Cgo,
Ha ilyen egyszerű a siker receptje,akkor miért csak a Renault merte meglépni?Vagy csak a Renaultnak fontosak az eladási darabszámok?
A volt szoci országbeli emberek most már potenciális vevők és ha ez kell a népnek,akkor igazodni kell az igényekhez.Nem?
Hidd el én is szivesen bóklásztam volna egy Toyota vagy Honda szalonban,de sajnos hiányzott az a pár millió a zsebemből,amit a japán autó felára jelent.Másrészt egy átlagos magyar család autójának nagyon kevés az éves futási teljesítménye.Az évi 10-15e km-t a Thalia is fogja bírni hosszú éveken keresztül.
A céged vezetői vajon miért döntöttek a Megane és a Renault mellett?Valószínűleg,mert a Renault adta a legkedvezőbb ajánlatot.
Szóval a Renault azért tud valamit.
Cgo
Öreg barátom, Éppen azért készült el ez az autó, mert volt rá igény! Ha tudnád, hogy fürtökben lógtak év elején az értékesítőkön az ügyfelek, el sem hinnéd!!! Szvsz aki eddig Ladát vagy Skodát vezetett igenis van miért jobban éreznie magát a Thaliában, mert valóban minőségibb autóban ül!!
"Az egesz auto egy ugyes marketing projekt"
Akkor megérdemeltem a fizetésem!
Egyébként - mint korábban említettem próbáltam a 98 LE-s változatot és tényleg jól megy!
Abban egyetértünk, hogy külső területén kihívásokkal küzd (c) by Fábry Satya. Ja és abban is, hogy Alfa forever! :)))))
Csak három dologra reagálnék:
1. Annyi pénzért nagyonis megéri, nem igaz a kevés pénzért kevés muzsika.
Hadd ne kezdjem el felsorolni azokat az autókat, amik ennél több pénzért kevesebbet nyújtanak.
2. A 75 ló a gyengebb verzió. A 98 lovast már meg sem említetted....
3. A sznobok nem Thalia-t vesznek. Illetve aki Thaliat vesz, az nem hiszem, hogy sznobságból veszi, hanem mert jó az ár/érték aránya.
Hello Thaliasok,
sok dologban azert le kell allni vitazni. Nem bantasi szandekkal, de a Thalia tenyleg csunyacska, nem tudom elkepzelni, hogy valaki a design miatt venne meg. Az egesz auto egy ugyes marketing projekt, nem pedig autos. Par ember nagyon ugyesen osszegyujtotte, mi az, ami egy volt szoci orszagbeli embernek kell.
Exterier:
1. Ladakon nottek fel - bejon nekik a puttony
2. csaladosok fogjak vasarolni, leggyakoribb felallasban apa, anya, 2 gyerkoc, sok csomag.
3. azert annyira nem nagy a felvasarloero, hogy uj fejlesztesbe fogajanak - fogjuk a Cliot es nyomjunk ra puttonyt.
Interier:
1. a Ladas, Skodas ember nem var annyit el minosegileg - jo lesz a legolcsobb froccsentett muanyag
2. a megsporolt anyagbol legyen sok elektromos kutyu, hisz nincs nagyobb orom, mint par evi tekergetes utan gombokkal emelgetni az ablakot.
3. A csalados emberek sokat adnak a biztonsagra, am nincs penzuk megfizetni - nosza bele 2 airbagot.
Motor:
1. Fontos, hogy sok legyen a loero, mert a tesztekben ebben jol ki lehet logni. 75 loval a Punto rogton lesoporve, stb.
2. Olajcsere periodust kinyomni addig, amig csak lehet, nehogy a fenntartasa soknak latszon.
Nagy huzas:
mindezt egyberakni es jo aron piacra dobni.
Ez a Thalia. Keves penzert keves muzsika, de a vasarlok igenyet olyan pontosan celozza meg, hogy azok ugy erzik, jol dontottek, hisz igenyeik legtobbjet az auto kielegiti.
Ja, a fentiekhez meg hozza kell szamolni a sznobizmust (francia kocsim van am, Renault!) es egyeb emberi tulajdonsagokat.
