Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.08.28 0 0 442
"Nem hiába beszéltek le a Picassoról sem!" speciel az 1.6hdi c4 picassórol csak jókat írnak a nepitelet-en. Ami számomra elég fura!
Természetesen szisztematikusan fogom tesztelni a superb2-ot, kis pénzűek szemszögéből, és megosztom veletek, amint lehetőségem lesz rá.
Előzmény: hicky (440)
superbfanatic Creative Commons License 2008.08.28 0 0 441
Üdv!
Szerinted ?!
Előzmény: hicky (438)
hicky Creative Commons License 2008.08.28 0 0 440
Hasznos,bár vannak egy kicsit eltúlzó vélemények,de a népítélet itt a totalcaron egész okos ötlet,és én azt mondom,hogy rá kellene keresni egy egy autómárka,egy egy típusára,hogy mit írnak róla a tulajok.Nem hiába beszéltek le a Picassoról sem!
Ha 6-8 évben gondolkozol,akkor a Skoda Superb nagyon jó választás.Össze se lehet hasonlítani,és nem is szabad(!)egy megane-hoz.Én mindenképpen kíváncsian várom az érzéseket,tapasztalatokat az 1.4TSi motoros Superbről,melyet remélhetőleg itt megosztasz velünk is.
Előzmény: Törölt nick (439)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.28 0 0 439
"meg egy francia autó?"
2001-es 1.2-es Renault clio eddig 100% hibamentes volt nekem, bár lehet, h a megane már nem lesz ilyen..
Ha jó áron hozzá tudnék jutni az új superbhez, akkor lehet mégis az lesz :-)
kipróbáltam az 1.6 FAP-os diezel C4 Picassot is, az is elég meggyőző volt, bár mindenki a környezetemben lebeszélt, h állítólag megbízhataltan lesz...

Szal nem könnyű új autót venni, főleg, ha legalább 6-8 évre szeretné az ember.
Előzmény: hicky (436)
hicky Creative Commons License 2008.08.28 0 0 438
Egyébként mi van az ajándékunkkal?Elküldték már?
Előzmény: superbfanatic (435)
hicky Creative Commons License 2008.08.28 0 0 437
Én már réges rég barátom!Keress csak rám,megtalálsz! :))
Előzmény: superbfanatic (435)
hicky Creative Commons License 2008.08.28 0 0 436
Szia!

Még az Audi A3-ban van ez a motor,ott lehetne körülnézni,vagy az ítéletek között,igaz szerintem az sincs ekkora,mint a Superb.
Egy biztos,hogy elegánsabb autó a Superb,mint a megane GT.Másra is termett a két autó,meg egy francia autó?Háát nem is tudom.Mindenképpen próbaút határozza majd el döntésedet!Kívánom,hogy legyen sikere a Superbenek nálad!
Előzmény: Törölt nick (434)
superbfanatic Creative Commons License 2008.08.28 0 0 435
Üdv!
Beléptél már a SOF tagjai közé? (Én már igen)
Előzmény: hicky (433)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.28 0 0 434
Szia,

igen azokat a fórumokat jóideje nézegetem, de engem konkrétan ebben a nagyobb tömegű karosszériában érdekel. Meg a hanghatások is, hisz azok is egyediek.

Most akarok autót vásárolni ősszel, és a megane GT mellett ez is szóba jöhet, hála h gondoltak a kispénzű emberekre is.

Előzmény: hicky (432)
hicky Creative Commons License 2008.08.28 0 0 433
Egyébként III:Dunakeszi Ügyességi találkozó lesz!
Szeretném,ha minél többen lennénk ott.Eddig 4 Superb képviselteti magát!
hicky Creative Commons License 2008.08.28 0 0 432
Hali!

Feltételezem,de szerintem ez a valós,hogy nincs itt még senki,aki próbálta volna az 1.4TSI motorral szerelt Superbet.(Ha mégis van ilyen,akkor bocsesz.)
Egyébként ha maga a motor viselkedése érdekel,akkor a VW Jetta,vagy a Seat Leon topicban kérdezzél utána,mert ott használnak ilyen motor.

