Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hicky Creative Commons License 2008.08.11 0 0 252
Én már elindítottam a motorosoknál,vagy a volán sofőröknél is megfigyelhető baráti üdvözlést,köszöntést.Minden Superb tulajt üdvözlök. :)
Én már elkezdtem az agymosást a közvetlen,a szűk,és tágabb baráti társaságomnál!Nem akarják elhinni,hogy ez egy angol szó.A csúcs amikor angolul akarják kiejteni.Én full Skoda Superb fanatic,mega,giga rajongó megteszek mindent a márka,a típus becsületéért!
Az volt a jó,amikor az értékseítő srácra ripakodtam,hogy nem "szuperbé",hanem "szuperb".CSak nézett.Többet tudok beszélni az autóról,jobban ismerek,mint sokan közülük.Oylat mondtam amit még ők se tudtak,sőt,még a kereskekdés vezetője is csak ámult amikor meséltem titkokról!
Amit használtok 2.8 V6-os Superb most mennyi km-t futott,és mennyi idős?
Előzmény: Csipisz006 (248)
yotti Creative Commons License 2008.08.11 0 0 250
Csákány.Törökbálinton a skodaszalonban szinte mindenki szuperbét mond Superb helyett.Szinte hihetetlen.   yotti
Előzmény: Csipisz006 (248)
Csipisz006 Creative Commons License 2008.08.11 0 0 249

Szia,

 

nekem az tűnt fel, hogy rendkívül vastag és kis átmérőjű a bőrkormány. Nem egy autót néztünk? :-)

Előzmény: superbfanatic (243)
Csipisz006 Creative Commons License 2008.08.11 0 0 248

Sziasztok,

 

jövő héten kedden megyek tesztvezetni egy Superb II 1.8 TSI-t, nem tudom, hogy milyen váltóval. Kedden este leírom, milyen volt. Annyira félek, hogy nem lesz annyira kultúrált, mint a jelenlegi 2.8 V6... :-(

 

Indítsunk mozgalmat arra, hogy végre kimossuk az emberek agyából a "SzuperBÉ" kifejezést! a "SUPERB" egy rendes angol szó, még akkor is, ha SuperB-nek van írva.

 

Cs

Előzmény: hicky (245)
SzKrisz Creative Commons License 2008.08.11 0 0 246

Hali

 

Nekem most II. RS-m van és nyugod szívvel be fogom cserélni az új SuperB-re.

Az ajtó szerintem szebben csukódik!

Az első futómű jobban kímél engem a budapesti aszfalton.

Hangja szinte semmi és az erő majdnem ugyan az.

A váltó is nekem finomabnak tünik.

A technikai fejlesztések nagyon jók.

 

Persze még nem volt SuperB-m és csak az újat probáltam ki.

Lehet, hogy ezek után kipróbálom, a kivácsiság kedvéért.

 

 

hicky Creative Commons License 2008.08.11 0 0 245
Üdv Superb!

Szép lassan azért eljut mindenki oda,hogy kipróbálhat valamilyen felszereltséggel egy új Superbet.Te külön szerencsés is vagy,mert DSG váltóval szerelt modellhez jutottál.Igaz,ilyet már vezettem,igaz az egy Seat Leon volt,de hát a lényeg,hogy az is DSG váltó volt!Kicsit örülök,hogy kézi váltóval szerelt autót tudtam kipróbálni,és nem nagyon tetszett a váltó,csupán a rövid útja,de valahogy nem volt az igazi,talán túl közel voltak a sebességek egymáshoz.DE most nem ez a lényeg.Most már én is azt mondom,hogy ezzel a váltóval kell megvásárolni,mert mindenki szinte elélvez a gyönyörtől,amikor a DSG-ről beszél.
Ahogy olvasom a tapasztalatokat,nagyjából ugyanazok a "hibák" jönnek elé,és vethető az új modell szemére,amelyekre mások is,vagy mi magunk felhívjuk a figyelmet.Így ahogy van most,1 millióval olcsóbban kellen árulni,hiszen nem lehet olyan hibákat megengedi amelyeket észreveszünk mi magunk is.
Ahogy te is érzed,meg kell győzni bennünket az új Superbnek,hogy méltó a névre,amelyet az elődje oly méltóan kivívott magának.Magas a mérce,valóban az!

"Összegezve a Superb II jó autó csak az elöd magasra tette a mércét . Ha az ár mérséklődik legalább a ráncfelvarrás elött Én meg tudnám bocsájtani a hibáit."

