Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hicky Creative Commons License 2008.08.13 0 0 277
Szilikém!

Attól,hogy nem igazán pörög a piac,attól még nem kell ennyire elkeseredni!Egy korrekt áron kínált autót árulsz.El fogod tudni adni,mire a Superbet át kell venni!
Előzmény: Törölt nick (276)
hicky Creative Commons License 2008.08.12 0 0 275
2 hetet akartam írni.Már fáradt vagyok.Szóval az első már lement.Mondjuk mire megérkezik az általad rendelt autó,még párszor felkell,és lenyugszik a nap!Pedig nagyon kíváncsi vagyok rá! :)
Előzmény: Törölt nick (273)
hicky Creative Commons License 2008.08.12 0 0 272
Nem arról volt szó,hogy most a gyár leáll 2hónapra?
Ha igaz,hogy a Superbre várni kell,mert rengeteg a rendelés,akkor szépen fogja hozni a hozzá fűzött reményeket,és számokat. :))
Előzmény: Törölt nick (271)
hicky Creative Commons License 2008.08.12 0 0 270
Biztos,hogy alul motorizált,és hangosabb lesz.Ezt merem borítékolni.
Mit is ne mondjak,szép kis választási lehetőségek vannak nálad!
Én így hirtelen az első lehetőség mellett döntenék.Szerintem nem is kellene 1 évet várni azzal a német bemutató 3.6 V6 SuperbII.-re Meglenne az előbb is.
Ha nekem lenne annyi pénzem,biztos,hogy ELEGANCE 3.6 V6 11.290.200 Ft-ért :)
Előzmény: Csipisz006 (268)
hicky Creative Commons License 2008.08.12 0 0 269
Nagyon szép az autód,el tudom képzelni!Ha majd eladod itthon szeretnéd?Persze honosítás után.Vagy külföldön?
Igaz,hogy az amerikai piacra szánták a 3.5 V6-os Maximát,de annyira ritkaságba menő autó,főleg az olyan,ami itthon lett vásárolva,hogy úgy gondoltam,ez is behozott autó.
Nagyon sirály a 3.000fordulatos 160Km/h.Én mondjuk a hangjára kíváncsi lennék,bár ahogy írod,hogy halkabb,mint a dízel,akkor hallgathatnám. :)
Én mondjuk a 2.5 V6 Superbért vagyok megbolondulva,főleg,amióta láttam egyet hirdetve 6.9M ft-t.De következő alkalomra bepótoljuk ezeket a hiányoságokat.
Persze egy benzines motor,pláne egy 2.8-as városban,pláne pesten tud enni.Persze valamit valamiért.A magas fogyasztás mellé egy kulturált motort kaptál,amely csendes,és megy,mint a veszedelem.
Az megint igaz,hogy a dízellel kevesebb lenne a fogyasztás,még a dízel V6 mellett is.
Nem csak neked volt pici az A6,hanem, nekem is.Mondtam is a havernak,hogy igaz,hogy dupla annyiba került,mint az enyém,de hogy nincs benne hely,és én nem férek el benne az megint igaz!
194cm,107kg.Nekem mondjuk a Superb a belső tágas tér miatt tetszett meg.
Előzmény: Csipisz006 (267)
Csipisz006 Creative Commons License 2008.08.12 0 0 268

Lehet, hogy alul motorizált, ettől tartok én is. Igaz, gyorsulásra 1 másodperccel jobb az 1.8 TSI DSG, mint a V6 tiptronik, de attól félek, hogy a nagyobb fordulatszám miatt esetleg hangosabb lesz.

Ha nem OK, akkor az alábbi 3 lehetőség közül választok:

1. marad Skodri 1 évig, azután újra körülnézek, akkor miket lehet kapni. pl. egy Superb II. 3.6 FSI bemutató autót német rendszámmal kb. 28.000 EUR-ért.

