Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_Kóbor Creative Commons License 2004.08.10 0 0 703

Csak azért írok, hogy elujságoljam, kaptam egy csomagot.

Rohanok is, mert tesztelnem kell a ketyerét, ugyanis két hetem van rá, hogy kiderítsem mi a gyengéje :-)

Egyenlőre csak annyit tudok mondani, hogy a forgalmazója úriember :-)

_Kóbor Creative Commons License 2004.08.10 0 0 702

 

 

Haverom keres egy megbízható detektort, mert a múltkor bemérték:

 

 

:-)))

Lassujármü Creative Commons License 2004.08.10 0 0 701

Megnéztem a videókat.

A Multanova kiszúrása nagyon magabiztos, de a Speedophot-ot csak meglepően közelről jelzi. Viszont nagyon nyugodtan viselkedik (a Snooperhez képest) a városban, a hídon!

A videók ötlete tetszik, nagyon sok infó van benne egy odafigyelő számára!

Még ilyet!

LJ

Előzmény: W-T (700)
W-T Creative Commons License 2004.08.10 0 0 700

Nos, megtekinthető a Multanova bemutató video.

 

Annyit kell tudni, hogy a Multanova a legnehezebben detektálható sebességmérő, mivel kimenő teljesítménye 0,5mw, ami még tovább is csökkenthető, valamint igen magas mikrohullámon dolgozik.

joeh Creative Commons License 2004.08.10 0 0 698
Köszi a (gyors) választ! :) A környékünkön Traffipax Speedophot, VHT FámaLézer II és esetleg GESIG Travimo (Minispeed 2000) gépekkel vadásznak. Ezek ellen vajon használható? Honnan tudom, hogy lézert jelez-e?
W-T Creative Commons License 2004.08.09 0 0 696

Semmi gond. Tulipánokra is jelez holland beállítással az 550-es? :-)

 Ami rajtam van, egy holland market ing, nehezen detektálható :) 

Előzmény: Törölt nick (694)
joeh Creative Commons License 2004.08.09 0 0 695
Szia T-T! Ez a Cobra Trapsooter 3, amiről szó van nem egy mai darab. X, K, Ka, C van rajta feltüntetve. Az "X" az mit jelez? Egyébként jó lenne "letesztelni", de ritkán járok Pesten sajnos.:( Véleményed szerint így látatlanul, lehet ezt eredményesen használni? Gondolok itt arra, hogy lehet ezeket hangolni, illetve kell-e egy idő után állítgatni? (teljesen laikus vagyok a témában)
W-T Creative Commons License 2004.08.09 0 0 693

A véleményünk megvan természetesen, (nagyon jó!) ezt szoktuk közölni a fórumon.Készülékeink folyamatosan, nap mint nap forgalmi teszten vesznek részt.

Előzmény: Törölt nick (692)
W-T Creative Commons License 2004.08.09 0 0 691

T-T: Persze hogy tudom, ezzel foglalkozunk jóideje.  A teszteredményeket hamarosan Te is láthatod.

Előzmény: Törölt nick (690)
W-T Creative Commons License 2004.08.09 0 0 689

Bocsánat, az alábbi hozzászólást At1 kollégám nevében én követtem el.

Bár neki is ez a véleménye :)

W-T

At1 Creative Commons License 2004.08.09 0 0 688

CSak nyugodtan.

A készülék a WT1020-as a videón. (Következő -előzetes- videónk a gonosz Multanova Vs. WT., hamarosan felkerül.)

Előzmény: xpolgartars (687)
xpolgartars Creative Commons License 2004.08.09 0 0 687

Még egy kérdes (elnézést):

a honlapotokon lévő teszt-videó milyen kütyükével készült?

1010? 1040?

 

Előzmény: W-T (685)
xpolgartars Creative Commons License 2004.08.09 0 0 686

"Parkolóőrök ellen: esetleg a műszerfalra hanyagul felhelyezett Ukrainszka Pravda némi eltántorító hatással bír, de néhány percet biztosan nyersz vele :)"

Hmm.. Nem felejtem el megemlíteni Burakov elvtársnak - hátha hoz egyet kölcsönbe..:-)

 

Az "elkövetők" által használt traffipaxo(ka)t sajnos nem figyeltem meg közelebbről..

Az említett partiumi kolléga viszont emlékeim szerint radarosat használt (mi mást is, nem igaz..?).

 

Előzmény: W-T (685)
W-T Creative Commons License 2004.08.09 0 0 685

Kedves xpolgártárs!