Ezzel én is így vagyok,és így is gondolom.Remélem így lesz,más különben ha eljön az idő maradok ugyan a márkánál,de lehet,hogy RS Octaviát választom.Addigra már elképzelhető a III.RS Octavia.Szóval nem szeretnék csalódni!
Előzmény: superbfanatic (243)
superbfanatic Creative Commons License 2008.08.11 0 0 244
ÜDV!

A 530D adta fel vagy a versenyzője mert nem mindegy ?
Néha hozzájutok egy 730d-hez nem gyenge ,6.-ban 180-nál alig több mint 2000 a fordulat, de nem cserélném el a Superbemre kivétel ha rögtön eladhatnám.
Előzmény: szrol1 (239)
superbfanatic Creative Commons License 2008.08.11 0 0 243
Üdv!
Most érkeztem vissza az új Superb (2.0 PDTDI DSG) tesztvezetéséről megosztom a tapasztalataimat . Ne felejtkezzünk meg , hogy egy 8,5 millás autóról beszélünk.

Ami nem tetszett :
-Nem éreztem azt a "elpusztíthatatlan tank" érzést mint az előzőben.
-Az ajtók nem jól csukódnak. (kikérem magamnak !)
-A nem szivacsos műanyagok a 3 millás árkategoriát idézi.
-A kanyarokban jobban dől a kaszni.
-A bőr kormány nekem vékony.
-Hamar avatkozik be a kitörésgátló ( semmi játék a kereskedő örömére)
-Egyszerűbb első futómű .
-Nem annyira gusztusos motortér.
-Rövidebb tengelytáv.



Ami tetszett:
-A DSG váltó istenkirály , főleg "S" fokozatban ördögien gyors.
-A DSG váltó istenkirály ,rángatás nélkül kapcsol normál módban még hidegen is
-A DSG váltó istenkirály , szépen araszol alapjáraton (parkírozás)nem ránt a fék elengedése után.
-A DSG váltó istenkirály mert istenkirály a kocsi legjobb része nem szabad nélküle rendelni.
-Szépen sikerült a motor zajcsillapítása.
-Csomagtartó mérete és alakja.
-A féktárcsák látható növekedése (föleg a hátsó).
-A hátsó futómű fejlődése.


Összegezve a Superb II jó autó csak az elöd magasra tette a mércét . Ha az ár mérséklődik legalább a ráncfelvarrás elött Én meg tudnám bocsájtani a hibáit.


u.í.: A kereskedő azt mondta 5% tud engedni a tesztautó listaárából !Bruhaha !!!!!
hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 241
Talán rólam van szó? :)
A város stimmel,az 1 évben levezetésre kerülő km távolság is stimmel!Ez én vagyok! :)
Én azért nem szeretnék újra benzinest,mert megszerettem a dízel motort,a nyomatékot,ahogy az autó elnyúlik,mint egy rágógumi,és mert remélhetőleg ér majd valamit eladásnál,hogy arányában kevés km lesz egy dízel autóban.(nem mintha bajom lenne a turbós benzines motor erejével)
Én megelégednék egy Nissan 350Z 3.5 V6-os motorjával.
A Superb valóban nem egy sport kocsi,nem is annak szánták,hiszen arra ott van az RS.
A többi már érzés dolga.

"Autópályán 130 a megengedett sebesség,"
Ezt meséld el az RS fiúknak is a szomszédban. :)
Előzmény: szrol1 (240)
szrol1 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 240

Ha majd egyszer végleg egy vidéki városban (pl. Keszthelyen) fogok lakni, és csak 15.000. km-t megyek egy évben, akkor én biztosan csak benzinest veszek Superb-ben! Aki meg versenyző típus annak meg azt a jó üzletet ajánlom, hogy szintén jegyeztesse elő a NISSAN GT-R 23M-ért (szinte ingyen van) és 1,5 év múlva használd csak a verseny pályán (pl. Balaton Ring) és használtan 27M-ért bármikor eladhatod.

 

Bocsi, de szerintem a Superb nem egy sport kocsi (nagy, biztonságos, kényelmes utazóautó), miért várjuk ezt tőle??

Aki erre vágyik és Skoda párti az vegyen RS Octaviát!

Autópályán 130 a megengedett sebesség, vagy fizethetsz, persze ha nem céges!

 

Üdv!

 

szrol1 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 239

Hali!

 

1.8 TSI 7DSG teszt autó még nincs, mert csak a 36. héttől lehet rendelni, november elején már várható, hogy találsz ilyet.

