Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csipisz006 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 229
Mit jelent a "harmat gyengeség", különösen, ha a gyári adatok szerint az 1.8 TSI a gyorsabb? Rugalmasságra gondoltok? A "szubjektív érzés"-ekre őszintén szólva én nem adok, mert a forgalomban azzal nem lehet megelőzni senkit... :-)
Előzmény: hicky (213)
Csipisz006 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 228

Szia,

gondoltam, megszólalok, hátha érdekes lehet...

Én - nem dicskvésből - kb. 8 éve megtehetem, hogy jó autókkal járjak (céges, vagy saját). Összesen 20 db autóm volt, a jobbak és érdekesebbek:

Honda Accord 1.8 EX, Honda Legend Coupe 3,2 V6 A/T, Honda Civic Type-R, Peugeot 306 1,6 Cabriolet,

MB E 320 cdi Avantgarde A/T, MB CLK 200 K Elegence Cabriolet A/T, Nissan Maxima 3,0 V6 A/T, Honda CRV 2,0 ES A/T, Opel Astra Classic 1,8 Elegance A/T, Daewoo Nubira 1,8 A/T, Toyota Corolla 1,6 SOL A/T, Subaru Forester 2,0 Comfort A/T, most pedig 3 autónk van: Skoda Superb 2,8 V6 Elegance A/T, Ford Galaxy 2,8 V6 Ghia A/T (asszony és gyerek), Subaru Impreza WRX SW (!!!) 2.5 T  + gyári tuning (336 LE/510 Nm, "kopaszbéemvésölő Bubus", a pedagógia kedvéért).

Közben volt alkalmam kipróbálni egy csomó más járgányt is.

Ha megnézitek a listát, láthatjátok, hogy egy (1) db dízel autó van közte, igaz, ez egy nullkilóméteresen vett Merci volt. Hondákon edződött elmém 2,5 évig bírta a gyári tuninggal 245 LE/600 Nm (!)-re edzett Mercit. 4000-es fordulatnál elkezdett haldokolni, 4500-nál nem pörgött tovább. Gyorsítás közben hallatszott (17,1 m Ft-os luxus autóban), hogy van benne motor! Őszintén szólva, én 44 évesen nem szeretem hallani, hogy van az autóban motor. Nem szeretem érezni, hogy rossz az út burkolata, nem kell, hogy a budapesti utcákon kiessenek a fogtöméseim. Nem szeretek bíbelődni a sebesség váltóval. Nem szeretem, ha órákig vánszorgok egy IFA mögött, mert nem tudom megelőzni. 196 cm/110 kg-mal sem szeretném a nadrágom szárát a kormánykerékkel összekoszoltatni és a fejemet a tetőbe ütni. Szeretek viszont hangtalanul suhanni, a jobb kezemet le sem venni a könyöklőről, közben CD-t hallgatni valami jóféle ketyeréből, stb. Közben szeretném a gyerkőcöm szemét-arcát oldalsó és hátsó rolókkal védeni és azt is, ha a nagyszülők - nagy ritkán - kényelmesen beülhetnek mögém.

Ja, valaki kérdezte korábban, hogy mit kóstálhat egy ilyen autó, az enyém 13.730.000.- Ft-ba került 2005-ben. Imádom, de pszichésen zavar csak a fogyasztás (Bp-en átlag 16 liter), pedig csak havi 1200 km körül jut a Skodrira. A legnagyobb hibája, hogy eléggé ráz a futóműve, illetve sokat gondolkodik a tiptronik váltó.

Most tervezem, hogy lecserélem, 2 hónapja nézegetem a piacot. Azokat kérdezem, akik azt mondják, hogy 10 m Ft felett nem vennének Skodát, hogy mit vennének? Próbáltátok már azt, hogy az interneten összeállítotok hasonló motorizáltságú, azonos felszereltségű autókat és rácsodálkoztok az árakra? Én összeállítottam egy Superb II-t magambak (1.8 T Elegance + sok extra), 9.845.000.- Ft. Ugyanez a motor és felszereltség Passatban 11,4 m Ft, cserébe nem férek el benne, és sokkal gagyibb a belseje. A MB E200 Kompresszorosban 17 m Ft lenne és hiába a 184 LE, lassabb és sokkal kisebb a belseje. Ahogy mondani szoktam: "én már megengedhetem magambak, hogy Merci helyett Skodával járjak", különösen, ekkora árkülönbségért. Az egyetlen kérdés már csak a motor: a 2,8 V6 motor után milyen lesz az 1.8 T DSG? Papíron 1,0 sec-cel gyorsabb százig (ez jó), a végesebesség nem számít. Hangos lesz? Rugalmas lesz? Ebben az autóban nem szeretném hallani a turbó fütyülését.

