Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lassujármü Creative Commons License 2004.06.01 0 0 436
Érdekes Snooper eset:
Hétfőn a mezőségben voltunk, Mezőkeresztes É-i végében egy ház udvarára beállva az amúgy vidéken teljesen csendes Snooper Ka-sávon (Multanova) jelzett. Amerre álltunk búzamező, fél kilométerre erdősáv, semmi... Annyiban hagytuk a dolgot, fél óra múlva viszont mentünk át Berénybe, és a vasúti átjáró előtt ott találtuk a zöld Felíciát, akkor álltak ki a mérőhelyről. A térképen megnéztem a pozíciókat (GPS volt végig az autóban) és a derék Snooper 980m-ről jelezte határozottan, de minimális térerővel a 34GHz-t, "tökön-paszulyon" át.

Hazafelé az M3-on több helyen vadul K és Ku csipogást hallatott, de nem láttunk álló mérőautót, vagy bóját. Lehet, hogy mozogtak?
Érdekes, hogy odafelé menet azokon a szakaszokon teljes csend volt...

LJ

kenguru Creative Commons License 2004.06.01 0 0 435
Hát nem vagyok megelégedve a Bel-lel. A 995 elvileg a csúcsmodelljük, ezzel együtt az eddigi két alkalomból amikor hátulról, bokrok közül mértek, (Ka) mindkétszer olyan kés?n jelzett, hogy már csak a kamera el?tt tudtam befékezni, az meg édeskevés. Többet ér, ha jeleznek a szembejöv?k!
A lézert viszont szépen kiszúrta szemb?l vagy 600 méterr?l. De hátulról ugyanezt a lézert - bár a szembejöv?ket mérték - észre sem vette.
Kenguru
AxHELL Creative Commons License 2004.05.30 0 0 434
hali
van egy uniden lrd 6199sw detektorom. mennyire hasznalhato ez szerintetek itthon? Ku savot sajna nem tudja.
SZGeri Creative Commons License 2004.05.29 0 0 433
Üdvözletem a Listának!

Szakmai kérdésem lenne: melyik az a készülék, ami ár-érték arányban a legjobb? Mit érdemes venni? És hol?
A napokban kaptam kölcsön egy Cobra típusú készüléket, de nem gy?zött meg igazán. Pécs felé mentem és Dunafüldvárnál az Agip kútnál kint volt a Niva. Igaz, hogy nagy forgalom volt, de én majdnem elöbb észrevettem mint a detektor. A sok téves riasztásról nem is beszélve.

Köszszép

X16SZR Creative Commons License 2004.05.26 0 0 431
Köszi szépen a tájékoztatást.

Kipróbálom a cuccot és majd referálok.
Egy problémám van éspedig, hogy nincs meg az öntapadó papucs amire fel lehetne rögzíteni. Valahova eltekintettem a 4 év alatt. A tépőzáras megoldás egyik felét pedig eladtam a régi autómmal együtt :-)

Előzmény: Törölt nick (430)
karimax Creative Commons License 2004.05.25 0 0 429
Most már tudom. Köszi. Valami hasonlókat az osztrák pályákon is láttam. Szerintem is /remélem/ forgalomszámlálókat rejtenek a dobozok.
Előzmény: Lassujármü (425)
X16SZR Creative Commons License 2004.05.25 0 0 428
Csak annyit tudok róla, hogy kb. 80 dolcsiért vettem (most (4 év elteltével) már kb. 50 dolcsi) 6 sávos és lézert is tud.

Specs:

The ESD6050 is called “6-band extra-sensory detection” by the manufacturer. Here is the list of signals it detects:

1. X-Band Radar (10.525 GHz +/- 25 MHz) – the oldest radar band – you can get false alarms from your detector on the X-Band driving by the source of microwave radiation – shopping malls, phone companies’ central offices, etc.

2. K-Band Radar (24.150 GHz +/- 100 MHz) – the newer radar type

3. Superwide Ka-Band Radar (33.4-36.0 GHz ) – the newest radar type, there are now false alarms there.

4. “Laser” (300 THz-375 THz) – devices that measure the vehicle speed by the means of laser pulse. There are no false alarms, but if the laser hits your car (usually the license plate), it is too late.

5. “Safety Alert” signals (24.07, 24.11, 24.19 GHz) – a useless band. It operates in the K-and and the sources are supposed to be installed on trains, emergency vehicles, and such. But they are rarely installed anywhere and thus bear no advantage.

6. VG-2 detection (11.4 GHz - 11.7 GHz) – the VG-2 is a “radar detector detector” that police uses to detect the presence of a radar detector (since they usually leak some radiation). The ESD6050 claims to detect VG-2 and prevent them from detecting the unit. Note: the use of radar detectors is legal in the US, except several states.

Ez a spec mennyire fedi a magyar traffikat?

