Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

spooner Creative Commons License 2009.01.09 0 0 303
Valahogy én is így állok a gépezettel... Ha minden igaz nekem is kész jövő hétre a karosszéria, mehet a gittelőbe, festőbe, utána alvázra, aztán amiket leírtál a továbbiakra is igaz nálam is:-))))

Még a végén kész lesz az éven...
Előzmény: szokodi72 (301)
uaz-os Creative Commons License 2009.01.09 0 0 302

A gaz 65 lóerős vólt!

 

szóval annyit nem bir mint az uazé!

 

hosszú épitésű a váltód?

 

mert ép most vadászok granada, taunus ,capri,váltókra!

 

a capri 4 sebességes váltó  ugyan olyan rövid  mint az uazé!

 

de elég komplikált a váltó kulisszálya!

 

 

40 ropit szerintem is megér a cucc!

 

esetleg lenne  valakinek gaz 66 csörlő eladó?

 

üdv!

 

 

Előzmény: spooner (296)
szokodi72 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 301

Helló

Krónikus vagyok.

Fanatikus vagyok.

Itt ragadtam a sz@ros internet előtt...

Még fél 4-kor itt campingeztem, 7-kor keltem, hát nem gyenge volt.

Amúgy tényleg épül a verda, a kaszni jövő 7en kész, azut festés, azut rá az alvázra, hazahoz, és: vezetékel, lámpáz, trepp lemezel, tutujgat, stb...

Kéne már megint egy kávé :)))))))))))

Előzmény: spooner (300)
spooner Creative Commons License 2009.01.08 0 0 300
Krónikus álmatlanság??? Vagy ennyire fanatikus autóépítő???

Előzmény: szokodi72 (298)
borasz2001 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 299
én is 40körül tippelnék
Előzmény: szokodi72 (297)
szokodi72 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 298
MINDENKI ALSZIK???????????
szokodi72 Creative Commons License 2009.01.07 0 0 297

Helló

Szerintem 30-40e között.

Deróttal  :)

Előzmény: uaz-os (295)
spooner Creative Commons License 2009.01.07 0 0 296
Asszem maradt még talonba nekem egy 2.3 V6-ra való automata ford váltó, 78ezerkm!!! van benne... Ha kellene valakinek előkeresem.

Az uazban lévő váltót legjobban a gazéval lehet pótolni szerintem, mert abban igaz csak 3 sebesség van, de a kettes hármas szinkronos, az egyes és rükverc egy vonalon van, nagyon könnyen veszi a sebességet, szóval ezerszer pontosabb, mint a 469-esé, +a felfogatás ugyanaz.
Ráadásul a hozzá tartozó terepváltóra viszonylag könnyen jó kardános csörlőt lehet szerkeszteni. De a roburt én abszolút nem ismerem, biztos az is jó cuccos!!!
Előzmény: uaz-os (289)
uaz-os Creative Commons License 2009.01.07 0 0 295

hy!

 

Mennyit szabad adni a gaz 66 csörlőért?

 

üdv!

borasz2001 Creative Commons License 2009.01.07 0 0 294
már mi is foglalni akarjuk a szállást:))))
Előzmény: uaz-os (293)
uaz-os Creative Commons License 2009.01.07 0 0 293

hy!

 

35 ért felejtsd el azokat a 6 golyosakat!letörik a nyél vége!

 

55 ért btr  nem tom milyen lehet az is ukrán!

ép most hoztam el a hidakat domitol  az az igazság én ebben az évben már menni szeretnék babodra is!

 

a G mog hidas szerkezet jövöre kezdem el!

 

 

Előzmény: borasz2001 (292)
borasz2001 Creative Commons License 2009.01.07 0 0 292

aha, én tudok btr-t 55ért ujat, hatgolyosra, pedig az uaz forum irtak 35/pár a tárcsafék meg kb télleg annyi, csak annyi pénzt bele ölnbi, ha ugyis másik hidakat csinálsz szerintem sok péz...:) de nem akarlak lebeszélni!!!!

 

jaja, ezért irtam neked régebben h mi felcsapágyaztuk az uaz terepváltót, mert az birja, és nekünk is a domi mondta h a gaz 69é szar!!  25ért megcsinálták az uazét, ha ro750nek birta a 4littyósal akkor no para!

 

nekem sincs semmi gyári csak a samu terepváltó, de már az sem az eredeti:)))))

 

nincs megállás ha elkezded.........

