Azért látszik, hogy a "CÉG"-nél nem tudja a jobb kéz, hogy mit csinál a bal. Az ÜSZ-nél kérdeztem meg a 17 GB-t.
Ha az MTT-nek nincs meg a háttér, akkor hogyan tudják a szolgáltatást kínálni? Ez kb olyan lenne, hogy én vállalok társasház építéseket és amikor jönnek a megrendelések akkor kiderül, hogy nincsen csak egy talicskám meg két lapátom!
Legalább írták volna a honlapra oda, hogy (mint az nagyon sok reklámban elhangzik nap mint nap a médiákban) csak a készlet erejéig vagy korlátozott mennyiségben áll rendelkezésre!
Ezt is csak azután tették meg, miután kivertem a balhét náluk. (fogyasztó megtévesztése)
Erről ennyit.
"A legjobb csak azt jelenti, hogy a többi rosszabb."
1. A spanyolviaszt gondolom egy jobbérzésű moderátor törölte ki. Ha pedig nem hiszed ezeket, akkor nézz utána.
2. A műszaki feltétel nem csak azt jelenti, hogy az előfizető vonala megfelelő, hanem azt, hogy van-e ADSL szabad kapacitás az adott helyen. Már eddig is említett okok miatt eddig korlátozott számú kapacitás volt elérhető. A helyzet változásáról remélem hamarosan beszámolhatok.
3. Ilyen soha nem is volt és szóba sem került, hogy a modemes elérésnél ilyen korlát legyen. Nem tudom, hogy egyáltalán honnan indult ez a 17 GB dolog. Egy biztos, hogy nem igaz.
Rossz a hasonlatod!
McDonald's van, csak amikor bemész és kérsz egy hamburgert, akkor azt a vélaszt kapod, hogy körülbelül 8 hónap múlva lesz készen, és egy nyilatkozatot kell kitöltened, hogy meg is fogod enni!
erno4:
"Azért néhány dolog, amiben a cég első volt:
Minden településen digitális központ.
Minden településen elérhető az ISDN.
Minden más vezetékes szolgáltatót messze megelőzve hívószámkijelzés."
Egy hozzászólásom eltűnt, amiben azt kérdeztem tőled, hogy:
"A spanyol viaszt nem ti "készítettétek?"
És még egy igazság ADSL ügyben. Az MTT honlapján az szerepel, hogy "...amennyiben műszaki akadálya nincs a bekötésnek....".
Megnéztem az ADSL ÁSZF-ben a műszaki követelményeket és arra az álláspontra jutottam, hogy az ott felsorolt, telefonvonallal kapcsolatos műszaki feltételeknek bizony megfelel az én vonalam. Akkor pedig miért nem kötötték be a "..további 30 nap..." alatt?
Ezeket a kérdéseket és érveket nem azért írom le, hogy valaki is megválaszolja itt. Arra megvan a hivatalos (ÜSZ) fórum. Csak arra szeretnék rávilágítani, hogy egy monopolhelyzetben lévő multicég hogyan veszi semmibe a saját leírt szabályzatát.
Pl: Felhívtam az ÜSZ-t, hogy tudtommal a modemes internethasználat havi limitje 17 GB. Igen, válaszolták. Akkor hol tudom megnézni, hogy eddíg mennyit használtam el belőle? Sehol, volt a válasz. Erről ennyit.
"A legjobb csak azt jelenti, hogy a többi rosszabb."
Örömmel értesítjük, hogy a 2003. március 10-én bejelentett ADSL karbantartás befejeződött. Ennek eredményeként megszűntek az utóbbi időkben tapasztalt ADSL csatlakozási és sebesség problémák. Tekintettel az Önnek okozott kellemetlenségekre, 2003. áprilisában - egész hónapban - ADSL előfizetőink közt Ön is kétszeres sebességgel használhatja az ADSL szolgáltatást. Bízunk benne, hogy a továbbiakban szolgáltatásunkat a vállalatunktól megszokott folyamatos jó minőségben használhatja, és ezen ajánlatunk valamelyest kompenzálja a korábbi kellemetlenségeket."
