Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Juhó Creative Commons License 2008.12.18 0 0 150
Szia!

A 120-130Le teljesítményhez amit ír írtam néhány hozzászólással ezelőtt turbók szerintem mind jók, főleg ha nem nagy (5500-6000)fordulaton akarod haszni.
Krezy nekem ehhez a teljesítményhez gt1749V ajánlotta (ennyihez tuti hogy tartós "ezzel a turbóval mértek már 180Le felett is" /Krezy/) viszont tavaly szórakoztam vele elég sokat a vákumos vezérléssel, de nem igazán tetszett ha szűkrehúztam nagyon befojtotta a motor tágra nyitottam későn indult(szubjektív), ha összeáll még egy kísérletet teszek de csak és kizárólag nyomásos labdával sokkal egyenletesebben lehet vele vezérelni meg lehet indítani alul de mégse fojtja be a mocit és annyira nem hirtelen épül fel a nyomaték.

Kicsit hosszúra sikeredett:)
Előzmény: eszkába (141)
szokodi72 Creative Commons License 2008.12.18 0 0 149

Helló

Gödöllőn van egy srác, nagy TDi mágus, én is tőle vettem a motoromat, ő tud minden kérdésedben+alkatrészben segíteni, mi mihez illik, ki kivel van stb.

Előzmény: eszkába (139)
szokodi72 Creative Commons License 2008.12.18 0 0 148

Helló

Brilla Tibi épített már be Uazba és a Gaz69-ébe is BMW szervókormányt.

Az enyémról van egy kicsit távoli kép, de látszik rajta az alváz sarkában egy "L" alakú hajlított konzol, és látszik a képen a négy felfogatócsavarja.

Hívd fel, ő szívesen segít: 06-30-9531208

Előzmény: Zoliiy (131)
terrano1 Creative Commons License 2008.12.18 0 0 147
Szerintem ez mifelénk is így van!Régebben egy versenyen ha valaki megállt elrágni egy szendvicset vagy tájékozodni,itinert böngészni 10-ből 10 autó megállt mellette és megkérdezte,hogy mi a baj,segíthet-e valamiben!
Manapság ha láthatóan szorult helyzetben van valaki akkor max. csak ismerős áll meg neki segíteni!Tisztelet a kivételeknek!
Előzmény: elband1i (146)
elband1i Creative Commons License 2008.12.18 0 0 146
Monok az egész más világ volt...Ezért hagytam abba a versenyzést mert a végén már csak arrol szolt az egész hogy ki győz.Az elején emödön volt ugy hogy az erdö közepén megáltak inni és beszélgetni a versenzök/mindenki ismert mindenkit családias volt az egész/2004ben becsuszott1srác az árokba+álltunk neki segíteni és azt monta4en mentek el mellette de nem segitettek neki.Azota még nézönek sem mentem ki versenyekre,csak a környéken szorakozom ha az idöm engedi.
Előzmény: spooner (129)
uaz-os Creative Commons License 2008.12.18 0 0 145

HY!

 

pontosan igy csináltam ahogy te mondod Körbelemezeltem a kartert kis réseket hagytam benne! hogy mindig utánna tudjon folyni  az olaj!

Előzmény: terrano1 (143)
ro750 Creative Commons License 2008.12.18 0 0 144
A másik egyszerübb megoldás szerintem a nyomástárolós rendszer, ez fejel lefelé is biztosít kb 30másodpercig olajzást, ez elég ahhoz hogy megálitsuk a motort borulás esetén !
Előzmény: terrano1 (143)
terrano1 Creative Commons License 2008.12.18 0 0 143
Ki kell bírni és ki is bír egy motor részleges olaj meg vízhiányt de nem mindegy,hogy meddig.Ráadásul ha nagyon dől a kocsi és csörlőznöd kell huzamosan felfelé akkor lehet,hogy az 5. ilyen mutatvány után már igencsak csattogós lessz a moci.
Azt is szokták csinálni,hogy a karter mélyrészét ahonnan a szivattyú szív körbelemezelik.
Előzmény: ro750 (135)
terrano1 Creative Commons License 2008.12.18 0 0 142
Ennyire nem akartam kifejteni.Csak példának írtam és ezt azért tudom konkrétan mert volt szerencsém kétszer is szétszerelni egy PTSZ alatt gubbogva.Valami konstrukciós hibája lehet de több esetben is eltört a meghajtó tengelyük.
Na de mostmár befejezem mert megköveznek offolásért!:-)
Előzmény: Juhó (137)
eszkába Creative Commons License 2008.12.18 0 0 141
Hali!

