Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

eszkába Creative Commons License 2008.12.21 0 0 180
És a tieidid zárasak? És mennyiért méred? :)
Előzmény: ro750 (179)
ro750 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 179
És úgy tudom hogy a Micsu L200 hid áttétel megegyezik az UAZ hiddal és kapcsolhato zár van gyárilag !
Előzmény: ro750 (178)
ro750 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 178
Jút eszembe, van nekem 3db Micsu Pajero hátsó hidam, erősitett katonai kivitel,
az első difi is megvan, féltengelyeket már eladtam ! Ha valakit érdekel !
Előzmény: eszkába (177)
eszkába Creative Commons License 2008.12.21 0 0 177
GR hidat nehéz nagyon találni. sima híd meg relatív fillérért van. Én úgy tudom h Attilának nincs elől híd.
Előzmény: Tomika-01 (176)
Tomika-01 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 176
Hali

A GR Patrol hidakban gyárilag kapcsolható hátsó zár van. Ilyen híd van például a Widnerék féle UAZban a négykerékhajcsáron (ők tettek bele első zárat is).
Előzmény: eszkába (175)
eszkába Creative Commons License 2008.12.21 0 0 175
Mindenki belémbeszéli hogy gyenge lesz az uaz híd, és most nagyon arra jutottam hogy mégiscsak tdi-re kellene megcsinálnom, és félek hogy gyenge lesz.
Hogy G lesz-e vagy portál.... nem tudom. Lehet patrol. Az is elég erős, viszont nincs benne zár. De az uaz-ban sincs, btr-t meg nem akarok. Akkor meg hogy melyikbe próbálok ügyeskedni, szinte mindegy! :))) Meg nem sokkal drágább mint az uaz.
Most ezt találtami, lehet hülyeség. :)
Előzmény: uaz-os (172)
borasz2001 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 174
g híd lesz, vagy portál????:))))
Előzmény: eszkába (171)
borasz2001 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 173

nem az a gond, az a baj, h lelevegősödik a rendszer levegőt kap a szivattyú és nem viszi a vizet, és megszopat, azt hiszem nagyobb tartály kéne rá, csak kevés a hely!  melyik kocsinak van nagybb viztartálya??

 

a kardán meg 1szerü, mint a traktorokon pl permetezőn ilyesmin van hosszú kardán kb 1m-t megy össze, át lehetne alakítani pofon 1szerüen, inkább az alváz hidraulika lenne bonyolultabb, de jonak néz ki:)))))

Előzmény: uaz-os (170)
uaz-os Creative Commons License 2008.12.21 0 0 172

Na Mi történt veled?

 

hogy hogy eladod?

 

Mit teszel a vas alá?

Előzmény: eszkába (171)
eszkába Creative Commons License 2008.12.21 0 0 171
Sziasztok!

Lehet megválnék az utolsó csavarig felúított uaz hídjaimtól. Kosaras Domi féle féltengelyek vannak benne. Összes csapágy,simmering, tömítés új benne. Golyós függőcsappal szerelt ami szintén zsír új. 8:41 áttétel, nagyon jó állapotú kúp-tányérkerekek. Ja és négy tárcsafék audi 80 első hátsó féknyergekkel. 0 km-t mentem a hidakkal. Igazság szerint még a difiket kell belerakni.
Spirálrugósnak készültek, ha kell rajta vannak a pahn-hard tartók is.
Árban meg majd megegyezünk, de nem horror.
uaz-os Creative Commons License 2008.12.21 0 0 170

http://www.youtube.com/watch?v=bonWJCJP_Io&feature=related

 

Az Amerikaiak Elmennek mostmár a büdös pics@ba

 

Engem az érdekelne hogy a kardán hogy működik !!!!

 

1 m lenne a becsuszószára?

Előzmény: borasz2001 (168)
uaz-os Creative Commons License 2008.12.21 0 0 169

1 szerű a  megoldás

 

kell bele még 1 ventilátor a hőgombárol megy :-)

 

 

Előzmény: borasz2001 (168)
borasz2001 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 168

a samuraiosokra gondolotál, igaz:)))) 

 

tegnap 3x főztem meg a 2. 1,6os mocimat, lehet valami bmw 2,5 24v aut. megy bele, ha ez behal!!! pedig a portálokkal megtátosodott a vas!!!