 

Nekem nagyon meggyőző volt a Superb 1.8 TSI, 235 km/h volt a vége, és egy 530D BMW -s versenyző is feladta az autópályán. 6200-ig nyugodtan pörgetheted, 208 km/h-nál kapcsolsz 5.-ből 6.ba  54 l pillanatnyi fogyasztás mellett (persze én nem Ferrariból szálltam át J, ez a harmatgyengének szólt J ) A 2.0 CRTDI még nem próbáltam, de kíváncsi lennék, hogy 200-nál milyen rugalmas 230-ig amikor már a dízel nyomaték zuhan. Ja és semmi hangja sincs normál használatban. A nagyobb nyomatékkal a dízel biztosan rugalmasabb 80-120-ig ugyanabban a fokozatban, de kérem visszakapcsolsz egyet a benzinessel és már ott is vagy ahol a dízel, persze a fogyasztás nagyobb!

Szívem szerint én ezzel venném meg a Superb-t (csak DSG-vel), de én kb. 230ezret hajtok majd  bele és emiatt a dízelnek jobb használtan az eladhatósága (jelenleg még), így marad a 2.0CRTDI DSG

 

Normál közlekedésre ideális ez a motor, az átlag 9,5l/100 km-re, versenyezni meg mást kell venni.

 

Üdv.:

 

Más.

 

A VW Solar tető nem átlátszó!

 

 

Előzmény: Csipisz006 (234)
hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 238
Ne várj túl sokat a motortól.Mert különben csalódás fog érni,ahogy mesélték a többiek.
Majd azért szívesen látnák a véleményt róla!
Előzmény: Csipisz006 (237)
Csipisz006 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 237

Köszi, várható volt...

Mindegy, kipróbálom az 1.8 TSI-t, azután meglátom.

Előzmény: Törölt nick (236)
Csipisz006 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 234

Köszönöm!

Tud valaki rugalmassági adatokat a Superb II 2.0 CRD-ről és az 1.8 TSI-ről? Az nagyjából megmondja az igazat, minden más csak érzület.

 

Tény, hogy az autó jellegéhez nem nagyon passzol egy kis cm3-es, pörgős turbó motor, sokkal inkább egy 6 hengeres, rezzenéstelen benzinmotor kellene bele 3000 cm-rel. A 3,6 l túlzás, még akkor is, ha teljesítmény helyett a takarékosságra van hangolva.

 

Utaztam néhányszor egy Audi A 4,2 Quattro dízelben. Azt hiszem, ez az egyetlen autó, melyben elviselném a dízelmotort (de 30 m-ért?).

 

Ki tud Superb II 1.8 TSI tesztautót, lehetőleg DSG-vel? 

 

Előzmény: Törölt nick (233)
hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 232
Nagyon szívi. :)
Előzmény: SzKrisz (230)
SzKrisz Creative Commons License 2008.08.10 0 0 231

Bocsi, hogy én válaszlok de asszem én montam, hogy az 1.8T harmatgyenge.

 

Csak azt mondhatom, hogy a 350Nm 2000 fordulattól megjön és 4200-ig megvan.

Gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy pl 50Km/h-n haladok, az egyik kedvenc zeném megy a rádióban. Barátnőmnek nem tetszik és elndítja bal kezét a Stream-felé én pedig rálépek a gázra... Barátnőm másodpercekig nem éri el a gombot...

 

 

Az 1.8T ehez képes megy-megy de 6000-ig el kell pörgetni, hogy meginduljon a vas. 250Nm kevés a másfél tonnás autó megugrasztásához.

Azt érzem, hogy folyamatos a gyorsulás de nem lehengerlő a másikhoz képest.

 

Természetesen 0-1800 fordulatig nem történik semmi csak fulladozik a diesel.

Az 1.8T szépen kilő de elfogy az erő hamar.

 

Remélem így már érthető mit jelent a "harmatgyenge"

 

Üdv Krisz

 

Előzmény: Csipisz006 (229)
SzKrisz Creative Commons License 2008.08.10 0 0 230

Nagyon köszi

 

Előzmény: hicky (219)
Csipisz006 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 229
Mit jelent a "harmat gyengeség", különösen, ha a gyári adatok szerint az 1.8 TSI a gyorsabb? Rugalmasságra gondoltok? A "szubjektív érzés"-ekre őszintén szólva én nem adok, mert a forgalomban azzal nem lehet megelőzni senkit... :-)
Előzmény: hicky (213)
Csipisz006 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 228

Szia,

gondoltam, megszólalok, hátha érdekes lehet...

