Azért nem kerestelek,mert reggel 6-kor mentem el,és csak 17óra körül értem haza. A vizsga félig meddig sikerült csak,de nem azért nem kerestelek. Egyébként már válaszoltam is a levélre!
Szerintem 10-től már szabad leszek.Elsőnek akarok meghalni,mivel 7 tételt átnéztem,reggel újabb 7-et,(édes kevés)aztán ébresztő tusolás,és irány vizsgázni.9-kor kezdődik,hamar túl akarok lenni rajta.Bp.XIII.ker. Tatai út 79. Ha gondolod dobj egy e-mailt privátba,hogy esetleg hol tudnánk összefutni,és én azt reggel megnézem.
Hicky vette a kedves felajánlást! :)) Épp holnap leszek pesten :-)) Vizsgáznom kell,és semmit nem tudok.Szép halál lesz. Az a gond,hogy nehéz eladni az ilyen autót.Még egy 1.8T(180LE)motorral szerelt Seat Toledo se kell senkinek.De azt hiszem a hasznaltauto.hu-n 2 db 2.8-as Superb van árulva,az egyik már nagyon régóta hirdetve van. Persze csak az "alap"Elegence" árat adtam meg.Azt feltétlen ki kell egészíteni,én nekem is megvannak a saját plusz extráim,melyeket belekérnék. Ha megtudsz egy csípni egy bemutató autót,jól felszerelve,akkor kint kell megvenni. Én Romániában gondolkodom,ha ezek az árak maradnak,amelyek most is megvannak ott.
Attól,hogy nem igazán pörög a piac,attól még nem kell ennyire elkeseredni!Egy korrekt áron kínált autót árulsz.El fogod tudni adni,mire a Superbet át kell venni!
2 hetet akartam írni.Már fáradt vagyok.Szóval az első már lement.Mondjuk mire megérkezik az általad rendelt autó,még párszor felkell,és lenyugszik a nap!Pedig nagyon kíváncsi vagyok rá! :)
Nem arról volt szó,hogy most a gyár leáll 2hónapra? Ha igaz,hogy a Superbre várni kell,mert rengeteg a rendelés,akkor szépen fogja hozni a hozzá fűzött reményeket,és számokat. :))
Biztos,hogy alul motorizált,és hangosabb lesz.Ezt merem borítékolni. Mit is ne mondjak,szép kis választási lehetőségek vannak nálad! Én így hirtelen az első lehetőség mellett döntenék.Szerintem nem is kellene 1 évet várni azzal a német bemutató 3.6 V6 SuperbII.-re Meglenne az előbb is. Ha nekem lenne annyi pénzem,biztos,hogy ELEGANCE 3.6 V6 11.290.200 Ft-ért :)
Nagyon szép az autód,el tudom képzelni!Ha majd eladod itthon szeretnéd?Persze honosítás után.Vagy külföldön? Igaz,hogy az amerikai piacra szánták a 3.5 V6-os Maximát,de annyira ritkaságba menő autó,főleg az olyan,ami itthon lett vásárolva,hogy úgy gondoltam,ez is behozott autó. Nagyon sirály a 3.000fordulatos 160Km/h.Én mondjuk a hangjára kíváncsi lennék,bár ahogy írod,hogy halkabb,mint a dízel,akkor hallgathatnám. :) Én mondjuk a 2.5 V6 Superbért vagyok megbolondulva,főleg,amióta láttam egyet hirdetve 6.9M ft-t.De következő alkalomra bepótoljuk ezeket a hiányoságokat. Persze egy benzines motor,pláne egy 2.8-as városban,pláne pesten tud enni.Persze valamit valamiért.A magas fogyasztás mellé egy kulturált motort kaptál,amely csendes,és megy,mint a veszedelem. Az megint igaz,hogy a dízellel kevesebb lenne a fogyasztás,még a dízel V6 mellett is. Nem csak neked volt pici az A6,hanem, nekem is.Mondtam is a havernak,hogy igaz,hogy dupla annyiba került,mint az enyém,de hogy nincs benne hely,és én nem férek el benne az megint igaz! 194cm,107kg.Nekem mondjuk a Superb a belső tágas tér miatt tetszett meg.
