Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kulimász Creative Commons License 2003.12.08 0 0 188
Pénteken voltam az Allianznál a felmondásom ügyében, amit szintén a netrisken keresztül intéztem. Az ügyfélszolgálatos hölgy azt mondta, hogy faxon ELFOGADJÁK a felmondásokat. Most a hölgy szivatott, vagy a cikk kamuzik????
Mellesleg én mint ügyfél, mit tehetek ilyen helyzetben? Nagyon zavarna (ezekután különösképpen!!!), ha továbbra is a szemét Allianz ügyfele maradnék és nem tudnék átmenni az általam kiválasztotthoz.:-((((((
Előzmény: rik-027 (187)
rik-027 Creative Commons License 2003.12.08 0 0 187
olvastátok?

nem lennék meglepődve ha a sz*rban ragadtak ügyeskedése lenne...

mrqb Creative Commons License 2003.12.05 0 0 186
Az archívum számára:
Ma reggel bementem a biztosítóhoz, és problémamentesen meg tudtam kötni a biztosítást a holnap megvásárlásra kerülő autóra. Annyi, hogy az adásvételit utólag be kell majd vinni.
Köszönöm a segítséget!
Előzmény: mrqb (183)
Levike Creative Commons License 2003.12.05 0 0 185
Egyebkent nem ertem miert veszik el a fokozat.
Mi koze a sok evig tarto balesetmentes kozlekedesedhez annak, hogy esetleg a nagy kaosz kozepette 1-2 nappal kesobb jut el a felmondasod a biztositohoz ?
Ez is csak egy a sok szemetseg kozul, amitol hanyok ebben a nem normalis orszagban.

Levi

Előzmény: ügynök (163)
Stern_ Creative Commons License 2003.12.04 0 0 184
Kivi kolléga, légyszíves keresd már elő nekem a jogszabályt... Lásd 150-es hozzászólásom.

Hidd el nekem hogy egy szép nagy joghézag van itt(elsősorban a kormányrendeletben)

Előzmény: kivi (167)
mrqb Creative Commons License 2003.12.04 0 0 183
Oké! Holnap bemegyek. Köszi!
Előzmény: matizoli (182)
matizoli Creative Commons License 2003.12.04 0 0 182
Menj el egy üzletköt?höz és ? ad mindent!
Előzmény: mrqb (181)
mrqb Creative Commons License 2003.12.04 0 0 181
Na én is így gondoltam. Viszont hogy lesz pénztárbevételi bizonylatom? Köthető előre?
Ugyanis az AB-Aegonnál az online kötésre azt hozta ki, hogy az adásvétel nem lehet későbbi, mint a szerződéskötés. Illetve itt is volt egy hozzászólás, ami ezt tükrözte.
Előzmény: matizoli (180)
matizoli Creative Commons License 2003.12.04 0 0 180
Ha az adatokat ismered (a gépkocsinak) akkor probléma nélkül köthetsz biztosítást és a befizetett összeg pénztárbevételi bizonylata illetve az ajánlat elék kell hogy legyen a rend?rnek. Az el?z? tulajdonos biztosítása eltekintve a nem tisztázott esetekt?l, terá nem érvényes!

Legalábbis nem veszélyeztetném a bónusomat teérted :-)