 

Parkolóőrök ellen: esetleg a műszerfalra hanyagul felhelyezett Ukrainszka Pravda némi eltántorító hatással bír, de néhány percet biztosan nyersz vele :)

Eszembejutott hogy egy embernagyságú plüss gorillát ültetek a vezetőülésre míg parkolok, mert ugye ha a sofőr a kocsiban van, nem kell parkolójegy. :)

 

A viccet félretéve, én is boldog lennék, ha kitalálna valaki egy "parkolóőr jammert". :)

 

Látom, elég megfontolt gyorshajtó vagy, bár az évek folyamán gyorsultál, és ha ezt a tendenciát követed, mindenképp javaslok neked egy detektort :) Akár egy alapdetektort is.

 

Megkérdezhetem, hogy milyen traffipaxokba futottál bele? Radar? Lézer? Elbújtak?

 

 

Előzmény: xpolgartars (682)
W-T Creative Commons License 2004.08.09 0 0 684

Szia Sörpa!

 

Elnézésedet kérem, a bolt valóban nem nyílt meg egyenlőre, felújítás alatt van a helység. Irodánk az épület magasföldszintjén található. Ott előzetes egyeztetés után tudod megnézni a detektorokat. Sajnálom, hogy fölöslegesen fáradtál oda.

Természetesen minnél hamarabb szeretnénk megnyitni a boltot is. 

Előzmény: Sörpa (683)
Sörpa Creative Commons License 2004.08.09 0 0 683

Szia W-T!

 

Gondoltam jól megtekintem személyesen a készülékeidet, de a honlapon megadott címen nem találtam radardetektort forgalmazó céget. Mikor lesztek nyitva?

xpolgartars Creative Commons License 2004.08.09 0 0 682

Uraim,

 

röviden, mert OFFTOPIC (bár megjegyzem, hasznos).

A detektor-beszerzés előtt rövid megtérülési számítást végeztem, melyet itt-és-most megosztanék a T. Topictársakkal.

Tehát, a 2000-2004. évi naptári időszakon belül gyorshajtással-kapcsolatba-hozhatóan az alábbi események merültek fel énnálam:

 

2000/07:  Esztergom (lakott terület határa), 69/50 km/h,   5.000 Ft

2001/12:  Budafoki út (Hunyadi úti kanyar, "best of"), 68/40 km/h,   20.000 Ft,

2002/07:  6-os bevezető szakasz (korábban 70-es tábla volt kinn..), 77/50 km/h, 10.000 Ft,

2004/05:  Nagyvárad/Oradea (lakott területen kívüli 60-as tábla), 73/60 km/h, 300.000 ROL

 

A "nem dokumentálható" (process verbal) esetekre max. 20.000 Ft-os vélelmeztem.

 

Összesen kb. hatvanezer jött ki.

Ami még mindig nem tántorít ugyan el egy @tronic jövőbeli megvásárlásától..:-)

Ugyanakkor (csak mert közös genotermben őrizgetem a gépkocsival kapcsolatos ilyen jellegű számlákat/levelezéseket) halkan jegyzem meg, hogy az ugyanezen idő alatt parkolási bírságként befizetett összeg "kereken" 145.815 Ft volt (basszus)..:-((

 

A hasonló, önsegélyező társtopic ("Parkolás pénzért - mindent megtehetnek?") látogatása mellett mindkét "T"-s Kollégának javasolnék egy parkolóőr-jammer opcionális funkció kifejlesztését is, a nagyon-közeli jövőben..

:-))

ON

 

Üdv:

 

xpolgártárs

 

mocsyzozi Creative Commons License 2004.08.08 0 0 681

Helló T-T!

Én a holland beállítást használom!!

Előzmény: Törölt nick (680)
Hooshee Creative Commons License 2004.08.08 0 0 679
Még az RX-65 is szóba jöhet esetleg.
Előzmény: Hooshee (678)
Hooshee Creative Commons License 2004.08.08 0 0 678
Elsősorban TThez szólna a kérdésem, de bárki más is válaszolhat, aki tud.

A Kanadai rokonom most jön haza pár hétre, és azt mondta, hogy mivel ült már mellettem, meg látta hogy nagyon tetszett nekem az övé mikor kint jártam, hoz nekem egy detektort, csak válasszam ki, melyik a jó nekem.