2. veszek egy Honda Legend bemutató autót, német rendszámmal. Ott a fogyasztás rettenetes, az autó üresen is 1.900 kg, viszont vágyom rá, amióta megjelent és kipróbáltam. Belülről jóval kisebb, mint Skodri.

3. Veszek egy Superb II. 3.6 FSI-t német rendszámmal. Kb. 40.000 EUR-ban áll meg, nulla km-rel.

Ha itthon venném, a kiválasztott felszereltséggel, ekkor 13 millió fölé menne az ára!

 

Előzmény: hicky (266)
Csipisz006 Creative Commons License 2008.08.12 0 0 267

Szia,

 

fekete színű, elefántcsont belsővel. A solar tetőn, footboard-on és hűtőszekrényen kívül minden rendelhető extra benne van.

A Maxima 2002-es évjáratú volt, magyar, ebben nem létezett 3.5 motor. A mostaniban van az, de azt itthon - sőt, úgy tudom, hogy Európában sem - forgalmazzák.

Skodri kímélve van. 160 körül forog 3000-et a motorja, szinte, mint egy dízel, csak hang nélkül. Azért, el kell mondjam, hogy a bp-i csúcsforgalomban, a computeren a fogyasztás néha el szokott szaladni a 30-as fölé is. A legutóbbi 1000 km átlag fogyasztása 15,2 l/km ebben csak város volt. Ha a 105 LE dízellel járnék, akkor a havi 1000 km-re számolva kb 25.000 Ft-ot spórplnék havonta. Ennyiért inkább boldogan kényeztetem magam ezzel a motorral...

Audi A6 rettentő pici nekem. Az a frányaság van, hogy miután az én hormonzavaros testem megízlelte ezt a helykínálatot, nem akar kisebben szorongani.

Várj, mesélek egy érdekes dolgot: Amikor mentem tesztkört a Superb II. 2.0 dízellel (140 LE), a beszállás után "rutinból" ütközésig toltam hátra az ülést, hogy jól elférjenek a combjaim a kormánykerék alatt. Hát, megijedtem, mert - szó szerint - nem értem el annyira a pedálokat (kézi váltós volt), hogy tudjam vezetni az autót! Majd kiestem az autóból a nevetééstől, mondtam is az értékesítőnek, hogy ez a legelső autó, melyben NEM TOLHATOM TELJESEN HÁTRA AZ ÜLÉST!!!

 

Cs

Előzmény: hicky (265)
hicky Creative Commons License 2008.08.12 0 0 266
Egyébként nem mintha én magam km függő lennék,mivel éves szinten 15.000km-t megyek.Nem munka eszközöm.De imádom vezetni.
Ami az intést,a köszönést illeti,nincs még elterjedve,sajnos. :(
De ha egyre több Superbel futok össze,és intek neki,és nem csak én teszem így,hanem mások is,akkor lehet,hogy legközelebb már ő veszi magához a kezdeményezést,már ő köszön,és elindul egy láncreakció.DE mint minden kezdet,ez is elég nehéz,de én nem adom fel,folyamatosan üdvözlöm a a kedves márka társakat.Viszont,most már több napja egy Superbel sem találkoztam.Inkább úgy mondom,hogy magyar rendszámú Superbel.
Szerintem is inkább a német felségjelzés miatt nincs üdvözlés.De lehet,hogy azért nincs,mert nálunk nincs elterjedve,mint a Subarusok körében.Abból sem fut túl sok,de Superb sincs minden bokorban!
Pedig biztos nagyon ott volt az a Honda Legend 3.5 V6-os benzines motorjával.Abból sincs túl sok. :)) Jó döntés volt a Superb!(szerintem)
Mit is ne mondjak,az S80-as sem rossz biznisz.
De azért nem semmi,hogy inkább a Superb II.-re vágyódsz,ez azért megér egy kalap emelést.Megemeltem a kalapom. :)
A Superb II.-ből is van már szép számmal hirdetés a német oldalakon.Lehet válogatni.
Miért ez nagy alulmotorizáltság a többiekhez képest?Hiszen mondtad,hogy az 1.8TFSI motort nézted ki.Én ezek a motorok után csakis a 3.6 V6-ot választanám.Bárcsak tehetném!
Előzmény: Csipisz006 (264)
hicky Creative Commons License 2008.08.12 0 0 265
Szia!