A foerever Renaulthoz meg annyit fuznek hozza, hogy a cegunkben minden manager Megane-t kapott 2-2,5 eve. Azota 20-80e km-t raktak belejuk es _nem normalis_ mennyit jarnak szervizbe. Elektronika, gyujtasvezerles, beragado hatso ajtok, stb. stb.
Mindezt csak azert firkantottam ide, hogy megmaradjunk a realitas talajan, semmi bajom a Renaulttal, sot a szimpatikus markak kozott van, a csaladban is vagy egy 5 hetes Thalia. Uff.
innoz
Tényleg jobban jártál azzal a változattal, de ne ess tévedésbe motorikusan az RL nem butított, ugyanannyit tud, mint az RN csupán a felszereltségéből került ki néhány dolog. Ezért lett olcsóbb!
Szinten Thalia tulaj vagyok, kb 1,5 honapja.
Tapasztalataim: fogyasztas 6,3 környeken. Csendes (elötte suzukim volt ) Rugozás nem kemény. "Csobbanást" nem hallok! Ja és én is vacilaltam teccik e vagy nem. És most mar tudom jol döntöttem, ráadásul még jobb áron is vettem mert akkor még nem volt alap RL ami most majnem hasonlo árban van a 8 szelepessel, csak BUTITOTT!
Én hologram (grafit ) szürkét vettem ami még komoly szin is!! Hirtelen ennyi!
Erről van szó kérem szépen, ami meg a csúnyaságát illeti, szerintem annyira nem vészes, nekem inkább tetszik, mint nem. Létezik nála szebb autó, de rondább is (pl. a különböző Daewook, főleg a Lanos). A Fabia Classic pedig szerintem egyenesen gyönyörű. De persze ízlések és pofonok ugyebár. Azért amikor egy napfényes napon kikördülök vele az autómosóból valahogy kimondottan jó kiállású kis dög ez a Thalia.
Sajnos kevés ember engedheti meg magának,hogy pusztán érzelmi ill. esztétikai alapon vegyen új autót.Lehet vitatkozni a Thalia kinézetéről,de felesleges, hiszen ilyen minőségű,felszereltségű autót ilyen áron egyetlen más márka sem tud felmutatni.
Bocs, hogy iderondítok de csak most vettem észre ezt a topicot.
Szóval szerintem az autóipar formatervezőinek, elég sokat kell a jövőben túlórázniuk, hogy Thaliánál csúnyább autó szülessék. Bár a Fabia Sedan elég jó eséllyel indult a versenyben aztán valahogy mégiscsak elviselhetőbb formája lett.
SZVSZ a Thalia úgy készült, hogy egy karosszéria lakatost bezártak egy műhelybe egy Clióval, két tábla lemezzel, egy kalapáccsal, egy CO hegesztővel, és egy lemezvágó ollóval műszakkezdéskor, és igen komolyan megfenyegették, hogy itt estére sedannak kell állnia:-))
Hogy ne útáljatok ki nagyon: Minden vitán felül áll az, hogy ma Magyarországon a Renault Thalia messze a legjobb ár-érték arányú új autó.
jesterke
Először is az Rn és RT felszereltség között 150 ezer forintos árkülönbség van, Továbbá az RT-ben már benne van a duplaoptikás fényszóró, ködfényszórók, 4x15 W-s rádió-magnó + 4 hangszóró és a fordulatszámmérő. Ha a 98 LE-s 16V-sre vágynál abban ugyanezek vannak, de annak az ára 2 495 000 Ft, az az RN-től 245 000 fT-AL DRÁGÁBB.
Szvsz én próbáltam a 98 LE-s nagyon jól megy és a városban is jól lehet vele közlekedni. Családi autónak igen kellemes!
Az RL-t egy hónapja hozták forgalomba, ami 2 150 000 Ft-ba kerül és abban nincs szervo, állítható kormány, központi zár távirányítóval, elektromos ablak és elektromos fűthető tükrök. Szóval ez a fapados verzió.
>2. 510L csomagtartó.Fér bele cucc egy hosszabb útra is.Nem? :)
Igen, de a hatso ulesen nem szivesen utaznek hosszabb útra. :) Bár az eredeti kérdezőnek még kicsik a gyerekei, kérdés hogy mennyire, illetve hány évig szándékozik használni a kocsit?
Nem akarom elrontani a hangulatotokat, de nekem nem tetszett a Thalia. Megneztem, kipróbáltam, és azt mondtam hogy na ne !