Én - nem dicskvésből - kb. 8 éve megtehetem, hogy jó autókkal járjak (céges, vagy saját). Összesen 20 db autóm volt, a jobbak és érdekesebbek:

Honda Accord 1.8 EX, Honda Legend Coupe 3,2 V6 A/T, Honda Civic Type-R, Peugeot 306 1,6 Cabriolet,

MB E 320 cdi Avantgarde A/T, MB CLK 200 K Elegence Cabriolet A/T, Nissan Maxima 3,0 V6 A/T, Honda CRV 2,0 ES A/T, Opel Astra Classic 1,8 Elegance A/T, Daewoo Nubira 1,8 A/T, Toyota Corolla 1,6 SOL A/T, Subaru Forester 2,0 Comfort A/T, most pedig 3 autónk van: Skoda Superb 2,8 V6 Elegance A/T, Ford Galaxy 2,8 V6 Ghia A/T (asszony és gyerek), Subaru Impreza WRX SW (!!!) 2.5 T  + gyári tuning (336 LE/510 Nm, "kopaszbéemvésölő Bubus", a pedagógia kedvéért).

Közben volt alkalmam kipróbálni egy csomó más járgányt is.

Ha megnézitek a listát, láthatjátok, hogy egy (1) db dízel autó van közte, igaz, ez egy nullkilóméteresen vett Merci volt. Hondákon edződött elmém 2,5 évig bírta a gyári tuninggal 245 LE/600 Nm (!)-re edzett Mercit. 4000-es fordulatnál elkezdett haldokolni, 4500-nál nem pörgött tovább. Gyorsítás közben hallatszott (17,1 m Ft-os luxus autóban), hogy van benne motor! Őszintén szólva, én 44 évesen nem szeretem hallani, hogy van az autóban motor. Nem szeretem érezni, hogy rossz az út burkolata, nem kell, hogy a budapesti utcákon kiessenek a fogtöméseim. Nem szeretek bíbelődni a sebesség váltóval. Nem szeretem, ha órákig vánszorgok egy IFA mögött, mert nem tudom megelőzni. 196 cm/110 kg-mal sem szeretném a nadrágom szárát a kormánykerékkel összekoszoltatni és a fejemet a tetőbe ütni. Szeretek viszont hangtalanul suhanni, a jobb kezemet le sem venni a könyöklőről, közben CD-t hallgatni valami jóféle ketyeréből, stb. Közben szeretném a gyerkőcöm szemét-arcát oldalsó és hátsó rolókkal védeni és azt is, ha a nagyszülők - nagy ritkán - kényelmesen beülhetnek mögém.

Ja, valaki kérdezte korábban, hogy mit kóstálhat egy ilyen autó, az enyém 13.730.000.- Ft-ba került 2005-ben. Imádom, de pszichésen zavar csak a fogyasztás (Bp-en átlag 16 liter), pedig csak havi 1200 km körül jut a Skodrira. A legnagyobb hibája, hogy eléggé ráz a futóműve, illetve sokat gondolkodik a tiptronik váltó.

Most tervezem, hogy lecserélem, 2 hónapja nézegetem a piacot. Azokat kérdezem, akik azt mondják, hogy 10 m Ft felett nem vennének Skodát, hogy mit vennének? Próbáltátok már azt, hogy az interneten összeállítotok hasonló motorizáltságú, azonos felszereltségű autókat és rácsodálkoztok az árakra? Én összeállítottam egy Superb II-t magambak (1.8 T Elegance + sok extra), 9.845.000.- Ft. Ugyanez a motor és felszereltség Passatban 11,4 m Ft, cserébe nem férek el benne, és sokkal gagyibb a belseje. A MB E200 Kompresszorosban 17 m Ft lenne és hiába a 184 LE, lassabb és sokkal kisebb a belseje. Ahogy mondani szoktam: "én már megengedhetem magambak, hogy Merci helyett Skodával járjak", különösen, ekkora árkülönbségért. Az egyetlen kérdés már csak a motor: a 2,8 V6 motor után milyen lesz az 1.8 T DSG? Papíron 1,0 sec-cel gyorsabb százig (ez jó), a végesebesség nem számít. Hangos lesz? Rugalmas lesz? Ebben az autóban nem szeretném hallani a turbó fütyülését.

Szóval, ha van köztetek valaki nem elfogult emberke, aki hosszabban vezette a Superb II 1.8 T DSG-t, tudna kicsit írni róla?

