Köszi. Itt csak az derült ki, hogy 106 centi a csomagtartó mélysége, de nem adja meg, hogy pontosan milyen távolságok között. Talán az lesz a legjobb, ha keresek egy eladó autót egy kereskedésben és beteszem a dobozomat.
1985-ös Audi 80-as autómon is probléma volt, hogy megszakadt a kábelkötegben 1-1 vezeték mert a csomagtér ajtó nyitásakor és zárásakor is hajlott egyet.
1 évvel korábban dobták piacra azt az Audi-t, csak egy ráncfelvarrás volt. Előzőleg nem volt semmilyen lámpa a csomagtérfedélben, mivel nem nyílt a hátfal is a fedéllel rendszámostól, fél hátsó lámpástól (tolató és ködzárófény).
Szóval 33 év telt el azóta és még mindig ott tartunk, hogy szakadnak a drótok melyek egyébként akkor is és most is nevetségesen vékonyak voltak... Nincs rá jobb, tartósabb megoldás. Inkább a vásárló sz.patása.
Meg tudnátok adni a Superb II. Combi csomagtér méretét cm-ben, vagy ahhoz egy linket? Egy kutyaszállító dobozt szeretnék belerakni hosszában és nem tudom, hogy felhajtott hátsó ülésekkel mekkora hasábforma fér bele. Összevetve mondjuk egy Octavia/Passat/Mondeoval...
1.4 TSI motor egyébként elég lenne nekem, melyik évjárattól, motorkódtól javasolt azzal venni? (láncprobléma nélkül)
A minap egy nagyon érdekes dolgot tapasztaltam, gondoltam megosztom veletek, talán valaki még magyarázattal is tud szolgálni. Az OBD csatlakozóból vett jel alapján a sebesség értéke nem egyezett a km. órán sem a mutató által mutatott, sem a kiírt sebességgel, attól néhány százalékkal kevesebb volt, viszont az OBD-s sebesség szinte hajszálra megegyezett a GPS sebességgel.
Igen mindkettőnek kell világítania. Ha az izzó jó, de nem világít, akkor megint a csomagtartó kábelkötegével lesz a gond. Biztosan az a szál szakadt meg ami ahhoz megy.
Remèlem megoldòdott a problèmád, nem akartam az ördögöt a falra....
Nálam ugyan ott volt gond, mint jò 1 ève. Èrdekes.
Viszont mèg egy kèrdèsem lenne. Hátramenetben mindkèt rükverc lámpának világìtani kell, vagy csak egynek? Nálam csak egy èg, viszont jò a másik ègő is.
Nem fogja lemeríteni az akksit, mert egy bizonyos értéknél lekapcsol. (Ha jól emlékszem 11,5 vagy 11,4V-nál.)
Más: Tisztelt cartárs! Ha lehet, kéretik a helyesírási szótárat használni. P.l: nem "csomag tartóba" hanem csomagtartóban; nem "le állított", hanem leállított;
Csak emlegetni kelett, most nem nyílik a csomagtartó csak távirányítóról. Ha lehajtom a vezető mögötti üléstámlát és megmozgatom a kábelt ami a lehajtott támlától jobbra lévő kárpit alatt van, néha egy kis időre megjavul.
(Kalap sz@r.)
Használhatták volna az eszüket a Skoda mérnökei hogy nem gagyi évek után elmerevedő szigetelésű kábelt használnak olyan helyekre ahol hajlik a kábel, v. mozog. Sok ész nem kell hozzá.
Mind 1, szét kell szedjem megint.
Skoda márkaszervízek nem javítanak, hanem kábelkorbácsot cserélnek ez kb 100 vagy kicsivel tömm eft.
Egyébként egy kis idő olyan 2-nap nekem és az egészet újra kellene kábelezni olyan kábellel aminek szilikongumi a szigetelése és csúszik, ez utóbbi csak a kábelek behúzása miatt fontos.
Hogy feledèsbe ne merüljön ez a topik, felhozom egy rövid időre, a lista elejère.
Tavaly volt egy kàbel szakadàsom a csomagtèr ajtónàl, ez pedig olyan hibàt generàlt, hogy nem müködött a twindoor.
Problèma akkor orvosolva, ajtó gut.
Na most pedig ugyancsak nem müködik a twindoor, viszont mellette a csomagtèr vilàgítàs sem, ill. mèg betetőzèskènt a csomagtèrajtót sem hùzza be a szervo motor ( ha jól írom). Lehetsèges, hogy 1 èv alatt megint elnyírodtak a kàbelek??