Pár kép kedvcsinálónak.Természetesen az első képen látható bordó színű autó már elkelt. :)) Az 1.4TSi motorról készült kép kedves langsam kollégámnak szól,hogy ismerkedjen vele. :)
Kedves langsam kolléga! Elmondanád nekem,hogy mi is az,ami tetszik neked abban a C6-ban?Mert nem tudom felfogni.Ha a motorja,akkor már a 607-es veszem meg,vagy egy 407-es cupét azzal a 2.7 V6-os motorral. A C6 alatt van a Superb II.,ezért nincs értelme az összehasonlításnak.De te ezt is jól látod. Nem mintha sok C6-ot láttam volna élőben,kevesebbet,mint VW Phaetont,de a kedvemért inkább a VW-nél maradj! :) Ha azt nézed,hogy picivel több,mint 11 millióért mit kapsz felszereltségben,kényelemben,teljesítményben,szerintem nem rossz ár az a 11 millió.Persze ezért már sok autó kapható csúcs motorral,csúcs felszerelve.Itt jön az ki,hogy neked melyik autó kell,melyik autó az amelyiket szereted.Nálam ezért lenne azonnali befutó ezen az áron a Superb II. Nem gondolkodnék Audin,Passaton,C6(!)-on stb.
Üdv! Ha már a franciákról van szó,nézd meg kedves langsam kolléga,hogy a franciák a Skoda Superb II.-t a 2.0PD TDI motorral szerelve mely autók riválisának tartják:
Nincs köztük a Citroen!Viszont egy 607-es ott található!Ez azt jelenti,hogy a mostani C5-t nem arra szintre sorolják be,ahova a mostani Superb került.Tehát ha azon kellene vacilálnod,hogy Superb II.,vagy C5,akkor a válasznak egyértelműnek kell lennie!Igaz ezt boncolgattad te is a hsz-ban.
Az 1.4TSi motor szerintem teljesen más okból került ebbe az autóba,nem a presztízs miatt.Ezt a motort megkedvelték,nagy rá a kereslet,hiszen elég motort sem tudnak legyártani ebből,hiány van,szóval aki szeretne egy nagy,debella dög,de csinos,elegáns,harmonikus autót szépen felszerelve extrákkal,megfizethető árral,az ezzel a motorral fogja megvásárolni.Ez csakis üzlet,semmi más.Szerinted hogyan szeretnék növelni a mostani Superb eladott db.számát?Csakis úgy,hogy lesz egy belépő benzin motor,amiről mi is tudjuk,hiszen olvastuk,hallottuk,hogy jó motor,megfizethető áron.Mert a mostani Superbnél ez nem volt meg!Hiányzott!Ez fogja meghozni az áttörést,és ezért lesz kapható ezzel a kis köbcenits motorral.
Köszi. Bő 11 milláért nagyon sok már a vetélytárs, és aki ennyiért vesz autót, az kipróbálja a "nagyokat" is és márkaszerető legyen a talpán, aki nem lágyul el egy propeller, egy csillag, egy ugró vadmacska, vagy egy olimpiai karika láttán. Azért is kérdeztem, mert úgy tudom az I-esnek is hasonló volt a full-full vége. Kiváncsi lennék, hogy a full I-esből hány kelt el Magyarországon, valszeg 1 kezemen megszámolhatom. Skoda szalonok főnökét nem ér idevenni, bár azok 2,5 TDI-t vették max jól felszerelve, hogy a szalon meg tudjon egy olyat is mutatni, én is egy ilyet próbálhattam még anno ki, bár nem voltam elragadtatva a motorjától, a II-es e szempontból sokkal de sokkal jobb helyzetben lesz. Természetes, hogy egy tipusból kell lenni csúcsmodellnek, de nem értem, hogy miért. Át kéne Steviet is ide csalogatni, majd ő megmondja, hogy miért. :)
Bár mint konzervatívnak vannak fenntartásaim a II-essel, de meg kell hagyni a motorválasztéka nagyon ütős, elfog a sárga irigység, ha csak a teljesítmény listára nézek. :)
Viszont a C6 tarolna nálam, de az már más osztály. Annyira szeretem a különlegességet, hogy lehet, még egy Phaetonnal szemben is C6-ot kérnék ugyanannyiért. Egy kérdés, majd megmondom a válasz után, miért kérdeztem: :) Mennyi lesz a Superb II. legcsúcsabb motoros legfullosabb ára ?
Ha választani kéne a Citroen C5 és a Skoda Superb II között toronymagasan a Superb II-t választanám, sőt talán még a jelenlegi Superb I is győzne, bár ott azért már az ár/felszereltség/teljesítmény kérdések elbizonytalanítanának. De nem korrekt egy több éves típust (Superb I.) összehasonlítani egy friss fejlesztéssel (C5) mert az új mindig előnyben van. Igaz hátrányban meg a Citroen van a minőségi hírével, tehát mondjuk akkor választanám az új C5-öt a Superb I helyett, ha a C5-ben a csúcsdízelt kapnám meg automatában csúcsfelszereltséggel, a Superb I-et meg az alapdízellel alap felszereltségben. A Superb II-t ugyanannyiért is inkább választanám alap dízelmotorral és alapfelszereltséggel, mint a fullos C5-öt. Ez alól csak egy kivétel van, a Superb II 1,4-es alapmotorja, amivel nagyon nem vagyok kategóriailag, presztizsileg kibékülve. Bár nem tudom, lehet-e kritikát is megfogalmazni ezen az oldalon. Lehetni lehet, csak nem szabad. :) Üdv.