 

Köszi, Csipisz

Előzmény: Törölt nick (196)
pepi_17 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 227
Tényleg fehér,összhangban a műszerfallal,sztem jó...
Előzmény: hicky (224)
pepi_17 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 226
Sziasztok!

Hát még annyira sokat nem vezettem,1700km van benne körülbelül és most újfent szabin vagyok,tehát 2 hét szünet.

Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve,gyorsulásra jóval jobb,mint az 1.9-es volt,sokkal könnyebb a kormánya és a fékek is jobbak.(közbe még egyszer vezettem a régit és így könnyen hasonlítgattam).

Váltó nagyon tuti,bár 1500 km-ig kíméltem az autót.
Sokkal előbb és gyorsabban vált a DSG,mint előtte a Tiptronic volt.
Sokszor már 40-50 között 4esben van,és addig nem vált vissza egyesbe,amíg meg nem állok teljesen.
Pénteken Bécsből hazafele jövet szórakoztam a DSG váltófülekkel,hát az vmi állat jó.
A pesti hazafele úttal és kb 1400km-ig 8.8 volt a fogyasztása a computer szerint.
Egy bécsi útnál kényelmesen kb 6.7liter.
Nagyon jól fekszi az utat,bár ez a réginél is tuti volt.

Az ülése kényelmesebb,mint ami az új A4-ben van(közbe azt vezettem mostanában párszor Pestre),úgymond szélesebb,jobban elférek benne.

Vittem egy francia pasit a reptérre,először elől ült nem is mondott semmit sem a kocsiról.Visszafele hátra ült be,egyszer csak Good Car,good car,szóval sztem nagyon tetszett neki.

Színügyileg nekem még mindig ez a Numero Uno,sztem nagyon szép!
Ez az a szín sztem,hogy valakinek vagy tetszik,vagy nem.
Eléggé kényes,igaz nem annyira,mint a fekete,de mosás után az a sok vízkifolyás,idegeimre megy,hiába van kifújatva levegővel...
Szegény mosósok a twindoornál duplán törölgethetnek..::)))
Még annyi a színhez,hogy ugye hétvégén a cégben áll az autó,szabadban.
Leszarta egy madár szombat-vasárnap,gondolom a nap ráégette és hétfő reggel mikor leszedtem bizony látszott,hogy megkezdte a lakkot.Sima polírral nem is tünt el,de a helyi Skodában készségesen eltávolították és már észrevehetetlen.

Egyébként bárhol otthagyom a parkolóban az autót,még mindig megy a fényképezés,mustrálgatás...ez már nem is Skoda stb duma...

Beige szín tuti,nem veri vissza a meleget,mint az ezelőtti fekete,és csak a szőnyeg lesz koszos,de azt meg vizes porszívóval orvosolják,télen meg rakok bele majd gumiszőnyeget.

Zaj jóval kisebb,mint a régiben,140 fölött lehet jobban hallani!(nem mentem annyival,csak hallottam vkitől...::)))))

A csomagtartóban,az oldalsó fakkokban rengeteg hely van elpakolni mindenféle hülyeséget,ami nekem a régiben benne volt.(laptoptöltők,térképek,táblák stb..)

Ami még nagyon tetszik,hogy nem kell többé cd-t cipelni magammmal,ha zenét akarok hallgatni,az SD kártyára rengeteg zenét lehet pakolni.(mérettől függően)
Véletlenül ráakadtam a neten egy Driving Songs nevü albumra,ami 5 cd-t tartalmaz,érdemes megszerezni és hallgatni,ha egyedül mész a kocsival,nagyon jó feeling!Napsütés és régi pörgős számok...

Szóval nagyjából ennyi...
Előzmény: Törölt nick (222)
hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 225
További infók:
A solar tetőben napelemek vannak amik a légcserét bíztosítják az autó leállítását követően.(nem légkondi csak sima ventilátor)
Előzmény: SzKrisz (217)
hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 224

Fehér lett a színe?Ami eddig vörös volt?El se tudom képzelni,hogy miként mutathat,mivel a mostani vörös színnel nagyon dögös!

Egyébként hogyan muzsikál az új Superb?Kíváncsi vagyok én is Szili kérdéséire adott válaszodra. :) 

Előzmény: pepi_17 (221)
hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 223

Egy kicsit összehúzta a rendszer a táblázatot,ezért egy link,ahol meg lehet nézni a táblázatban az árakat.Feltűnt,hogy már a 3.6 V6-os Superb ára is megtalálható!

