Hali.KÖBE -vel nagyon vigyázzatok,gennyes 1cég.Barátomnak nem fizetnek/köbés volt a károkozó/Nincs szerződöt partnerük,régi alkatrész árral dolgoznak a lényeg ök KÁRT ENYHITTENEK NEM KÁRTALANITANAK !!!SZIVÁS A JAVÁBOL.Figyeljetek oda NAGYON hali
Bizony úgy látszik évente biztosító csere lesz mig el nem érjük a 30 éves kort :)
Érdemes az egész ügyet valamilyen alkusz cégre bízni (pl.netrisk) ők ingyenesen elvégzik a papírmunkát, felmondanak a régi biztosítódnak, kikérik a bónusz igazolásodat és megkötik az új szerződést. Kényelem rulez :)
Most néztem a KÖBE honlapján a jövő évi díjamat, és hát hanyattestem a székkel. Majdnem a DUPLÁJA lesz az ideinek ! Már ha jól néztem, de megnézem mégegyszer, de a rohadt NETRISK nem írja a KÖBÉ-t, a MABISZ-on még nincs rajta a jövő évi. Lehet, hogy megint biztosítót váltok, úgy néztem, az UNION olcsóbb lesz, ez van, minden évben új biztosító.
Tavaly már eljátszottam egy ilyet (OTP->Európa). Még novemberben irásban felmondod a régi biztositót (dec 31-hatállyal) és kérsz igazolást a kármentes idöszakodról is.
Nem muszáj megvárni a választ, egyszerüen elmész az új biztositóhoz és megkötöd jan 1-töl az új szerzödést. Az igazolást majd késöbb is eljuttathatod nekik (30 napon belül, különben lejár).
Technikailag mit kell ehhez csinálni és mikor?
Kell kérni valami papírt az Európától és azzal menni a másikhoz? Személyesen, vagy kiküldik, ha kérek telefonon? Vagy ha a0-ban vagyok akkor mindegy?
Én se szórakozásból olvastam el végül.. :) Nem akartam elhinni, hogy még mindig nem vagyok B1.
Gondold el: 2003 júl 2-án :) veszel egy autót. A megfigyelési idöszak 2004 júl 1-2005 jún 30 lesz, és ha minden jól megy 2006-tól már B1-ben is leszel. :)
2.5 év A0-ban! Pár ezres egy évben, de mégis bosszantó.
Amúgy megyek én is az Európától az Unionhoz. 36-ról 48-ra emelne az Európa, hülye azért nem vagyok...
"Én idén áprilisban vettem kocsit és A0-ban vagyok, nem volt azóta balesetem. Januártól akkor b1-ben leszek?"
Háháhá! Már megbocsáss kedves lakos, csak kinomban nevetek.
Én 2001! októberében vettem az autóm, nem okoztam balesetet stb. és 2004 jan. 1-töl megyek B1-be!
Miért? Ott van a netrisken is a KGFB-Info link alatt:
"megfigyelési id?szak: Adott biztosítási évet két évvel megel?z? év július 1-jét?l a következ? év június 30-ig terjed? id?szak."
"bonus (kármentességi díjengedmény): Ha a gépjárm?vel kapcsolatban a megfigyelési id?szakban kárkifizetés nem történt, ... akkor az üzembentartó kármentességi díjengedményre jogosult, amely az jelenti, hogy besorolási fokozata 1 fokozattal javul a megfigyelési id?szakot követ? év január 1-jével."
Tehát mivel 2003 áprilisban vetted az autód, a megfigyelési idöszakod: 2003 júl 1-2004 jún 30.
Ha ez idö alatt sem okozol balesetet, akkor az ezt követö év, azaz 2005 jan.1-töl belépsz B1-be..
Úgy látszik, a Union belehúz jövőre. Én is átmegyek oda az UAZ-zal, mert már olcsóbbak lesznek, mint a KöBE, és viszem a Wartburgot is, a kettő együtt már flottának számít, ráadásul közszolgálati dolgozó vagyok, arra is engedményt adnak, és ha egy összegben fizetem az egész évit, akkor még olcsóbb.