Üdv! Az előző hozzászólásomban már be is mutattam az autómat.Ami különbség lehet,hogy a felni nem biztos,hogy ezzel szeretném,de ez még a jövő zenéje. A felháborodásodat az okozta,hogy én azt vallottam,hogy neked előbb lesz,mint 4 év az új Superből,vagy az volt a sértő,hogy feltételeztem,nálad a következő generációs Superb lesz,és nem egy Citroen? :)
Én állíthatom kedves langsam kolléga,hogy én most is Superb tulajdonos vagyok,és a következő autóm is a Superb lesz,a Superb II.! De a kíváncsiságod engem is felcsigázott,ezért én is várom,hogy kinek van,és ki szeretne Superbet! Az a 70%-os arány nagyon jó a Lexusnál,de szerintem az új Superbet valóban hasonló,vagy nagyobb,arányban vásárolnak az autóból!Én már egy vagyok,remélem többen leszünk! :) Ha várni fogsz legalább 4 évig,akkor én beszámolok róla,de szerintem te előbb tudsz véleményt alkotni,és véleményt mondani,mint én. :)) Hajrá mindenki!!!
De itt vagyok én is, igérem nem fogom sokszor azt a szót leírni hogy Citroen ebben a fórumban, mert az a szó hogy Citroen nem egy Superb fórumba való ! :)
Komolyabban szólva. Érdekelne, hogy a Superb II fórumtagok közül a többségnek Superb I-e van-e, vagy a többség most először érdeklődik, vagy venne Superbet. Mert abból bizonyos következtetéseket lehet levonni. Egyedül a Lexus hirdeti magát úgy, hogy a tulajok 70 %-áa megint Lexust vesz. Szerintem a Superbesek közül hasonló, hanem még jobb lesz az arány. Mert kellett valami elkötelezettség már a Superb I.hez is, amely a Superb II. több high-tech megoldásai és trendibb külseje után csak erősödhet. Kváncsian várom már az első II-es tulaj fényképes élménybeszámolóját. Az ütős az lenne, ha olyan (is) tenné, aki az I-esről váltott II-esre. Többet fog érni a véleménye, mint egy autósújságíróé.
Jól látom, hogy a hátsó szellőzős konzol csak kijelzi az elöl beállított hőfokot? Külön tekerőket nem látok a klímának, csak szivargyújtót meg ülésfűtés gombokat. Ilyen megoldást sem láttam még sehol,de ezért szeretjük a Skodát!
Merem ajánlani amit Szili is mondott,és próbáld meg az Ebay-en keresztül,vagy az is jó ötlet,hogy Skoda kereskedés útján,mivel van nekik promóciós anyag(toll,kulcstartó,táska, stb),és ilyen modell autó is akad.Kis vitrinben ki is van állítva!
Az autó 4838 mm hosszú, 1783 mm széles, 1461 mm magas és 2761 mm tengelytávú. A koda Superb különböző érdekes technikai megoldásokat kínál: többek között az adaptív kanyarkövető lámpát, az új elektronikus szabályozott légkondicionálót, és az automatikus parkoló rendszert is megtalálhatjuk majd az új modellekben. Mivel a biztonság elsődleges szempont volt a fejlesztések során, az új koda Superb-et kilenc légzsákkal szerelték fel.
Az autók pedig a Kvasiny-ben található gyárban készülnek majd.
A modell előértékesítése hazánkban várhatóan júliusban kezdődik meg, a hivatalos magyarországi modellbevezetés, pedig szeptemberre várható. A hazai importőr elvárásként azt fogalmazta meg az új koda Superb-bel kapcsolatban, hogy a korábbi, éves szinten 7-800 db-os értékesítést megduplázzák az új autó érkezésével, amellyel az új koda Superb a Fabiahoz, az Octaviahoz és a Roomsterhez hasonlóan kategóriájának meghatározó modelljévé válhat.
A portugáliai premier előtt már elég sok információ van a birtokunkban,ami az új Skoda Superbet illeti.Íme néhány:
A második generáció különlegessége a Twindoor (ikerajtó) nevű csomagtérfedél, amely kétféleképpen nyílik. Az egészet hátsó szélvédőstül kitárva hatalmas ötödik ajtóként szolgál, de csak a fém rész is nyitható. A megoldással a szedánok elegáns vonalvezetése a ferdehátú családi autók praktikumával párosítható. Akinek még több kell, az várja meg a jövőre érkező kombit.
Három benzines és három dízelmotorból áll a kínálat. Érdekesnek ígérkezik az 1,4 TSI, tehát a kis turbós benzines, nem annyira a 125 lóerő, hanem a gyorsan megérkező 200 Nm-es forgatónyomaték és a 6,6 literre ígért átlagfogyasztás miatt.
A dízelek között a maradi PD TDI-k és a modern közös nyomócsöves CR TDI-k is megtalálhatóak. A Superb első körben nem kapta meg a CR TDI-t 140 lóerővel, a korszerű technika csak a 170 lóerős 2,0 TDI-ben érhető el.
Három felszereltségi szint lesz: Comfort, Ambition és Elegance. Szériaként hat légzsák, menetstabilizáló elektronika, manuális légkondicionáló és 8 hangszórós CD-s rádió jár Comfort-kivitelben. A Superb II forgalmazása szeptembertől kezdődik.