Szóval, ha van köztetek valaki nem elfogult emberke, aki hosszabban vezette a Superb II 1.8 T DSG-t, tudna kicsit írni róla?

 

Köszi, Csipisz

Előzmény: Törölt nick (196)
pepi_17 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 227
Tényleg fehér,összhangban a műszerfallal,sztem jó...
Előzmény: hicky (224)
pepi_17 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 226
Sziasztok!

Hát még annyira sokat nem vezettem,1700km van benne körülbelül és most újfent szabin vagyok,tehát 2 hét szünet.

Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve,gyorsulásra jóval jobb,mint az 1.9-es volt,sokkal könnyebb a kormánya és a fékek is jobbak.(közbe még egyszer vezettem a régit és így könnyen hasonlítgattam).

Váltó nagyon tuti,bár 1500 km-ig kíméltem az autót.
Sokkal előbb és gyorsabban vált a DSG,mint előtte a Tiptronic volt.
Sokszor már 40-50 között 4esben van,és addig nem vált vissza egyesbe,amíg meg nem állok teljesen.
Pénteken Bécsből hazafele jövet szórakoztam a DSG váltófülekkel,hát az vmi állat jó.
A pesti hazafele úttal és kb 1400km-ig 8.8 volt a fogyasztása a computer szerint.
Egy bécsi útnál kényelmesen kb 6.7liter.
Nagyon jól fekszi az utat,bár ez a réginél is tuti volt.

Az ülése kényelmesebb,mint ami az új A4-ben van(közbe azt vezettem mostanában párszor Pestre),úgymond szélesebb,jobban elférek benne.

Vittem egy francia pasit a reptérre,először elől ült nem is mondott semmit sem a kocsiról.Visszafele hátra ült be,egyszer csak Good Car,good car,szóval sztem nagyon tetszett neki.

Színügyileg nekem még mindig ez a Numero Uno,sztem nagyon szép!
Ez az a szín sztem,hogy valakinek vagy tetszik,vagy nem.
Eléggé kényes,igaz nem annyira,mint a fekete,de mosás után az a sok vízkifolyás,idegeimre megy,hiába van kifújatva levegővel...
Szegény mosósok a twindoornál duplán törölgethetnek..::)))
Még annyi a színhez,hogy ugye hétvégén a cégben áll az autó,szabadban.
Leszarta egy madár szombat-vasárnap,gondolom a nap ráégette és hétfő reggel mikor leszedtem bizony látszott,hogy megkezdte a lakkot.Sima polírral nem is tünt el,de a helyi Skodában készségesen eltávolították és már észrevehetetlen.

Egyébként bárhol otthagyom a parkolóban az autót,még mindig megy a fényképezés,mustrálgatás...ez már nem is Skoda stb duma...

Beige szín tuti,nem veri vissza a meleget,mint az ezelőtti fekete,és csak a szőnyeg lesz koszos,de azt meg vizes porszívóval orvosolják,télen meg rakok bele majd gumiszőnyeget.

Zaj jóval kisebb,mint a régiben,140 fölött lehet jobban hallani!(nem mentem annyival,csak hallottam vkitől...::)))))

A csomagtartóban,az oldalsó fakkokban rengeteg hely van elpakolni mindenféle hülyeséget,ami nekem a régiben benne volt.(laptoptöltők,térképek,táblák stb..)

Ami még nagyon tetszik,hogy nem kell többé cd-t cipelni magammmal,ha zenét akarok hallgatni,az SD kártyára rengeteg zenét lehet pakolni.(mérettől függően)
Véletlenül ráakadtam a neten egy Driving Songs nevü albumra,ami 5 cd-t tartalmaz,érdemes megszerezni és hallgatni,ha egyedül mész a kocsival,nagyon jó feeling!Napsütés és régi pörgős számok...

