Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Thalia 1.4 16V Creative Commons License 2001.07.23 0 0 193
Nekem nagyon tetszik a Fabia, de múltkor én is azt néztem, hogy, ha a 100 lovast akarom olyan felszereltséggel megvenni, mint a 98 lovas thaliát, legalább 600 ezerrel többet fizetek. De a kocsi nagyon királyul néz ki, azt be kell ösmerni.
jesterke Creative Commons License 2001.07.22 0 0 192
Sznobizmusrol annyit, hogy en azert nem veszek Fabia-t, mert mire osszerakom azt, ami a Thaliaban van siman 3 millio fole megyek, es akkor mar inkabb a Picassot vennem...

Sznobizmus...legtobb sznob embernek akit ismerek Alfaja van...

Jesterke

Cgo Creative Commons License 2001.07.17 0 0 191
Degeczi,
ahany auto, annyi honlap.

az aktualis az ar146.host.sk :))

a Tipos oldal frissitese fel eve kesz, csak a haverom azota nem frissitette es nincs idom ingyen helyre migralni.

Előzmény: Degeczi (190)
Degeczi Creative Commons License 2001.07.17 0 0 190
Viszont olyan is akad am, aki evek ota nem frissiti a sajat honlapjat, oszt' azon meg mindig Tipot ir...
Előzmény: Cgo (183)
Cgo Creative Commons License 2001.07.17 0 0 189
bubble,
koszi, megprobaljak a biztositoval elintezni, aztan majd meglatjuk.
Előzmény: bubble (188)
bubble Creative Commons License 2001.07.17 0 0 188
CGO
13 000 Ft-ot taksál egy db Thalia ködlámpa. Beszerezni márkakereskedésekben lehet, az alkatrész shopokban.
Előzmény: Cgo (187)
Cgo Creative Commons License 2001.07.16 0 0 187
R5TL,
aki sokat pofazik, azt messzirol felismerik hehehe...
Előzmény: R5TL (184)
Cgo Creative Commons License 2001.07.16 0 0 186
topo,
miert no comment? italophil vagyok az autok teren, de az nem jelenti, hogy elvakult vagyok. ha hiszed, ha nem, a hugomnak en javasoltam a thaliat.
Előzmény: topo (185)
topo Creative Commons License 2001.07.16 0 0 185

>Szoval ilyen olaszbuzi fajta :))

No comment.

Előzmény: Cgo (182)
R5TL Creative Commons License 2001.07.16 0 0 184
Vagy járatja a HIX autót... :-))
Előzmény: Cgo (183)
Cgo Creative Commons License 2001.07.16 0 0 183
R5TL,
:)) van, aki ismeri az adatok linket... :))
Előzmény: R5TL (181)
Cgo Creative Commons License 2001.07.16 0 0 182
topo,


egy funyiromotoros Alfa (1.6)
8 honapos, 19800 km, 120 lo, 1210 kilo.

az asszonynak meg van egy 4 honapos Punto II 8V, 60 LE, 3500 km.

elozo autonk egy 92-es Tipo 1.6 SX volt, 84 LE.

Szoval ilyen olaszbuzi fajta :))

Előzmény: topo (180)
R5TL Creative Commons License 2001.07.16 0 0 181
Alfa 146 1.6 TS, ha jól tévedek. :-))
De majd kijavít, ha rosszul tudom.
Előzmény: topo (180)
topo Creative Commons License 2001.07.16 0 0 180

>vagy csak az irigyseg beszel belolem, mert pont >2x annyit adtam az automert es a szaraz adatok >szerint messze nincs akkora kulonbseg? :))))

Cgo, milyen autód van pontosan?:)

Előzmény: Cgo (179)
Cgo Creative Commons License 2001.07.13 0 0 179
R5TL,
kozos nevezore jutottunk :)

vannak mar uj elnevezesek?
- bruThalia
- Clio Quasimodo
- ?

vagy csak az irigyseg beszel belolem, mert pont 2x annyit adtam az automert es a szaraz adatok szerint messze nincs akkora kulonbseg? :))))

Valaki kerdezte, miert vett a cegunk annyi Renaultot. Eleg, ha azt mondom, hogy a fo reszvenyes a France Telecom? Amig francia volt a vezerigazgato Safrane volt neki, az igazgatok Lagunat, a fomanagerek Megane-t, a kozepmanagerek Cliot kaptak a tobbi meg Felicia volt.