Lehet, hogy alul motorizált, ettől tartok én is. Igaz, gyorsulásra 1 másodperccel jobb az 1.8 TSI DSG, mint a V6 tiptronik, de attól félek, hogy a nagyobb fordulatszám miatt esetleg hangosabb lesz.
Ha nem OK, akkor az alábbi 3 lehetőség közül választok:
1. marad Skodri 1 évig, azután újra körülnézek, akkor miket lehet kapni. pl. egy Superb II. 3.6 FSI bemutató autót német rendszámmal kb. 28.000 EUR-ért.
2. veszek egy Honda Legend bemutató autót, német rendszámmal. Ott a fogyasztás rettenetes, az autó üresen is 1.900 kg, viszont vágyom rá, amióta megjelent és kipróbáltam. Belülről jóval kisebb, mint Skodri.
3. Veszek egy Superb II. 3.6 FSI-t német rendszámmal. Kb. 40.000 EUR-ban áll meg, nulla km-rel.
Ha itthon venném, a kiválasztott felszereltséggel, ekkor 13 millió fölé menne az ára!
fekete színű, elefántcsont belsővel. A solar tetőn, footboard-on és hűtőszekrényen kívül minden rendelhető extra benne van.
A Maxima 2002-es évjáratú volt, magyar, ebben nem létezett 3.5 motor. A mostaniban van az, de azt itthon - sőt, úgy tudom, hogy Európában sem - forgalmazzák.
Skodri kímélve van. 160 körül forog 3000-et a motorja, szinte, mint egy dízel, csak hang nélkül. Azért, el kell mondjam, hogy a bp-i csúcsforgalomban, a computeren a fogyasztás néha el szokott szaladni a 30-as fölé is. A legutóbbi 1000 km átlag fogyasztása 15,2 l/km ebben csak város volt. Ha a 105 LE dízellel járnék, akkor a havi 1000 km-re számolva kb 25.000 Ft-ot spórplnék havonta. Ennyiért inkább boldogan kényeztetem magam ezzel a motorral...
Audi A6 rettentő pici nekem. Az a frányaság van, hogy miután az én hormonzavaros testem megízlelte ezt a helykínálatot, nem akar kisebben szorongani.
Várj, mesélek egy érdekes dolgot: Amikor mentem tesztkört a Superb II. 2.0 dízellel (140 LE), a beszállás után "rutinból" ütközésig toltam hátra az ülést, hogy jól elférjenek a combjaim a kormánykerék alatt. Hát, megijedtem, mert - szó szerint - nem értem el annyira a pedálokat (kézi váltós volt), hogy tudjam vezetni az autót! Majd kiestem az autóból a nevetééstől, mondtam is az értékesítőnek, hogy ez a legelső autó, melyben NEM TOLHATOM TELJESEN HÁTRA AZ ÜLÉST!!!
Egyébként nem mintha én magam km függő lennék,mivel éves szinten 15.000km-t megyek.Nem munka eszközöm.De imádom vezetni. Ami az intést,a köszönést illeti,nincs még elterjedve,sajnos. :( De ha egyre több Superbel futok össze,és intek neki,és nem csak én teszem így,hanem mások is,akkor lehet,hogy legközelebb már ő veszi magához a kezdeményezést,már ő köszön,és elindul egy láncreakció.DE mint minden kezdet,ez is elég nehéz,de én nem adom fel,folyamatosan üdvözlöm a a kedves márka társakat.Viszont,most már több napja egy Superbel sem találkoztam.Inkább úgy mondom,hogy magyar rendszámú Superbel. Szerintem is inkább a német felségjelzés miatt nincs üdvözlés.De lehet,hogy azért nincs,mert nálunk nincs elterjedve,mint a Subarusok körében.Abból sem fut túl sok,de Superb sincs minden bokorban! Pedig biztos nagyon ott volt az a Honda Legend 3.5 V6-os benzines motorjával.Abból sincs túl sok. :)) Jó döntés volt a Superb!(szerintem) Mit is ne mondjak,az S80-as sem rossz biznisz. De azért nem semmi,hogy inkább a Superb II.-re vágyódsz,ez azért megér egy kalap emelést.Megemeltem a kalapom. :) A Superb II.-ből is van már szép számmal hirdetés a német oldalakon.Lehet válogatni. Miért ez nagy alulmotorizáltság a többiekhez képest?Hiszen mondtad,hogy az 1.8TFSI motort nézted ki.Én ezek a motorok után csakis a 3.6 V6-ot választanám.Bárcsak tehetném!