Ha kipróbáltad a Superbet 1.4TSi motorral,akkor szívesen látnánk a beszámolót az autóról,és a motorról is!
Előzmény: Törölt nick (431)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.27 0 0 431
Üdv Mindenkinek!

Van már valakinek konkrét tapasztalata az 1.4 turbós motorral Superb II-nél?
Fogyasztás, zaj, fordulatszám...

Jövő héten lehet kipróbálok egyet márkakereskedésben (feltéve ha lesz már)

joemaster Creative Commons License 2008.08.27 0 0 430
Á, nem hiszem.
Én általában nem bízom internetes dolgokban (sem).
Előzmény: superbfanatic (428)
superbfanatic Creative Commons License 2008.08.26 0 0 428
Üdv!
Mindenkit mindenért , ne hidd ,hogy a privát email biztonságos.(!!!1984!!!)
Előzmény: joemaster (418)
joemaster Creative Commons License 2008.08.26 0 0 427
Van nekem e-mail címem is, oda is jöhet a válasz...
Előzmény: Törölt nick (419)
hicky Creative Commons License 2008.08.26 0 0 426
Az interneten mindenhol vigyázni kell!!!
Előzmény: Törölt nick (425)
hicky Creative Commons License 2008.08.26 0 0 423
Jól látod ezt a helyzetet!Ide jutottunk.
Előzmény: ckerti (422)
ckerti Creative Commons License 2008.08.26 0 0 422

Mint a Hofi valamelyik jelenetében, amikor beleszól a lefolyócsőbe (?):

"Örnagy úr! Egy kávét küldessen fel a fiúkkal!"

Vagy valami hasonló...

Előzmény: hicky (421)
hicky Creative Commons License 2008.08.26 0 0 421
Nem lehet elmondani.Képzeld el úgy,mint amikor egy telefonbeszélgetést lehallgatnak.Ha ide lenne írva,hogy ki,mit,hogyan,és miért figyel,akkor ugyanúgy járnánk,mint a lehallgatás során.
Meg kell gondolni mit mondasz,illetve írsz,mert most is figyelnek!
Előzmény: joemaster (418)
ckerti Creative Commons License 2008.08.26 0 0 420
Rendeltél egy Superbet?
Előzmény: SzKrisz (414)
joemaster Creative Commons License 2008.08.25 0 0 418
Ha nem áruljátok el, ki kit és miért figyel, nem tudjuk, mire vigyázzunk...
hicky Creative Commons License 2008.08.25 0 0 417
Bizony!Itt van a Greenline esete,amikor az EU V. szabvány alá mennek,és mégis "csak"EU IV.-es minősítés kapja.Ha jól tudom,az EU V.-nél a Széndioxid - kibocsátás 140 lehet.Itt 136.
Előzmény: Törölt nick (412)
SzKrisz Creative Commons License 2008.08.25 0 0 414

Szeritnem ennyiért beszámíttathadod simán?

Kicsit rádobsz és megvan az Új Superb...

 

(én is így tettem: 2007.04.14-es Diesel RS 50 000km-re beszámítva 5milka felett...)

 

 

Üdv Krisz

 

Előzmény: Törölt nick (413)
SzKrisz Creative Commons License 2008.08.25 0 0 410

Mennyi kellene érte?

 

Előzmény: Törölt nick (408)
SzKrisz Creative Commons License 2008.08.25 0 0 409

Bocsika de megnéztem!

 

Sem az Audi sem a VW nem mondja, hogy EU5-s lenne a diesel motor!!!!

Honnan vetted az infót???

 

 

Krisz

 

Előzmény: SzKrisz (407)
SzKrisz Creative Commons License 2008.08.25 0 0 407

Valaki kérdezte, hogy mi a különbség a 140 és a 170LE diesel között. (PD TDI-k)

 

Egy WV-s sajtóanyagból az derült ki számomra, hogy a befecskedezésnél kereendő alapvetően a különbség.

