Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hicky Creative Commons License 2008.08.09 0 0 213
Üdv neked RS barátom!

A kérdéseidre én nem tudom a pontos választ,valótlant pedig nem akarok állítani.Szerintem ha tutira akarsz menni,ugyanezeket a kérdéseket felteszed a Škoda Superb topicban.
Ami pedig az 1.8TFSI motor illeti,szerintem a 160LE-t,és 250NM-t nem éppen sportszerű szembeállítani úgy,hogy vele szemben egy 170LE-s,350NM motor áll.Persze,hogy harmatgyengének lehet érezni!!!
Előzmény: SzKrisz (211)
SzKrisz Creative Commons License 2008.08.09 0 0 211

Sziasztok

 

Az lenne a kérdésem, hogy ki látott már SOLAR napfénytetőt élőben?

Át lehet látni rajta belülről vagy a napelemek betakarnak vagy igenis meg nem is... Képekről nem derül ki.

 

A CatVison (lámpácska ami este bevilágitja a vezetőt) minden felszereltségben van?

Egyikben sem láttam...

 

--o--

 

Nekem most Diesel RS-m van és próbáltam egy 1.8TFSi-t az új SuperB-ből...

Nekem igen vérszegénynek tünt. Lehet, hogy ha pörgetem tud valamit de harmat gyenge a 170LE PDTDI-hez képest.

 

Üdv Krisz

 

hicky Creative Commons License 2008.08.09 0 0 210

Megkezdődött az új
SuperB értékesítése!
     
   

Az új Superb egészen friss megközelítést képvisel a felső-közép kategóriában. Főként a tágas utastér, a sokoldalúan nyitható hátsó, ötödik ajtó, illetve az autó kiemelkedő ár-érték aránya különbözteti meg az előző generációs Superb-től.
Kétféle benzin-, és háromféle diesel motorral kapható!

Most BEVEZETŐ ÁRON!


10% befizetéstől a havi törlesztőrészlet csak 46.495,- Ft!*


*120 hónapos futamidő esetén az első 30 hónapban.


Ismerje meg az új Superb-et:

 

http://automotor.hu/index.php?apps=cikk&cikk=4437

hicky Creative Commons License 2008.08.09 0 0 208
Okés.Küldtem egy másikat is!
Előzmény: Törölt nick (207)
hicky Creative Commons License 2008.08.08 0 0 206
Átküldtem e-mailben.
Előzmény: Törölt nick (204)
hicky Creative Commons License 2008.08.08 0 0 205
Miért fontos ez neked?Mert e-mailben jött,mivel azzal,hogy az autóm vásárlása előtt szinte mindegyik Skoda kereskedést megkerestem,ezért ezeknek mind a névsorában vagyok,és mindegyik más promóciós üzeneteket küld.Ez annak a része.
Szép a bordó!Nekem is ilyen lesz....majd! :)
Előzmény: Törölt nick (204)
hicky Creative Commons License 2008.08.08 0 0 203
Egy kis kedvcsináló:

hicky Creative Commons License 2008.08.08 0 0 202
Üdv!

A német oldalon már nagyon rég(ez persze relatív)10-15oldalon keresztül csak új Superbeket találni.Igaz,hogy az 1.8TFSI motorral,és a 140LE-s 2.0PD TDI motorral szerelteket,különböző felszereltségi szinten.
Nálunk megmarad a fél év csúszás.
Előzmény: langsam (201)
langsam Creative Commons License 2008.08.07 0 0 201
A mobile.de máris tele van Superb II-esekkel.
A legolcsóbb, amit találtam 23.119 euro, 1.8 TSI 4X4, 0 km-es.
Több, mint érdekes...
Üdv.
hicky Creative Commons License 2008.08.07 0 0 199
Hali!