Most van 2 Laguna, 10-12 Megane Classic, felul Mercedes, A4 2.8, meg ki tudja mi, a Megane es Clio helyett Golf IV es Fabia, a Felicia maradt. Ossze vissza 210 auto.

Előzmény: R5TL (178)
R5TL Creative Commons License 2001.07.13 0 0 178
Régen volt az már, hogy ilyen párbeszédet lehetett hallani! Sőt, mostanság kezd megfordulni a dolog: Sok Skodás arra büszke, hogy neki VW-system über allesz dajcsland autója van, nem szar francija. :-))

Bocs, most olvasom tovább, hogy a Te faterod is ilyen. :-) Akkor Neked magyarázzam?! :-))

Azért manapság már inkább a Fábiára/Octáviára/Feliciára gondol az ember, ha meghallja a Skoda szót, meg rögtön utána a Fócvágenre. Látod, aki igazán sznob, az Skodát vesz. (Csak vicceltem!) :-))

De tényleg hagyjuk ezt már! Jó kis autó az a Thalia, csak ne lenne olyan bűn ronda!!!

Előzmény: Cgo (177)
Cgo Creative Commons License 2001.07.13 0 0 177
R5TL,
talan, de nem feltetlenul. Van ugy, hogy egyszeruen jobban bejon a koreai, en arrol a csoportrol beszelek, akinel az auto mellett donthet, hogy nem Skoda, Lada, Dacia.

Megprobalom maskepp.
Talalkozik a Felicias (F) es a Thalia (T)

T: szevasz, milyen kocsid van?
F: skoda...
T: magaban: 105, 120, favorit hmmm
F: es neked?
T: Renaultom van!
F: magaban: hu azok a dogos 19-ek, Laguna, Megane Coupe... hmm ujgazdag...

:)))

tudom, hogy elegge szelsoseges pelda, de huen tukrozi az emberek gondolkodasat.
Joapam teljes szivvel Ladas volt 20 evig, majd 3 ev kellett neki, mire rajott, hogy az o igenyeinek a Skoda Pickup felel meg leginkabb. Viszont ha emiatt Skodasnak csufolom, letagadja, hogy Skodaja van, mert szerinte ez mar VW es Audi, amit a motorhaz felnyitasa utan szivesen be is bizonyit :)))

Mar nagyon off vagyok?

Előzmény: R5TL (176)
R5TL Creative Commons License 2001.07.13 0 0 176
Szia!
A motort csak azért említettem, mert úgy lehetett érteni, mintha ezt is negatívumként írtad volna. A sznobságról meg annyit, hogy akkor azok is sznobok, akik a régi skodájukat/trabantjukat/ladájukat/wartburgjukat pl. Swiftre, Kiara vagy Dévura cserélik?

Crash test: Gondolom, nagyjából azt tud6ja, mint a Clio, az meg ugye nagyon jól szerepelt az NCAP töréstesztjén. (4 db ****)

Előzmény: Cgo (175)
Cgo Creative Commons License 2001.07.13 0 0 175
R5TL,
1. ebben igazad van, en ugy ertettem, hogy a felhasznalt anyagok minosege egyenesen aranyos az arral - vagyis alacsony.
2. igen, de az mar csak hab a tortan, hisz a 75 loval mar eleve sok konkurrens kilonek, ezert nem is emlitettem.
3. pedig hidd el, hogy igy van. most ne olyan sznobra gondolj, aki a 600as Mercivel jar, az asszony kap egy A160-at a kolyoknek meg ML320-at vesz. A Thalia legnagyobb ellenfele a Fabia szedan. Tudod hany embert ismerek, aki azert vette a Thaliat, mert az Renault es nem Skoda? Tudod hany emberben el a Skoda = kommunizmus = nem lehet jo elkepzeles?

