E12 hatchback-hez tetőcsomagtartót honnan/mennyiért? Nincs esetleg valakinek elfekvőben? Ismeretségi körben néztem pár másra valót, de természetesen egyik sem jó rá... Február közepén megyek síelni, és kéne... Minden megoldás érdekel jeligére kérném a válaszokat :D
A napokban lettem gazdája egy 1 éves d4d motoros corollának, mmt váltóval, 1,4-es mocival. Érdekelnének a tapasztalaitok és az hogy van e valami amire érzékeny érdemes odafigyelni stb. Amúgy nagyon meg vagyok elégedve vele. A váltóra rá kellett érezni de jól teszi a dolgát. Köszi minden infót és szép napot.
Na igen, városban leginkább a tömeg, országúton, de főleg pályán meg az alak ami a legtöbbet számít.
Az én összehasonlítási alapom 1.6-osból Swift 1.6 16V (ez könnyebb jóval), Astra Caravan 1.6 16V (ez alig könnyebb) illetve Golf IV kombi 1.6 16V.
Érdekesség, hogy a Corolla előtt Mondeo MKIII 2.0TDDi-m volt, ami jóval nehezebb (1500kg), de dízel, és 7.5-et evett azonos körülmények közt... Az durván fél liter különbség csak, de igaz, hogy nehezebb is.
Ugyanolyan használat mellett valóban van értelme összevetést csinálni. Nekem az 1,2-es Clióm városban 7 alatt megállt, ahogy Anyum Pug 205 1,4-ese is. Viszont érdekes, hogy a Civic országúton jobban fogyaszt, mint a 205, és a Clio sem volt jobb 5,5-nél, amihez képest a Corolla 6 literje szintén nem sok.
Városban a lényegesen nagyobb tömeg (205: 730 kg; Clio: <900; Civic, Cori: ~1200) megmozdítása rengeteget felemészt.
Nekem az 1.6 E12 (16V, VVTi) Bp-en reggel-este közepes dugózással, 18km-es utakon ~8-8.2 körül alakul - szerintem nem rossz, az eddig használt 1.6-osaimnál ~fél literrel kedvezőbb.
Ez abszolút forgalom- és használatfüggő. Anyum 2003-as 3 ajtós Civicje gyakorlatilag 3 km-s utakat tesz meg, télen-nyáron klímával, és 9,5 litert fogyaszt teljesen visszafogott kezeléssel. Országúton 6 alatt lehet tartani, tehát alapvetően takarékos motor. Télen, városban az enyém ('02 1,4 E12) is megeszi a 9-10 litert, de én szintén 2-3 km-ket járok vele, ideje sincs bemelegedni. Pesten dugó nélkül 7 liter alatt tartható a kocsi, dugóban a határ a csillagos ég, országúton lazán lehet 6 körül maradni.
Már körülnéztem, ismerem az ilyen oldalak nagyrészét, csak gondoltam hátha itt lenne vmi...
Igen városi fogyasztásra egy 1.4 16V-es motortól a 6l nekem kevésnek tűnt, bár nem ismerem a japán gépeket és lehet, h ezeknél ez megszokott, de a pl. a németeknél azért 8l-nél kezdődik egy ilyen motor étvágya :)
Autó vásárlás előtt vagyok és talán érdekelne egy 2001-es 1.4 vvti Corolla. Ha van tapasztalatok hasonlóval kapcsolatban - leginkább a városi fogyasztása érekelne és egyébként minden ami említésre méltó - és megosztanátok nagyon örülnék.
Én már ilyennel szívtam... Elmentem Martonvásárba megnézni egy OFF-ot (cápa-Galant), aszittem kifelejtették a hirdetésből... Aztán kiderült, hogy gyárilag nem volt benne :/
Annak mennyi az esélye, hogy a bordóban nincs ABS vagy csak kifelejtették a listából a hirdetésben? Ha bejelölöm a keresésénél az ABS-t is akkor sokkal kevesebb találatot hoz ki, mint amikor kihagyom, ugyanolyan évjárat és egyéb felszereltségűekből.
A bordó elvileg szervizelt, és 2 évvel fiatalabb, ebből is fakad az árkülönbség.A fehéren viszont látszik a rendszám, érdemes utánanézetni, biztosítók, szervizek.
Így ránézésre mit mondanátok, melyiket menjek el megnézni előbb, iletve hát mindkettőt is meg tudom nézni, bár a fehérnek az ára nekem szimpatikusabb. Tudom a fehéret nem szeretik, eladni nehezebb, de nem annyira izgat ez. Piros szebb, fiatalabb, de nem sokkal kevesebb van benne, fölszereltség ahogy elnézem tökugyanaz, de erősen drágább, nem tudom ér-e annyival többet.
Ha 20e alatt lenne az önrészed (ami nem túl gyakori :D), akkor érdemes lenne casco-zni. Amúgy hívj lángbárdiunixstb-t, lehet van ez az alkatrész utángyártottban, olcsóbban, mint a gyári. Amúgy a bontottat is színre kellene fújatni... Szóval a 20e az nem is annyira vészes, így elsőre :O
sajnos egy (kb. 10Ft-osnyi) darabon lapattogzott a festék.
Felhívtam a www.toyotabonto.hu -t, nekik nincs ilyen alkatrész (ha lenne, sacc 3e Ft lenne), felhívtam a Szakurát, ott 7000 Ft ez a saroklemez, plusz a szinrefújás (fehér), plusz a munkadíj, az összesen kb. 20e Ft.
Lehet, hogy jobban megéri behozatni az alkatrészt, aztán egy "maszek" helyen szinre fújatni, és beéppíttetni..? Kicsit drágállom a Szakurát..