Pedig a semmitmondó választ fogja kapni,mindenki hibás a MÁV-STARTON kívül.
Már a bocsánatkérő cikkből kiderül hogy "vetít" a START.
A Horvátok a hibásak mert más típusú kocsit soroztak be,igen de a helyjegyet nem a kocsi típusához kapcsolják hanem az összeállításban szereplő számhoz ami jelen esetben 421.
Szeretném megkérni hogy a start válaszát is sziveskedjen majd megosztani itt,hátha önnek szerencséje lessz és nem a szokásos semmitmondó sablon választ fogja kapni amit nagyon remélek!
Kedves Gabriella jó hogy ezt megírta,csak az a baj hogy értelme az nincs mert nem fog változni semmi sem.Egyébként megírhatná az ügyfélszolgálatnak és onnan kapna egy semmitmondó szabvány választ.EZ 2014-ben a máv-start.
Na jó, csak mindjárt jön IGy, meg paca, leírják, hogy miért volt így, ő meg kikéri magának, hogy kérjenek tőle bocsánatot, mert mocskos MÁV-bérenc mind, elindul a sárdobálás, megjelenik még 3-4 fikanick, köpködik egymást két napig, aztán elhal az egész.
Panaszt szeretnék bejelenteni a 1204 és 1205-ös, Bp.Keleti pu. és Split között közlekedő gyorsvonaton átélt embertelen körülmények miatt. A pénteki indulás is fél órás késéssel történt, mivel a szerelvényt az indulás előtt csak pár perccel tolták be az állomásra. Olyan sok utas volt, hogy az egész folyosót elfoglalták. A csomagok és a folyosón fekvők miatt lehetetlen volt megközelíteni a mellékhelyiséget. Ebből kifolyólag a 15 órás úton nem mertünk sem enni, sem inni. Itt jegyzem meg, hogy a háború alatt különb körülmények között szállították a deportáltakat. Igaz, ők nem is fizettek kisebb vagyont az utazásért.Splitig az embertenger a folyosón tovább duzzadt. A horvát jegyvizsgáló meg sem kísérelte az átjutást, inkább leszállt a 421-es kocsiból. A visszafelé vezető út a "legdurvább horror" kategóriában magasan nyerte volna az összes Oscart!!! A 421-es számú kocsi helyjegyeit HÁROMSZOR, NÉGYSZER ADTÁK KI!! Ez bőven kimeríti a csalás és lopás fogalmát! Kisebb háború alakult ki az utasok között az ülésekért. Volt olyan szám, ami nem is létezett, Önök mégis kiadták, többszörösen! Nem tudom, hogy a vezetőség minek képzeli magát, de mi utasok, akik ezt átélték, embernek semmiképpen sem! Számolják ki, hogy egy kocsiban hány férőhely van és szorozzák be minimum néggyel. Ennyi ember nyomorgott a szóban forgó 421-es számú kocsiban. Se illemhely (ott is utaztak), se étel, se ital, se légkondi. Nem beszélve arról, hogy ha valami tragédia történik, menekülési lehetőségünk sem lett volna! Többen Önök miatt fel sem tudtak szállni a vonatra. Gyerekes családok, fiatalok maradtak kint! Gondolom azokért a pórul járt utasokért emberségből már küldtek VIP vonatot. Megérdemelnék. Mint ahogy Önök is megérdemelnék , hogy átéljék mindazt a szörnyűséget és megjárják a poklok útját, mint ahogy mi is. Nem csak magyarok voltunk a kocsiban, hanem sok külföldi: ausztrálok, franciák, németek, angolok. Szép véleménnyel voltak az országról, de főleg a MÁV-ról. Jogosan! Nem kell plakátokon hirdetni magukat, a MÁV-ot. Ezt már megtették a hétvégén. Hála a sok nemzetiségű utasnak, mára már a fél világ erről beszél. Ezzel a húzásukkal még jobban aláásták a MÁV amúgy sem jó hírét! Remélem, ezután a súlyos bicskanyitogató eset után egykét vezető értelmiségi feláll a bőrszékből, illetve bársonyszékből és inkább elmegy marhát őrizni a mezőre. De előtte legyen bátorsága kiállni elénk és nyilvánosan bocsánatot kérni!! Ezt nem kérjük, hanem követeljük! Követeljük továbbá a kártérítést is! Nem elég, ha csak a pár eurós helyjegy árát térítik vissza. Az átélt megpróbáltatások és megaláztatás enyhítésére ez nem lesz elég. Bőven futja rá a karácsonyi 19.2 millióból!! Remélem a többi utas már feltette a netre fotókkal bizonyítva a 1205. Adria gyorsvonat 421. számú kocsi utasainak kálváriáját. Kérem az eset mielőbbi kivizsgálását, a vezető felelősök megbüntetését, nyilvános bocsánatkérést és kártalanítást! Egy utas
Pontosan ez volt a probléma ami azért ciki mert ezekben a 20-67 légjavitós kocsikban egyértelmü hogy a 4 darab plafonon elhelyezett légjavitó fujja a levegöt vagy nem jelen estben kettö müködőtt amit a Balatonfüreden felszállt jegyvizsgáló probált újra inditani sajnos sikertelenül!
