Es a kozteresek mossak kezuket, rendorok ks, elmu is. Pedig midnd-mind benne vannak, eleg nagy felelosseggel. Ha nem is hasnolot, de volt veluk igy dolgom: parkoloba koltoztek ugye romak, lakokocsikkla. Egyertlemu ott laktak, ejjelente autokat hoztak trailen, napoal meg javitgattak. Minden tiszta dzsuva volt. Kihivtak kozteseket, asz9ntak h nekik aszintak nem ot laknak. Rengeteg felvelet keszitettem, xsatoltam, egy ido utan nem ismvalaszoltak a levelekre sem...
kb ugyanez lehetett itt is. Most roma nem roma, hajlektalan nem hajlektalan ha lathato h nem tudnakmviselkedni akkor vmit csinaljank veluk. Nem hiszem h legalisan laktak ott ppairokkal..
így van. dzsuvás aljanép. ráadásul az áramszünet miatt a Vizmuvek betápja megsérült hatalmas a kár.. azt nem értem ott ez ELMU-vel szemben a fő távvezeték alatt miért lehet engedéllyel ilyeneket csinálni?
külterület, Chikágó az egész környék. na mindegy.
egy lomis képes tönkretenni egy egész utcát. szeméttel fűt a füst beteriti az utcát , ömlik belőle a szar. Ófaluban is van néhány.. szerencsére az ingatlanárak azért szoritják ki az aljanépet.
Elég ha a szomszédban van. Itt is a lomisok az úgynevezett elvágom a torkodat típusúak voltak. Kezelhetetlenek. Meg buták mint a tök. Hogyan lehet egy kályhacsövet pur habbal rögzíteni? Az úgy ég mint a zsír, csak fekete füsttel.
de a híradóban is volt hogy egy lomis dzsuva ember háza/kertje gyulladt ki. körülötte vannak normálisabb házak, nagyjából. azokat is majdnem vitte magával a túz.
de lehet látni a képeken is.
az én kertemben nincs szeméttel teli bevásárlókocsi. ennyit erről..
Árokba csúszott egy Citroen típusú személygépkocsi Budapest III. kerületében, a Szentendrei úton. A gépjármű sofőrje annyira megsérült, hogy a helyszínen újra kellett éleszteni.
Január 9-én, az esti órákban rendőrségi riasztás érkezett a felügyeletünkre, miszerint egy személygépkocsi sodródott a Szentendrei úti Auchan-áruház mellett húzódó árokba. A járőrszolgálatot ellátó közterület-felügyelőnk egy defibrillátorral felszerelt autóval azonnal a helyszínre sietett, hogy segítséget nyújtson az újraélesztésben, valamint elvégezze az ilyenkor szükséges területzárást is. A helyszínen ekkor már a III. Kerületi Rendőrkapitányság ügyeletes járőre megkezdte a kézi újraélesztést. Nem sokkal később a katasztrófavédelem és a mentők is megérkeztek. Több, mint 30 percen át tartó küzdelem után, végül sikerült a defibrillátorral a sérültet újraéleszteni, és stabilizálni az állapotát. Ezután a balesetet szenvedett sofőrt kórházba szállították.
A baleset körülményeit a BRFK közlekedésrendészeti főosztálya vizsgálja."
Négy autó a belső sávban állt, egy pedig a 2 X 3 sáv között, a romok "völgyében" a Nagyi Palacsintázójánál. Erős találkozó lehetett. Még el tudott jönni velem a 34-es.
Szerintem nem, Minden évebn megkérdezem, hoyg miért nem - szerintem ez diszkrimináció - és nem lehet, műszaki okokból. De érdekes, hogy a céges féláras parkolás megoldható, ott nincs műszaki akadálya.
Nekem is ez a porblémám, ezért teljes árat fizetek, nem fogok azzal a nyamvadt kártyával sétálgatni, nyomkodni azt a szar órát, ami dög lassú, azátn 1,5 óra múlva meg küldjek sms-t. Sokszor elfelejtettem sms-t küldeni, aztán töbször megbünettek, így nem hazsnálom ki a 90 percet. Annyit még megpróbálok, hogy a bizonyított mobilpakrolásokat elküldöm nekik, és ebből térítsenek vissza, bár sztem amennyire ügyfélbarátak és segítőkészek, nem fognak semmit sem cisnálni.