Mivel ugye ott 550Euro nincs, ezért az ottani kínálatból kell választanom, és az egyetlen ami tudja a KU sávot is, az a Vector 995. Ha ezt választom, milyen hátrányokkal számolhatok? Létezik erre esetleg EU szoftver?

Úgy láttam, mintha a target sorozatnak is lenne kint megfelelője, lehet esetleg olyat csinálni, hogy behozza azt és rátöltjük az 550 szoftverét (természetesen némi pénzmag ellenében). Ha igen, akkor melyik kinti BEL felel meg az Euro 550nek mint vas?

Előre is köszi...
W-T Creative Commons License 2004.08.07 0 0 677

Szervusz xpolgartars!

 

Terveink szerint csatlakoztatható lesz. Komplett megoldásra törekszünk. Szándékaink szerint mindenképpen idén szeretnénk fényt deríteni a nagy titokra, de mivel a mérnökök nem a mi kezeink alatt dolgoznak.. De nem jellemző rájuk a késés.

Előzmény: xpolgartars (676)
xpolgartars Creative Commons License 2004.08.07 0 0 676

Köszönöm.

 

A "benchmarking" tesztet azért mindenképpen megvárnám a döntéssel - remélem még nyári gumival tehetem/tehetjük meg mindezt..:-))

 

A tesztelés alatt álló "csodafegyver" stand-alone típusú lesz vagy ez eddigi (1010/1040-es) készülékek opcionális kiegészítőjeként kínáljátok majd?

 

x

 

 

Azt már csak nagyon félve kérdezem csak meg:

A "hónapok kérdése" várhatóan (= szándékaitok/terveitek szerint) az idei évbe belefér majd?

Nehezen tudok szabadulni a gondolattól, hogy az "akvizícióval" tán mégis érdemes lenne egy-két hónapot: egyrészt (márkafüggetlenül is) a teszteredményekre, másrészt az esetleges újabb fejlesztésekre (W-T esetében a jammer lenne pl. ilyen).

 

Jóéjt Uraim, megyek má' aludni, mert volán-melletti elalvástól a legjobb detektor sem óv meg, attól tartok.. ..persze ha állandóan (fals)csipog..(??)

:-))

 

 

 

Előzmény: W-T (675)
W-T Creative Commons License 2004.08.07 0 0 675

X Polgártárs!

 

Az  általunk tesztelt készülékről annyit lehet tudni, hogy egyelőre hónapok kérdése, hogy forgalomba kerülhet, tehát egyelőre sajnos nem tudok neked jammert ajánlani, csak T-T-hez irányítani.

 

A tesztet előbb-utóbb megejtjük, valamilyen formában biztosan. Azthiszem ezt T-T kolléga nevében is mondhatom.

 

Személyes véleményem pedig, hogy ha nem vagy maximalista és notorius gyorshajtó, akkor próbálkozz elsőre a Magyarországon hivatalosan forgalmazott márkák olcsóbb készülékeivel. Én a WT1010-et is tudom ajánlani. (Arra is tehető külső lézerérzékelő "fej" ha szükségét érzed.)

 

Mocsyzozi!

 

Véglis akkor bevált, nem? :) 

 

Amúgy meg sajnos Budapest és környéke annyira elektroszmogos, hogyha a fejünk tetejére állunk se tudunk tökéletes detektort prezentálni ebből a szempontból.

Én pl. belvároshoz közeledve ki szoktam kapcsolni a detektorokat.

mocsyzozi Creative Commons License 2004.08.06 0 0 674

Helló T-T!

Kipróbltam a B550-t city all üzemmódban ,de a rakparton haladva így is 1-es erőssége szinte végig jelzett!!Persze lehett,hogy a kikötőkben lévő hajók radarja zavarhatja a készüléket.

Egyébként amióta használom a szerkentyűt (3napja),azóta sokkal óvatossabban közlekedem a sok riasztás hatására,mivelhogy ha már kiadtam ezt a rengeteg pénzt(úgy fizettem ki mintha a fogamat húzták volna),nem akarok még a zsaruknak is fizetni.Tehát nem biztos,hogy a közlekedési morálunkra rossz hatással van ha birtokolunk egy ilyen szerkentyűt.Persze ez csak az én egyéni véleményem!!