Picivel több,mint 2.5 éves,és közel 30.000km-t futott a 2.8 V6-os motorral szerelt Superbed?Az fantasztikus!Annak a motornak is arany élete lehet. :)) Biztos nagyon baba a maga 193LE-vel,és 280NM-kal.Kímélve lehet rendesen.Mindenképpen gratulálok hozzá!
Az egyik jó barátom van így,hogy német rendszámmal veszi az autókat.Most egy full S-LINE Audi A6 3.0 V6 TDI-t használ.Vezettem is.Nem kellene.Ha ingyen adnák akkor igen,de egyébként nem,pedig aztán itt minden van,és minden elektromos, és full full.Alig férek el benne. :))
Nagyon jó vételi ár volt érte!
Milyen színű egyébként ez a ritka darab(a motorja miatt)?
A Nissan Maxima nem 3.5 V6-os motorral van szerelve?
Előzmény: Csipisz006 (263)
Csipisz006 Creative Commons License 2008.08.12 0 0 264
Érdekes, az én Skodrimnak még senki Superbes nem integetett, talán a német rendszám miatt? Bezzeg a Subarusok kivétel nélkül mindíg villognak! Hiába, a Subaru szinte már "vallás"... Én nagyon elszánt vagyok, nagyon vágyom egy aktuális Honda Legendre, 30.000 EUR-ért tudnék venni 5.000 km-es 1 éves német bemutató autót, mégis a Superb mellett döntöttem! Van ajánlatom 29.000 EUR ajánlatom Volvo S80 V8 AWD Executive-ra (14 hónapos, 18.000. km, svéd gyári dolgozói autó), de nem kell, Superb II kell 9.845.000.- Ft-ért!!! Ismertek még ilyen fanaikust? :-)
Előzmény: hicky (252)
Csipisz006 Creative Commons License 2008.08.12 0 0 263

Szia,

 

2005.11. havi, 29.700 km van benne, sérülés mentes, vezetett szervizkönyves. Egyetlen "hibája", hogy német rendszámmal használom, mert 3,2 m regadót nem akartam fizetni érte tavaly májusban, amikor "vettem". Egyébként akkor 10.200 km volt benne és bruttó 23.890 EUR-ba került (a listaár 60%-ba!).

Őszintén mondom, nekem a legfinomabb autóm (pedig volt már néhány). Még a Nissan Maxima 3.0 QX-nél is halkabb, pedig az szinte már fogalom!

Előzmény: hicky (252)
hicky Creative Commons License 2008.08.12 0 0 262
Üdv!

Nem értem ezt a kormány problémát,mivel azzal nincs semmi baj.Én a 3 küllős kormánnyal próbáltam ki az új modellt,nagyon jó fogása volt,se vastag,se vékonynak nem éreztem,optimális volt számomra.(Skoda Superb topic (10737)hsz)
A mostani is nagyon ideális,és kellemes,finom,puha,és szintén megfelelő.
NEM IS VASTAG!!! :))
Előzmény: ckerti (261)
ckerti Creative Commons License 2008.08.12 0 0 261

Melyikkel? :-)))

 

A Superb kormányával egyeseknek az, hogy nem elég vastag.

Nekem speciel nagyon megfelelne a szili által is említett 3 küllős, multifunkciós volán DSG fülekkel.

Pont elég vastag, kis átmérőjű és "súlyos".

Hasonlít az OFF M-pakettes BMW-k ON kormányához.

Az is olyan vastag, hogy még nekem se nagyon érték át az ujjaim, pedig elég nagy a tenyerem és hosszúak az ujjaim.