Remélem ezt az oldalt olvassák illetékesek is és megtudják válaszolni nekem hogy fordulhat az elő hogy ugyanaz a kocsi légjavitó müködéséröl teljesen más a véleménye két jegyvizsgálonak!!Kiváncsian várom a válaszokat.
szombaton vonattal mentünk haza a Tiszafüredről Egerbe, Füzesabonyban át kellett szállnunk a Budapestről érkező sebesre. mi a fészkes fenének kell pótjegyet váltani 17 km-re? ráadásul a vonat mindkét állomáson megáll (Maklár, Andornaktálya).
A jegykiadási infrastruktúra kiépítése a MÁV feladata, akkor jogos az ő panaszuk feléd, ha a jegyet akadálytalanul megvehetted volna. De nem vagy kötelezhető internetes előfizetésre és nyomtatóra.
Nemrégiben az az eset állt elő, hogy az állomáson egy ideje nincs jegykiadás. nem is volt belőle gond a vonaton lett véve jegy amíg az egyik meg nem büntetett amiatt mert nemtudtam jegyet venni aztmondja mért nem vettem előre jegyet a neten pff kész 500 ft. Nem tartottam jogosnak az intézkedést de szoljatok ha tévedek, megpróbáltam visszaszerezni a pénzemet erre a máv válasza, idézem "Amennyiben a felszállási állomáson nem volt jegykiadás, az utas menetjegyét a vonaton a teljes utazási viszonylatára pótdíj megfizetése nélkül vásárolhatja meg. Azonban Üzletszabályzatunk értelmében a felár (IC pót-és helyjegy) a vonaton csak az elégtelen menetjegyre vonatkozó pótdíj (500Ft) megfizetése mellett váltható". Sok alkalom után fordult ez elő ez egy szemét húzása lehet a kalauznak. Jah és persze pénz nem jár vissza.
De legalább elképesztő mértékben drágultak a jegyárak az elmúlt években. Hol a legundorítóbb a váró, hány órát utazik egy észt a pályaudvarig? Öt grafikon az európai vonatokról, szomorú magyar mutatókkal. Tovább »
Az államvasutunk megvette a "Szibériai Borbély"- névre hallgató szerkezetet?
Az alábbi kép a X-XVII kerület határában készült, még X. kerületi részen:
Végeláthatatlan hosszan hasonló stílusban lettek "megkurtítva a fák". Lehetett volna látványosabb fotókat is készíteni, de sietnem kellett. Valami borzasztó ordenáré látvány!
Nem szabad elővételben venni vonatjegyet! Egy ismerősöm csúnyán megjárta. Valamilyen kódot vagy dátumot elírtak az elővételben váltot pótjegyen és a vonaton megbírságolták. Mai napig megy a pénze után... Hiába panaszt tett. Nincs esély hogy visszakpja a pénzét. Pedig egyértelműen a pénztáros tévedett amikor rosszuil töltötte kie a jegyet.
Nálunk a suliban is ez megy, megfogni pedig lehetetlen. Vagy ott állsz mellette, vagy csinálja. (Annyi a különbség, hogy nem chatel, hanem a kiadott .pdf anyagot olvassa.)