocsi azért megfelel az elsö osztály kitételeinek nagyobb ülésköz,szönyeg,függöny,klima!Az Ao kocsival kapcsolatban teljesen igazad van szegénykéim elég lelakottak,de ez már két nap múlva megszünik mert csak Bp 29-05 kocsikkal fognak a Szombathelyi gyorsok közlekedni!

Előzmény: Badenfahrt (15879)
Badenfahrt Creative Commons License 2014.12.11 0 0 15879

Egyről beszélünk. El kellene már dönteni végre, hogy mi az a plusz szolgáltatás, amiért jogos  első osztályú felárat beszedni. Mindkét esetben az első osztályú jegyért ugyanazt a szolgáltatást kapod, mint a másodosztályúért. Csak a körülmények mások.

Mondok más példát: szombathelyi gyorsokban a retkes, büdös Ao ( azt hiszem), sokszor gyenge fűtéssel, kontra felújított Bp.... 

Előzmény: Törölt nick (15878)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.11 0 0 15878

Màr megbocsáss de te teljesen másrol beszélsz,javasolnám hogy nézd meg az Apmz 10-71 kocsit elöször is mert az egy elsö osztályú klimás IC kocsi amit azért szerintem nem lehet összehasonlitani a Hallberstadti rossz vassal!.A halbikat ismerem én is sajnos mert nagyon sok van itt is! :)

Előzmény: Badenfahrt (15877)
Badenfahrt Creative Commons License 2014.12.11 0 0 15877

Évek óta járnak Nagykanizsára, Győrbe, biztos máshova is gyorsok úgy, hogy van benne az eredetileg 1./2. osztályú halberstadti kocsikból 1./2. osztályú az első osztályon utazóknak, és sima másod osztályúra átminősített is. Ott sem kap ez első osztályon utazó semmi plusz szolgáltatást a pénzéért...

Előzmény: Törölt nick (15872)
mávolvámol Creative Commons License 2014.12.10 0 0 15876

  a Máv Wc dilemmája

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.29 0 0 15875

Én szerény véleményem szerint nem lessz változás benn mert nem férne el még egy sor ahogy elnézem meg hát megcsinálták a festést,matricázást(amiböl már komoly viták vannak)fejtámla huzatcserét is már! :)

Előzmény: M62-166 (15874)
M62-166 Creative Commons License 2014.11.29 0 0 15874

Ezért írtam, hogy sajnos félmegoldás. Ideiglenesnek még elmegy, ha a menetrendváltás után kicserélnék a 2.o-on az üléseket négyesekre, más huzattal. De nem vagyok biztos benne, hogy így lesz... 

Előzmény: Törölt nick (15872)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.29 0 0 15873

Bocs teljesen igazad van nem az egész Mávra gondoltam! :)

Előzmény: Gab B. (15871)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.29 0 0 15872

Isten ments hogy a torkodnak essek csak igazán az a probléma hogy egy Szombathely-Budapest távolságon én ülök a 81 helyen mögöttem meg valaki a 72 helyen és az árban van 1200 forint különbség és ugyanaz a minöségü hely mert ugye az össz különbség annyi hogy a fejtámla védőt hús szinüröl lecserélték fehérre semmi más!!

Előzmény: M62-166 (15870)
Gab B. Creative Commons License 2014.11.29 0 0 15871

"... a Máv okosainak ..."

 

Pontosítsunk: a START okosainak.

Előzmény: Törölt nick (15869)
M62-166 Creative Commons License 2014.11.29 0 0 15870

Gondolom naponta többször is 1.o-on utazol keleti-Szombathely viszonylaton és rettentően zavar az egész kocsi hianya... 

Sajnos eléggé félmegoldás, de ha csak csekély igény van az 1.o-ra akkor luxus gy teljes kocsit járatni.

 

még mielőtt a torkomnak esel: nem a pénteki/vasárnapi kényszer 1.o-ú utasok nem számítanak valós igénynek, csak 2.o-ú hely híjjan oda szorulnak át. 

