Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

borasz2001 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 210

JO LETT A FÉKEM!!!!! ÁÁÁÁÁÁ el sem hiszem..... irágy a jég

uaz-os Creative Commons License 2008.12.26 0 0 209
 

útólagosan is Kellemes Ünnepeket kivánok mindenkinek!

 

ime 1 kis vers töllem!

 

Benzingőz illat van a Garázsban

Simex gumi ,hólánc a raktárban

havas ,fehér,puha álom,minden Terepjárósnak

nagy álom ,hóban Off-Roadozva a Karácsony!

 

Kellemes Karácsonyi ünnepeket kivánok!!!!

UAz-os

ro750 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 208
Van egy ugyanilyen kormány kerekem itthon !!:-))))

kellemes ünnepeket !
Előzmény: spooner (201)
borasz2001 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 207

 

 

Szintén Boldog Karácsonyt Mindenkinek!!!!!!

lexus81 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 206
Ez azért így rendben van! Gratula. Szép munka!
Előzmény: spooner (201)
spooner Creative Commons License 2008.12.24 0 0 205
A lesz a!!!!:-)))) Csak azóta vett rá bratyó nagyobb cipőket, meg egy-két dolgot!
Előzmény: szokodi72 (204)
szokodi72 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 204
Előzmény: spooner (201)
szokodi72 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 203

Hát igen.

Akkor még meg volt a berlini fal, a Merci nem nagyon tudott tanulni az Ifától.

:)))))))))

Előzmény: ro750 (199)
spooner Creative Commons License 2008.12.24 0 0 202
ja, persze rendszámos a verda....:-))))
spooner Creative Commons License 2008.12.24 0 0 201
eladó a gépsas!!!


3000turbo diesel 6 henger, 33-as kerekek, 8274-es warn csörlő, hosszú rugók, most lett a kocsi felújítva, kilakatolva, festve!!!
spooner Creative Commons License 2008.12.24 0 0 200
Mint topicnyitó megragadom az alkalmat, és elsőként kívánok

BÉKÉS BOLDOG KARÁCSONYI ÜNNEPEKET

minden terepjáró építőnek, és lehetőleg a jövő évben elég pénz meg kitartás legyen mindenkinél, hogy elkészülhessen ki-ki saját verdája!!!!!!!!!

A hídforgatós storyhoz még annyit, hogy az uaznál sokkal jobban kivitelezhető ez a manőver, mert variálhatóbb szerkezete van neki, a G merci az nem ennyire kezesbárány ha átalakításról van szó!!! A diffije nem merőleges a hídra, hanem kicsi szöge van neki, és ha megfordítjuk, akkor még ráadásul balra is fog "hajlani", azt meg nem bírja el a szerkezete!
Az olajcsere se lenne túl egyszerű, és a forgásirány a diffinek megfordulna, kérdés, hogy ez mennyire előny!?

Na de hál istenkének, hogy ezt nekem nem kell majd kitapasztalni!!!
ro750 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 199
Helló

Lehet, én az UAZ hidakat vettem alapul, a Mercit nem ismerem !
Biztos van arra is megoldás,pl amit tomika irt megoldható !

Az IFA híd úgy van gyárilag kialakítva hogy meglehet fordittani, a nívó és beöntő csavarok meg vannak úgy is !(mindenböl 2van)
A Merci még levan maradva!:-)))
Előzmény: szokodi72 (197)
Tomika-01 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 198
Ha az ökölfejeknél (remélem így hívják) elvágod a hídtokot, mert az ugye a G mercinél hegesztve van és nem csavarozva mint az UAZnál és úgy fordítod meg akkor jó lesz a kormányzás, igaz a difi a másik oldalra esik és a rugókkal is szenvedni kell. Szóval a terepváltó a megoldás, vagy ha Jeep alá rakod akkor az előbb leírtak.
Előzmény: szokodi72 (197)
szokodi72 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 197

helló

Igaza van spoonernek, ez azért nem ilyen egyszerű, sőt...

