Nekem régi telefonjaim vannak, nokia 6230i, de lehet hogy szükségem lenne egy olyan telefonra amely
2 vagy három vagy 4 kártyát is tudna kezelni.
Olyan telefonra gondoltam ami nem a legújabb és használtan meg lehetne venni 30.000- Ft-ig, esetleg ha nagyon indokolt akkor 40.000 Ft-ért de ez már tényleg nagyon a vég.
Fontos hogy a telefon amit javasoltok valamilyen ikonikus bevált darab legyen mint amilyen ez a jó kis régi nokia flottám.
És megbízhatóan kezelje a több kéártyát, tehát felismerje és képes legyen vonalb ais tartani őket.
Ha frissítesz 2.2-re, akkor elvész minden a telefonról (de kapsz jobb rendszert), többek közt az apn beállítások is. Hogy mégse maradj mms, meg mobilnet nélkül, ezért itt egy kis lista szolgáltatónként.
T-mobil
Internet GPRS/3G beállítások:
[...] Bővebben!Tovább »
Az a gondom vele,hogy nem tudok telefonálni,mert azt írja ki,hogy nem tud kapcsolódni.Amikor megvettem még néhányat tudtam vele telefonálni, de legtöbbször nem. Lehet az,hogy csak valamit át kell állítani ,hogy jól tudja használni a magyar hálózatokat vagy valami más a baja? Tudnátok ebben segíteni?
Az éremnek (mint mindig) két oldala van. Ha az ember tisztában van a dolgokkal és megbízható boltból rendel (igen, azért van olyan is, csak nézni kell a visszajelzésket), persze paypal-al fizetve, akkor minimálisra lehet csökkenteni a kockázatot. Persze ha csak azt nézi, hogy legyen a legolcsóbb egy noname boltból, akkor nincs mit tenni.
Én értelek, ezekkel a hátulütőkkel szerintem mindenki tisztában van, én is tudtam, hogy nagyot kockáztatok. Egyébként hozzá teszem, hogy a készülékem durva ütéstől (leesett járólapra) ment tönkre - erről korábban írtam ide is - , amit persze elhallgattam, mivel nem volt nyoma. Ilyen esetben ugyebár sehol a világon nincs garancia, nem rendeltetés szerű használat és kész. A felvetésem arra vonatkozott, hogy hátha valaki tudja, mi az útja/módja, ha veszekedni kell velük. Ugyanis nem hagyom annyiban, nehezen tudom elképzelni, hogy egy ennyire ismert webshop ezt el meri játszani, nem igaz, hogy ennyire nem féltik a renoméjukat.
Amúgy meg minden féle személyeskedés nélkül kérdezem: ha ennyire durva vélménnyel vagy a kínai cuccokról és webshopokról(nagy részben jogosan persze... :) ) , akkor mi a francot keresel ezen a fórumon ??? :) :)
Kínát megfenyegetni? :D Komoly cégek nem tudják.... Mit tudsz tenni? Odamész? Reménykedhetsz, ennyi....
Én egyszer vettem telefont kínából, soha többet ilyen mocskos szart, lehet fényes, meg szép, meg minden, de egy ócska kína szar marad.
Garanciát nem tudsz érvényesíteni, nem megbízhatóak, ha még is valami sikerül az plusz költség, és sok sok idő... Ááá. soha többet...
Itthon vettem telefont, itt van kit fenyegetni, van kihez fordulni, van szerviz, a szerelők vállalják a legtöbb készülék javítását, és nem kell egy vagyont postára fizetni, hogy a világ másik végébe elküldjek egy pár grammos fostalicskát, ami örülhetek ha egyáltalán vissza jön....
Van valakinek tapasztalata arról, hogy hogy lehet a gearbest- et megfenyegetni? Úgy néz ki, le akarnak rázni, nem lehet velük kapcsolatba lépni. A support centerükön keresztül beígérték hónapokkal ezelőtt, hogy megjavítják/ kicserélik a telefonomat. El is küldtem a megadott címre Kínába. Azóta nem reagálnak, csak a ticket submit- ekkel nyaggatnak. Hol be lehet lépni, hil nem. Írtam normál emailt is, a support@gearbest.com - ra, hivatkozva rendesen, order Nr..- el, stb..
Elképzelhető , hogy ennyire pofátlanul le akarnak rázni??
Akkor miért válaszoltak előszörre?? Most úgy tűnik, mintha teljesen törölték volna a megrendelést, nem figadja el a számot!! Lehetséges ez?? Senki nem felügyeli ezeket a webshopokat???
Kösz, ha valakinek van ötlete
U.i: az " így jártál, átb...*ak"- féle negatív dumáktól kímeljen meg , aki nem tud érdemben hozzá szólni.
a MIUI egy androidra épülő, de attól jobb rendszer. eleve a telefonra már telepített appok vannak így továbbiak telepítése nem létszükséglet. persze én is és mások is raknak fel.
Aztán ott van az ezer féle állíthatóság és a gyári fw-től rootolt!! lesz a telefonod. :) tehát nem kel mókolni hackeléssel alapból root jogokat kapsz.
VÁM-ot fizettem rá,mivel ezt írták:"VÁMTEHER" : xxxx Ft," Vámügynöki szolgáltatás" : xxxx Ft.
Illetve: "Figyelem vámáru!Postai vámkezelésű küldemény.Magánszemély a küldeményt csak a jelzett vámteher és a feltüntetett postai díjak beszedése után kézbesíthető"
Írd meg az eladónak, hogy ha nem kártalanít teljesen, kénytelen leszel ügyet indítani.
Egyértelműen a javadra fog dönteni a paypal ha eljut odáig az ügy, hiszen hibás terméket kaptál.
Meg lehet próbálni, hogy a kifizetett Áfa összegét (Vámot nem fizettél) is visszakéred - küldj róla képet mennyit fizettél - de valószínűleg azt buktad. Ebben nincs tapasztalatom. Sokszáz vásárláson és eladáson vagyok túl, de olyankor nem volt minden rendben volt amikor Áfát is fizettem.
Ebay-ről rendelt a haverom nekem egy Elephone P3000s telefont,amire Vámot kellett fizetnem.A telefonnak viszont nincs érvényes IMEI száma(i) ezért semmilyen SIM kártyával nem működik.A telefon része használhatatlan.Amúgy a Merimobiles.com-ról rendeltük.Kapcsolatba léptünk velük,bár segítőkészek,nem lehet az általuk küldött Youtube-os linkekkel működésre bírni a telót.Legutoljára már ROM cserét javasoltak,amihez nem értek,meg úgy gondolom,hogy ha kapok valamit,ne nekem kelljen vacakolnom vele,hogy működjön....
Viszont állítólag mivel magánszemély vagyok nem vagyok jogosult VÁM visszatérítésre..Magyarán fizettem egy termékért VÁM-ot, ami használhatatlan, és ha igazolom is,hogy visszaküldtem Kínába,akkor sem vagyok jogosult arra , hogy a kifizetett VÁM-ot visszakapjam?
Mert ez így ÓRIÁSI cumi!
A PayPal felületen zajlik már a beszélgetésünk a kereskedővel és az utalástól számított 45 napon jóval belül vagyunk a garancia szempontjából.
Több lehetőségem is lenne,de szerintetek melyik irányba induljak el?