De a hétközi holtszezonban pár igazi utason kívül maximum aranykártyás mozdonyvezető és vasutas fordul meg ott. 

Előzmény: Törölt nick (15869)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.29 0 0 15869

Ismét sikerült egy nagy hülyeséget csinálni a Máv okosainak az Apmz 10-71 kocsik megfelezésével!

_Nyuszi Creative Commons License 2014.11.21 0 0 15868

Azért az MJR és a MAEF tényleg nem ugyanaz, de sztem senki sem gondolt a "féltéglára".

Én speciel inkább a nagymamámra szoktam...

Előzmény: V43-1379 (15867)
V43-1379 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 15867

Félreértés ne essék nem a kallernál található "féltéglára" gondoltam, én szépen beballagtam a jegypénztárba és ott kértem a jegyet az eladó hölgytől, még meg is voltam lepődve milyen "gyorsan" sikerült elintézni a jegyet ..

Előzmény: _Nyuszi (15866)
_Nyuszi Creative Commons License 2014.11.18 0 0 15866

"Azon a kompjúteren ami hardveresen 20 évvel ezelőtti és semmilyen online kapcsolata nincsen? Biztos vagy ebben?"

 

Sztem van online kapcsolata, ha tud helyjegyet adni gépből. Persze ettől még én is osztom a kételyeidet. :S

Előzmény: M62-166 (15865)
M62-166 Creative Commons License 2014.11.18 0 0 15865

 hiszen látják azt ők a "kompjúteren" ha valaki vett jegyet és olyan állomás felé halad a vonata, ahol átszállás lesz.

 

Azon a kompjúteren ami hardveresen 20 évvel ezelőtti és semmilyen online kapcsolata nincsen? Biztos vagy ebben? 

Előzmény: V43-1379 (15862)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.18 0 0 15864

Ezt ugye csak poénbol irtad,mert ilyenröl még nem hallottam meg pont a fehérváriak?Már megbocsáss még a menetjegyvissszatérités szabályaival sincsenek tisztába és ez nem egyszeri eset volt!

Előzmény: V43-1379 (15862)
_Nyuszi Creative Commons License 2014.11.18 0 0 15863

De azt ők tudják, hogy melyik vonattal mész?

És ha ne adja az Úr, de rosszul leszel a vonaton, Kelenföldön érted jön a mentő, akkor a Flirt meg ott áll órákig?

Ilyenkor milyen számon kell lemondani a csatlakozást? Hátha csak rám várnának, ne várjanak feleslegesen.

Előzmény: V43-1379 (15862)
V43-1379 Creative Commons License 2014.11.18 0 0 15862

Normális esetben jelezni sem kellene, hiszen látják azt ők a "kompjúteren" ha valaki vett jegyet és olyan állomás felé halad a vonata, ahol átszállás lesz.

Példa.. Múltkor , jó múltkor .. levittük a fürdőst Keszthelyig, Fehérváron leszálltam és kicsit szieztáztam vettem egy jegyet Hatvan-Szolnok vonalra. Vittük vissza a fürdőst, Hatvanban leszálltam, s egyedül engem várt a Flirt, azaz a személy ami ment a 82-esre. Kérdeztem a jv.-t, hogy miattam vártak és azt mondta igen, mert szólt a jegypénztáros fehérvárról a hatvaniaknak ..

Előzmény: _Nyuszi (15860)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.17 0 0 15861

Nekem csak egy költöi kérdésem volna hogy minek kell fenntartani a máv-direktet mert ugye az a HIVATALOS MÁV INFORMÁCIÓ amikor ott semmi plusz infot nem tudnak csak azt amit bárki más meg tud nézni az interneten!

_Nyuszi Creative Commons License 2014.11.01 0 0 15860

Az adott állomáson jelezd. Illetve átszállás előtt a vonaton a jegyvizsgálónak érdemes nyomatékosítani, hogy hasson oda, ha tud.