Tehát nem csak szoftver v. turbó hanem valami piezzós működést emelgettek...

 

 

Üdv KRisz

 

SzKrisz Creative Commons License 2008.08.25 0 0 406

Hali

 

Én is azon az állásponton vagyok, hogy pár éven belül odacsapnak keményen  a CO eregető izomautóknak. (Ezt már az RS fórumon is feszegettem)

Amikor ment a hőzöngés a LE alapú adózás bevezetésekor akkor is azon a véleményen voltam, hogy jólvan ez így. Talán a józanabb autóválasztás felé tereli az embereket.

Szeritem az EU4 v. 5 minősítés még érdekes kérdés lesz később. Szerintem ha éleződik a helyzet akkor lesz majd áthidaló megoldás hamar. Egyébként nem lenne elég a CO kibocsájtást nézni? Ki tudja mik a szempontok a minősítés megadáskor?

 

Az értéktartás nem csak a Superb sajátja. Az összes Skoda fajtára igaz ez. Jóval a kategória felett tartja az árát.

2004-ben kevesebbért adtam el a haveromnak a Fabia 1.4MPI-t mint amennyit most kérnek érte... (890e Ft < 1Millió Ft) Pedig 4 évvel öregebb lett a kocsi. 

Érdemes megnézni, hogy hol mozognak az eurotax árak a piachoz képest.

 

Már egyre jobb ázsiója van a Skodának!

Jó autó és ez mostanában nagyon ütős érv.

 

Üdv Krisz

 

 

 

 

Előzmény: speci78 (402)
speci78 Creative Commons License 2008.08.25 0 0 404

 

Neked bizonyára bennfentes infóid vannak. Anbno egy újságban olvatsam még a bemutató kapcsán, lehet, h ők tévedtek. Lehet, h arra utaltak, enm lesz automatizált  gépsor?

A TT gyártásmódját én is ismeresm, ill. hallottam. Szted ehhez hasonlíthat leginkább a Superb gyártása?

Amúgy mindegy, mert ugye tudjuk, h nagyon jó a kocsi!!! :)

 

Előzmény: Törölt nick (403)
speci78 Creative Commons License 2008.08.25 0 0 402

 

Kedves Szrol1 és Csipisz006!

 

A korábbi hozzászólásaitokban olyan témákat vettek fel, amelyek - mondhatom nyugodtan - valamennyiünket konkrétan érintenek, miszerint is, miért is választunk nagyobb, erősebb motort, és persze magasabb felszereltséget, többlet extrákat.

 

Mindkettőtök véleményével egyet tudok érteni. A vétel időpontjában a legfontosabb kérdés, hogy mennyibe is "fáj" a beszerzés. Ezt tompíthatja, ha nem kp-ra, hanem lízing vagy hitelkonstrukcióval oldjuk meg (havonta nem fáj talán annyival többel :) )

 

A mai értékesítői szemléletnek is a fentiek az egyik alapja - vegyen fel hitelt, és akkor többmindnet kaphat - ezt mindenkinek magának kell eldöntenie, maga tudja meddig ér a takarója.

 

Azt bátran le merem írni, hogy a jelenlegi és jövőbeni Superb-tulajdonosok igen nagy része megfontolt, észérvekre hallgató ember. A kedvező ár/érték arányt ugye nem kell magyarázni, ez egyértelmű szempont a vásárláskor, de vannak más fontos tényezők is, amelyekről leírnám álláspontomat:

 

1. Vételár, extrák

Korábban bővebben kiveséztük a dolgokat pro és kontra, de azt gondolom, h a Comfort szintet leszámítva (aminél abszolút az alacsony vételár a döntő, ez az  1,4 TSI és 1,9 PD TDI esetére lehet inkább igaz) azért egy-két tétel mindenképp rendelhető saját izlésnek megfelelően. A vételár versenképes, és az extrák tételes árai is a kedvező kategóriába tartoznák ebben a szegmensben.