Előzmény: mrqb (179)
mrqb Creative Commons License 2003.12.04 0 0 179
Ja és persze mindez úgy kéne, hogy ha a rendőr megállít, tudjam is igazolni, van biztosításom.
Előzmény: mrqb (178)
mrqb Creative Commons License 2003.12.04 0 0 178
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem KGFB-ről, de nem váltással kapcsolatban:
Múlt pénteken eladtam az autómat. Szombaton venném a következőt használtan. Meg tudom előre kötni a biztosítást erre (forgalmi másolatom van), hogy hétvégén is közlekedhessek? Vagy meddig él az előző tulaj biztosítása?
őrült elmebeteg Creative Commons License 2003.12.03 0 0 177
Egyébként meg az összes ügyfélnél ott van a kék tollal aláírt megbízási papír (amit ugye faxon leküldött), az adott dátummal és ha kell bemutathat az akadékoskodó biztosítóknak. Onnantól kezdve a biztosítók vagy beperlik az összes volt ügyfelüket okirathamisításért vagy törlik a biztosításukat.
Előzmény: botrányszag (174)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2003.12.03 0 0 176
Akkor te ne kössél náluk biztosítást. Ilyen egyszerű. Miért kell besározni cégeket? Konkurencia?
Előzmény: botrányszag (174)
mélykék76 Creative Commons License 2003.12.03 0 0 175
Az elfaxolás kapcsán érdemben nem tudok nyilatkozni, mert egy picit sem konyítok hozzá. Én postán küldtem el a megbízást a Netrisk-nek.
Viszont az összebeszélés/össze nem beszélés kapcsán csak egy megjegyzés. Erről értesültél: http://index.hu/kultur/mozi/mozik3342/ ? Talán mégsem olyan nehéz elképzelni, hogy különben egymással konkurens cégek egyeztetnek egymással, vagy olyan "szép" alkut hoznak össze, mint a budapesti mozik nagyobb részét üzemeltető cégek.
Biztosítók egyszerűen nem szeretnének elveszetni az ügyfeleiket. Ha te lennél a helyükben, akkor nem próbálnál megtenni - majdnem - mindent, hogy ott maradjon nálad az ügyfél ? Mondjuk azt simán meglépte a biztosítom, hogy egy laza mozdulattal "gyenge" 30000 Forinttal felnyomta a gkfb éves díját.

stvn

Előzmény: botrányszag (174)
botrányszag Creative Commons License 2003.12.03 0 0 174
SZzóval akkor nem zörög a haraszt(i), ha nem fúj a szél? Én nem dolgozok egyik biztosítónál se! De ezek szerint mégiscsak van ÜGY! A három legnagyobb biztosító szerint nem stimmelnek a dolgok! Tehát félrevezetésről szó sincs!
A levél, a távirat meg a távgépíró (az a telex) egyike sem azonos a fax-szal! A három biztosító se véletletlenül írta ugyanazt, jogászok ott is dolgoznak! Vagy a biztosítók összebeszéltek a Netrisk ellen? Azok a biztosítók, akik egyébként utálják egymást? Mellébeszélés van! Most akkor érvényesek ezek a faxos lemondások, vagy nem? Nem a jogászok álláspontja érdekel, hanem a tények! A PSZÁF munkatársa telefonon közölt álláspontja nem azonos a PSZÁF álláspontjával, azt meg kell jelentetni! És a jogszabályban nincs szó a faxról! Büdös ez az egész!
És ha már a neveken lovagolunk, én is mondhtanám, hogy az előző hozzászóló válaszott neve sem túl meggyőző!
Előzmény: Netrisk.hu_HarasztiZsolt (172)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2003.12.02 0 0 173
Én személyesen ismerem Haraszti urat és a Netrisket. Messzemenőkig meg vagyok elégedve a munkájukkal. Aki bedől "botrányszag" pánikolásának, magára vessen.

A faxon küldött számlát (rajta a pecséttel és aláírással) elfogadja a vámhivatal. A faxon küldött banki meghatalmazást (aláírással) elfogadják a bankok. Személyes tapasztalat.

Holnap megyek a netriskhez kötök egy KGFB-et.

Netrisk.hu_HarasztiZsolt Creative Commons License 2003.12.02 0 0 172
Tisztelt Ellenérdekű Felek! (legalább így magunk között valljuk be, hogy e név mögött (botrányszag), nem egy jól informált, a szakmától teljesen független magánszemély áll)

Szokatlannak tartom a közvélemény ilyetén történő tájékoztatását (félrevezetését), de ha már ezt választottad (a tegezésért elnézést kérek, de biztosítós kollégák között ez szokás) én is itt válaszolok, és úgy gondoltam, hogy veled ellentétben nem egy most regisztrált nick néven, hanem a hitelesség kedvéért saját nevemen teszem. Még egy dolgot mindjárt szögezzünk le az elején, az sem felel meg a valóságnak, hogy tőled bármiféle levelet kaptunk volna, tehát az hogy erre az általad el nem küldött e-mailre nem válaszoltunk, korunk jelenlegi technikai állása szerint természetes.