Picivel több,mint 2.5 éves,és közel 30.000km-t futott a 2.8 V6-os motorral szerelt Superbed?Az fantasztikus!Annak a motornak is arany élete lehet. :)) Biztos nagyon baba a maga 193LE-vel,és 280NM-kal.Kímélve lehet rendesen.Mindenképpen gratulálok hozzá! Az egyik jó barátom van így,hogy német rendszámmal veszi az autókat.Most egy full S-LINE Audi A6 3.0 V6 TDI-t használ.Vezettem is.Nem kellene.Ha ingyen adnák akkor igen,de egyébként nem,pedig aztán itt minden van,és minden elektromos, és full full.Alig férek el benne. :)) Nagyon jó vételi ár volt érte! Milyen színű egyébként ez a ritka darab(a motorja miatt)? A Nissan Maxima nem 3.5 V6-os motorral van szerelve?
Érdekes, az én Skodrimnak még senki Superbes nem integetett, talán a német rendszám miatt? Bezzeg a Subarusok kivétel nélkül mindíg villognak! Hiába, a Subaru szinte már "vallás"... Én nagyon elszánt vagyok, nagyon vágyom egy aktuális Honda Legendre, 30.000 EUR-ért tudnék venni 5.000 km-es 1 éves német bemutató autót, mégis a Superb mellett döntöttem! Van ajánlatom 29.000 EUR ajánlatom Volvo S80 V8 AWD Executive-ra (14 hónapos, 18.000. km, svéd gyári dolgozói autó), de nem kell, Superb II kell 9.845.000.- Ft-ért!!! Ismertek még ilyen fanaikust? :-)
2005.11. havi, 29.700 km van benne, sérülés mentes, vezetett szervizkönyves. Egyetlen "hibája", hogy német rendszámmal használom, mert 3,2 m regadót nem akartam fizetni érte tavaly májusban, amikor "vettem". Egyébként akkor 10.200 km volt benne és bruttó 23.890 EUR-ba került (a listaár 60%-ba!).
Őszintén mondom, nekem a legfinomabb autóm (pedig volt már néhány). Még a Nissan Maxima 3.0 QX-nél is halkabb, pedig az szinte már fogalom!
Nem értem ezt a kormány problémát,mivel azzal nincs semmi baj.Én a 3 küllős kormánnyal próbáltam ki az új modellt,nagyon jó fogása volt,se vastag,se vékonynak nem éreztem,optimális volt számomra.(Skoda Superb topic (10737)hsz) A mostani is nagyon ideális,és kellemes,finom,puha,és szintén megfelelő. NEM IS VASTAG!!! :))
Én biztosra veszem,hogy nem csak Törökbálinton van így.Amikor vettem az új autót meglátogattam személyesen 4-5 kereskedést,és mindegyikben magyarul ejtették. Eszembe jutott angolul ahogy mondják a barátok:"szjubörb" Ez is a halálom.
Üdv! Három küllős volt és bőrös de nekem vékony .Én azt szeretem ha alig érnek össze az ujjaim ,de hát nem vagyunk egyformák.Bár csak ez lenne az egyetlen gondom vele.