Az info múlt heti, egy ismerős fizetett elő a monornetre, akkor kérdezte az ADSL lehetőséget és ezt mondták neki :( Nem írta alá a nyilatkozatot egyébként, maradt a sima modemes netnél.
en hasznalok es nagyszeruen megy tobb programmal is (xawtx, zapping).
ahogy windoz alatt itt is eloszor be kell loni a a hw-t utana a frekiket. enelkul nem megy. legjobb kezzel beallitani, mert az aut. scan sokszor hibazik .
Hümm hümm, penig lesz itt ADSL, szerintem már idén.
Az az egyetlen bökkenő, hogy ha igényled, alá kell írni ugye a szándéknyilatkozatot, amin rajta van, hogy nem gondolhatod meg magad. Azaz, amint lesz, bekötik és fizeted.
Sülysápon még nincs kihasználva minden ADSL kapacitás, pedig ott többen vannak. Itt eddig 4 emberről tudok, aki beköttetné (velem együtt).
Valoszinuleg ugyfelszolgalatokkal (nem csak a tietekkel) kapcs. negativ tapasztalatok miatt. Hogy majd ugyis azt mondjak, h dobjam ki a modemem meg ilyesmi. ;)
Bennem altalanos velekedes mar, hogy az ugyfelszolga az, aki a legkevesebbet tud barmirol is. (upc, meg klf mobilcegek UFSZ-en tapasztalva). Majd csinalok kepet rola, hogy mennyire nem jon az adat...
Meg egy pozitiv dolog, perpill itt van egyedul az orszagban atalanydijas dialup. (ha tovabbra is ennyiert toljak az adsl-t, akkor ugy nez ki nekem ez marad :( ). Bar 4 ezres faluba ugyse hoznak belathato idon belul adsl-t, tervek ide, vagy oda...
Vagy nem :)
de tényleg jó egy műszakis itt és most nem arra gondoltam, hogy hamarad kapunk kábelt de talán megtudjuk, hogy holnap leállás lesz, és honnan lehet letölteni a kellő progikat vagyis valami ilyesmire.
asdf_ teljesen igazad van. Egyébként a fentebb leírt adatforgalmi szünet hibát a fórum böngészése közben több hozzászólónál is láttam. Jobbat nem tudok mondani, kivizsgáljuk.
Érdekes módon viszont nem emlékszem rá, hogy EZT a hibát bejelentette volna valaki telefonon.
Arrol nem is beszelve, hogy hiaba a ceg embere, rendkivul nagy valoszinuseggel a dontesekbe egy arva pici befolyasa sincs. Sot, mivel a Monortel a UPC-e, meg a leglegfobb monorteles dontesebe is beleszol(hat)nak a UPC-tol...
Velemenyedet termeszetesen leirhatod, de ha az ugyfelszolgalat@monortel.hu vagy mire kuldod, tobbet ersz vele...
A cégnél dolgozom, de természetesen itt a fórumon nem nyilatkozhatom hivatalosan, csak mint magánszemély. Az ADSL fejlesztési szándék komoly, de ehhez tényleg pénz kell. Ha műszaki problémák vannak, abban szívesen segítek, ha tudok.
A haverom nagyon szeret a McDonaldsban enni. Fel is hívta a múltkor őket. Mondta, hogy úgyis annyi pénzük van, igazán letehetnének Kávára is egy éttermet.
Erről ennyit.
Azért néhány dolog, amiben a cég első volt:
Minden településen digitális központ.
Minden településen elérhető az ISDN.
Minden más vezetékes szolgáltatót messze megelőzve hívószámkijelzés.