bubble,
eppen ugyanazt irtam, mint te.

topo,
szerintem masok nem mertek kockaztatni a kialakult presztizsuket, a Renaultnak meg lenyegeben mindegy lehetett. A trend ugyis az, hogy minden gyar kockaztat, hisz a merci is kijott az A-val, az Audi az A2-vel, keszul a kis BMW es piacon van a kis Jaguar. Nalam ez mind minuszt jelent... de hat minden a penzrol szol, es egye fene a presztizst :))

Thalia 1.4 16V,
nem mondtam, hogy mindenki eseteben minden kriterium bejon. Nalad az jott be, hogy jo aron jo felszereltseg, nagy csomagter. Naponta tobb tiz Thaliat latok es a tobbseget nem fiatalok vezetik, hanem 40-50 eves ferfiak, nok. Termeszetesen ha egy fiatal a jovobe nez, csaladot tervez, stb. ebben a kategoriaban egyszeruen nem kap jobb uj autot ennyi penzert. Tehat ugyanarrol beszelunk, csak mas oldalrol kozelitjuk meg.

Poppec_kvar,
egyszer nezd meg az autod oldalrol. Egy sportosabb auto siman alaparkol...

Mindenki,
a testverem Thaliajan ma berepedt a kodlampa. Nem tudja valaki mennyibe kerul? Hol talalok Thalia crash tesztet? Koszi

Előzmény: R5TL (169)
Pöppec_kvar Creative Commons License 2001.07.12 0 0 174
Sziasztok!
En is mar 3,5 honapja hajtom a Thaliam (RT,75LE), es meg vagyok vele elegedve. Elotte Clio II-m volt, es igen nagy szerepet jatszott a 'jo felszereltseg-bagoert' dolog abban, hogy atultem ebbe. En sem az a celcsoport vagyok, amelyikrol szo volt korabban, egyszeruen nagyon jo volt az ajanlat. Annyira, hogy ugy dontottem, ennyi penzert akar meg tetszhet is ez a kasztni... :))
A benzin szerintem is lotyog kicsit (a Clioban is igy volt), de csak akkor hallani, mikor megallok es leallitottam a motort.
Az egyetlen fekete pont nalam a rugozas. (persze masnal lehet, hogy pont ez a piros...) Sokkal lagyabb mint a Clio volt, viszont nem is merem ugy venni vele a kanyarokat, mint azzal. Az igazsaghoz hozzatartozik, hogy a Gerappason 185-os gumik voltak.
Ti hogy latjatok?
Udv,
Peter
Előzmény: Cgo (168)
bubble Creative Commons License 2001.07.12 0 0 173
És akkor ott van a VW HUF is!!!!
Előzmény: Thalia 1.4 16V (172)
Thalia 1.4 16V Creative Commons License 2001.07.12 0 0 172
Én nagyon nem felelek meg a Cgo által vázolt célcsoportnak, a rendszerváltáskor voltam vagy 16, gyerekem, feleségem sincs, barátnőm van. Minden vagyok, csak nem ladaskodán szocializálódott többgyermekes családapa. A Thaliát mégis én választottam. Tudom, kivétel mindig van és az nem feltétlenül cáfolja a marketingkoncepciót (valszeg ebben az esetben sem), de kognitív disszonanciát félretéve is úgy gondolom, hogy "ha az ember autót akar venni, mi a francért hagyna ott egy közel 100 lovas kocsit, 510 lityis csomagtérrel, tele extrákkal ingyér és további extrákkal viszonylag kis pénzért, úgy hogy a végső vételár még így sem éri el a 3 millát". 4 hónapja van meg, gyönyörűen muzsikál (no persze 4 hónapig egy talicskának is illik gyönyörűen muzsikálni) és semmivel sem tűnik kompromisszumosabb autónak, mint bárm, amit eddig vezettem, R19-től, Suzuki Sedanig, de más kiskategóriás kocsikkal összevetve sem. Abban sem vagyok biztos, hogy tényleg kizárólag a volt szoci vásárlóknak szánták, tekintve, hogy hasonló koncepciókkal más gyártók is kijönnek mostanában, lásd. VW Polo Classic (van már vagy 5-6 éve), Seat mittoménmi, Fabia Classic, Swift Sedan, ami (véletlenül) tényleg tipikusan volt szoci igényt elégít ki, de Japánban évek óta gyártották anélkül, hogy tudták volna, hol van az a K Európa, tehát a kifejlesztésében nem sok szerepe volt az itteni fogyasztóknak. Létezik ilyen kategória, csak nem annyira elterjedt. Sőt, ha jól emlékszem, az előző előtti Opel Corsának is volt egy pont ilyen, kis négyajtós sedan változata még a 80-as években.
topo Creative Commons License 2001.07.11 0 0 171