Az Óbuda-kártyával lehet valahogy ingyen parkolni mobillal?
Anyukám a hagyományos módon használja, de most jól megbüntették ezért az oszlopok ritkításával, 100 méterre a kocsitól kellett cetlit kérni, és utána visszasétálni vele a kocsihoz.
Szerintem elég lenne, ha lenne olyan, hogy hegy felől Mátyás balra, jobbra, egyenesen zöld, mindenki másnak piros, majd duna felől Mátyás balra, jobbra, egyenesen zöld, mindenki másnak piros, majd jönne a Szentendrei útnak nevezett nem Szentendrei útnak a zöld. És akkor nem kellene háztömböt kerülni, ha a hegy felől a Mátyáson érkezve balra akar fordulni az ember.
Az egyirányú Mátyás és az egyirányú Pünkösdfürdő ötlet elég gáz szerintem, egyrészt elég távol vannak egymástól ahhoz, hogy egymás alternatívái legyenek, másrészt az átmenősöket segítené, a helyben lakókkal kitolna. Ráadásul nem csökkentené, hanem növelné az adott utak forgalmát.
Minden problémát nem biztos, hogy megoldana, de hogy százszorannyit csinálna, mint amennyit megold, az hétszentség. Ne akarjál rosszat az emberiségnek. Ha nem jutok ki valamelyik irányban a lakótelepről, akkor nem fog vigasztalni, hogy a szomszéd városrészben mehetnék arra is, amerre akarok. És ha az összes többi utca lesz járhatatlan a környéken, kezdve a Juhász Gyulával, az sem. El kéne törni a kezét annak, aki agyatlanul egyirányúsít.
Hat majd a cetz lesz jol megtomve meg asszem az aradi utca. Nem sokat gondolkodtak am, sot, aki a bercsenyi felol megy a matyas fele, es kanyarodik jobbra az eleg konnyen karakbolozhat azzal aki kanyarodik be a szentendrei ut felol... egy ujabb atgondolatlan dolog... en meg minidg azt mondom h full egyiranyuva kene tenni a matyyas es ezzel parhuzamosan a punkosdfurdot (persze ellenetetsen). tuti megoldana minden problemat. De hat itthon az egiytanyusitas meg nem tenyezo ,meg nem jottek ra ennek a feljesztesnek a poziitiivumaira (pl ha au utcak tobbsege is az kenne, nem kene kqcsazni az itt-ott parkolo autok kozott
Kérek mindenkit,hogy a fejlesztések érdekében lépjen be a helyi egyesületbe! A taglétszám regisztrálásához szükséges tagdíj 1200 Ft nyugdíjasoknak és mások esetében 1800 Ft éves szinten. A díjon keresztül lehet kimutatni a valós tagságot.
A jelentkezési szelvényt kitöltve ide tudják eljuttatni: Menedék a Csúcshegy Barátainak Egyesület. Telefon: +36 20 944 7241. Email cím: peter.kadar@t-online.hu. Cím: 1037 Budapest, Solymárvölgyi u. 94.
Szomorúan látom, hogy a Mátyás király úton a Rákóczi-Batthyány sarkon megfordították a sávok számát, most két sáv megy egyenesen a hegy felől a Duna felé, de vissza csak egy, és ezzel megszüntették az amúgy is nagyon kevés balra kanyarodási lehetőségek egyikét. Jó sok embert kényszerítenek kerülőre, sorállásra ezzel. Rossz éjszakát kívánok annak, aki ezt kitalálta.
Ja és a Szentendrein befelé még mindig él az a piroshullámos szabályozás, amit a rég lezárult metrófelújításra hivatkozva vezettek be.
Nyilván mi is naponta szívtunk ezzel a felújítással, ami nélkül simán meglettünk volna, tőlem aztán maradhatott volna úgy, ahogy van. Párszáz méter döcögést leszarok, nem ér meg 8 hónap konstans dugót ez az útminőség. De én a magam részéről nem várom el, hogy ebben az időszakban is dolgozzanak. Nem ezen a két héten múlik, ilyenkor amúgy is lehet közlekedni. Azzal van a bajom, hogy ha már elkezdték, akkor igenis gyorsabban kellett volna lezavarni. Hiába mondják, hogy egymásra épülő munkák, lehetett volna nagyobb intenzitás, több ember, több gép, ... Ez a két hét már nem oszt, nem szoroz.