Te jó ég, ezt nem is néztem. Nekem most pont ennyi 49 864 ft. 28 év, Bp, 1187 cm3
Akkor jövőre úgy, hogy a0-ból B1-be lépek, lesz kb. 60 ezer? bekaphattyák
Irány az autóklub, ha csak ezer ft-tal olcsóbbra jön ki csakazért is, már amúgy is tag vagyok.
Fiatal vagy.... A biztosítók szerint az "büntetendö". :( ...Mer folyton száguldtok. :))))
Az elv világos. ...Ferrarit 50 évesen kell venni. ...Amennyibe kerül, úgyis csak addigra jön össze az ára. ...Feltéve ha 20-25 évig nem is eszel, nem lax. :))
Nagyvárosi örömök.
Nézd csak meg az Európa honlapján, 27 év, BP, 1400ccm alapdíja idén 49 864 Ft, jövőre 61 700 Ft. Ezt ugyan még csökkenti a bónusz besorolás, de így is pofátlan emelés.
Netrisk -el is ennyi jött ki szóval tuti hogy jól számoltam.
Pecival
Nem néztél el valamit? Nekem csökken, pedig nem vagyok olyan magas bonusz fokozatban.
Lakos
Miután a napilapok is közzétették már asszem, (pénzügymin. elfogadás) a netrisk elvileg azt használja ami tényleg érvényben van. (az autókereskedök is ezen át kötnek többnyire)
Jövöre B1 leszel.
PONTOSAN töltsétek ki az adatlapot!
Mellesleg ha "ÚGY" nézzük, minden biztosító sz@r lehet, ezen szegmensben.
Miután állami eröszak ez a KGFB. Tehát tessék-lássék módjára csinálják, mer muszáj... egy biztosító, az nem az a cég, aki csakúgy adakozik a pénzéböl.
Beszedni... AAAAAzt szereti!!! :((
Azt honnan lehet megtudni, hogy jövőre mennyi lesz a díj a jelenlegi biztosítómnál?
Mert nekem a netrisk fillérre pontosan azt az összeget adja ki most, amit most is fizetek.
Ja és ez a kategória hogy van? Én idén áprilisban vettem kocsit és A0-ban vagyok, nem volt azóta balesetem. Januártól akkor b1-ben leszek?
Ez 24% -os emelés, a kedves Európa biztosító bekaphassa, 8 év balesetmentes közlekedés után ez gusztustalan.
Nem is az a pár ezer Ft plusz izgat, inkább az elv, így már meg is kezdtem intézni a Netrisk segítségével az Union -os szerződésemet jövőre.
Így 2004 Union B8 33,7eFt, ez legalább csak 6% -os emelkedés a tavalyi díjhoz képest.
Minden évben más biztosítóhoz kell mennem, voltam már Hungáriás, OTP Garanciás, ÁB Aegon -os, Európás. Mikor lesz már egy tisztességes biztosító aki a beetetés után is képes fenntartani a versenyképes árakat?
A www.netrisk.hu címen lehet összehasonlításokat csinálni, a 2004 évi KGFB tarifák között.
Egy fix. Ha valaki Bpi. 25 év allati életkorú, és vadászBOMBÁZÓt vezet, ráadásul friss (3 évnél) Yogsival.... az vonyítani fog jövöre!
Szal ...AM DB7 et (Aston Martin - 420LE) azt falun köll tartani. A garázsban. Mert ott meg NINCS ÚT hozzá. Viszont a így, a kockázat is kevesebb. :)))
Az Allianz tényleg nem normális...
Évi 65-ről felmenne 77-re az esetünkben, pedig ez már a harmadik járgány amit náluk biztosítunk (a kocsiváltásoknál lusta voltam átmenni máshova, pedig biztos kaphattam volna kedvezőbb ajánlatot).
De most már betelt a pohár! Úgy emelkedett, hogy közben B9-ről B10-re nőtt a bonus!!!!
Majdnem elsírtam magam, amikor a netrisk-en az AB-Aegon 35 ezerre hozta ki az éves díjat (kevesebb mint a fele)! Hogy lehettem olyan hülye, hogy nem versenyeztettem meg őket korábban is? Naná hogy online kötöttem új biztit az AB-vel. Már borítékoltam is a lemondó levelet az Allianznak.
