Üdv mindenkinek!
Aki szereti az off roadot (már van ilyen topic igaz), de ezen túlmenően imád autót fejleszteni és szerkeszteni, azt szeretettel várjuk tapasztalatcserére! Remélem hasznos segítői lehetünk egymásnak a jövőben!!!
Sajnos más fórumban nem nagyon nézik jó szemmel, ha valaki jobbat akar a meglévőnél. Itt ez a cél...
Valahogy én is így állok a gépezettel... Ha minden igaz nekem is kész jövő hétre a karosszéria, mehet a gittelőbe, festőbe, utána alvázra, aztán amiket leírtál a továbbiakra is igaz nálam is:-))))
Asszem maradt még talonba nekem egy 2.3 V6-ra való automata ford váltó, 78ezerkm!!! van benne... Ha kellene valakinek előkeresem.
Az uazban lévő váltót legjobban a gazéval lehet pótolni szerintem, mert abban igaz csak 3 sebesség van, de a kettes hármas szinkronos, az egyes és rükverc egy vonalon van, nagyon könnyen veszi a sebességet, szóval ezerszer pontosabb, mint a 469-esé, +a felfogatás ugyanaz. Ráadásul a hozzá tartozó terepváltóra viszonylag könnyen jó kardános csörlőt lehet szerkeszteni. De a roburt én abszolút nem ismerem, biztos az is jó cuccos!!!
aha, én tudok btr-t 55ért ujat, hatgolyosra, pedig az uaz forum irtak 35/pár a tárcsafék meg kb télleg annyi, csak annyi pénzt bele ölnbi, ha ugyis másik hidakat csinálsz szerintem sok péz...:) de nem akarlak lebeszélni!!!!
jaja, ezért irtam neked régebben h mi felcsapágyaztuk az uaz terepváltót, mert az birja, és nekünk is a domi mondta h a gaz 69é szar!! 25ért megcsinálták az uazét, ha ro750nek birta a 4littyósal akkor no para!
nekem sincs semmi gyári csak a samu terepváltó, de már az sem az eredeti:)))))
Én ismerek valakit akinek a szomszédja hallott olyanról aki látott már robur terepváltót! :):) Őszerint korrekt! Viccet félretéve: ha emlékezetem nem csal, nem sokkal nagyobb mint egy samurai terepváltó, de vagy kétszer olyan nehéz! :) És elnyűhetetlen!
2.3 v6 motorral mentek, de kicsit foghíjas volt már a ménes a v6-ban. :)) Meg tök normálisan ment vele az ember, nem bántotta a hidakat. De vitt Domihoz szinkronos uaz váltót, meg kardáncsőrlő kihalytásos robur terepváltót. Sztem nem kell arra annyira rámenni hogy öntetni kellene hídtokat. Elég erős a G híd. Elvágod ahol kell, esetleg esztergáltatsz bele egy menesztőtárcsát, aztán nagy amper, meg pár merevítés. Mondjuk ojan erős nincs mintha egybe lenne, de sztem megtenné úgy is.
nem sok az a 250? én 50ért adtam el a b-s hidakat! jo, nem volt benn btr zár, de nem is off-road oztak vele!!
na figyu, és mi az granada válto? gyári uaz mocira rámegy??haverom szenved a gyári uaz mocival rajta a gyári váltó hulladék, szinkronos kéne neki, valami olcso megoldást nem tudsz??
robur terepválto az mindent kibir, azt akarsz rárakni??
De már rendesen belegabalyodsz a sok vasba!!! Az Uaz váltót hogy kidobtad belőle, meg hogy szarozod itt, írd csak be az Uaz fórumba!!! Kiutálnak majd téged is vazze!!!!:-))))) A roburé az nagy terepváltó, nem?
de most elég lessz a B s hid! jövöre nekiállok a hibridnek!
szerintem sem olyan óriási mutatvány!öntetni kell hidtokokat aminek a végén van 1 15x15 lap 4 lyukkal arra csavarozom fel az unimog portálokat és Goooo.
Amit tervezel portál hidakat, odab*sznak ha kész lesznek! Jó elgondolás, de nem olcsó. Viszont nem lesz túl nagy munka sztem. Mennyit mondott Domi a hidakra? Egy haverom épp tegnap vitt hozzá tárcsás btr-záras hidakat, elsőt hátsót, kosaras féltengelyeseket. Ha azokat veszed, azokat ismerem, nincs velük gond. Milyen váltód van fönn? Mármint amit kidobsz? :)
neki állt volna az első hidamnak! de közben szivrohamot kapott!
tiszta rozsda a belselye! zuk kupkerék van benne! úgy hogy rohadjon meg a veszprém megyei patkány aki eladta nekem a hidakat! :-)
úgy néz ki most hozok tölle elöl hátul tárcsafékes difizáras 6 golyós féltengelyes hidakat!
és ámmen!
váltót is B@szom a kukába ráejtek 1 granada váltót szinter kupplungal! Gaz 69 terepváltót csörlőkihajtással! kezd már elegem lenni az egészből. de már belekeztem és befejezem!
per pillanat nyalogatja a kocs közel 1,500 000 ft-t ! Anyagi csőd! remélem megéri!
Hát tudod, még mindig a legrövidebb út az egyenes.............................. A baj azzal, amit szeretnél, hogy mire kész lesz, már nem benzinnel meg gázolajjal fognak menni az autók:-)))) És akkor ha majd kész lesz, akkor is kell neki némi idő, hogy kiforrja magát majd!!! És arra meg majd vigyázz, hogy nehogy magas legyen nagyon, mert az erdei szél fel fog borítani:-))))) Viccet félretéve nyilván nagyon nagy előny a portál sok helyzetben, de nekem ez van, ebből kell gazdálkodjak! Készül a kasznim!!!! Yess oké!!!:-))))
A Szergejt 2002-ben katonai papírokkal vettem, még abban az évben levizsgáztattam és azóta folyamatosan építgetem,javítgatom.Sajnos az első karosszériás nem végzett tökéletes munkát ezért az idei vizsga előtt tökéletesítenem kell a karosszériát. Valaki esetleg tudna-e abban segíteni, hogy a híd gumibakját hogyan oldjam meg úgy, hogy a kerék ne érje el a kasznit?A gumik 31x10,5x15 BFG MT.Tudom,hogy sárban jobban fognak,ha laposak a gumik, de nem tudom mennyire merjem leengedni,hogy le ne ugorjon a felniről terepen? Utána aszfaltra fel tudom fújni, mert a kompresszort beépítettem a motortérbe. Előre is köszi Hofi