 

http://www.skoda.hu/preis.php?B_ID=279

pepi_17 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 221
Szia!

Nálunk volt az egyik kocsiban Solar tető,de sztem annyit nem ér,mint amennyibe kerül.

Át lehet rajta látni simán,távirányítóval működik.

A Catvision minden Superbben megtalálható,az újban fehér színü a fénye.
Előzmény: SzKrisz (217)
hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 220
Már láthatóak az új Superb magyarországi árai:

Új Superb Árak


Comfort Ambition Elegance Greenline
125 LE 1.4 TSI 5.878.600 Ft 6.404.200 Ft 7.287.400 Ft -
160 LE 1.8 TSI 6.354.200 Ft 6.878.600 Ft 7.761.800 Ft -
160 LE 1.8 TSI DSG 6.807.800 Ft 7.333.400 Ft 8.216.600 Ft -
160 LE 1.8 TSI 4x4 6.858.200 Ft 7.383.800 Ft 8.267.000 Ft -
260 LE 3.6 V6 FSI 9.882.600 Ft 10.408.200 Ft 11.290.200 Ft -
4x4 DSG

105 LE 1.9 PD TDI 6.176.600 Ft 6.702.200 Ft 7.585.400 Ft -
140 LE 2.0 PD TDI 6.596.600 Ft 7.121.000 Ft 8.004.200 Ft -
140 LE 2.0 PD TDI DSG 7.050.200 Ft 7.575.800 Ft 8.459.000 Ft -
170 LE 2.0 CR TDI 7.050.200 Ft 7.575.800 Ft 8.459.000 Ft -
170 LE 2.0 CR TDI DSG 7.505.000 Ft 8.030.600 Ft 8.912.600 Ft -
170 LE 2.0 CR TDI 4x4 7.555.400 Ft 8.081.000 Ft 8.964.200 Ft -
105 LE 1.9 PD TDI 6.319.000 Ft





hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 219
Üdv!

Ahogy mondtam,máris az egyik kérdésre máris kaptam megbízható választ.
A SOLAR tetőn át lehet látni belülről!
Előzmény: SzKrisz (217)
hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 218
Engedelmeddel átmásoltam a másik topicba a kérdésedet,mivel ott nagyon sok felvilágosult kolléga van,akik elképzelhető,hogy tudnak majd segíteni.
Előzmény: SzKrisz (217)
SzKrisz Creative Commons License 2008.08.10 0 0 217

A napfénytetős kérdés csak ide tartozik mivel most ez egy új extra a SuperB II-ben.

Képet találtam róla de még mindíg nem egyértelmű...

 

Az lenne a kérdésem, hogy ki látott már SOLAR napfénytetőt élőben?

Át lehet látni rajta belülről vagy a napelemek betakarnak vagy igenis meg nem is... Képekről nem derül ki.

 

másik:

A CatVison (lámpácska ami este bevilágitja a vezetőt) minden felszereltségben van?

Egyikben sem láttam...

 

Köszi a reagálásokat.

Üdv Krisz

 

hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 216
Hali!

Te is tudod Szili,hogy más az elmélet,és más a gyakorlat.Az csak 1 dolog,hogy papíron az 1.8TFSI jobban gyorsul,azért mert az adatok ezt mutatják.
Ettől függetlenül én azt mondom,hogy ha te is egy 1.6 8V 102LE-s Octaviából átülnél az új Superbe amelyben ez az 1.8T motor van,akkor te is csak ámulsz,hogy mennyire jól megy,és mennyire jól húz,és lehet neki nyomni,stb.
De mivel te is közel 100LE-vel,és kb. ugyanennyi nyomatékkal erősebb autóból szálltál át,azt mondod,hogy vérszegény.Naná hogy az!És a 170LE-s dízelből átülve is ugyanezt lehet érezni,hiszen mindenki a saját maga autójának a teljesítményéhez hasonlítja.
Egyszerűen ez az 1.8TFSI motor nem abba a kategóriába tartozik,amit ti vezettek.
Ha valakinek lenne "normális" viszonyítási alapja,az én lennék.145LE,320NM.Ha lesz lehetőségem ki is fogom próbálni.Ha pedig annyira nem kellene a piacnak,ha nem lenne ez a motor piac képes akkor nem is gyártanák.Egyszerűen leállnának vele.Ahogy tették(vagy teszik)a 2.0FSI motorral.
Előzmény: Törölt nick (214)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!