üdv:mocsyzozi

Előzmény: Törölt nick (643)
joeh Creative Commons License 2004.08.06 0 0 673
Sziasztok! Hozzám került egy detektor, pontosan egy Cobra Trapsooter 3. Model száma RD-3175. A Cobra detektorokról nem sok jót olvasni, de erről a típusról nem igazán találtam sok infót. Vajon érdemes ezzel próbálkozni vagy mehet vissza a fiókba, olyan gagyi?
cs_geza Creative Commons License 2004.08.06 0 0 672
Koszi!
Előzmény: Törölt nick (664)
xpolgartars Creative Commons License 2004.08.06 0 0 671

"A kép, tudom, OFF, dehát nem bírtam megállni.."

De feltölteni se, úgy tűnik..

:-))

 

Előzmény: xpolgartars (670)
xpolgartars Creative Commons License 2004.08.06 0 0 670

Köszönöm az Uraknak a gyors és szakszerű válaszokat.:-)

 

W-T polgártárs:

4. Utóbbit én is, leszámítva a készüléket, amit tesztelünk.

Erről mit lehet tudni (na jó: sejteni..)?

Az alapkészülékhez (WL1040, mondjuk) opcionálisan csatlakoztatható kütyükéről van szó (mint a külső lézerdetektor-fej)?

Várhatóan mikortól lesz elérhető/megnézhető?

Nem mindegy ugyanis, hogy (most márkafüggetlenül) olyan detektort veszek, amihez vannak/lehetnek további fejlesztések, vagy pedig olyat, ami már egy "érett fejlődési stádiumban lévő" darab..(?)

 

A (wmv) videó egész jó, ajánlom a T. Hálótársaknak is.

 

Végül pedig, közös kérdés a két "T"-hez:

Nem is olyan túl régen, emlékeim szerin "megemlítődött" egy, a Will/Bel -tronics detektrokat összehasonlító nagy, közös teszt is.

Van valami előrelépés ezügyben? Ugye nem mondtatok le róla?

 

Üdv:

 

Xpolgártárs

 

PS.

A kép, tudom, OFF, dehát nem bírtam megállni..

:-))

 

Előzmény: W-T (669)
W-T Creative Commons License 2004.08.06 0 0 669

Kedves, xpolgartars, Citizen X! :) (Bocs, egyik kedvenc filmem...)

 

Örülök, hogy tetszik a néha-néha egymás kárára menő elbeszélés, (reméljük, nem mellébeszélés) azt hiszem itt mindenki a maga gyermekét támogatja, talán megérthető indokokból. Persze próbáljuk nem elveszíteni objektivitásunkat, de erre Te és Ti vagytok a garancia.

 

Az utazósebesség és korlátozó tábla összefüggését pontosan látod, bár ez az én véleményem.Ismerek néhány embert, akinek nincs gátlása letaposni a gázt, akár városon belül is. Nincs szüksége detektora...

 

Eseménysorodra a végén válaszolnék.

 

1. Kellő (saját) detektorismereti rutinnal, és helyismerettel -tehát tudod hol van benzinkút ill. egyéb zavaró jelforrás- 80%-ban hatásosan jelez a detektor, Maradék 10%= 10% figyelmetlenség - nem veszi figyelembe a detektor jelzését, 10% pl. egy Multanova hátulról elbújtatva totálisan, és teljesítményfokozata levéve minimálisra.

Ha nyílt, belátható útszakaszt feltételezünk, ez utóbbi veszéllyel nem kell számolnunk. (Persze az ördög nem alszik.)

 

2. Említett radaros traffipaxok olyan távolságra látnak, ahhol fényképet tudnak készíteni. Tehát az általad említett távolságra. (Mivel az adott pillanatban készít fényképfelvételt, így az akkori sebességed a meghatározó.)

 

3. Nem kell ám olyan "marha-nagy" szerencse, hogy érzékelje a detektor az előtted haladóról szétszóródó - áthatoló sugarakat. Ennek bizonyítására hamarosan videofelvételeket is közlünk éles helyzetben történő tesztekről.

Mi nem forgalmazunk semmiféle jammert, semmilyen zavaróeszközt, ami bármilyen sugárzást bocsájt ki. De azt mondjuk, működik, mert működik.

 

4. Utóbbit én is, leszámítva a készüléket, amit tesztelünk.

 

autópálya: jellemzően lézerrel mérnek, legalábbis tapasztalataink szerint. Messziről, tehát van idő lassítani, és a jel is szóródik, "tágul" kellőképpen. Valamint hátulról mérnek, araszolva a leállósávban, amit azért csak észre lehet venni.

