Toyota 58301-es fejegységhez szeretnék a CD bemenetre egy MP3 lejátszóhoz csatlakozót tenni. 12V->5V-os konvertert már csináltam hozzá, de nem találtam a fejegységhez leírást sehol. Nincs valakinek esetleg, vagy tudtok-e olyan szervizt, ahol ezt megcsinálnák?
üdv mindenkinek!!! '91-es corolla 1.3 xli-hez keresnék adatokat. most vettem a "kicsikét"! Szükségem lenne a "tökéletesítéshez" gyújtás adatokra és a szelephézag értékekre,a motorkód 2E. köszi a segítséget!!!
Most gondolkodom rajta, hogy veszek egy Corollát. 500 000 pénzem van a műveletre, ezért nagyjából egy '91-es 1.3-ast kapok. 1.6-ost nem akarok mert lényegesen több a biztosítása. A konkurencia egy '94-es Suzuki swift 1.3. Igazából nekem egy dolog számít egy autónál: a megbízhatóság. Szóval nem érdekelnek olyanok, hogy a Swift fapad meg új Trabant, meg csomagtér, meg ajtók száma. Ja van mégegy ami nem is vita tárgya, hogy a Swift papírból van. Mondjuk pont azért megy jól és eszik keveset. Városban szeretném használni.
Szóval mi a tapasztalat az ilyen idős Corollákkal, ilyenkor is olyan megbízhatók még mint "újonnan" vagy ugyan olyanok mint a többi ilyen idős autó, lassan elkezd rajta elromlani minden és olyan mint egy feneketlen kút?
Természetesen nem csodát várok, de a Toyotákról eddig csak jót hallottam.
Sziasztok, van egy 90-es evjaratu Corollam es hatsolampa szereles kozben kmient az egesz hatso vilagitasom (kiveve fek). Osszeerintettem a ket vezeteket az oldalso kis helyzetjelzon es most nem mukodik az egesz. Megneztem a biztositekokat es mind jo! Mi lehet a baja? Ugy szeretem a kis draga autot!
hi!
most vettem egy 2000es évjáratú corollát.
1.6os, 3ajtós...
kéne róla némi leírás.
ha valaki tud légyszi küldje el nekem (pepe.mail@freemail.hu)
elöre is köszi
Nem tudnátok esetleg tanácsot adni, h '97-es corollához (a szimpla kereklámpás) hol és mennyiért tudok G6 hűtőrácsot és az első lökös aljára való spoylert venni?? FONTOS!
Én tökre nem értek hozzá, nem vezettem még őket, csak a családban is képben van egy ilyen verda, és ezért kialakult némi véleményem:
> Mi nem vezetnénk olyan sokat...
Én ezt úgy értelmezem, hogy sok / közepesen sok rövid út inkább. Akkor a dízel alacsony fogyija nem dob annyit a latba. Ellenben télen sokáig tart, míg felfűti a belső teret, a turbó miatt ugye fokozottan figyázni kell rá indulás után, ami rövid utak esetén egész sok %-a az időnek. (Még benzinesnél is.)
Marad a dízel nagy nyomatéka és jó vezethetősége előnyként (mert a szervizköltsége pölö magasabb), de az 1,4-es benzines városban is megfelelő választás állítólag.
Szerintem menjetek egy próbakört, számoljátok ki, mekkora utat tesztek meg naponta/havonta, és nézzétek meg, mire van pénz. (Esetleg a dízel felárát extrákra elkölteni... kinek mi a szimpibb!)
Ajánlom figyelmedbe az Autó-Motor legfrissebb számát, ott "nyúznak" egy ilyet. Csupa jót írnak erről a motorrol egyébként, de az ára egy kicsit megosztotta a tesztelőt (főleg a SOL kivitel esetén).
Most hétvégén akarunk egy Toyota Corollát venni....
ezért sürgős kérdésem lenne felétek....
1.4-es benzines jó, vagy 1.4-es Dízel ajánljátok? De az 400ezer Ft-tal drágáb... meg egyáltalán jobb az?
Mi nem vezetnénk olyan sokat... tehát nem ebből a szempontból lenne fontos a dízel... inkább kevess fogyasztás, meg egyáltalán jobban működik és megy a dízellel a Corolla?