Előzmény: hicky (260)
hicky Creative Commons License 2008.08.12 0 0 260
Pontosan mi is a probléma a kormánnyal?
Előzmény: superbfanatic (253)
hicky Creative Commons License 2008.08.12 0 0 259
Jó reggelt!
superbfanatic Creative Commons License 2008.08.11 0 0 257
Üdv!
Persze hogy nem ,az is vékony nekem .
Előzmény: Törölt nick (256)
hicky Creative Commons License 2008.08.11 0 0 255
Túl sok a gond,túl sok az apró bosszantó hibák,túl sok a túl sok!
Előzmény: superbfanatic (253)
hicky Creative Commons License 2008.08.11 0 0 254
Én biztosra veszem,hogy nem csak Törökbálinton van így.Amikor vettem az új autót meglátogattam személyesen 4-5 kereskedést,és mindegyikben magyarul ejtették.
Eszembe jutott angolul ahogy mondják a barátok:"szjubörb" Ez is a halálom.
Előzmény: yotti (250)
superbfanatic Creative Commons License 2008.08.11 0 0 253
Üdv!
Három küllős volt és bőrös de nekem vékony .Én azt szeretem ha alig érnek össze az ujjaim ,de hát nem vagyunk egyformák.Bár csak ez lenne az egyetlen gondom vele.
Előzmény: Törölt nick (251)
hicky Creative Commons License 2008.08.11 0 0 252
Én már elindítottam a motorosoknál,vagy a volán sofőröknél is megfigyelhető baráti üdvözlést,köszöntést.Minden Superb tulajt üdvözlök. :)
Én már elkezdtem az agymosást a közvetlen,a szűk,és tágabb baráti társaságomnál!Nem akarják elhinni,hogy ez egy angol szó.A csúcs amikor angolul akarják kiejteni.Én full Skoda Superb fanatic,mega,giga rajongó megteszek mindent a márka,a típus becsületéért!
Az volt a jó,amikor az értékseítő srácra ripakodtam,hogy nem "szuperbé",hanem "szuperb".CSak nézett.Többet tudok beszélni az autóról,jobban ismerek,mint sokan közülük.Oylat mondtam amit még ők se tudtak,sőt,még a kereskekdés vezetője is csak ámult amikor meséltem titkokról!
Amit használtok 2.8 V6-os Superb most mennyi km-t futott,és mennyi idős?
Előzmény: Csipisz006 (248)
yotti Creative Commons License 2008.08.11 0 0 250
Csákány.Törökbálinton a skodaszalonban szinte mindenki szuperbét mond Superb helyett.Szinte hihetetlen.   yotti
Előzmény: Csipisz006 (248)
Csipisz006 Creative Commons License 2008.08.11 0 0 249

Szia,

 

nekem az tűnt fel, hogy rendkívül vastag és kis átmérőjű a bőrkormány. Nem egy autót néztünk? :-)

Előzmény: superbfanatic (243)
Csipisz006 Creative Commons License 2008.08.11 0 0 248

Sziasztok,

 

jövő héten kedden megyek tesztvezetni egy Superb II 1.8 TSI-t, nem tudom, hogy milyen váltóval. Kedden este leírom, milyen volt. Annyira félek, hogy nem lesz annyira kultúrált, mint a jelenlegi 2.8 V6... :-(

 

Indítsunk mozgalmat arra, hogy végre kimossuk az emberek agyából a "SzuperBÉ" kifejezést! a "SUPERB" egy rendes angol szó, még akkor is, ha SuperB-nek van írva.

 

Cs

Előzmény: hicky (245)
SzKrisz Creative Commons License 2008.08.11 0 0 246

Hali

 

Nekem most II. RS-m van és nyugod szívvel be fogom cserélni az új SuperB-re.

Az ajtó szerintem szebben csukódik!

Az első futómű jobban kímél engem a budapesti aszfalton.

Hangja szinte semmi és az erő majdnem ugyan az.