Ákos nem szeretnék beleszólni, de nem biztos hogy a legjobb taktika ha megjelenik a cég képviselője akkor belekötünk :(
Részemről mint a szoba nyitója köszöntelek és köszönjük az infót és jó lenne ha kisebb nagyobb problémáinkkal behatóan tudnátok foglalkozni.
unguided:
Ha amugy megis lenne valasztasi lehetoseged, es meg nem irtal ala szerzodest, akkor iszonyatgyorsan keress inkabb vmi adsl-t ;) www.hwsw.hu ott Forum, Szolgaltatok, es ott a UPC-s topik. Hozzafuzni azt hiszem sokat nem kell ;)
Kiveve ha pl olyan keruletben laksz (pl 13.) ahol nincs valasztasi lehetoseged, mert uvegszalas telefon van, igy nem lehet adsl-ed, csak chellod, miutan a tvnetet a UPC volt oly kedves bekebelezni, amiert ugyan meg is buntettek frankon, de ez az ex tvneteseket, meg akik most valasztanak az uzembiztos, valoban korlatlan szolgaltatast (tvnet) sajnos nem boldogitja.
Azt még nem nézte meg senki, hogy mekkora településeken szolgáltat a MATÁV, vagy a Vivendi?
Jelenleg kb. 40000-es lakosszámú az a legkisebb település, ahol a MATÁV szolgáltat. A 29-es területen a legnagyobb falu lakosszáma is csak feleekkora. A fajlagos költségek jóval nagyobbak, a megtérülési idő hosszabb. Annak is örülünk, hogy elkezdtük a szolgáltatást.
Reményeink szerint az év vége felé minden településen elérhetővé válik az ADSL. De ez egyelőre tényleg csak remény. :)
De az tény, hogy a UPC-n kívül van még 6-8 komoly ADSL szolgáltató, akik közül VÁLASZTANI lehet, és most már valamelyest csökkentek is az ADSL árak.
Akárhányszor eszembe jut a DRÁGA cég gondolatban mindíg fikázom. Nem értem, hogy miért tart 8-10 hónapig egy fejlesztés?
Jönnek itt, hogy milyen nagy erőfeszítés is ez nekik! Én nem vállalok el olyasmit, amit nem tudok megcsinálni.
Én megrendeltem az ADSL-t tavaly novemberben és akkor már 2003 II. negyedévre tervezték a bekötést. Azóta megoldottam a helyzetet. Műholdon keresztül netezek GPRS-el. Ha esetleg becsöngetnének, hogy jöttek kötni, úgy elhajtom őket, mintha itt se lettek volna.
De ez szerintem csak akkor lesz, amikor Szaddam Husszein Nóbel-békedíjat fog kapni.
Kenderice Ákos
"Budapesten egymás szájába lógnak a szolgáltatók és általában 2-3 hét alatt bekötik a kedves ügyfélnek a szélessávokat. "
Asszed... :)
Tavaly Aug.-ban rendeltem meg az UPC-nél a chello-t. Bent van már a lakásban az UPC kábele, csak egy dobozt kellett volna felszögezni a falra.
Eddig még arra is méltatlannak találtak, hogy visszaigazolják a rendelést.
Megragadom az alkalmat, es megkerdezem, hogy miert van az, hogy dialupos eleresnel joparszor 5-10-20-30 masodpercre megszunik az adatforgalom? Tehat barmit csinalok, letoltes, irc, ssh, akar 30 sec-ig egyetlenegy bit se oda, se vissza. Aztan egyszercsak megjon, es megy tovabb. Kapcs. sebessegtol fuggetlen, 46-nal ugyanugy csinalja mint 49.3-nal.
win98, rockwell chipes kulso modem.
thx
Új vagyok a topic-ban, viszont tudok némi infoval szolgálni. Az ADSL szolgáltatás az elmúlt hetekben kicsit döcögött, gyakori volt a leszakadás. Ez a hiba a központi router hibája volt. A hiba kijavítása a router cseréjével megoldódott. Reméljük, hogy az ügyfelek a jövőben elégedettek lesznek a szolgáltatással.