Előzmény: Eleniel 100 (15859)
Eleniel 100 Creative Commons License 2014.10.31 0 0 15859

Engem az érdekelne,h ki dönti el azt el, hogy amikor debrecenből ceglédbe késve ér be a vonat És pest felől szintén késik a csatlakozás, akkor miért nem várja meg a szegedre közlekedő vonat az embereket? Folyamatosan késnek a vonatok és egy mondattal el van intézve: ugye mindenki ismeri " a késésért szíves türelmüket kérjük" és éppen amikoer beért az én vonatom, akkor gyorsított fel az amelyikre àt akartam szállni! Kb két percet kellett volna plusszba várnia, mérnöki pontossággal megvárta h bérjen a míénk, akkor gyorsult fel, az állomás előtt hagyta el egymást a két vonat. Tavaly pontosan ugyanez történt amikor szegedre mentem. úgy érzem itt bármit meg mernek tenni az emberekkel!:(

martinaxe7 Creative Commons License 2014.10.31 0 0 15858

Leállt a MÁV elektronikus jegyvásárlásért felelős rendszere péntek délután fél négy körül – írja az Index.

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.23 0 0 15857

Azok a kocsik Miskolcrol kerültek anno Szombathelyre tehát csak hazamentek,ennél nagyobb baj hogy a jó IC kocsikat is oda áttelepitették,ide meg lehozták a Keletis csodákat!

Előzmény: Weiczer Gabriella (15856)
Weiczer Gabriella Creative Commons License 2014.08.22 0 0 15856

A tény az, hogy a kocsikat itt állították össze, a horvátoknak semmi közük nem volt hozzá. Máv-os,  szlovák, cseh kocsikból állt a szerelvény. Ezt forgatták vissza a horvátok. Magyarul, hogy mindenki megértse: ugyan az a szerelvény jött vissza Horvátországból, amit a magyarok állítottak össze, ugyan azokkal a kocsikkal!  Zágrábnál tettek hozzá a horvátok egy kocsit, enyhítve a tumultust. Egyébként meg a Máv adta el a jegyeket magyaroknak, Mo-on. Egyébként, nem nagyon kell védeni a Mávot, mert aki sokat utazik vonaton, tudja, milyen aljas, haszonleső cég. A pótdíjat is bevezették, hogy korszerűsítsék a bevételből a kocsikat. Ez meg is történt: Miskolcról a nyugati régióba hozták a kocsikat, onnét pedig Miskolcra, egy kicsit kipofozva, átfestve.Ez volt a Máv részéről a korszerűsítés. A pótjegyből befolyt összeg meg karácsonyi ajándék volt (19.2 milla). Nem baj, fő, hogy jobban teljesítünk!!

 

M62-166 Creative Commons License 2014.08.18 0 0 15855

"igen de a helyjegyet nem a kocsi típusához kapcsolják hanem az összeállításban szereplő számhoz ami jelen esetben 421. "

 

Tyűha, megérkezett a fotelszakértő... 

Kár, hogy a kocsiszám mögött egy adott kocsitípus van, pl: egy 80 ülőhelyes termes kocsi vagy egy 66 ülőhelyes fülkés. Ha 80 üh-es termes helyett pl 54 ülőhelyes fülkés megy akkor rögtön ott az igen komoly eltérés... Ha a horvát nem vezeti át a rendszerben, hogy hiányzik 26 üh akkor ott a gond... 

Amúgy pedig nem ez volt a gond hanem az, hogy átnyitották az új kocsitípusra, de a már eladott helyeket nem foglalták ki. Könnyű ellenőrizni a MÁV válaszát, ott van a képeken a máv és a horvát által eladott helyjegy, mindegyiknél a MÁV adta ki hamarabb, azaz a horvát értékesítette a helyeket újra... 

 

Amúgy az eheti spliti vonatokat a MÁV erősíteni akarta +1 ülőhelyes kocsival de a horvát jelezte, hogy nem engedi be az országba... 

 

Persze sokkal egyszerűbb fikkantani egyet a mávra és nem törődni apróságokkal mint a tények :) 

Előzmény: 95 55 2241 152-4 (15854)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!