Én mindig benzin párti voltam,hiszen azért is vásároltam mindig csak ilyen motorral szerelt autókat.Amikor a Superbemet vásároltam,nem nagyon volt alternatíva,hiszen az akkori benzines Superbek méregdrágák voltak számomra.Ez az 1.8T(150LE),és a 2.8 V6(193LE)motorok.Dízelből pedig az 1.9PD TDI(115LE)maradt.Valahol a kényszer is rávitt,hogy ezzel a motorral vettem meg az autómat.Egy cseppet se bántam meg!
Az egy dolog,hogy most már 145LE,és 320NM-ra képes,de amiatt is igaz,mert beleszerelmesedtem ebbe a PD hangba! :)
Alapjáraton zajos,és ha mellette állsz még talán zavaró is lehet.DE!Ha beültél az autóba semmit nem hallasz.Legalábbis én nem hallok.A hangszigetelés 100%-os.
Ezért én biztos,hogy a zajossága ellenére is a megbízható dízelnél maradok.Valószínű,hogyha ezek az árfekvések maradnak,akkor a 2.0PD TDI Elegance szintű Superb lesz választva.
"Ha csak az árat nézem a legjobb választás a 2.0 PDTDI"
Nálam ez fog dominálni.
Ez a motor is kaphat egy megbízható plusz erőt,és nem lesz gond.
A CR TDI motor hangját hallottam,sőt vezettem is egy ilyen motorral szerelt Audit,kulturáltabb,és csendesebb,de mind mondottam,az autóban ülve a PD motor hangja sem szűrődik be.
Előzmény: szrol1 (193)
szrol1 Creative Commons License 2008.08.07 0 0 198

Hali!

 

A magyar és az angol Superb katalógus közötti fogyasztás adatokban különbség van. Melyik lehet az igaz?

 

Magyar:

Vegyes fogy: 2.0 CRTDI DSG: 6,7 l

 

Angol/Német:

Vegyes fogy: 2.0 CRTDI DSG: 6,1 l

 

A 2.0PDTDI DSG fogyasztása vegyesben mindkettőnél 6,8l/100 km.

 

Szili azt írtad, hogy a CRTDI fogyasztása kedvezőbb, mint a PDTDI, prosi alapján ez igaz is csak a különbség mértéke nem tiszta.

 

A VW és Audi fórumban szinte mindenki azt írja, hogy nagyon magas a fogyasztása CRTDI-nek (főleg a régi PD tulajok szerint). Egy VW Passat tulaj leírása alapján (normál vezetés mellett) 8,5-10,5 l/100km  között fogyaszt a 170Le változat!?

 

Ismerősöm egy hétvégére kapott egy új Audi A4-est 2.0 CRTDI (143Le) motorral, 10l-es átlag jött ki (nem versenyző típus és elmondása alapján finoman közlekedett vele). Neki egy 2.0 PDTDI (140Le) Passat-ja van amivel 6,5-7 l az átlaga.

 

Mi a véleményetek?

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (196)
pédétédéi Creative Commons License 2008.08.07 0 0 197
szrol1 Creative Commons License 2008.08.06 0 0 195

Sziasztok!

 

Egy kis érdekesség:

 

Az 1.8 TSI motor a Passatban drágabb a 2.0 CRTDI (140Le)-nél 400.000.-Ft-tal, és drágább a 2.0 CRTDI (170Le)-nél 100.000.-Ft-tal!!!

 

Lehet, hogy ezért nem tudnak belőle eladni! Ebben a leosztásban nálam sem jöhetne szóba.

 

DE a Superb-ben jóval olcsóbb ez a motor a dízeleknél!

 

A PoHu árazása szerint a Passatba csak a dízelt vegyétek, míg a Superb-be vegyétek a benzinest vagy marha drágán a dízelt!?

 

Üdv!

Előzmény: Törölt nick (194)
szrol1 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 193

Hali!

 

Jól látod ez a matek lecke nagyon nehéz. 2 fajta Superb-t vezettem eddig :1.9PDTDI és ezt az 1.8 TSI-t, az 1.8 után a PDTDI nagyon zavaróan hangos volt!