Cgo,
Ha ilyen egyszerű a siker receptje,akkor miért csak a Renault merte meglépni?Vagy csak a Renaultnak fontosak az eladási darabszámok?
A volt szoci országbeli emberek most már potenciális vevők és ha ez kell a népnek,akkor igazodni kell az igényekhez.Nem?
Hidd el én is szivesen bóklásztam volna egy Toyota vagy Honda szalonban,de sajnos hiányzott az a pár millió a zsebemből,amit a japán autó felára jelent.Másrészt egy átlagos magyar család autójának nagyon kevés az éves futási teljesítménye.Az évi 10-15e km-t a Thalia is fogja bírni hosszú éveken keresztül.
A céged vezetői vajon miért döntöttek a Megane és a Renault mellett?Valószínűleg,mert a Renault adta a legkedvezőbb ajánlatot.
Szóval a Renault azért tud valamit.
Előzmény: Cgo (168)
bubble Creative Commons License 2001.07.11 0 0 170
Cgo
Öreg barátom, Éppen azért készült el ez az autó, mert volt rá igény! Ha tudnád, hogy fürtökben lógtak év elején az értékesítőkön az ügyfelek, el sem hinnéd!!! Szvsz aki eddig Ladát vagy Skodát vezetett igenis van miért jobban éreznie magát a Thaliában, mert valóban minőségibb autóban ül!!

"Az egesz auto egy ugyes marketing projekt"
Akkor megérdemeltem a fizetésem!

Egyébként - mint korábban említettem próbáltam a 98 LE-s változatot és tényleg jól megy!

Abban egyetértünk, hogy külső területén kihívásokkal küzd (c) by Fábry Satya. Ja és abban is, hogy Alfa forever! :)))))

R5TL Creative Commons License 2001.07.11 0 0 169
Csak három dologra reagálnék:
1. Annyi pénzért nagyonis megéri, nem igaz a kevés pénzért kevés muzsika.
Hadd ne kezdjem el felsorolni azokat az autókat, amik ennél több pénzért kevesebbet nyújtanak.
2. A 75 ló a gyengebb verzió. A 98 lovast már meg sem említetted....
3. A sznobok nem Thalia-t vesznek. Illetve aki Thaliat vesz, az nem hiszem, hogy sznobságból veszi, hanem mert jó az ár/érték aránya.