Ha lejjeb mész 1-2 oldalt, megtalálod a "kocsimat".. :) Vagyis a jelenlegi állapotát. Croma adagolóm van, 2.5-nek vettem de szerintem 1.9-es. Szóval terepre akarnám, egy vitara kasztniba uaz hidakkal. Nem kell nagyon erős, kb 120-130-Le-re gondoltam. Meg tudom vezérelni a geometriát is, mert van crazy féle alu druck labdám, csak membrán nincs bele. Meg lehet elég volna a nem geos turbo is.
Előzmény: Juhó (140)
Juhó Creative Commons License 2008.12.18 0 0 140
Szia!
:)
attól függ mire akarod használni meg attól, hogy mit tud az adagolód

Előzmény: eszkába (139)
eszkába Creative Commons License 2008.12.17 0 0 139
Hali!
Látom nagy tdi-s vagy te is! :) Van egy 1z-s motorom, és egy adagolóm. Nem tudsz valami turbót esetleg amit rá tudnék kucigolni? Lehetőleg nem geo-s kellene, de ha az az sem baj. Meg magasnyomású csövek is kellenének... :)
Üdv.
Előzmény: Juhó (138)
Juhó Creative Commons License 2008.12.17 0 0 138
A terepen való mozgás miatt van szükség a két szivattyúra ami elszívja az olajat.
Előzmény: Juhó (137)
Juhó Creative Commons License 2008.12.17 0 0 137
Azért van 3 lépcsős szivattyú mert az egyik a karter elejéből a másik a kartel hátuljából szívja el az olajat és nyomja egy külön tartályba ahonnan a a harmadik szivattyú nyomja a motorba.
Előzmény: terrano1 (132)
Juhó Creative Commons License 2008.12.17 0 0 136
Biztos hogy nem az volt, már lehet hogy az van
Előzmény: terrano1 (124)
ro750 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 135
Ezt úgy tudom elképzelni hogy 2olajszivattyú van rajta ! 1elszivja a kartelból és tölti a tartályt, a másik a tartályból szív és nyomja a motorba !

Ennél talán egyszerübb ha nívó fölé öntöm az olajat, részleges olajhiányt kikell birni a motornak !
Előzmény: terrano1 (132)
spooner Creative Commons License 2008.12.17 0 0 134
Tényleg képben vagy! A rendszám is stimmol!!!:-)

A pajeroval az a baj, hogy hamar véges az építhetősége, és gyenge az eleje!!

Mindenképpen merev híd kell előre is, abban meg nem az van... A pajerokból anno 10 éve, mikor itt elterjedt, kihozták a lehető legtöbbet, de off-roadra nem ideális alap.

Most egy uaz épül hátsó btr-zárral, gaz váltóval és terepváltóval és ford motorral.
Ha kész, remélem mihamarabb, akkor egy gaz alvázra és kasznira épített autót fogok elkezdeni. Ha minden jól megy akkor g hidak mennek alá terepváltóval, meg valami erős benzinmotor, a hidak már jobban tűrik mint egy uazé... Ne kérdezd, miért nem rakok bele egy kis turbodieselt... Tudom hogy ésszerű, és jól fogyaszt, és nem ázik be, de a V6 szeretet megmaradt bennem, ezt még Matlák Gyuritól "örököltem":-))
Ez még a jövő, most az uaz a lényeg...
Előzmény: szokodi72 (130)
terrano1 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 133
A fejenállós olajzás azért túlzás de megoldható úgy ahogyan a láncfűrész kap üzemanyagot fejtetőn is.
Előzmény: ro750 (126)
terrano1 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 132
Hogy pontosan hogyan kell, vagy szoktak nedves karteres motort szárazra alakítani azt én nem tudom megmondani neked.A lényeg a száraznál,hogy a motor alatt lapos karter van.Az olajtartály külön van elhelyezve és egy szivattyú szívja el a karterből az olajat és nyomja a tartályba valamint onnan a motorba.
Konkrétan pl. a V12-s harckocsimotornak az alján egy 3 lépcsős szivattyú van, az olajtartály elhelyezése pedig attól függ,hogy milyen gépben van a motor!/PTSZ,BAT,PKT,stb./
Előzmény: szokodi72 (127)
Zoliiy Creative Commons License 2008.12.17 0 0 131