Előzmény: ro750 (166)
ro750 Creative Commons License 2008.12.20 0 0 167
Itt nem számít a motor !

http://www.youtube.com/watch?v=0gk-yQ1H3M8&feature=related
ro750 Creative Commons License 2008.12.20 0 0 166
Na, 3000ccm alatt a bátrak, felette a gyávák ! Ez jó:-)))))))

2000ccm alatt meg a ............. !:-)))
Előzmény: borasz2001 (164)
uaz-os Creative Commons License 2008.12.20 0 0 165

Ennyi!

Előzmény: borasz2001 (164)
borasz2001 Creative Commons License 2008.12.20 0 0 164
ja, nem nagymotor kell, bátorság:)
Előzmény: uaz-os (163)
uaz-os Creative Commons License 2008.12.20 0 0 163

deeeee    felezővel :-))))))

Előzmény: ro750 (162)
ro750 Creative Commons License 2008.12.20 0 0 162
Bocsi, 1.9motorral sehogy ! :-)))
Előzmény: szokodi72 (158)
uaz-os Creative Commons License 2008.12.20 0 0 161
Az alváz meg kopppppppppppppppp :-)))))))
Előzmény: spooner (160)
spooner Creative Commons License 2008.12.20 0 0 160
Ja, a tányérkerék meg rottyyyyyyyyyyyyyyy!!!!:-)))))
Előzmény: uaz-os (159)
uaz-os Creative Commons License 2008.12.19 0 0 159

Bizony  az a legjobb mikor a fal tetején felugratsz és a nézők áhítózva térdreborulnak! :-))))))))

Előzmény: szokodi72 (158)
szokodi72 Creative Commons License 2008.12.19 0 0 158

Helló

Siratóra hogy mész fel?

3.-ban kis fordulaton nyomatékból?:)))))))))

Előzmény: uaz-os (156)
uaz-os Creative Commons License 2008.12.19 0 0 157

Huu mit találtam !

 

ezek az igazi nem normálisak!

http://www.youtube.com/watch?v=dmRL65tvjUw&feature=related

uaz-os Creative Commons License 2008.12.19 0 0 156

Alulra kell a nyomás!

 

nem 3 ezres fordulatra :-)

 

gt 15. 

 

VTG vel ha nincs faxán megvezérelve  akkor így fog morogni a moci!!!

http://www.youtube.com/watch?v=7XlGfmPrBWo&feature=channel_page

 

0:13 nál érdemes figyelni!

Előzmény: szokodi72 (154)
ro750 Creative Commons License 2008.12.19 0 0 155
Ahogy nyillanak a lapátok úgy nő a keresztmetszet, ezért találták ki !!
Egy jó szabályzóval állandó 1.5-2 báros nyomás tartható !

Ha nem geos, akkor célszerübb kissebb turbot használni,
előbb eléri a kivánt nyomást !
Ezt kéne tudni a szakinak !
Előzmény: szokodi72 (154)
szokodi72 Creative Commons License 2008.12.19 0 0 154

Helló

De az egy kicsit magasabb fordulaton már halott, nem?

Előzmény: ro750 (153)
ro750 Creative Commons License 2008.12.19 0 0 153
Kössétek úgy hogy alapba legyen szükitve a geometria és a nyomás nyissa a lapátokat, alapjáraton tudtok kb 0.5-1báros nyomást csinálni, és innét indulna a turbó !
Turbo lyuk kizárva !
Előzmény: eszkába (152)
eszkába Creative Commons License 2008.12.19 0 0 152
Hali!

Nem ismerem a gödöllői srácot, csak hallottam róla, hogy mágus az ember! :)
Előzmény: szokodi72 (149)
eszkába Creative Commons License 2008.12.19 0 0 151
Hali!

Egy gt1749v jó lenne... :) De azt még aranyárban mérik. Természetesen 1000-3000 tartományban akarom használni. Golfomban anno gt20 volt crazy féle nyomásos labdával. Ott már kb 1500-nél megvolt a gt20( !!! ) -nak a nyomaték, és a nyomás. Mondjuk csak 1.7 körüli nyomással jártam. Sokan küzdöttek még régen azzal, hogy nem tudtak alulról megindítani a nagy csigát. (Az utóbbi időben már olyat is láttam ,hogy a kipufogó csonkról volt levéve a labdának a nyomás. CSak meg kellett hűteni. És jobban működött mint a cooler csőről jött nyomással.)
De sztem elég lehet egy vnt 15, és akkor nem kell szórakozni a geometriával.
Előzmény: Juhó (150)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!