Nem tudom, hogy a 2.0 PDTDI mennyivel halkabb. A 2.0 CRTDI csak a kereskedésben hallgattam (nem tudtam vele menni), kicsit csendesebbnek tűnt nekem.

 

Ha csak az árat nézem a legjobb választás a 2.0 PDTDI (200.000.-Ft-tal drágább az 1.8 TSI-nél, de 500.000.-Ft-tal olcsóbb a 2.0 CRTDI), de mi van a motor komforttal?

 

Emlékszem valaki már használ egy brunello 2.0 PDTDI DSG Elegance Superb-t a fórumból. Megkeresem és megkérdezem tőle mit tapasztalt.

 

Még nem tudom mikor rendelem meg (Octaviám beszámítási ajánlatát várom, 7,1M vettem, 9% kedvezménnyel, négy éves lesz 153E km). Leghamarabb a nyaralás után szeptember első napjaiban.

Lehet, hogy meg kéne várnom az 2.0CRTDI(140Le) motort??

 

Jó éjt!

Előzmény: hicky (192)
hicky Creative Commons License 2008.08.05 0 0 192
Hali!

Mázlista vagy,hogy egy teljes napig használhattad az autót.Nem vagyok irigy ember,de most lettem volna a helyedben.A képek is jók lettek.
Végre egy olyan vélemény,hogy jó ez az 1.8TFSI motor,és hogy remekül mozgatja az autót.Már már az volt az érzése az embernek,hogy nem elegendő ez a 160LE,és a 250NM.Vagy még rosszabb,hogy ezek csak számok,és a valóságban nem lehet érzékelni ezeket az erőket.
Szili más dimenzió,hiszen ő közel 250LE,és 320NM után(2.0TFSI) próbálta ki ezzel a motorral az autót.Persze,hogy nem volt megfelelő azok után.
Bár azt se értem,hogy a VW Borát miért hozta elő.Nekem is a Seatom 1.6-os volt,de már a 16V(105LE,és 145NM)Ahhoz képest a mostani 145LE,és 320NM mennyei áldás.
De abban igaza volt,hogy sokat eszik.Az a 9.5 liter 400km megtétele után számomra sokk!Pláne,hogy 5.5liter jön ki átlagba,de egy 400km levezetése után se mutat többet.
Persze kérdés,hogy a későbbiekben ez az érték mennyire állna be,de szerintem átlagfogyasztásnak is ez az érték állandósulna.Igaz a 7 gangos DSG váltóval ki tudja,hogy mire lenne képes.
Ha szeretsz gyorsabban menni és sok autópálya is van benne, néha alázni, erre a benzines jobb.

A dízel jóval gazdaságosabb, mellette brutál nyomatéka van és élvezetesen lehet vezetni.
A motor választáson sok minden múlik(http://gepkocsi.com/uzemanyag/uzemanyag.php )Én már megszoktam a kellemes fogyasztási adatokat,és hogy van nyomatékom.

Köszi,hogy elmesélted a tapasztalatokat.Mikor vásárolod meg az autót? :)
Előzmény: szrol1 (188)
szrol1 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 191
szrol1 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 190

Új kép feltöltéssel nem sikerült, nem tudom, hogy hová töltötte fel!

Hogy lehet képet feltölteni?

 

Köszi

szrol1 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 189

Superb II 1.8 TSI Ambition képek

GSM III kihangosító csúcs! Csak ezzel!

 

szrol1 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 188

Szevasztok!

 

Egy teljes napig hajtottam az 1.8 TSI Superb II-t.

 A motor nagyon remek, kiváló a Superb-hez. Nem értem Szili összehasonlítását, 1.6 Borád kb. 146 Nm tudott míg az 1.8 TSI 250 Nm (nyomaték is fontos).

A Superb-t 8.5s alatt gyorsítja 100-ra, amit ki is próbáltam (Boranál ez mennyi?). Én nem tudom, hogy Szili mit érzett, de ez a motor legalább úgy viszi a kocsit mint a 2.0 PDTDI.  Szerintem, aki ennél gyorsabb kocsit akar az mást keressen. A Superb-ben ez a motor dinamikailag tökéletes. Semmi hangja sincs alapjáraton, semmi traktor hang, semmi vibráció!