Volt egy Whisler-em is ami lézert is tudott és elég jól működött, kevés téves riasztással, de elajándékoztam. A Cobra sokkal diszkrétebb szebb (klassz ki csavarozott töltővezetéke van ami úgy néz ki kívülről mintha mobiltelefontöltő lenne) és tépőzárral volt felrakva a korábbi autómra. Így könnyen fel könnyen le (könnyen repült a kesztyűtartóba ha yardot láttam :-)) De miután 3 éve elkoboztak tőlem egy másik Whrisler-t (alap, lézer nélkülit) nem használtam a Cobrát sem. Egyébként nem volt sok téves riasztása, de nem volt igazán éles sem. Kétszer mentem el traffi mellett bekapcsolva de nem riasztott. Egyszer végig fennmaradt egyszer pedig levettem mert kilométerekkel előre jeleztek a cartársak. Hozzá kell tennem, hogy lehet hogy az első alkalommal nem is volt bekapcsolva a traffi mert egy nagyon unott rendőr ült az autóban és szorgosan firkált valamit.

Egyébként a németeknél és az angoloknál is lehet kapni ezt a típust.

Igazán nem sikerült még letesztelni de kiváncsi voltam hátha van valakinek itt valami tapasztalata a készülékről.

Ha nekem lesz ígérem megosztom

Előzmény: Törölt nick (427)
X16SZR Creative Commons License 2004.05.25 0 0 426
Szia T-T,

Van egy Cobra EDS-6050-es detektorom. Igaz már lassan 4 éve porosodik a polcon. Van valami tapasztalatotok róla?

Lassujármü Creative Commons License 2004.05.25 0 0 425
Nemigen dolgoznak, gondolom, csak próbaüzem. A déli oldalon van kettő, fehérre festett oszlopon ketrec, meg mindenféle útállapotjelző kütyü, köztük vízszintes rúdon egy trapé keresztmetszetű fekete doboz vastag kábellel. Nincs kamera, meg ilyesmi. Vszleg forgalomszámláló szerűség.
Eddíg a 2/b biztonságosnak látszott, régebben sokat jártam arra, egyszer se volt rajta trafi.
LJ.
Előzmény: karimax (424)
karimax Creative Commons License 2004.05.21 0 0 424
Én nap mint nap járok a 2/B-n néha elég tempósan, de még semmit nem vettem észre. Hol vannak a bóják, és mérnek egyáltalán?
Előzmény: Lassujármü (423)
Lassujármü Creative Commons License 2004.05.20 0 0 423
Ma újra a 2/B-n jártam, csend honolt. A bóják is másképp álltak kicsit, vszleg nem a végleges a beállításuk.

Snooper 715: azóta találtam a neten olyan táblázatot is, melyben ez a Snooper, és a BEL550 is benne van. Olvastam véleményeket is: mind azt erősítik meg, hogy nem a BEL kategória, de az összes sávon megbízhatóan jelez. Persze zajosabb, tehát Nálatok inkább a Whistlerre hasonlít.

Azóta mászkálok vele, Bp-re befelé nem szeret nézni (zajong), utálja a Kerepesi utat, de kifelé jövet, és vidéken abszolút csend van. Ha megnyikkan, érdemes lekapni a gázt!

Ha megyek a vecsési telepünkre (jövő hét esélyes), benézek, megmutatom.
LJ

Előzmény: Törölt nick (422)
Lassujármü Creative Commons License 2004.05.19 0 0 421
Hú de nagy csend lett...
Na de nem úgy a 2/B főúton! Itt ugyanis megjelentek a "bóják" újdonsült ketreccel, nagyfrekis valamivel (nekem itt a Snooper X sávot jelez, míg az M3-on K volt), ami ugyan nem sebességmérő, de... jól vehető. Tapasztalat?
LJ
VéPeti Creative Commons License 2004.05.17 0 0 420
Állj, állj, állj!
Bocseszka, külföldön voltam, és most látom mivé fajult az ártatlan érdeklődésem. Szóval:
1. én tényleg csak az ilyen készülékkel rendelkezők tapasztalatait szeretném megtudni...
2. a cucchoz rendes magyar és angol nyelvű leírást kaptam. Ezt a korrektség kedvéért el kell mondanom (nem úgy mint a nemrégiben vásárolt francia gyártámányú villanypásztorom csigazabálók nyelvén íródott telepítési útmutatóját..... de ez off)
3. eddig nekem csak a benzinkutakat jelezte X-en, viszont minden esetben csak a legalsó intenzitással, amit ugye a city kiiktat.
4. egyik csehszlovák autós kolléga fábiájában ugyanezt a modellt láttam, én sajna itthon hagytam, pedig szívesen kipróbáltam volna.
5. na most akkor hogy is van ez a frissítés, honnan is tudom meg, hogy az én kütyüm milyen régi modell is?
6. remélem sem most, illetve a jövőben senki nem akarja rámsütni a "reklámozó" bélyeget, mivel engem nem igazán érdekel a néha itt folyó fikatúra, vettem egy kütyüt, használom, és egyszerűen érdekelne más, ugyanilyen kütyütulajdonos tapasztalata, ennyi...
Maradok üdvözlettel
vp.
Előzmény: Gengszter Elron (412)
kenguru Creative Commons License 2004.05.17 0 0 419
Nekem BEL 998-asom van. Nem kevés vakriasztás, leginkább K sávon, de volt lézeres is! Azért felteszem, mert a trafit is jelezte, igaz kés?n, mert nagyon trükkösen egy domboldal takarásában álltak a rend?rök.
Kenguru
Előzmény: Törölt nick (388)
At1 Creative Commons License 2004.05.15 0 0 418
Én meg a hiperérzékeny MRD vakriasztásaira lennék kiváncsi. Jelzi a villamosokat és a trolikat is? Most komolyan. Találkoztam ilyen cuccal. A City mode pedig abból állt, hogy kilökte az X-et, amitől ugyanúgy csipogott a többin..Bank,Benzinkút,nagyfeszültség,CB,akármi.
A legjobb az volt, mikor 170-nél elkezdett random büfögni a pályán. Mikor lassítottam csönd lett. Ha megint gyorsítottam megszólalt. Kerály.
Tapasztalat? Valaki? Új nickeknek nem hiszek.
Kiváncsi77 Creative Commons License 2004.05.14 0 0 415
T-T ennek már nagyon nyomakodó reklám íze van!
Szívesen tesztelném én is így mind az összest. De venni?
Tudod volt nekem valamikor sok éve és nagyon megutáltatta magát a sok vak sipolgatással. Kihajítottam. Jót olcsón szívesen vennék viszont.
Adok egy ingyenes üzleti tanácsot, az árának megfelelő letéti díjjal, esetleg jelképes bérleti díjért add oda tesztelésre. Ha nem hozza vissza az övé, ha vissza hozza, valamennyi bérletet fizet.
Előzmény: Törölt nick (369)
At1 Creative Commons License 2004.05.14 0 0 414
Kedves Gengszter!