Előzmény: uaz-os (290)
uaz-os Creative Commons License 2009.01.07 0 0 291

én is ezen vaciláltam!

nem kell öntetni tokokat  elég a végére okosan felszerkezteni a  lapot !! valami öntvénypálcával! és merevitésekkel!

de ez a jövő mókálya lessz!erre az évre eleg lessz ez a felylődés! :-)

Előzmény: eszkába (287)
uaz-os Creative Commons License 2009.01.07 0 0 290

250 ért nem sok!

 

számold össze!

 

2 btr  140 000 

 

6 golyos féltengelyek  70 000

 

tárcsafék szett   elöl hátul   60 000

 

 

granada váltó  az ara a motorra megy rá ami nekem benne van!

2.3 V6

 

uaz Szinkron válto is szar! (biztos rá lehet tenni uaz mocira a granada váltót közbetéttel!)

 

összeszorul a szinkron és nem birod kivenni sebességből!

 

domi is mondta ,hogy inkább granada váltót tegyek rá!

 

kérdeztem a gaz 69 terepváltót!

 

az sem jó mert  valameik fogaskerék orba szályba tönkremegy!!

 

 

úgy ,hogy megint feladtam  magamnak a feladatot!

 

A végén tényleg nem lessz semmi eredeti! csak a kaszni anyaga és az alváz anyaga!

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: borasz2001 (285)
uaz-os Creative Commons License 2009.01.07 0 0 289

Nem irom be az uaz forumra mert az más tészta!

 

A robur váltó kisebb mint az uazé  vagy ugyan akkora!

 

10 kg al nehezebb!

 

Németből beszerzem gyári csörlőkihajtással!!

Előzmény: spooner (284)
eszkába Creative Commons License 2009.01.07 0 0 288
Én ismerek valakit akinek a szomszédja hallott olyanról aki látott már robur terepváltót! :):) Őszerint korrekt!
Viccet félretéve: ha emlékezetem nem csal, nem sokkal nagyobb mint egy samurai terepváltó, de vagy kétszer olyan nehéz! :) És elnyűhetetlen!
Előzmény: spooner (284)
eszkába Creative Commons License 2009.01.07 0 0 287
2.3 v6 motorral mentek, de kicsit foghíjas volt már a ménes a v6-ban. :)) Meg tök normálisan ment vele az ember, nem bántotta a hidakat.
De vitt Domihoz szinkronos uaz váltót, meg kardáncsőrlő kihalytásos robur terepváltót.
Sztem nem kell arra annyira rámenni hogy öntetni kellene hídtokat. Elég erős a G híd. Elvágod ahol kell, esetleg esztergáltatsz bele egy menesztőtárcsát, aztán nagy amper, meg pár merevítés. Mondjuk ojan erős nincs mintha egybe lenne, de sztem megtenné úgy is.
Előzmény: uaz-os (281)
borasz2001 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 286

17.én lesz itt tata melett 1 kis verseny nem jön valaki?????  gondolkodom rajta erősen!!!!!

kivágtuk a hátulját, szombaton jön az eleje!!

 

most 170cm széles a vas, ha minden jol megy hétvégére 185cm lesz:)!!!!

borasz2001 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 285

nem sok az a 250? én 50ért adtam el a b-s hidakat! jo, nem volt benn btr zár, de nem is off-road oztak vele!!

 

na figyu, és mi az granada válto? gyári uaz mocira rámegy??haverom szenved a gyári uaz mocival rajta a gyári váltó hulladék, szinkronos kéne neki, valami olcso megoldást nem tudsz??

 

robur terepválto az mindent kibir, azt akarsz rárakni??

spooner Creative Commons License 2009.01.06 0 0 284
Ez már harci szellem katona!!!!!

De már rendesen belegabalyodsz a sok vasba!!! Az Uaz váltót hogy kidobtad belőle, meg hogy szarozod itt, írd csak be az Uaz fórumba!!! Kiutálnak majd téged is vazze!!!!:-)))))
A roburé az nagy terepváltó, nem?
Előzmény: uaz-os (282)
uaz-os Creative Commons License 2009.01.06 0 0 283
 

Szia Peti 023!

 

Okvetlen beszélni szeretnék veled robur váltó ügyben!!

dobj rám 1 smst  visszahivlak!

 

70 58 48 250

 

köszi

uaz-os Creative Commons License 2009.01.06 0 0 282

jahaz uaz váltót vágom ki belölle!