Probléma csak a fogyasztás: 400 km alatt 9,5 liter. 70%-ban finomam közlekedve 6 sebb. manuális váltóval. (DSG váltó párti vagyok, de a manuális is nagyon pontos és jók az áttételek, 140 km/h-nál hatodikban 2950-net pörög, 7 gangos DSG-vel pedig nagyon jónak ígérkezik )

 

700.000.-Ft kedvezőbb az 1.8TSI 7DSG, mint a 2.0 CRTDI 6DSG, ez pontosan 140.000. km-nél kerül egálba.

 

230.000 km-nél kb. 400.000-Ft- tal tankolnék többet a 1.8. TSI-ben, viszont a szerviz pedig olcsóbb!

 

Számomra a kérdés, hogy használtan majd a benzinest mennyivel nehezebb lesz eladni kb. 230.000 km-rel!?

 

Csináltam egy rakat fényképet, megpróbálok majd párat felrakni.

 

Üdv!

Előzmény: Törölt nick (180)
langsam Creative Commons License 2008.08.04 0 0 186
Akkor az új Superb alapból 17-essel jön ki ?
Ha így van, felesleges... :(
Az új Superb rövidebb tengelytávja eleve ront a rugózáson, pár francia kivételével a gyárak többsége amúgy is egyre feszesebbre veszi a rugózást (megint egy debil új trend, családi limuzinhoz kanyarvadász futómű) a komfortkedvelők meg bánatosan nosztalgiázhatnak...
Emlékszem néhány éve még mekkora szám volt a 17-es felni peres gumival...
A változás nem mindig jó...
Aki majd 2015-ben vesz Superbet, az már a 20-as alapkivitelnek is örülni fog ? :)
BGKK. (Ballonos Gumikat Kedvelők Klubja)
Üdv.
Előzmény: Törölt nick (185)
langsam Creative Commons License 2008.08.03 0 0 184
Igaz, csinálhattam volna, de ha még kint lesz a jövő héten, akkor majd csinálok.
A reklámnak nagyon jó formája a pláza kiállítás, mert rengeteg ember mászkál, a férfiak csak megnézik az autókat. Ráadásul nincs összehasonlítási alap, kisebb autó is kifejezetten nagynak tűnhet, egy Splashről jegyezte meg egy rokonom, hogy nem is olyan kicsi, de ha az utcán mellé áll egy középkategória alsó széle... :)

Ezért is tűnt fel, hogy sajna a Superbre igen kevés érdeklődő akadt. Remélem, csak pont gyenge időszakot fogtam ki. :)

Szerintem nem 18-as felni volt rajt, mert kifejezetten ballonosnak tűntek a kerekek. Csodálkoztam is, hogy ejnye nem valami nagy gurigák vannak rajta. Ami nem baj, mert én ballonosabb kerékpárti vagyok. Kifejezetten örülök a régi Superb 16-osának, nem csak azért mert az előző gép téli gumija jó rá :) hanem mert javít a rugózásán és a magyar utakhoz nem árt a komfort. Ha a W211 alá jók voltak a 16-os kerekek, nem is tűnt kicsinek, akkor másra is jó lesz. A sok collos felni elegáns, jót tesz a szemnek (és a gumisoknak is) de minden kavicson való áthajtást megérezni, az már nem az én stilusom. Elindult egy alapkivitel/nagy kerék őrület (a gumis szerint a Golf hozta be jó pár évvel 16-os felnivel) és folytatta a Renault. Szerintem az alapkiviteleket ballonos (és nem drágán cserélhető) gumikkal kellene forgalmazni, aki meg akarja, növelje a méretet.

Üdv.

