Információk és hírek a traffipaxok ellen bevethető eszközökről. A sebességmérés üldözöttjeinek topikja: károsultak és előrelátók, detektorhasználók és forgalmazók - de természetesen a Sasszembrigád tagjainak hozzászólásait is várjuk az utca 'másik' oldaláról!
Pénteken bent vagy? Mert akkor benéznék mindkét készülékkel egy gyors tesztre ha nem gond, és szemrevételezném a lehetőségeket is váltásra...(hogy meglegyen a Ku "mumus" sáv :-})
Lenne egy kérdésem...hétvégén élestesztelni próbáltam mindkét készülékemet (Whisler, Cobra) mert láttam hogy szokás szerint mérnek az M7 bevezetőn (megint kint a 60-as tábla amit 1 hétre levettek most újra fel...kell nekik a pénz...) de egyik készülékem sem jelzett :-(...két különböző autót is láttam a zöld felicia és a régebbi fehér felicia..A fehérnél a Whisler úgy a Tesco magasságában (500 m-re a mérőtől) elkezdett erősen sípolni...a jelérzékelő Ka sávon felment 4-esre aztán gyorsan elhalgatott és utána semmi...Az autó közelében már meg sem mukkant...Mi lehet a gond? Lehet hogy a szinezett üveg is bezavar. Elég tanácstalan vagyok...ötlet? (de ne a Ku sáv hiánya legyen..:-))
Szia T-T.
Most ajánlottak nekem egy Rocky Mountain RMR-C450 radar és lézer érzékelős detektort.
Dobozon a felirat (Radar-lezer detector + radar-lezer scrambler.
Légyszíve véleményezd, ha ismered a típust. Előre is köszi.
Ma megnéztem mégegyszer alaposan a konzolra erősített berendezéseket. Sávonként 2 db infravörös fényvető és 2 db kamera, ez utóbbiak egymástól kb. 10 fokban beállítva az út felé. A konfiguráció ugyanaz, mit száz kilométerrel arrébb, és az autópálya másik oldalán - ahol egyik helyen sem jelez a detektor. Hol van az "infravörös szkener"?
Tegnap Budapestről hazafelé az M3-ason Gödöllő térségében olyan jó 5-10 km/h-ás sebességgel döngettem valami hídjavításos pályalezárásos effekt miatt.
Itt vannak elhelyezve egy a pálya felett átívelő fémkonzolra a matricaellenőrző kamerák. A Bell550 rettenetes lézerveszélyt jelzett mindaddig, míg el nem hagytam a konzolt. Már korábban is volt ilyen tapasztalatom ebben a térségben, de nem tudtam rájönni, hogy honnan jön a zaj. Most sem láttam semmit a konzolon, ami indokolta volna ezt a nagy lármát - hacsak nem az infravörös fényvetők az éjszakai matricavadászathoz.
Elkezdtem tesztelni egy másik készüléket is egy Whisler 1630-ast. Ez jobbnak tünik mint a Cobra, mert bár több a téves riasztás de legalább mindig riaszt ha kell. Mondjuk pont mikor levettem a Cobrát mértek be az M7-es bevezetőn, úgy hogy vissza se lehet menni..Kész a szakasz de azért mérnek a 60-as táblánál..a Tesco és az Egérút lehajtó között..
Szerintem egyébként nem nagy gond a Ku hiánya...Ku-s radarok csak vidéken müködnek (a nagy doboz a kocsi elején) Nekem fontosabb hogy kiszűrjem az új Fabiás és Feliciás (gumó a lökhárító közepén) radarokat mert Pesten és az autópályákon csak ilyen van (Vagy lézer de az ellen nincs mit tenni..ha jelez akkor már késő) Egyébként nem vagyok notorius (99%-ban betatok minden seb korlátot), de utálom mikor szemét módon kint hagyják a táblákat (40,60) és ott mérnek ahol már rég nem kellene. Ennyire nem kellene a pénzre hajtaniuk.
Az alábbi oldalt ajánlom mindenkinek, elég részletes leírása van több újonan telepített kameráról, pl Szerémi-Galvani kereszteződés, stb. Illetve egyéb, az autósoknak örömet okozó kütyüről.
http://www.signalbau-huber.hu
Hát nem kell a véleményetek, mert nekem már megvan... Ez a kütyü egy nagy határ sz@r! Tegnap úgy t?nik rászálltak a 6-osra (több helyen is mértek).
Érden voltam (GSD-748 Opel Astra), hátulról semmit nem csinált, szemb?l viszont kb. 50 méterr?l tök jól jelezte, hogy lefényképeztek volna.
Szóval ilyen izét ne vegyetek.
Nem éri meg.