 

Nem érdemes szarozni vele! Ami szar az szar!

 

Megy rá a granada váltó robur terepváltóval!

 

hibrid  hidak kemények lesznek szerintem is !

de most elég lessz a B s hid!  jövöre nekiállok a hibridnek!

 

szerintem sem olyan óriási mutatvány!öntetni kell  hidtokokat aminek a végén van 1 15x15  lap  4 lyukkal  arra csavarozom fel az unimog portálokat  és Goooo.

 

 

Előzmény: eszkába (280)
uaz-os Creative Commons License 2009.01.06 0 0 281

Pontosan azokat a hidakat veszem meg tölle !

 

nagyon jól néznek ki! nem tünnek szétrugottnak!

250 ért adja!

 

V6 os moci hajtotta?

 

nem vólt örült az ember?

 

 

Előzmény: eszkába (280)
eszkába Creative Commons License 2009.01.06 0 0 280
Hy!

Amit tervezel portál hidakat, odab*sznak ha kész lesznek! Jó elgondolás, de nem olcsó. Viszont nem lesz túl nagy munka sztem.
Mennyit mondott Domi a hidakra? Egy haverom épp tegnap vitt hozzá tárcsás btr-záras hidakat, elsőt hátsót, kosaras féltengelyeseket. Ha azokat veszed, azokat ismerem, nincs velük gond.
Milyen váltód van fönn? Mármint amit kidobsz? :)
Előzmény: uaz-os (279)
uaz-os Creative Commons License 2009.01.06 0 0 279

2 hónapot itthon vagyok!

 

folyamatosan csinálom a gépet!

 

domi ép most hivott!

 

neki állt volna az első hidamnak! de közben szivrohamot kapott!

 

tiszta rozsda a belselye! zuk kupkerék van benne! úgy hogy rohadjon meg a veszprém megyei patkány aki eladta nekem a hidakat! :-)

 

úgy néz ki  most hozok tölle elöl hátul tárcsafékes difizáras 6 golyós féltengelyes hidakat!

 

és ámmen!

váltót is B@szom a kukába  ráejtek 1 granada váltót szinter kupplungal! Gaz 69 terepváltót csörlőkihajtással!  kezd már elegem lenni az egészből. de már belekeztem és befejezem!

 

per pillanat nyalogatja a kocs  közel 1,500 000 ft-t !  Anyagi csőd!  remélem megéri!

 

kitartás mindenkinek!  C.C.C.P.  4ever!

Előzmény: spooner (278)
spooner Creative Commons License 2009.01.05 0 0 278
Hát tudod, még mindig a legrövidebb út az egyenes..............................
A baj azzal, amit szeretnél, hogy mire kész lesz, már nem benzinnel meg gázolajjal fognak menni az autók:-)))) És akkor ha majd kész lesz, akkor is kell neki némi idő, hogy kiforrja magát majd!!! És arra meg majd vigyázz, hogy nehogy magas legyen nagyon, mert az erdei szél fel fog borítani:-)))))
Viccet félretéve nyilván nagyon nagy előny a portál sok helyzetben, de nekem ez van, ebből kell gazdálkodjak!
Készül a kasznim!!!! Yess oké!!!:-))))
Előzmény: uaz-os (277)
uaz-os Creative Commons License 2009.01.05 0 0 277

Nagyon le akarsz te mindenkit nyomni az 1 enes hidakkal :-)))

 

úgy látom fogunk mi még téged csörlőzni a bakhátról:-)))

Előzmény: spooner (272)
Hofi7 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 276
Üdv!

A Szergejt 2002-ben katonai papírokkal vettem, még abban az évben levizsgáztattam és azóta folyamatosan építgetem,javítgatom.Sajnos az első karosszériás nem végzett tökéletes munkát ezért az idei vizsga előtt tökéletesítenem kell a karosszériát. Valaki esetleg tudna-e abban segíteni, hogy a híd gumibakját hogyan oldjam meg úgy, hogy a kerék ne érje el a kasznit?A gumik 31x10,5x15 BFG MT.Tudom,hogy sárban jobban fognak,ha laposak a gumik, de nem tudom mennyire merjem leengedni,hogy le ne ugorjon a felniről terepen? Utána aszfaltra fel tudom fújni, mert a kompresszort beépítettem a motortérbe.
Előre is köszi
Hofi
Előzmény: spooner (272)
terepes77 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 275
terepes77 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 274
A gumi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!