És a Sol csomagot válasszuk az 1.4es benzineshez, vagy inkább, ha a dízelt ajánljátok, akkor a dízelt?
Ja és mindenképpen csak 1.4et vennék, mert az már sok szempontból többletköltség az 1.6... erre ne is próbáljatok rábeszélni...
előre is köszönettel.... nagyon fontos lenne és sürgős....
egy kis élménybeszámoló. Tegnap előtt a Corollámnak beesett a kuplungpedálja, megálltam megnéztem, a hidraulika egy centit nem mozgatott a karon, tehát irány a műhely kuplung nélkül... Ott elkezdtük keresni a hibát. Kinyitottam a munkahenger tartályának a sapkáját... hát olaj volt benne, csak éppen nem belevaló, hanem sima motorolaj, ami rendre megette a munkahengerekben lévő gumitömitéseket, nem csoda hogy átengedte az olajat. Kerestem egy csomó helyen munkahengereket, bontottat, újat, de mindenhol olyan árat adtak, hogy min 40 rugó lenne a javitás. De akkor szerencsére sikerült találni javitókészletet, igy kevesebb mint 10 rugóból jött ki a javitás. Csak azért irom ide, mert hogy öregebb autóknál gyakran előfordul hogy ezek a gumitömitések elfáradnak és akkor recseghetsz a váltóval a szervizig. Előjelek voltak: sziszegő hang pedál kinyomáskor (mint amikor féket légtelenitesz), ragadt a váltó egy picit, a pedál nyomásra sokkal könnyebb és kisebb a hasznos útja.
Na üdv mindenkinek, úgy néz ki nemsokára AE86-osban fogok üllni. :)
Részemröl egy 92-es liftback boldog tulaja vagyok! :D
A moci ugyan az tömegbe egy kicsit több! :( Itt a dinamizmus már csak 1-2-be érezhető utána lendület járgány!Fogyasztás városban 6L körül országúton egyenletes tempóban 5L sportos vezetés esetén 7L extrém sebesség tehát nálam óra szerint 180 akkor 9L. :))
Az enyém 2E motoros. Szimmeringek nem tudom mikor voltak cserélve, nemrég van nálam. Az olaj asszem 10W40-es van benne és néztem a vizet nem fogy. Szóval eléggé érdekes a szitu, bár én nem vagyok egy motormágus. Valamikor rászánom magam és szétbombázzuk a motort, csak hát ez minimum egy nap, de lehet hogy megéri. Nekem azért gyanus a szimmering, mert csak egy hosszabb alapjárati üzem után csinálja, ha jól tudom ilyenkor a szar szimeringek miatt megszivja magát olajjal. De akár bármi lehet, igazából nem szeretném ha gyűrűs lenne :)
Az enyém egy 3 ajtós, szintén 86-os 1.3-mas Corolla. Szerintem egy tökéletes első autó. Mondjuk én elfogult vagyok, mert a Toyoták a gyengém. Szerintem egy nagyon jó megbizható konstrukció, a motorja nagyon jó, pörgős és köbcentihez képest elég erős. Nagyon figyelj a kasznijára, mert ilyen idős autónál már szoktak lenni komoly rozsdák. Orszgágúton nekem 6 litert fogyaszt, városban 7,5. Általában a magasabb fordulatszámokat kedveli, akkor a leggazdaságosabb. Futóműve iszonyat jó, ha ép, stabil és könnyen vezethető. Én ajánlani tudom, de előtte mindenképp nézesd meg egy hozzáértő szerelővel. Remélem sokáig társad lesz. Egy dolog, hogy a corolla igazából bármeddig kibir, ha tényleg karban van tartva, nem szabad barkácsolni, megéri többet költeni a jó minőségű alkatrészekre. Az elején biztos rá kell költeni, kisebb nagyon dolgok előfordulnak már ilyenkor, de utána sokáig semmi bajod nem lesz vele.
Én egy ilyen autót szemeltem ki magamnak,nem tudnál esetleg némi infót szolgáltatni vele kapcsolatban.Amit én találtam az 86-os 1.3-as motorral.Tetszik a formája és ez lenne az első autóm...