Szóval nagyjából ennyi...
Előzmény: Törölt nick (222)
hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 225
További infók:
A solar tetőben napelemek vannak amik a légcserét bíztosítják az autó leállítását követően.(nem légkondi csak sima ventilátor)
Előzmény: SzKrisz (217)
hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 224

Fehér lett a színe?Ami eddig vörös volt?El se tudom képzelni,hogy miként mutathat,mivel a mostani vörös színnel nagyon dögös!

Egyébként hogyan muzsikál az új Superb?Kíváncsi vagyok én is Szili kérdéséire adott válaszodra. :) 

Előzmény: pepi_17 (221)
hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 223

Egy kicsit összehúzta a rendszer a táblázatot,ezért egy link,ahol meg lehet nézni a táblázatban az árakat.Feltűnt,hogy már a 3.6 V6-os Superb ára is megtalálható!

 

http://www.skoda.hu/preis.php?B_ID=279

pepi_17 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 221
Szia!

Nálunk volt az egyik kocsiban Solar tető,de sztem annyit nem ér,mint amennyibe kerül.

Át lehet rajta látni simán,távirányítóval működik.

A Catvision minden Superbben megtalálható,az újban fehér színü a fénye.
Előzmény: SzKrisz (217)
hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 220
Már láthatóak az új Superb magyarországi árai:

Új Superb Árak


Comfort Ambition Elegance Greenline
125 LE 1.4 TSI 5.878.600 Ft 6.404.200 Ft 7.287.400 Ft -
160 LE 1.8 TSI 6.354.200 Ft 6.878.600 Ft 7.761.800 Ft -
160 LE 1.8 TSI DSG 6.807.800 Ft 7.333.400 Ft 8.216.600 Ft -
160 LE 1.8 TSI 4x4 6.858.200 Ft 7.383.800 Ft 8.267.000 Ft -
260 LE 3.6 V6 FSI 9.882.600 Ft 10.408.200 Ft 11.290.200 Ft -
4x4 DSG

105 LE 1.9 PD TDI 6.176.600 Ft 6.702.200 Ft 7.585.400 Ft -
140 LE 2.0 PD TDI 6.596.600 Ft 7.121.000 Ft 8.004.200 Ft -
140 LE 2.0 PD TDI DSG 7.050.200 Ft 7.575.800 Ft 8.459.000 Ft -
170 LE 2.0 CR TDI 7.050.200 Ft 7.575.800 Ft 8.459.000 Ft -
170 LE 2.0 CR TDI DSG 7.505.000 Ft 8.030.600 Ft 8.912.600 Ft -
170 LE 2.0 CR TDI 4x4 7.555.400 Ft 8.081.000 Ft 8.964.200 Ft -
105 LE 1.9 PD TDI 6.319.000 Ft





hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 219
Üdv!

Ahogy mondtam,máris az egyik kérdésre máris kaptam megbízható választ.
A SOLAR tetőn át lehet látni belülről!
Előzmény: SzKrisz (217)
hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 218
Engedelmeddel átmásoltam a másik topicba a kérdésedet,mivel ott nagyon sok felvilágosult kolléga van,akik elképzelhető,hogy tudnak majd segíteni.
Előzmény: SzKrisz (217)
SzKrisz Creative Commons License 2008.08.10 0 0 217

A napfénytetős kérdés csak ide tartozik mivel most ez egy új extra a SuperB II-ben.

Képet találtam róla de még mindíg nem egyértelmű...

 

Az lenne a kérdésem, hogy ki látott már SOLAR napfénytetőt élőben?

Át lehet látni rajta belülről vagy a napelemek betakarnak vagy igenis meg nem is... Képekről nem derül ki.

 

másik:

A CatVison (lámpácska ami este bevilágitja a vezetőt) minden felszereltségben van?

Egyikben sem láttam...

 

Köszi a reagálásokat.

Üdv Krisz

 

hicky Creative Commons License 2008.08.10 0 0 216
Hali!