Szeva.

Igen kellenének a képek és az építő telefonszámát is megköszönném!

Előzmény: szokodi72 (94)
szokodi72 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 130

Akkor mostmár 100%-osan képben vagyok.

A bratyó Tóth Feri, a kocsija meg FFF-s rendszámú.

De a topicnál maradva, akkor nagy divat volt a Pajero, te miért léptél át rajta, és most akkor konkrétan milyet is építesz?

Előzmény: spooner (128)
spooner Creative Commons License 2008.12.17 0 0 129
Na, még a végén kiderül, hogy minden látogató járt már Tokajban, még lehet a borunkat is itta....:-))))
A monoki versenyeket azokat én is hiányolom, mert volt olyan egyszer, amin részt vettünk, hogy 6 napos volt!!! Mindenféle feladatok, ügyességi és tömény bohóckodás!!! Az összejövetel volt, és nem vérre menő dolgokról szólt még! Ma már más szél fúj, de ezt kell szeretni
Előzmény: elband1i (120)
spooner Creative Commons License 2008.12.17 0 0 128
Hát hogyne emlékeznék!!!!!!:-))))) A 37-es főút melletti emléktáblának a gyertyagyújtója.... régi szép idők!!!:-)
A sárga mitsu volt az enyém akkor.... Az alulról második kép bal oldali Gmercije meg a bratyómé, az még meg is van!
Micsoda képsor, és nekem meg sincs még!!! Ez a szégyen!!!!
Előzmény: szokodi72 (122)
szokodi72 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 127

Írd le több szóval ;)

Hol van, hogy kerül oda az olaj, mennyi kell bele a normálhoz képest, és ha átalakítod, akkor mit és hogyan kell(ene) csinálni?

Előzmény: terrano1 (125)
ro750 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 126
És fejtetön hogy lesz ezzel olajzás ??
Előzmény: terrano1 (125)
terrano1 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 125
Leírom neked egy szóval a száraz kartel lényegét: külsőolajtartály!:-)
Előzmény: szokodi72 (119)
terrano1 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 124
Én úgy tudom,hogy a Csabának száraz kartere volt./van/
Előzmény: Juhó (118)
ro750 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 123
Én szeretnék belépni a diesel terepjárosok táborába !

Nagy köbcenti, nagy nyomaték, nagy kerék,+Turbo !
Osztómü zár, difi zár, itt minden megvan !:-)))
Ha 90fokot fordittok a hidon még a portál is meglessz !!:-)))

szokodi72 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 122

Helló

Legyél nyugodt: az én autóm februárban került ki Derecskére, az alváz a nyárra kész lett, kaszni le, július!!!  elején a kasznishoz, és tegnap mondta, hogy ebben az évben be szeretné fejezni. Az is igaz, hogy teljesen át lesz szabva, tehát nélkülem nem is tudta csinálni.

Számításaim szerint március tájékán lehet vele menni (és még a vezetékelés hátra lesz...)

Te emlékszel ezekre a képekre?

Előzmény: spooner (116)
borasz2001 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 121

hali

 

itt nálunk 25ért csinált 1et az esztergályos duppla csapággyal, még nem próbáltuk, de nagyon stabilnak néz ki!!  ugy csaináltattuk ahogy leirtátok!! 25be a csapágyak is benn vannak!!!

Előzmény: Juhó (112)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!