Levelem innentől kezdve a fórumot olvasóknak általában szól

A korrekt tájékoztatás kedvéért, kezdjük az előzményekkel:

A Netrisk Első Online Biztosítási Alkusz Kft 1994-ben alakult, akkor még New West Budapest Biztosítási Alkusz néven. Az Interneten történő alkuszi szolgáltatást mintegy három és fél éve kezdtük. Az értékesítés szempontjából, a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (KGFB) a fő termék, de számos más biztosítás is megtalálható honlapunkon. Az online értékesítés felfutása általában az évfordulós, novemberben kötött szerződésekhez kapcsolódik. A lentebb részletezett „ügy” megértéséhez ismertetném az eddigi KGFB kampányok alatt, rendszerünk segítségével biztosítót váltók számát: KGFB2002 450 db szerződés, KGFB2003 1800db szerződés, és a mostani KGFB2004 kampányban kicsit több mit 18,000 db (azoknak a száma, akik nem rajtunk keresztül, de a nálunk szerzett információ alapján, maguk közvetlen a biztosítóknál váltottak biztosítót, statisztikai becslésünk alapján, a rendszerünket igénybe vevők TÍZSZERESE, azaz idén novemberben, mintegy 180,000 lehet). A számokból jól látszik a fejlődés rendkívül erős dinamikája, és roppant érdekes, hogy az „ügy” most vált üggyé, amikor az értékesítés volumene, az un. „nagy biztosítók” érdekeit sértheti.

Az „ügy”:

2004 december elsején, valóban kaptunk egy-egy levelet attól a három nagy biztosítótól, akikhez a biztosítóváltás során a felmondások döntő hányadát vittük, mely szerint a december 1-ig hozzájuk bevitt, általuk átvett, hivatalosan érkeztetett felmondásokat – összességében mintegy 14 ezer szerződést - továbbiakban is érvényesnek tekintik, arra való hivatkozással, hogy az általunk csatolt alkuszi megbízások, alakilag és tartalmilag nem megfelelők, mivel Ügyfeleink többsége, azt nem eredeti aláírásával küldte, hanem faxon, így nem felel meg a törvényi előírás szerinti írásbeliségnek, továbbá a megbízás szövegéből nem lehet az Ügyfél akaratára következtetni.

Jogi szakértőink válasza az „ügyre”

A biztosítási alkuszi tevékenységet szabályozó, a biztosítóintézetekről és a biztosítási tevékenységről szóló 1995. évi XCVI. törvény, valamint a Ptk. vonatkozó szabályai csupán írásbeli alakot írnak elő a biztosítási alkusz megbízásának formai követelményeként. A Ptk. 38. § (2) bekezdése kimondja, hogy ha jogszabály a szerződés érvényességéhez írásbeli alakot rendel, jogszabály eltérő rendelkezése hiányában írásbeli alakban létrejött szerződésnek kell tekinteni a levélváltás, a táviratváltás és a távgépírón történt üzenetváltás, továbbá a külön törvényben meghatározott maradandó eszközzel tett nyilatkozatváltás útján létrejött megegyezést. A hivatkozott rendelkezés értelmében a Netrisk Első Online Biztosítási Alkusz Kft. által a biztosítók részére átadott, faxon megküldött megbízások megfelelnek az írásbeliség követelményének.

A fenti álláspontot a PSZÁF jogi osztályán telefonon megerősítették. A PSZÁF munkatársa által telefonon közölt álláspontja szerint az on-line biztosítási szolgáltatás, illetve biztosítási alkuszi szolgáltatás teljesen jogszerű, megfelel a jelenleg hatályos jogszabályoknak, amennyiben az alkusz a tevékenységéhez szükséges írásbeli megbízással rendelkezik. A faxon megküldött megbízás a PSZÁF álláspontja szerint megfelel az írásbeliség követelményének.