A váltó is nekem finomabnak tünik.

A technikai fejlesztések nagyon jók.

 

Persze még nem volt SuperB-m és csak az újat probáltam ki.

Lehet, hogy ezek után kipróbálom, a kivácsiság kedvéért.

 

 

hicky Creative Commons License 2008.08.11 0 0 245
Üdv Superb!

Szép lassan azért eljut mindenki oda,hogy kipróbálhat valamilyen felszereltséggel egy új Superbet.Te külön szerencsés is vagy,mert DSG váltóval szerelt modellhez jutottál.Igaz,ilyet már vezettem,igaz az egy Seat Leon volt,de hát a lényeg,hogy az is DSG váltó volt!Kicsit örülök,hogy kézi váltóval szerelt autót tudtam kipróbálni,és nem nagyon tetszett a váltó,csupán a rövid útja,de valahogy nem volt az igazi,talán túl közel voltak a sebességek egymáshoz.DE most nem ez a lényeg.Most már én is azt mondom,hogy ezzel a váltóval kell megvásárolni,mert mindenki szinte elélvez a gyönyörtől,amikor a DSG-ről beszél.
Ahogy olvasom a tapasztalatokat,nagyjából ugyanazok a "hibák" jönnek elé,és vethető az új modell szemére,amelyekre mások is,vagy mi magunk felhívjuk a figyelmet.Így ahogy van most,1 millióval olcsóbban kellen árulni,hiszen nem lehet olyan hibákat megengedi amelyeket észreveszünk mi magunk is.
Ahogy te is érzed,meg kell győzni bennünket az új Superbnek,hogy méltó a névre,amelyet az elődje oly méltóan kivívott magának.Magas a mérce,valóban az!

"Összegezve a Superb II jó autó csak az elöd magasra tette a mércét . Ha az ár mérséklődik legalább a ráncfelvarrás elött Én meg tudnám bocsájtani a hibáit."

Ezzel én is így vagyok,és így is gondolom.Remélem így lesz,más különben ha eljön az idő maradok ugyan a márkánál,de lehet,hogy RS Octaviát választom.Addigra már elképzelhető a III.RS Octavia.Szóval nem szeretnék csalódni!
Előzmény: superbfanatic (243)
superbfanatic Creative Commons License 2008.08.11 0 0 244
ÜDV!

A 530D adta fel vagy a versenyzője mert nem mindegy ?
Néha hozzájutok egy 730d-hez nem gyenge ,6.-ban 180-nál alig több mint 2000 a fordulat, de nem cserélném el a Superbemre kivétel ha rögtön eladhatnám.
Előzmény: szrol1 (239)
superbfanatic Creative Commons License 2008.08.11 0 0 243
Üdv!
Most érkeztem vissza az új Superb (2.0 PDTDI DSG) tesztvezetéséről megosztom a tapasztalataimat . Ne felejtkezzünk meg , hogy egy 8,5 millás autóról beszélünk.

Ami nem tetszett :
-Nem éreztem azt a "elpusztíthatatlan tank" érzést mint az előzőben.
-Az ajtók nem jól csukódnak. (kikérem magamnak !)
-A nem szivacsos műanyagok a 3 millás árkategoriát idézi.
-A kanyarokban jobban dől a kaszni.
-A bőr kormány nekem vékony.
-Hamar avatkozik be a kitörésgátló ( semmi játék a kereskedő örömére)
-Egyszerűbb első futómű .
-Nem annyira gusztusos motortér.
-Rövidebb tengelytáv.



Ami tetszett:
-A DSG váltó istenkirály , főleg "S" fokozatban ördögien gyors.
-A DSG váltó istenkirály ,rángatás nélkül kapcsol normál módban még hidegen is
-A DSG váltó istenkirály , szépen araszol alapjáraton (parkírozás)nem ránt a fék elengedése után.
-A DSG váltó istenkirály mert istenkirály a kocsi legjobb része nem szabad nélküle rendelni.
-Szépen sikerült a motor zajcsillapítása.
-Csomagtartó mérete és alakja.
-A féktárcsák látható növekedése (föleg a hátsó).
-A hátsó futómű fejlődése.