Te is tudod Szili,hogy más az elmélet,és más a gyakorlat.Az csak 1 dolog,hogy papíron az 1.8TFSI jobban gyorsul,azért mert az adatok ezt mutatják.
Ettől függetlenül én azt mondom,hogy ha te is egy 1.6 8V 102LE-s Octaviából átülnél az új Superbe amelyben ez az 1.8T motor van,akkor te is csak ámulsz,hogy mennyire jól megy,és mennyire jól húz,és lehet neki nyomni,stb.
De mivel te is közel 100LE-vel,és kb. ugyanennyi nyomatékkal erősebb autóból szálltál át,azt mondod,hogy vérszegény.Naná hogy az!És a 170LE-s dízelből átülve is ugyanezt lehet érezni,hiszen mindenki a saját maga autójának a teljesítményéhez hasonlítja.
Egyszerűen ez az 1.8TFSI motor nem abba a kategóriába tartozik,amit ti vezettek.
Ha valakinek lenne "normális" viszonyítási alapja,az én lennék.145LE,320NM.Ha lesz lehetőségem ki is fogom próbálni.Ha pedig annyira nem kellene a piacnak,ha nem lenne ez a motor piac képes akkor nem is gyártanák.Egyszerűen leállnának vele.Ahogy tették(vagy teszik)a 2.0FSI motorral.
Előzmény: Törölt nick (214)
hicky Creative Commons License 2008.08.09 0 0 213
Üdv neked RS barátom!

A kérdéseidre én nem tudom a pontos választ,valótlant pedig nem akarok állítani.Szerintem ha tutira akarsz menni,ugyanezeket a kérdéseket felteszed a Škoda Superb topicban.
Ami pedig az 1.8TFSI motor illeti,szerintem a 160LE-t,és 250NM-t nem éppen sportszerű szembeállítani úgy,hogy vele szemben egy 170LE-s,350NM motor áll.Persze,hogy harmatgyengének lehet érezni!!!
Előzmény: SzKrisz (211)
SzKrisz Creative Commons License 2008.08.09 0 0 211

Sziasztok

 

Az lenne a kérdésem, hogy ki látott már SOLAR napfénytetőt élőben?

Át lehet látni rajta belülről vagy a napelemek betakarnak vagy igenis meg nem is... Képekről nem derül ki.

 

A CatVison (lámpácska ami este bevilágitja a vezetőt) minden felszereltségben van?

Egyikben sem láttam...

 

--o--

 

Nekem most Diesel RS-m van és próbáltam egy 1.8TFSi-t az új SuperB-ből...

Nekem igen vérszegénynek tünt. Lehet, hogy ha pörgetem tud valamit de harmat gyenge a 170LE PDTDI-hez képest.

 

Üdv Krisz

 

hicky Creative Commons License 2008.08.09 0 0 210

Megkezdődött az új
SuperB értékesítése!
     
   

Az új Superb egészen friss megközelítést képvisel a felső-közép kategóriában. Főként a tágas utastér, a sokoldalúan nyitható hátsó, ötödik ajtó, illetve az autó kiemelkedő ár-érték aránya különbözteti meg az előző generációs Superb-től.
Kétféle benzin-, és háromféle diesel motorral kapható!

Most BEVEZETŐ ÁRON!


10% befizetéstől a havi törlesztőrészlet csak 46.495,- Ft!*


*120 hónapos futamidő esetén az első 30 hónapban.


Ismerje meg az új Superb-et:

 

http://automotor.hu/index.php?apps=cikk&cikk=4437

hicky Creative Commons License 2008.08.09 0 0 208
Okés.Küldtem egy másikat is!
Előzmény: Törölt nick (207)
hicky Creative Commons License 2008.08.08 0 0 206
Átküldtem e-mailben.
Előzmény: Törölt nick (204)
hicky Creative Commons License 2008.08.08 0 0 205
Miért fontos ez neked?Mert e-mailben jött,mivel azzal,hogy az autóm vásárlása előtt szinte mindegyik Skoda kereskedést megkerestem,ezért ezeknek mind a névsorában vagyok,és mindegyik más promóciós üzeneteket küld.Ez annak a része.
Szép a bordó!Nekem is ilyen lesz....majd! :)
Előzmény: Törölt nick (204)
hicky Creative Commons License 2008.08.08 0 0 203
Egy kis kedvcsináló:

hicky Creative Commons License 2008.08.08 0 0 202
Üdv!