A megbízások tartalmukat tekintve is megfelelnek a jogszabályi követelményeknek, hiszen a megbízás értelmében a Netrisk Első Online Biztosítási Alkusz Kft. a megbízó nevében teljes körűen jogosult eljárni és a megbízás kiterjed évfordulóra történő biztosítóváltásnál az előzménybiztosítónál történő teljeskörű ügyintézésre is (felmondás, bonusigazolás kikérése, stb).

Kérem mindazon fórumozókat, akik ismerik ingyenes internetes szolgáltatásunk működését, hogy a támogassák ügyünket, és egyben szeretném minden tisztelt Ügyfelünket megnyugtatni abban, hogy független biztosítási alkuszként, megbízásuk alapján képviselni fogjuk érdekeiket

Üdvözlettel:
Haraszti Zsolt
ügyvezető
Netrisk Első Online Biztosítási Alkusz Kft

Ui: mivel magam és cégünk minden munkatársa gyakorlatilag 24 órában azon dolgozik, hogy az elkövetkező napokban kipostázzuk Ügyfeleinknek a jövő évi szerződés dokumentumait, ne vegyék tiszteletlenségnek, ha nem tudom nyomon követni, és lereagálni a jövőben itt elhangzó hozzászólásokat.

Előzmény: botrányszag (168)
botrányszag Creative Commons License 2003.12.02 0 0 171
Köszi az észrevételt! Írtam én már ide elég sokat, de gondolhatod, hogy ezt nem a saját nevemen akartam beírni! És én is szeretném tudni, hogy most akkor mi van! Vagy legalább cáfolja meg valaki, ha nem igaz! De nem válaszoltak még mostanáig se!
De az már biztos, hogy a két site mögött ugyanaz a cég van, a Netrisk! Tehát nem két ügyről van szó, hanem egyről!
Előzmény: Varshi (170)
Varshi Creative Commons License 2003.12.02 0 0 170
Kacsa?

Amúgy mindezért új nicket regisztrálni... hmmm, alig gyanús.

Előzmény: botrányszag (168)
Baliszoft Creative Commons License 2003.12.02 0 0 169
En is naluk valtottam. Kaptam egy emilt hogy a regit felmondtak es az ujat dec 20-ig megkapom postan. Nekem nincs bonuszom ugyhogy nincs vesztenivalom, de remelem azert mukodik. Ha meg mindig elnifog a regi, legalabb 2 biztositonal leszek biztositva ;), aztan majd szepen nem fizetem es abbamarad.
Előzmény: botrányszag (168)
botrányszag Creative Commons License 2003.12.02 0 0 168
Most hallottam az egyik nagy biztosítónál dolgozó ismerősömtől, hogy komoly probléma van a Netrisk-en és az Ebizt-en kötött biztosításokkal! Pontosabban nem is azzal, hanem a régi biztosítások felmondásával! Állítólag nem érvényesek ezek a felmondások, úgyhogy aki biztosítót akart váltani, az marad a réginél, vagy elveszti a bónusát!
Ki tud még valamit erről? Én már írtam a Netriskeseknek, de válasz még nem jött! Ha ez tényleg igaz, akkor többezren megszívjuk!
kivi Creative Commons License 2003.12.01 0 0 167
A dátumot a jogszabály adja meg.
Előzmény: kacagógerle (166)
kacagógerle Creative Commons License 2003.12.01 0 0 166
Sziasztok!

K@rva nagy szemétládák ezek.Ha nem mondom le nov.30-ig,miért veszik el a bonus?
Múlt héten mikor bementem a generalihoz,a ficsúr gyerek az asztal mögül legszivesebben a helyszinen fejbe lőtt volna.
Kimeritette a szemmelverés tipikus esetének a tényét.(ezt jólmegaszontam)

Előzmény: ügynök (163)
geeez Creative Commons License 2003.12.01 0 0 165
A Generalinal elegge pofakat vagtak, amikor bevittem a lemondast. Bp. kornyeken a Posta tud meglepeteseket okozni, esetemben a papiron nagysokara kikuldott evi 40 helyett 25 jon ki :-).
Előzmény: kacagógerle (161)
ügynök Creative Commons License 2003.12.01 0 0 164
Kedves sgabcsi!

