Köszi szépen a segítséget! Végül is sikerült találnom bontottan 20k-ért egy komplett gyújtáselosztót, kicseréltük és már nem is világít a szervízlámpa, és jobban indul az autó mint valaha, én pedig nagyon boldog vagyok ettől :D Köszönöm szépen a segítséget. :-)
Még a klímát megszereltetem valahogy aztán teljesen tökéletes lesz a kis 620-asom, szép volt az idei nyár, de a jövő évi még szebb lesz :D :D
Kartergáz elvezető csövek,elég drágák újonnan.Valószinű a szelepfedél alatt lévő olaj kicsapató kokszosodása miatt szüntették meg. Szelepfedél tömítés 4-7 ezer / db plusz munkadíj és a csövek.Későbbiekben az olajkicsapatást meg kell oldani,lehetőleg.
Ma foglalóztam egy 75 2.5 V6 2003-as modellt. Elvileg holnap elhoznám, de a motortérben a motor felett találtam 3 fekete csövet, ami feltételezhetően össze volt korábban kötve egy y vagy t csatlakozőval.
Azt szeretném kérdezni, hogy mik ezek a csövek és vajon miért lett kiiktatva az összeköttetésük? Valamint ha pótolni kell, akkor lehet-e az autóval pár km-t megtenni ebben az állapotában?
Viszont maradt patent téligumi,kleber, garnitúra kevésbé patent lemezfelnin, egy zsáknyi többé-kevésbé jó vagy használható befecskendező ,meg vagy 2 dizelkályha szivattyúhibával, amúgy működőképesen.
nem kap megfelelő mennyiségű üzemanyagot, vagy levegőt, vagy gyújtást a megfelelő időpontban, valamelyik érzékelő megadta magát, stb... Ezeknek számos oka lehet, távdiagnosztikával az éteren keresztül nem lehet megállapítani.
170ezert futott kocsira ennyit rákölteni?? Mi volt ezzel? Én anno 169 ezerrel vettem, mentem vele 35 ezret, 1 főtengely jeladó lett cserélve rajta. Ennyi kmnél ez szerintem a normális. 2.5 automata
Inkabb nem is folytatom. Új kuplung volt benne, mikor vettem, illetve a turbó volt még kicserélve rajta. Vettem rá MG ZT 18” felniket, fújva lettek az autó gyári színére. 2019-es gumik vannak rajta 225/40.
Téli gumik gyári 15”-ös alufelnin.
Adom mellé a kiszerelt blokkot. Az autó át lett építve faceliftesre. MG ZT hátsó lököst és tükröket kapott. A belseje cserélve lett a fekete bőrre.
nekem MG ZR TD van, és csak részben volt hasonló a jelenség: döccenőre rángatás, blokkolásgátló kattogás ezerrel, világított minden visszajelző össze-vissza (legalábbis jó részük). Miután egyből megálltam nem is indult.
Szerencsére hamar megtaláltam a hibát: az akku előtt a lámpánál a zárhídra van csavarozva két testkábel. Az egyiket már csak a vezeték merevsége tartotta kontaktált állapotban, megcsináltam, jó lett. Valószínűleg Neked nem ez a probléma ha autóvillamossági szaki végigméregetett mindent, de ezeknél az autóknál sosem lehet tudni :)