A német oldalon már nagyon rég(ez persze relatív)10-15oldalon keresztül csak új Superbeket találni.Igaz,hogy az 1.8TFSI motorral,és a 140LE-s 2.0PD TDI motorral szerelteket,különböző felszereltségi szinten.
Nálunk megmarad a fél év csúszás.
Előzmény: langsam (201)
langsam Creative Commons License 2008.08.07 0 0 201
A mobile.de máris tele van Superb II-esekkel.
A legolcsóbb, amit találtam 23.119 euro, 1.8 TSI 4X4, 0 km-es.
Több, mint érdekes...
Üdv.
hicky Creative Commons License 2008.08.07 0 0 199
Hali!

Én mindig benzin párti voltam,hiszen azért is vásároltam mindig csak ilyen motorral szerelt autókat.Amikor a Superbemet vásároltam,nem nagyon volt alternatíva,hiszen az akkori benzines Superbek méregdrágák voltak számomra.Ez az 1.8T(150LE),és a 2.8 V6(193LE)motorok.Dízelből pedig az 1.9PD TDI(115LE)maradt.Valahol a kényszer is rávitt,hogy ezzel a motorral vettem meg az autómat.Egy cseppet se bántam meg!
Az egy dolog,hogy most már 145LE,és 320NM-ra képes,de amiatt is igaz,mert beleszerelmesedtem ebbe a PD hangba! :)
Alapjáraton zajos,és ha mellette állsz még talán zavaró is lehet.DE!Ha beültél az autóba semmit nem hallasz.Legalábbis én nem hallok.A hangszigetelés 100%-os.
Ezért én biztos,hogy a zajossága ellenére is a megbízható dízelnél maradok.Valószínű,hogyha ezek az árfekvések maradnak,akkor a 2.0PD TDI Elegance szintű Superb lesz választva.
"Ha csak az árat nézem a legjobb választás a 2.0 PDTDI"
Nálam ez fog dominálni.
Ez a motor is kaphat egy megbízható plusz erőt,és nem lesz gond.
A CR TDI motor hangját hallottam,sőt vezettem is egy ilyen motorral szerelt Audit,kulturáltabb,és csendesebb,de mind mondottam,az autóban ülve a PD motor hangja sem szűrődik be.
Előzmény: szrol1 (193)
szrol1 Creative Commons License 2008.08.07 0 0 198

Hali!

 

A magyar és az angol Superb katalógus közötti fogyasztás adatokban különbség van. Melyik lehet az igaz?

 

Magyar:

Vegyes fogy: 2.0 CRTDI DSG: 6,7 l

 

Angol/Német:

Vegyes fogy: 2.0 CRTDI DSG: 6,1 l

 

A 2.0PDTDI DSG fogyasztása vegyesben mindkettőnél 6,8l/100 km.

 

Szili azt írtad, hogy a CRTDI fogyasztása kedvezőbb, mint a PDTDI, prosi alapján ez igaz is csak a különbség mértéke nem tiszta.

 

A VW és Audi fórumban szinte mindenki azt írja, hogy nagyon magas a fogyasztása CRTDI-nek (főleg a régi PD tulajok szerint). Egy VW Passat tulaj leírása alapján (normál vezetés mellett) 8,5-10,5 l/100km  között fogyaszt a 170Le változat!?

 

Ismerősöm egy hétvégére kapott egy új Audi A4-est 2.0 CRTDI (143Le) motorral, 10l-es átlag jött ki (nem versenyző típus és elmondása alapján finoman közlekedett vele). Neki egy 2.0 PDTDI (140Le) Passat-ja van amivel 6,5-7 l az átlaga.

 

Mi a véleményetek?

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (196)
pédétédéi Creative Commons License 2008.08.07 0 0 197
szrol1 Creative Commons License 2008.08.06 0 0 195

Sziasztok!