Előzmény: Cgo (168)
Cgo Creative Commons License 2001.07.11 0 0 168
Hello Thaliasok,
sok dologban azert le kell allni vitazni. Nem bantasi szandekkal, de a Thalia tenyleg csunyacska, nem tudom elkepzelni, hogy valaki a design miatt venne meg. Az egesz auto egy ugyes marketing projekt, nem pedig autos. Par ember nagyon ugyesen osszegyujtotte, mi az, ami egy volt szoci orszagbeli embernek kell.
Exterier:
1. Ladakon nottek fel - bejon nekik a puttony
2. csaladosok fogjak vasarolni, leggyakoribb felallasban apa, anya, 2 gyerkoc, sok csomag.
3. azert annyira nem nagy a felvasarloero, hogy uj fejlesztesbe fogajanak - fogjuk a Cliot es nyomjunk ra puttonyt.
Interier:
1. a Ladas, Skodas ember nem var annyit el minosegileg - jo lesz a legolcsobb froccsentett muanyag
2. a megsporolt anyagbol legyen sok elektromos kutyu, hisz nincs nagyobb orom, mint par evi tekergetes utan gombokkal emelgetni az ablakot.
3. A csalados emberek sokat adnak a biztonsagra, am nincs penzuk megfizetni - nosza bele 2 airbagot.
Motor:
1. Fontos, hogy sok legyen a loero, mert a tesztekben ebben jol ki lehet logni. 75 loval a Punto rogton lesoporve, stb.
2. Olajcsere periodust kinyomni addig, amig csak lehet, nehogy a fenntartasa soknak latszon.
Nagy huzas:
mindezt egyberakni es jo aron piacra dobni.

Ez a Thalia. Keves penzert keves muzsika, de a vasarlok igenyet olyan pontosan celozza meg, hogy azok ugy erzik, jol dontottek, hisz igenyeik legtobbjet az auto kielegiti.
Ja, a fentiekhez meg hozza kell szamolni a sznobizmust (francia kocsim van am, Renault!) es egyeb emberi tulajdonsagokat.

A foerever Renaulthoz meg annyit fuznek hozza, hogy a cegunkben minden manager Megane-t kapott 2-2,5 eve. Azota 20-80e km-t raktak belejuk es _nem normalis_ mennyit jarnak szervizbe. Elektronika, gyujtasvezerles, beragado hatso ajtok, stb. stb.

Mindezt csak azert firkantottam ide, hogy megmaradjunk a realitas talajan, semmi bajom a Renaulttal, sot a szimpatikus markak kozott van, a csaladban is vagy egy 5 hetes Thalia. Uff.

Előzmény: topo (162)
tacika Creative Commons License 2001.07.10 0 0 167
"ilyen minőségű,felszereltségű autót ilyen áron egyetlen más márka sem tud felmutatni."

A minőségéről nem tudok vitatkozni, mert nem ismerem, de valszeg tényleg jó. A mondatod másik feléhez csak ismételni tudom magam:

"Minden vitán felül áll az, hogy ma Magyarországon a Renault Thalia messze a legjobb ár-érték arányú új autó."

Csak és kizárólag a formájával nem vagyok kibékülve, ez pedig ugye ízlés kérdése...

Sok szerencsét mindenkinek a Thaliájához.

üdv:tacika

zotya_ Creative Commons License 2001.07.10 0 0 166
>Én hologram (grafit ) szürkét vettem ami még komoly szin is!!

Ez valóban nagyon szép szín. Én is ilyenben gondolkodtam amikor még új Renault vásárlásán törtem a fejem.

Zotya

Előzmény: innoz (164)
bubble Creative Commons License 2001.07.10 0 0 165
innoz
Tényleg jobban jártál azzal a változattal, de ne ess tévedésbe motorikusan az RL nem butított, ugyanannyit tud, mint az RN csupán a felszereltségéből került ki néhány dolog. Ezért lett olcsóbb!
Előzmény: innoz (164)
innoz Creative Commons License 2001.07.10 0 0 164
csacsumesz!

Szinten Thalia tulaj vagyok, kb 1,5 honapja.
Tapasztalataim: fogyasztas 6,3 környeken. Csendes (elötte suzukim volt ) Rugozás nem kemény. "Csobbanást" nem hallok! Ja és én is vacilaltam teccik e vagy nem. És most mar tudom jol döntöttem, ráadásul még jobb áron is vettem mert akkor még nem volt alap RL ami most majnem hasonlo árban van a 8 szelepessel, csak BUTITOTT!
Én hologram (grafit ) szürkét vettem ami még komoly szin is!! Hirtelen ennyi!

csáktornya INN:::::::::

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!