Üdv mindenkinek!
Aki szereti az off roadot (már van ilyen topic igaz), de ezen túlmenően imád autót fejleszteni és szerkeszteni, azt szeretettel várjuk tapasztalatcserére! Remélem hasznos segítői lehetünk egymásnak a jövőben!!!
Sajnos más fórumban nem nagyon nézik jó szemmel, ha valaki jobbat akar a meglévőnél. Itt ez a cél...
Jút eszembe, van nekem 3db Micsu Pajero hátsó hidam, erősitett katonai kivitel, az első difi is megvan, féltengelyeket már eladtam ! Ha valakit érdekel !
A GR Patrol hidakban gyárilag kapcsolható hátsó zár van. Ilyen híd van például a Widnerék féle UAZban a négykerékhajcsáron (ők tettek bele első zárat is).
Mindenki belémbeszéli hogy gyenge lesz az uaz híd, és most nagyon arra jutottam hogy mégiscsak tdi-re kellene megcsinálnom, és félek hogy gyenge lesz. Hogy G lesz-e vagy portál.... nem tudom. Lehet patrol. Az is elég erős, viszont nincs benne zár. De az uaz-ban sincs, btr-t meg nem akarok. Akkor meg hogy melyikbe próbálok ügyeskedni, szinte mindegy! :))) Meg nem sokkal drágább mint az uaz. Most ezt találtami, lehet hülyeség. :)
nem az a gond, az a baj, h lelevegősödik a rendszer levegőt kap a szivattyú és nem viszi a vizet, és megszopat, azt hiszem nagyobb tartály kéne rá, csak kevés a hely! melyik kocsinak van nagybb viztartálya??
a kardán meg 1szerü, mint a traktorokon pl permetezőn ilyesmin van hosszú kardán kb 1m-t megy össze, át lehetne alakítani pofon 1szerüen, inkább az alváz hidraulika lenne bonyolultabb, de jonak néz ki:)))))
Lehet megválnék az utolsó csavarig felúított uaz hídjaimtól. Kosaras Domi féle féltengelyek vannak benne. Összes csapágy,simmering, tömítés új benne. Golyós függőcsappal szerelt ami szintén zsír új. 8:41 áttétel, nagyon jó állapotú kúp-tányérkerekek. Ja és négy tárcsafék audi 80 első hátsó féknyergekkel. 0 km-t mentem a hidakkal. Igazság szerint még a difiket kell belerakni. Spirálrugósnak készültek, ha kell rajta vannak a pahn-hard tartók is. Árban meg majd megegyezünk, de nem horror.
Kössétek úgy hogy alapba legyen szükitve a geometria és a nyomás nyissa a lapátokat, alapjáraton tudtok kb 0.5-1báros nyomást csinálni, és innét indulna a turbó ! Turbo lyuk kizárva !
Egy gt1749v jó lenne... :) De azt még aranyárban mérik. Természetesen 1000-3000 tartományban akarom használni. Golfomban anno gt20 volt crazy féle nyomásos labdával. Ott már kb 1500-nél megvolt a gt20( !!! ) -nak a nyomaték, és a nyomás. Mondjuk csak 1.7 körüli nyomással jártam. Sokan küzdöttek még régen azzal, hogy nem tudtak alulról megindítani a nagy csigát. (Az utóbbi időben már olyat is láttam ,hogy a kipufogó csonkról volt levéve a labdának a nyomás. CSak meg kellett hűteni. És jobban működött mint a cooler csőről jött nyomással.) De sztem elég lehet egy vnt 15, és akkor nem kell szórakozni a geometriával.