Nem tudom, hogy a difi középre vagy szélre esik, de ha fordítasz rajta, akkor átkerül a másik oldalra.

Az olajzása változhat, sőt az olajat le se tudod cserélni...

Az egész kormányzás a feje tetejére állna.

Na meg a rugókhoz is hozzá kel passzítani.

Előzmény: ro750 (195)
spooner Creative Commons License 2008.12.23 0 0 196
Olyan simán azért nem!!! És nem is kell nálam szerencsére, mert van hozzá terepváltó... Ha megfordítod, akkor a diffi szöge másképp fog állni, és a kardán azt már nem fogja elbírni.... A mercinél így is kicsit törik, nem úgy mint az uaznál. Sajnos
Előzmény: ro750 (195)
ro750 Creative Commons License 2008.12.22 0 0 195
Azért kérdeztem mert igy simán meglehet fordittani a forgásirányt, ha a jobb oldalt átfordittod a baloldalra !! 180fokot forditasz a hidon, és ellenkezöleg forog minden !!
Előzmény: spooner (193)
eszkába Creative Commons License 2008.12.22 0 0 194
Igazság szerint egyben szeretném eladni. Mondj Te valamit, és gondolkozom rajta. Mit tudnál cserébe ajánlani?
Előzmény: gyutyee (192)
spooner Creative Commons License 2008.12.22 0 0 193
Neeeem, sima híd! Uaz-os akar állandóan rábeszélni a portálra... De nekem elég a sima jól bevált kétzáras 3.0V6 mocival hogy az erő legyen velem:-)))) Ha egyszer majd kész lesz!!!
Előzmény: ro750 (191)
gyutyee Creative Commons License 2008.12.22 0 0 192

hali igazából a féltengelyek nem érdekelnek,de a tárcsás hidak igen ha kitalálsz valami korrekt árat,akkor nem épitem át az én dobos hidjaimat,mert hát ugye az idő pénz tudom,hogy ez nem piac,de valami csere esetleg érdekel?

ro750 Creative Commons License 2008.12.22 0 0 191
A merci portál hid ?
Előzmény: spooner (190)
spooner Creative Commons License 2008.12.22 0 0 190
Az tuti, hogy legyilkolhatatlan hidak nincsenek. De egyetértek vele, hogy a merci hídja az egyik legerősebb, ha nem a legerősebb. És mivel mindkét hidat zárni lehet, és amikor ezeket valaki be is zárja egyszerre, akkor tojással a gázpedál alatt kell vezetni, bármilyen erős az anyaga... Hiszen óriási feszülés van a hajtásláncba, és azt nem tűri semmi, pláne ha még gyilkolják is ezerrel! Sőt, ha nagy kerekek, pl 35-ösök vannak rajta, az már a nagyon óvatosan adj gázt kategóriába tartozik. Ettől eltekintve én is egy dolog miatt ragaszkodok a merci hidakhoz, mert GYÁRI az első zára is, és annál nincs jobb, mint ha valami gyárilag kitalált!

A terepváltó kell hozzá gyári, mert ellentétesen forognak a hidak, ez is tuti... majdnem rosszul jártam már én is ezzel:-))))))

eszkába Creative Commons License 2008.12.22 0 0 189
Hali!

Csak a féltengelyeket ada Domi 70-ért. Az enyémek ugyan olyan 0km-esek mint amit nála veszel, tehát azok párban 70000 magyar pénz.
Hogy a 4 tárcsás híd mennyit ér...? Mit adnál érte?
Előzmény: gyutyee (188)
gyutyee Creative Commons License 2008.12.22 0 0 188
hali mi lenne az a "nemhorror ár"?üdv gyutyee
Előzmény: eszkába (171)
Tomika-01 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 187
Azért annyira nem vagyok otthon ebben a triálos témában, csak egy-két infót tudok.