A BIT szerint senki nem akadályozhat a szabad biztosító választásban és a szabad biztosításközvetitő választásban. Te döntöd el, hogy kivel és melyik biztosítónál kötöd meg az új autódra a biztosításodat!

Az autó forgalomba állitásához szükséges a GFB megkötése vagy ELÖZETES FEDEZETIGAZOLÁS a biztosítótól, a márkakereskedő csak így tudja kihozni a rendszámot és a forgalmit az okmányirodából! Ehhez elégséges, ha tudod az autó alvázszámát, na és persze a tipusát.

A casco- ban díjban, feltételeken és önrészekben jelentős eltérések vannak a biztosítók ajánlataiban.

Érdemes keresned egy megbizható bróker-alkuszt, vagy többes biztosítási ügynököt aki több biztosító ajánlatát, díjait meg tudja mutatni és azokból segít kiválasztani a számodra legkedvezőbbet és természetesen segít a biztosítások megkötésének lebonyolitásában. Ha kell akkor megy veled az autó átvételére és ott kötitek meg a végleges biztosításokat.

Előzmény: sgabcsi (160)
ügynök Creative Commons License 2003.12.01 0 0 163
Szia kacagógerle!

Sajnos csak fél információt kaptál a Netrisk ügyfélszolgálatától.

A felmondási határidő legutolsó napja dec. 1. hétfő, de a biztosítók ezt úgy értelmezik, hogy legkésőbb ma be kell, hogy érkezzen a felmondás hozzájuk. Tehát ha valaki ma mondja fell akkor az személyesen kell bevinnie a biztosító ügyfélszolgálatára és célszerű dátum bélyegzővel ellátva átvetettni!

Egyébbként biztosítót váltani évvégéig lehet, de ebben az esetben a bonus elveszik, ha volt! A malus fokozat megmarad, akkor is, ha most A00-ban lesz megkötve.

az Ügynök

Előzmény: kacagógerle (161)
chevy Creative Commons License 2003.11.29 0 0 162
Hali.V-szinü azért kell a 30nap nekik hogy +nézzék a bonus-malus besorolásod.Ami valahol érthető de szemétládák ettől független!!!
Előzmény: kacagógerle (157)
kacagógerle Creative Commons License 2003.11.29 0 0 161
Hali!

Most beszéltem a netrisk-es ügyfélszolgával,és azt mondta,hogy hülyeség a nov.30.-ai határidő,ezt a biztositók mondják csak.
Hivatalosan dec.1.-ig szól a határidő,tehát még hétfőn le lehet mondani a régi biztositást.

sgabcsi Creative Commons License 2003.11.29 0 0 160
Sziasztok

A segítségeteket kérném.
A köv. a szitu. Veszek egy autót szalonból, és azt mondták, hogy ők a hungáriával állnak kapcsolatban. Viszont ha én máshol szeretném kötni akkor valami befogadó? papírt kell hoznom. Ezt nem egészen értem. Mi lenne a menete ha én nem mondjuk a hungáriával, szeretném kötni hanem valamelyik másik biztosítóval a kötelezőt, és a cascot is.

És mennyi időbe telik ez ha az ember el akarja ezt intézni?
Igaz az hogy a biztosítók elbírálják az igényedet és 15 napon belül visszamondhatják a szerződést?( casco esetén).

Köszi a válaszokat.

Andreas Creative Commons License 2003.11.28 0 0 159
Csak egy érdekesség: Tegnap a TV2 híradójában hétfőt mondtak a felmondási határidőre..
Néhány embert kellemetlen meglepetés érhet ha az "információ" alapján az utolsó pillanatra hagyja a felmondást.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!