 

Egy kis érdekesség:

 

Az 1.8 TSI motor a Passatban drágabb a 2.0 CRTDI (140Le)-nél 400.000.-Ft-tal, és drágább a 2.0 CRTDI (170Le)-nél 100.000.-Ft-tal!!!

 

Lehet, hogy ezért nem tudnak belőle eladni! Ebben a leosztásban nálam sem jöhetne szóba.

 

DE a Superb-ben jóval olcsóbb ez a motor a dízeleknél!

 

A PoHu árazása szerint a Passatba csak a dízelt vegyétek, míg a Superb-be vegyétek a benzinest vagy marha drágán a dízelt!?

 

Üdv!

Előzmény: Törölt nick (194)
szrol1 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 193

Hali!

 

Jól látod ez a matek lecke nagyon nehéz. 2 fajta Superb-t vezettem eddig :1.9PDTDI és ezt az 1.8 TSI-t, az 1.8 után a PDTDI nagyon zavaróan hangos volt!

Nem tudom, hogy a 2.0 PDTDI mennyivel halkabb. A 2.0 CRTDI csak a kereskedésben hallgattam (nem tudtam vele menni), kicsit csendesebbnek tűnt nekem.

 

Ha csak az árat nézem a legjobb választás a 2.0 PDTDI (200.000.-Ft-tal drágább az 1.8 TSI-nél, de 500.000.-Ft-tal olcsóbb a 2.0 CRTDI), de mi van a motor komforttal?

 

Emlékszem valaki már használ egy brunello 2.0 PDTDI DSG Elegance Superb-t a fórumból. Megkeresem és megkérdezem tőle mit tapasztalt.

 

Még nem tudom mikor rendelem meg (Octaviám beszámítási ajánlatát várom, 7,1M vettem, 9% kedvezménnyel, négy éves lesz 153E km). Leghamarabb a nyaralás után szeptember első napjaiban.

Lehet, hogy meg kéne várnom az 2.0CRTDI(140Le) motort??

 

Jó éjt!

Előzmény: hicky (192)
hicky Creative Commons License 2008.08.05 0 0 192
Hali!

Mázlista vagy,hogy egy teljes napig használhattad az autót.Nem vagyok irigy ember,de most lettem volna a helyedben.A képek is jók lettek.
Végre egy olyan vélemény,hogy jó ez az 1.8TFSI motor,és hogy remekül mozgatja az autót.Már már az volt az érzése az embernek,hogy nem elegendő ez a 160LE,és a 250NM.Vagy még rosszabb,hogy ezek csak számok,és a valóságban nem lehet érzékelni ezeket az erőket.
Szili más dimenzió,hiszen ő közel 250LE,és 320NM után(2.0TFSI) próbálta ki ezzel a motorral az autót.Persze,hogy nem volt megfelelő azok után.
Bár azt se értem,hogy a VW Borát miért hozta elő.Nekem is a Seatom 1.6-os volt,de már a 16V(105LE,és 145NM)Ahhoz képest a mostani 145LE,és 320NM mennyei áldás.
De abban igaza volt,hogy sokat eszik.Az a 9.5 liter 400km megtétele után számomra sokk!Pláne,hogy 5.5liter jön ki átlagba,de egy 400km levezetése után se mutat többet.
Persze kérdés,hogy a későbbiekben ez az érték mennyire állna be,de szerintem átlagfogyasztásnak is ez az érték állandósulna.Igaz a 7 gangos DSG váltóval ki tudja,hogy mire lenne képes.
Ha szeretsz gyorsabban menni és sok autópálya is van benne, néha alázni, erre a benzines jobb.

A dízel jóval gazdaságosabb, mellette brutál nyomatéka van és élvezetesen lehet vezetni.
A motor választáson sok minden múlik(http://gepkocsi.com/uzemanyag/uzemanyag.php )Én már megszoktam a kellemes fogyasztási adatokat,és hogy van nyomatékom.

Köszi,hogy elmesélted a tapasztalatokat.Mikor vásárolod meg az autót? :)
Előzmény: szrol1 (188)
szrol1 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 191
szrol1 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 190

Új kép feltöltéssel nem sikerült, nem tudom, hogy hová töltötte fel!

Hogy lehet képet feltölteni?

 

Köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!