Apropó szegmens. Ugye a szakma / konkurencia a klasszikus középkategóriába sorolja (Passat, C5, Laguna, Mondeo, A4, stb.), holott ,ha beleül vki az esetek döntő részében kényelmesebb és nagyobb helyet talál magának, mint a klasszikus nagyautó kategóriában (A6, E osztály, 607, stb....). Ez is egy rendkívül meggyőző érv.

2. Presztízs, értéktartás

Presztízs: na nekünk ugye ezt nem kell emlegetni, de szerencsére a II. fázis szakmaifogadtatása ezt is erősítheti. Az értéktartásról Ti többet tudtok, de ahogy hallottam, ott sincs szégyenkeznivaló, mivel megbízható jószágról van szó -> növeli a presztízst :).

3. Fenntartás, újra eladhatóság

A benzines / dízel kérdés számomra egyértelmű: ha van rá pénzed, akkor válaszd a nyomatékosabb dízelt (melyiket? ld. később). Azonban, ha az éves futásteljesítmény nem haladja meg a 25-30 ezer km-t, akkor financiálisan a benzinesek igenis jó alternatívák. (Ugye egy éve még nem gondoltuk volna, h a gázolaj drágább lesz a 95-ösnél...) E felett a futásteljesítmény felett azért már egyértelműbb a kérdés. Valóban?

Ugye eddig az újraeladás zálogai voltak: népszerű, bevált, megbízható típus, tartós, keveset fogyasztó pd tdi dízelekkel -> adta magát a jó értéktartás.

Ezek a szempontok megmaradnak a jövőben is, de jönnek mellé mások is:

- hogy alakul a gázolaj/95-ös benzin ára

- milyen környezetvédelemből adódó változások lesznek: adófajták, esetleg elzárt városrészek: egyre több tervet hallani arról, h az EU-ban a teljesítményadót a környezetvédelemre alapuló adó váltja fel (esetleg kiegészíti), illetve terveznek nagyvárosokba olyan belsőbb kerületeket, ahova csak "tiszta" motorral lehet behajtani - amennyire ezeknek nekiindultak sztem valóság lehet 3-4 éven belül.

Itt pedig bejöhet még egy szempont: milyen minősítésű a gépjárművem? EU4 vagy EU5? Megnéztem az új Superb adatait, természetesen EU4-esnek van feltüntetve valamennyi motor... A motorpalettáról közös az új A4-essel az 1,8 TFSI és a 2,0 CR TDI (170 LE). Namost az Audi ezeket a motorokat már EU5-ösnek hírdeti.... Ez megint egy fricska a konszerntől - látszik, h félnek az új Superbtől, az Audi és VW-k kárára.... Eddig ok. A véleményem az, hogy a fenti motorok esetében, amennyiben a károsanyag-kibocsátásnak a jelenleginél is nagyobb szerepe lenne, bürokratikus döntés születne sztem: a benzines és a CR TDI motorkra utólag kiadnák az EU5-ös minősítést.... Azt viszont tudjuk, h a PD TDI-ket már nem akarta átállítani EU5-re a VW konszern.

- Ti ezt a dolgot mennyire érzitek hátrányosnak a PD TDI motorok szempontjából? Lehet ez a hátránya a PD TDI motorknak 3-4 év múlva? Rontja majd az eladási esélyeket?

 

Egy másik téma: Úgy emlékszem, anno a Superb I.-et az indulásnál kézi összeszereléssel állították össze. Ez a db-szám emelkedésével változott? Mi a helyzet most a II-essel? Köszi a válaszaitokat!

 

 

 

Csipisz006 Creative Commons License 2008.08.25 0 0 401

Kedves Ursa Major,

 

köszönöm, kíváncsi vagyok! Előzetesen az a véleményem, hogy nem kezdétek meg a tervezését, mert legalább a rendelhető extrákban a Passat mögé akarják nyomni a Superbet, ha már minőségben nem is tudják...

 

Cs

Előzmény: Ursa Major (393)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!