Előzmény: Törölt nick (182)
langsam Creative Commons License 2008.08.03 0 0 181
Egy bevásárló központban, annak földszintjén, majdnem középen ki van rakva egy Superb, igen elegáns sötétkék színben.
Jó ideig figyeltem, de sajnos szinte alig álltak meg mellette az emberek. :(
Persze voltak akik egy pillanatra ránéztek, de valszeg meglátták a Skoda jelvényt, és azonnal továbbmentek.
Ugyanezen helyen előzőleg pld. a Grande Punto és a Splash mellett mindig álltak emberek, régebben az új Passat mellett nagyon sokan, a közelmúltban az új A4 vagy a Mitsubishi Grandis mellett is, igaz ott főleg családosok. Az új Honda Civic nézettségbeli népszerűsége érthető volt, abszolút űrhangulat, nem is azt hoztam fel példának.
Pedig komoly színben, szép felnivel, világos burkolaton nagyon jól nézett ki a Superb, még egy pillanatra én is elfelejtettem a menetpróba részbeni csalódottságát.
Ez van persze, de ennél azért jóval több figyelmet érdemelne ez az autó.
Üdv.
joemaster Creative Commons License 2008.08.03 0 0 179
Pedig az 1.6 8V-hez képest (a Bora-ban 1.6 16 szelepes volt, ami Skodában nem, és csak rosszat hallottam róla) igencsak szimpatikus az 1.8-as!

Mihez is hasonlítod, 2.0 TDI-hez?
Azt még nem próbáltam...
Előzmény: Törölt nick (178)
joemaster Creative Commons License 2008.08.02 0 0 177
Nekem az OII 1.9 PD-TDI 105 LE után volt csalódás ugyan ez a motor a régi Superb-ben.

A 1.8 TFSI annyira bejött nekem a rövid próbaút során, hogy tényleg szívesen olvasnék gyakorlati tapasztalatokat.
Előzmény: hicky (169)
hicky Creative Commons License 2008.08.02 0 0 176
Nekem az a kérdésem,hogy mihez,vagy kihez képest "too much"?
Ha ez téged zavar,akkor az nem az én problémám.
Egy új modellről a lehető legtöbb információt el lehet itt olvasni.Én ezen vagyok.
Előzmény: Miranar (175)
Miranar Creative Commons License 2008.08.02 0 0 175
Mondták már neked, hogy borzasztóan "too much" vagy?
hicky Creative Commons License 2008.07.31 0 0 174
Az új Superb katalógusa elérhető:

http://www.skoda.hu/files/docs/catalog/151.pdf
hicky Creative Commons License 2008.07.31 0 0 173
„Az új Superb az utasok maximális biztonságát szem előtt tartva került kifejlesztésre. Boldog vagyok, hogy a független Euro NCAP tesztek eredményei visszaigazolták azokat az erőfeszítéseket, amelyek célja olyan autó megalkotása volt, amely nem csak széleskörű funkcionalitását és kényelmes használatát tekintve van a legmagasabb színvonalon, hanem az utasbiztonság vonatkozásában is, ami a vásárlók számára döntő fontosságú kritérium” - adott hangot elégedettségének Dr. Eckhard Scholz, a Skoda technikai fejlesztésekkel foglalkozó részlegének vezetője.


A GreenLine modellszéria áll a Skoda környezettel való törődésének élvonalában. A Fabia és a Fabia Combi Greenline sikeres piaci bevezetése után immár az üzemanyag-takarékos Superb Greenline is startra kész.

A Skoda márka ennek köszönhetően továbbra is az egyik legkörnyezettudatosabb autómárkának számít az osztrák piacon. Ezt a tényt támasztja alá, hogy az osztrák széndioxid-kibocsátási listán a Skoda a legjobbak között van.
Előzmény: hicky (172)
hicky Creative Commons License 2008.07.31 0 0 172
A következő oldalon már információkat lehet találni az új Superbről:

http://www.skoda.hu/ausstattung.php?B_ID=279
hicky Creative Commons License 2008.07.30 0 0 171
Kíváncsian várom a beszámolót,és a képeket.Előre is köszi. :)
Előzmény: szrol1 (170)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!