 

országút: jellemzőbb a radar, de mivl nincsennek háztömbök, betonszarkofágok, és egyéb apró árnyékoló tényezők, amik mögé elbújhatna a trafi, így jóval könnyebb préda a radardetektornak, mint a városban. Nembeszlve arról, hogy szinte nincs zavarforrás.

 

"High-End" gyorshajtók: Hát bizonyos sebesség fölött ugye már mindegy....Esetleg lézer kivédhető.

 

Eseménysor: Tapasztalatom szerint 80-ról általában elegendő, ha elveszed a gázt, és addigra lelassul annyira az autó, hogy már ne fényképezzenek le. (50-es táblánál.)(Tűréshatár ugye, meg az óra is csal picit.)

 

Amúgy erről holnap találsz egy videót a weboldalukon,a teszteknél, némi előzetesképpen.

 

Örülök hogy kérdeztél, csak így tovább :)

 

Üdv, W-T

Előzmény: xpolgartars (667)
xpolgartars Creative Commons License 2004.08.05 0 0 667

T. Hölgyek, Urak, Szagértő kollégák,

 

végigolvasgattam a topicot, s nekem tetszett/tetszik: a néhol (szerencsére igen-igen kis mértékben) személyeskedésbe hajló "bevillanásoktól" eltekintve hasznos és figyelemfelkeltő a téma, a "beszély"..:-)

 

A bennem-összegyűlt kérdések előtt néhány "alapvetés":

Saját ill. baráti-kör tapasztalat kiindulva kb. 65..75 km/h-s "utazósebességet" tételeztem fel - amikor is az ember fia/lánya a maga ártatlanságában belefut az orvul kihelyezett, mondjuk negyvenes (minősítetten aljas esetben a harmincas) korlátozó táblába..:-)

 

Eseménysor:

detektor pittyent ==> satufék (ráfutásos ütközés elkerül..) ==> a megengedett sebességre lassítás még a bemérési ill. a fényképezési pillanat előtt..

Mindehhez a tapasztalat szerint kb. 3-4 másodperc kell, mely alatt (nagyjából egyenletes lassulást feltételezve) mondjuk 50-60 métert tesz még meg túlsebességgel a gépjármű.

 

"Konszenzusos alapon" (illetve T-T szaktárs weblapja szerint is) értékelhető fényképet 40-45 méternél messzebbről nemigen lehet készíteni. Tehát ha 100-120 méternél pittyeg a kütyüke, akkor valószínűleg jó eséllyel tudunk visszalassítani a sztárfotó elkészültéig.

 

Namármost a kérdések a következők:

  1. Ezek szerint egy, a radart  80..200m-re előrejelző detektor (a fenti "vezetési szokásokat" és nem utolsósorban nyílt, belátható útszakaszt feltételezve) már egész elfogadható védelmet jelent? (Megintcsak feltételezve, hogy a benne lévő zajszűrésnek köszönhetően nem csippog nekem össze-vissza, illetve ha csippog is: rutinnal és kellő helyismerettel többségében tán ki lehet szűrni a vakriasztásokat..).
  2. Milyen távolságra "látnak" a rendvédelmi szerveink által használt radaros traffipaxok? Ha ez szintén nem (sokkal) több, mint az említett 40..50 méter, az még belefér ebbe. Ha (jóval) több, akkor a rendszámot ugyan még nem látja, csak azt, hogy az a valami túl gyorsan jön - rossz az okoskodás, tanár úr, kérem..? :-)
  3. A hozzászólások alapján úgy tűnik, hogy a lézeres mérésnél alapvetően más a helyzet: ha marha-nagy szerencsém van, s az előttem/mellettem haladó járműre leadott "lövésből" a detektor érzékeli a kiszóródó lézer-kúpot, akkor (talán) van időm hasonlóan lelassítani, ha nem, akkor már megette a fene.. (Illetve: itt marad még a le/visszafordulásos "ellencsapás" a már említett sztárfotó elkészülése előtt - városban, s nem autópályán, persze..:-)) Ezt leszámítva tehát: lézeres háromlábú ellen csak a jammer az igazán hatásos megoldás - jól gondolom ezt?
  4. Utóbbit én csak T-T kollégáéknál láttam - elnéztem valamit?

Autópályán/országúton, illetve "high-end" gyorshajtók esetén ezek a dolgok nyilván máshogy alakulnak, de annak kifejtése már egy másik hálótárs feladata lehet tán..

 

Elnézést az esetleges lámer-kérdésekért, s a kissé hosszúra-nyúlásért:

 

xpolgártárs

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!