Őszintén megmondom, hogy UAZ-tulaj létemre nem vagyok portál híd kedvelő. Tényleg jók, elsősorban a difimagasság miatt, de sok hátránnyal jár, pl: 70-80 fölött már nem ajánlott a fogaskerekek miatt, vagy például a hídtok is gyenge pont (konkrétan a 2007-es triál eb-n kb 3 Volvo C303-as híd törött el, úgy hogy a féltengelyek tartották meg a kocsit). Ennek ellenére tényleg jók, sőt ha adnának nekem, ezt se dobnám vissza, mondjuk vmi jó kapcsolható zárat csinálhatnának az UAZ portálokhoz.

És végül: a futózott Simex mintájú gumikat ne hasonlítsuk az eredetihez. Rengeteg különbség van közöttük. Én a saját Boggereimet tudom hasonlítani a futózottakhoz (egyik havernak ilyen van). Kb ugyanannyit mentünk gumikkal és nekem már a 2.5 cm-es minta kb 1.5, addig neki szinte semmit. Szóval a gyáriak jóval puhábbak, ezáltal jobban és nagyobbat fognak, azaz törik a féltengelyeket.
Előzmény: borasz2001 (186)
borasz2001 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 186

joe-nak is vitara-g van, 37"os gumival nyomja, és bírja, ha könnyitve van akkor a 35"-t elbirja, persze függ az áttételtől is!!!  neki a katonai g hidak vannak!

 

annyira nem követem a triálosokat, de ha igy otthon vagy jol jönne 1-2 info:)))))  aki uaz portált használ, annak bírja?? illetve mekkora gumival használják!

 

hát igen, ha hozzámvágnának 2 g-hidat, biztos nem tudnám letörölni a vigyort 2 hétig:)))) bár szerintem a portálok az igaziak, csak tudni kell őket megfelelően összerakni, mert hagyagság esetén nagyon gyorsan szarrámennek, tapasztalom én is!!!

Előzmény: Tomika-01 (185)
Tomika-01 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 185
Ezzel nagyon nem értek egyet! :D
Ezt már kifejtettem párszor: Jó hidak, tényleg, hiszen alapból kapcsolható zár van bennük (legnagyobb erényük), de pl 35-ös Simex-ekkel ugyanúgy eltörnek mint a patrol van toyota féltengelyek. Ha figyelemmel követed az országos bajnokságot (trophy-t és triált), ahol rengeteg G hidas autó van akkor láthatod, olvashatod, hogy eléggé hullanak a féltengelyek az 1.9 TDI mocitól, igaz eléggé extrém körülmények között. Kőrösfalvi Zoli (triál, pro-mod kategória, 1.9TDI) mondta még a nyáron, hogy 1 db Toyota féltengelyt törött el eddig, azt is amikor az orrára esett, így: http://videa.hu/videok/jarmuvek/autos-borulas-4x4-4x4trial-auto-J36SQliLt1a7yjyu
Mondjuk az igaz, hogy ha vki adni szeretne nekem 2 db G hidat akkor szívesen elfogadom azokat. :D
Előzmény: borasz2001 (182)
ro750 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 184
És van egy Chevi blazer hátsó hidam V8 diesel, automata 100%os zárral !
Előzmény: ro750 (183)
ro750 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 183
Zár nincs benük, hátsó hid 60.000, első difi+2db kerék agy(féltengely nincs)40.000ft !
Előzmény: eszkába (180)
borasz2001 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 182
igen g-hez tuti kell hozzá gyári terepváltó, de a létező legerősebb hidak!!!
Előzmény: Tomika-01 (181)
Tomika-01 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 181
A végét nem igazán értem: "nincs elől híd"?

Azt tudom, hogy az L200 híd áttétele egyezik a Patroléval, mert az egyik alföldi gép alatt (nem GR, narancssárga Patrol) alatt az van sperrel.
A elég sok Toyota hídban is van gyárilag kapcsolható difizár (e-locker a neve), de Toyota első hidat elég nehéz szerezni.
A G hidakról meg annyit tudok, de azt se biztosra, hogy Merci terepváltóval kell betenni őket mert a kardánok szembe forognak egymással (eltérő irányban). Ha jól tudom akkor nincs mégegy ilyen, de ez nem tuti!
Előzmény: eszkába (177)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!