Nekem Clio II RT-m van, és bizony, ha már csak félig van a tank, nekem minden egyes alkalommal lötyög és csobog a benzin a tankban a jobb hátsó ülés alatt. Aztán egyharmadnál abbamarad. De egyáltalán nem zavaró a jelenség, egyébként is csak megállásnál jelentkezik.
R5Tl, neked (ha jól emléxem) RXI-d van, nem? Akkor RXI-ben jobban szigetelik a jobb hátsó ülés fenekét...
Már tönnször megnéztem, de mindig sikerült elfelejtenem. www.renault.hu vagy www.baumgartner.hu oldalakon ott van.
Ha 16V-t veszel a kérdés eldöntött, mert abból csak RT van. Mostanában hallottam valami még alacsonyabb felszereltségű RL-ről is.
Igen, kissé legendaszagú ez a zörgés, csavardobozolás. Az égvilágon semmi nem zörög benne, kivéve a lakáskulcsomat a kesztyűtartóban. Emléxem, még a Thaliák megjelenése körüli időkben kötöttek bele az összeszerélsbe sokan azzal, hogy pl. az első sárvédők műanyagból vannak, azóta kiderült, hogy az "eredeti" nem török cliókkal is ugyanez a helyzet, sőt a fasza új Peugeot 307-es is így készül már. Ugyanez a "motívum" fellelhető volt a törökországi gyártás miatt is, annak ellenére, hogy a Megane Break is csak ott készül, mégsem gondolja róla senki, hogy szar török ócskavas, stb, stb, stb. Szal asszem van itt egy baromi jó ár/érték arányú kocsi, vegyed csak jesterke, nem fogod megbánni!
Pont autovasarlas elott allok, es a Thaliaval szemezgetek par honapja...
Segiccsetek!!!!
1. Egyik ismerosom Thaliakat visz traileren es aszonta, hogy szar az osszerakas, mert atvetelkkor mindig dobozba rakjak a rengeteg kiesett csavart, es a rogzitesekkel is gond van...Igaz ez?
2. Nekem 2 gyerkocom van (3 ev ill 4honapos), es szeretnek sokat utazni (cel nyugat!!!), alkalmas-e erre a Thalia?
Amúgy eddig kétszer ment tönkre a klíma, de gondolom ez nem a kocsi hibája. Most éppen, már vagy 1 hónapja, működik, pedig tkp nem találták meg a hibát.
Szóval ez csobogás. Valami nagyon enyhe, csobogásszerű hangot néha én is hallok, szóval akkor ez az. Nem vészes és csak elinduláskor hallani, amikor meglódul a kocsi. Gondolom később is, de van annyira enyhe, hogy akkor már a menetzaj elnyomja.
Üdv 16V!Látom még megvannak a Thalias legények.:)
Zavaró,hogy lehúzott ablaknál,kellemetlen légörvények keletkeznek,ennek a kiküszöbölésére beszereztem a 2 első oldalablakra szélterelőt.Érdemes felszerelni,látványos a javulás.Természetesen a légkondisokat ez nem érinti.Hogy tudjátok megszokni,hogy ha a benzintartály félig vagy alatta van,"csobogás" hallatszik az utastérben? Állítólag a Clio is ilyen.
Ajjaj, itt vagyok, én is épp azon morfondíroztam, hogy fel kellene éleszteni a topikot. Mostanában telel lett a város Thaliával, mégis elsüllyedt a topik. Túl vagyok az első 3000 km-en, természtesen teljes megelégedettséggel.
Üdv a Tháliásoknak!
Én márciusban vettem egy Peugeot 206-ot, az alap Profil 1,1-es motorral, csak metálfény és rádió került bele pluszban, így volt 2,4 mft. A szervókormány és egy légzsák van benne ennyiért, még központi zár sincs. A Thalia ellenben tömve van extrákkal, a formája meg... A Clio nekem ugyanannyira tetszik mint a 206, a pillanatnyi hangulatom döntött a 206 mellett. A Thaliáról csak a puttonya miatt mondtam le, ketten vagyunk egyelőre az asszonnyal, nem kellett ekkora csomagtartó. Ám ha már meglesznek a purdék :) akkor nagyon jó választás lesz.