Ku sáv hiánya nagy gáz, tulajdonképpen akkor jobb ha nincs is detektorod szvsz, mert csak hamis biztosnságérzetet ad. Lézert méri,de csak úgy mint a többi, jelez ha már eltaláltak..Ill. nagy valószínűséggel csak akkor, nem előtte.
Ha valamelyik sáv hiányozhat, az az x. Úgyis csak folyton csipogna a benzinkutakra, stbstbstb.
Mennék én kézzel-lábbal hozzátok.
Akárhányszor voltam Bp-en, mindig rámesteledett valamelyik ügyfél miatt.
Korábban jelzett szándékaim továbbra is fennállnak, valamikor csak beesek a boltodba.
Egyre több bajom van a Fáma Lézer III-as mérőkkel. Eddig 7-ből kettőt jelzett a készülék az ismert okok miatt. Még nem volt semmi gond, de az LRC-100 nélkülözhetetlen.
Köszönöm a tanácsodat, megfogadom öket.
A pár alkalom, amikor volt elhárító készülékem, rá kellett jönnöm, hogy ad egy bizonyos (hamis vagy valós) biztonságérzetet, de felel?tlen száguldozásra nem "jogosít" fel. Mindenféleképpen valami drágább készüléket választok, inkább várom még egy kis pénzmagot.
T-T: Köszszépen az infót. A kérdésedre a válaszom, hogy nekem nem integettek, de én sürün mutogattam a karikát a kollegáknak. Hogy úgy mondjam a karikamutogató mozgalom lelkes híve vagyok :o)))
Ha kb. 80 pénzem lenne egy készülékre mit ajánlanátok?
Már egy ideje szaladgálok detektorral (Snooper, ami valóban T-T által forgalmazott Whistler körüli tudású/minőségű), és hagy' mondjak még egy kiválasztási szempontot, ami az ominózus ár/érték arány mellett van.
Itt az a kérdés, hogyan szoktál járni, és mennyire támaszkodsz vakon a detektorra, vagy hajlandó vagy (eleinte jobban, később lazábban) "odafigyelni" rá.
Én a nickemhez hűen nem vagyok nagy rohanó, a Snoopert a csapdák elleni védelem miatt használom. Csapdának hívom az indokolatlan 30-as táblákat, határtáblán belül 5m-el méréseket, stb. Ebben a feladatkörben - és főképp vidéken - igen jelesen vitézkedik, eddig mindegyiknél jelzett. Városon kívül a vakriasztásai 15% körül vannak.
Ha igen tempósan autózol, nem annyira "figyelsz" a detektorra és városban is így jársz, akkor a BEL, vagy afeletti kategória a nyerő, az olcsóbb készülék lehet, hogy még zavarna is... A jobb szelektivitás, kifinomult jelzésrendszer - hatékonyabb segítség a vezetéshez!
Régebben volt egy divatos elmélet: az értékelemzés. Ennek az volt az alapmondata, hogy azért adj csak pénzt, amire szükség van, vagyis a felesleges extrákat ne vedd meg. Valahogy' így kellene legyen ennek ma is.
LJ
Bp. felé az M3-ason már én is tapasztaltam K és Ku jelzéseket (valamelyik dombon felfelé, és valamelyik domb tetején). Valamilyik mikróra gyanakszom, amelyek pont ebben az irányban állnak.
Érdekes Snooper eset:
Hétfőn a mezőségben voltunk, Mezőkeresztes É-i végében egy ház udvarára beállva az amúgy vidéken teljesen csendes Snooper Ka-sávon (Multanova) jelzett. Amerre álltunk búzamező, fél kilométerre erdősáv, semmi... Annyiban hagytuk a dolgot, fél óra múlva viszont mentünk át Berénybe, és a vasúti átjáró előtt ott találtuk a zöld Felíciát, akkor álltak ki a mérőhelyről. A térképen megnéztem a pozíciókat (GPS volt végig az autóban) és a derék Snooper 980m-ről jelezte határozottan, de minimális térerővel a 34GHz-t, "tökön-paszulyon" át.
Hazafelé az M3-on több helyen vadul K és Ku csipogást hallatott, de nem láttunk álló mérőautót, vagy bóját. Lehet, hogy mozogtak?
Érdekes, hogy odafelé menet azokon a szakaszokon teljes csend volt...
Hát nem vagyok megelégedve a Bel-lel. A 995 elvileg a csúcsmodelljük, ezzel együtt az eddigi két alkalomból amikor hátulról, bokrok közül mértek, (Ka) mindkétszer olyan kés?n jelzett, hogy már csak a kamera el?tt tudtam befékezni, az meg édeskevés. Többet ér, ha jeleznek a szembejöv?k!
A lézert viszont szépen kiszúrta szemb?l vagy 600 méterr?l. De hátulról ugyanezt a lézert - bár a szembejöv?ket mérték - észre sem vette.
Kenguru