Köszi. Itt csak az derült ki, hogy 106 centi a csomagtartó mélysége, de nem adja meg, hogy pontosan milyen távolságok között. Talán az lesz a legjobb, ha keresek egy eladó autót egy kereskedésben és beteszem a dobozomat.
1985-ös Audi 80-as autómon is probléma volt, hogy megszakadt a kábelkötegben 1-1 vezeték mert a csomagtér ajtó nyitásakor és zárásakor is hajlott egyet.
1 évvel korábban dobták piacra azt az Audi-t, csak egy ráncfelvarrás volt. Előzőleg nem volt semmilyen lámpa a csomagtérfedélben, mivel nem nyílt a hátfal is a fedéllel rendszámostól, fél hátsó lámpástól (tolató és ködzárófény).
Szóval 33 év telt el azóta és még mindig ott tartunk, hogy szakadnak a drótok melyek egyébként akkor is és most is nevetségesen vékonyak voltak... Nincs rá jobb, tartósabb megoldás. Inkább a vásárló sz.patása.
Meg tudnátok adni a Superb II. Combi csomagtér méretét cm-ben, vagy ahhoz egy linket? Egy kutyaszállító dobozt szeretnék belerakni hosszában és nem tudom, hogy felhajtott hátsó ülésekkel mekkora hasábforma fér bele. Összevetve mondjuk egy Octavia/Passat/Mondeoval...
1.4 TSI motor egyébként elég lenne nekem, melyik évjárattól, motorkódtól javasolt azzal venni? (láncprobléma nélkül)
A minap egy nagyon érdekes dolgot tapasztaltam, gondoltam megosztom veletek, talán valaki még magyarázattal is tud szolgálni. Az OBD csatlakozóból vett jel alapján a sebesség értéke nem egyezett a km. órán sem a mutató által mutatott, sem a kiírt sebességgel, attól néhány százalékkal kevesebb volt, viszont az OBD-s sebesség szinte hajszálra megegyezett a GPS sebességgel.
Igen mindkettőnek kell világítania. Ha az izzó jó, de nem világít, akkor megint a csomagtartó kábelkötegével lesz a gond. Biztosan az a szál szakadt meg ami ahhoz megy.
Remèlem megoldòdott a problèmád, nem akartam az ördögöt a falra....
Nálam ugyan ott volt gond, mint jò 1 ève. Èrdekes.
Viszont mèg egy kèrdèsem lenne. Hátramenetben mindkèt rükverc lámpának világìtani kell, vagy csak egynek? Nálam csak egy èg, viszont jò a másik ègő is.
Nem fogja lemeríteni az akksit, mert egy bizonyos értéknél lekapcsol. (Ha jól emlékszem 11,5 vagy 11,4V-nál.)
Más: Tisztelt cartárs! Ha lehet, kéretik a helyesírási szótárat használni. P.l: nem "csomag tartóba" hanem csomagtartóban; nem "le állított", hanem leállított;
Csak emlegetni kelett, most nem nyílik a csomagtartó csak távirányítóról. Ha lehajtom a vezető mögötti üléstámlát és megmozgatom a kábelt ami a lehajtott támlától jobbra lévő kárpit alatt van, néha egy kis időre megjavul.
(Kalap sz@r.)
Használhatták volna az eszüket a Skoda mérnökei hogy nem gagyi évek után elmerevedő szigetelésű kábelt használnak olyan helyekre ahol hajlik a kábel, v. mozog. Sok ész nem kell hozzá.
Mind 1, szét kell szedjem megint.
Skoda márkaszervízek nem javítanak, hanem kábelkorbácsot cserélnek ez kb 100 vagy kicsivel tömm eft.
Egyébként egy kis idő olyan 2-nap nekem és az egészet újra kellene kábelezni olyan kábellel aminek szilikongumi a szigetelése és csúszik, ez utóbbi csak a kábelek behúzása miatt fontos.
Hogy feledèsbe ne merüljön ez a topik, felhozom egy rövid időre, a lista elejère.
Tavaly volt egy kàbel szakadàsom a csomagtèr ajtónàl, ez pedig olyan hibàt generàlt, hogy nem müködött a twindoor.
Problèma akkor orvosolva, ajtó gut.
Na most pedig ugyancsak nem müködik a twindoor, viszont mellette a csomagtèr vilàgítàs sem, ill. mèg betetőzèskènt a csomagtèrajtót sem hùzza be a szervo motor ( ha jól írom). Lehetsèges, hogy 1 èv alatt megint elnyírodtak a kàbelek??
Cserélni egyszerű. A led viszont csak akkor jó, ha teszel rá pluszba némi ellenállást, mert egyébként a canbus rendszer hibás izzót fog mutatni állandóan. Én próbáltam bele ledet tenni, a legtöbb lednél az is probléma, hogy ellentétes polaritású. A túl sok macera miatt inkább hagytam a fenébe.
Viszont próbáltam bele keresni hófehér P21W izzót, ami bele való, de sajnos csak az alap gagyi sárgás színűt találtam mindenhol. Ha valaki tud valamilyen szebb színű izzót bele, ne fogja vissza magát, nyugodtan írja meg.