Összegezve a Superb II jó autó csak az elöd magasra tette a mércét . Ha az ár mérséklődik legalább a ráncfelvarrás elött Én meg tudnám bocsájtani a hibáit.


u.í.: A kereskedő azt mondta 5% tud engedni a tesztautó listaárából !Bruhaha !!!!!
hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 241
Talán rólam van szó? :)
A város stimmel,az 1 évben levezetésre kerülő km távolság is stimmel!Ez én vagyok! :)
Én azért nem szeretnék újra benzinest,mert megszerettem a dízel motort,a nyomatékot,ahogy az autó elnyúlik,mint egy rágógumi,és mert remélhetőleg ér majd valamit eladásnál,hogy arányában kevés km lesz egy dízel autóban.(nem mintha bajom lenne a turbós benzines motor erejével)
Én megelégednék egy Nissan 350Z 3.5 V6-os motorjával.
A Superb valóban nem egy sport kocsi,nem is annak szánták,hiszen arra ott van az RS.
A többi már érzés dolga.

"Autópályán 130 a megengedett sebesség,"
Ezt meséld el az RS fiúknak is a szomszédban. :)
Előzmény: szrol1 (240)
szrol1 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 240

Ha majd egyszer végleg egy vidéki városban (pl. Keszthelyen) fogok lakni, és csak 15.000. km-t megyek egy évben, akkor én biztosan csak benzinest veszek Superb-ben! Aki meg versenyző típus annak meg azt a jó üzletet ajánlom, hogy szintén jegyeztesse elő a NISSAN GT-R 23M-ért (szinte ingyen van) és 1,5 év múlva használd csak a verseny pályán (pl. Balaton Ring) és használtan 27M-ért bármikor eladhatod.

 

Bocsi, de szerintem a Superb nem egy sport kocsi (nagy, biztonságos, kényelmes utazóautó), miért várjuk ezt tőle??

Aki erre vágyik és Skoda párti az vegyen RS Octaviát!

Autópályán 130 a megengedett sebesség, vagy fizethetsz, persze ha nem céges!

 

Üdv!

 

szrol1 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 239

Hali!

 

1.8 TSI 7DSG teszt autó még nincs, mert csak a 36. héttől lehet rendelni, november elején már várható, hogy találsz ilyet.

 

Nekem nagyon meggyőző volt a Superb 1.8 TSI, 235 km/h volt a vége, és egy 530D BMW -s versenyző is feladta az autópályán. 6200-ig nyugodtan pörgetheted, 208 km/h-nál kapcsolsz 5.-ből 6.ba  54 l pillanatnyi fogyasztás mellett (persze én nem Ferrariból szálltam át J, ez a harmatgyengének szólt J ) A 2.0 CRTDI még nem próbáltam, de kíváncsi lennék, hogy 200-nál milyen rugalmas 230-ig amikor már a dízel nyomaték zuhan. Ja és semmi hangja sincs normál használatban. A nagyobb nyomatékkal a dízel biztosan rugalmasabb 80-120-ig ugyanabban a fokozatban, de kérem visszakapcsolsz egyet a benzinessel és már ott is vagy ahol a dízel, persze a fogyasztás nagyobb!

Szívem szerint én ezzel venném meg a Superb-t (csak DSG-vel), de én kb. 230ezret hajtok majd  bele és emiatt a dízelnek jobb használtan az eladhatósága (jelenleg még), így marad a 2.0CRTDI DSG

 

Normál közlekedésre ideális ez a motor, az átlag 9,5l/100 km-re, versenyezni meg mást kell venni.

 

Üdv.:

 

Más.

 

A VW Solar tető nem átlátszó!

 

 

Előzmény: Csipisz006 (234)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!