U.i.
A KÖBE még alacsonyabb lett volna (32e, nem jelentős különbség), de én is úgy gondolom hogy nem toljunk ki másokkal ha lehet :-)
Tegnap kaptam a postán egy prosit miszerint létezik már olyan is, hogy Magyar Posta Biztosító.
Lehet, hogy eddig is létezett, no mind1, nekem új. Szóval náluk is lehet kötelezőt kötni. A honlapjukon (www.mpb.hu) a prosi szerint holnaptól megtekinthető a díjkalkuláció. Kíváncsi vagyok.
Az autoklubnál is lehet most kötelező biztosítást kötni.
Megnéztem a számítást, nekem évi 13 ezerrel lenne olcsóbb náluk mint a mostani, ami amúgy a legolcsóbb netrisken így is.
eccer nekemtolatott szinte gyök2vel valaki ,még renccccámom sem sérült ,megnéztük...semmi gond , (mert semmi nyoma)
Pár nap múlva már zörgött rendesen a lökös alatt valami ,pedig szinte hozzá sem ért. Tehát van ilyen is. Ha valaki csak rálehel az autómra ,akkor is betétlapot fogok kérni (vagy cash-t :)))
Hát, nekem AXA biztosítást kellett kötnöm a szalonban, és utána szinte rögvest kiderült, hogy az egyik legdrágább. Régebben a Providenciánál voltam, ott adtak volna kedvezményt, de a legolcsóbb az Európa volt. Így végül náluk kötöttem egy újat, az Axának meg írtam egy szép felmondó levelet.
Axa: a levelemre válaszul küldtek egy sablonlevelet, amiben azt írták: a kért változtatások "életbe léptek" és a következő csekken már nem volt kötelező, csak Casco. Mindenesetre elég furcsa, írhattak volna rövid választ, hogy mit is változtattak meg, mert így eléggé kurta-furcsa volt.
Európa: igen érdekes ügyfélszolgálati iroda egy panelház földszintjén. Úgy fogadtak, mintha még soha nem láttak volna ügyfelet. Tulajdonképpen nagyon kedvesek és udvariasak voltak, de minden olyan rögtönzöttnek tűnt. Viszont, ami nagyon tetszik: befizettem csekken a biztosítási díjat, és postafordultával minden kérés nélkül jött a nemzetközi zöldkártya is! Sosem értettem, a többi általam próbált biztosítónál miért nem így csinálják ha már úgy is küldenek levelet minden befizetés után. Ez tehát profi.
Nem tudom, milyen rossz dolgokat hallottál az Európáról, engem is érdekelne. Laikusként azt gondolom, nekem itt az a lényeg, minél olcsóbb legyen nekem, a többi meg érdekelje a MABISZ-t.
Hali,
Próba hátha valaki olvassa ezt a topicot és ért is hozzá. Kis segítség kellene nekem. Nem tudja valaki véletlenül, hogy ha magam rendezem a kárigényt, amit a másik fél simán elismert, akkor van-e valami határidő ami alatt a biztosítónak rendezni kell az ügyet, mert leadtam nekik az árajánlatot a szervízből, de csak ide-oda toszogatják a papírokat hetek óta.
Köszi.
Én a kereskedőtől Hungáriás biztosítással vettem át az autót, ami elég drága. (1500 cm3, A0, nem vagyok 30 éves, nagyvárosban lakom így a szorzóim is elég rosszak) Más biztosítónál viszont negyedéves szinten akár 6.000 Ft-tal is olcsóbban köthetek.
Az AxaColonia és az Euróba Brt. árai lényegesen jobbak, de az Európáról sok negatív tapasztalatot hallottam már.
Az Axával van valakinek jó/rossz tapasztalata? Melyiket válasszam, melyik a jobb? (Vagy a kisebbik rossz?)
Van normális megoldás. Én még mielőtt átvettem volna az autót megkötöttem a cascot és a kgfb-t is (ráadásul utánajárás nélkül, online). A www.netrisk.hu oldalán az összes ajánlat megtalálható és rögtön meg is kötheted a szerződést.