Én meg azt mondom, hogy a "másik oldal", (én inkább a törvény képviselőinek nevezném, nekem nem másik oldal) tojik a detektorokra. Van elég madár így is, lesz is.

szg307 Creative Commons License 2004.05.14 0 0 413
"az összes lézernek megváltoztatták a lézersugár modulációs frekijét" - vajon hogyan, hiszen a mérőfejet készen vásárolja a VHT, az pedig nem megbontható, és nem programozható.

"Levették 0,2-re a mérés idejét" - eddig 0,3 volt, amelyet egy másodpercen belül megismételt a készülék háromszor. Jelentősen "rontották" az esélyedet...

Ha a fenti információk pontossági szintjén alapul a "lézeres bemérés elkerülésére" találmány, akkor aztán nagyon jó lehet.

("Vedd le az első rendszámod - úgy is általában előlről mérnek. Ha megállítanak akkor meg úgy is game over.")

Valami konkrétumot esetleg...

Előzmény: Gengszter Elron (412)
Gengszter Elron Creative Commons License 2004.05.14 0 0 412
Kedves VéPeti!

Ha a te MRD-1000 detektorod a régi mrd szériából való, akkor kicserélem neked az új MRD-1000-re ami gyakorlatilag a régi MRD-2000 nek felel meg.
Ez egy egészen új technológiával készült termék, és rengeteg pozitív tapasztalat van a felhasználók körében. A teljes kép kedvéért meg fogom kérni azokat a felhasználókat, akiknek pozitív tapasztalatai vannak az MRD-kel hogy írják le itt, hogy ne csak a fikázás szerepeljen. Ezek közt van pölö multanova 800 méterről, vagy Horvátországban 6 traffipax előlről oldalról hátúlról, és hogy a felhasználó szavaival éljek 'mindég bőven időben jelzett'.
A lézerekről csak annyit tudok mondani, hogy vannak bizonyos fizikai tényezők, konkrétan a lézersugár szétnyilása adott távolságon, amely befolyásolja hogy eljut-e az optikai szenzorig a jel. Sajnos a rendőrők sem hülyék annyira mint azt sokan gondolják, és például az autóba szerelt VHT Muvitas-okkal egészen rövid távra mérnek, úgy hogy effektíve nem is állítják a szerkezetet. 80-100 méteren sajnos a lézersugár szétterülése mindössze 30-40 cm, és ha figyelembe veszem hogy a fő 'célpont' a rendszámtábla, könnyen kiszámolható, hogy hacsak nincs valami csodával határos reflektálódás valahonnan, jó eséllyel még csak jelzést sem fogsz kapni, ezért én azt javaslom mindenkinek hogy a lehető legalacsonyabb magasságon, közvetlenül az ablaktörlő lapátok sikja fölé szerelje a készüléket. Jelenleg a gyártó egy 'wireless remote external laser' opciót fejleszt a készülékhez, amely 'drót' nélkül kapcsolódik az MRD-k hez, és a rendszámtábla környékére szerelve megszünteti ezt a jelenséget. Megjegyzem egyetlen kompakt radar/lézerdetektor sem jelezne ebben a helyzetben. Jelenleg a rendőrségnél nagy technikai szervezkedés folyik a detektorok 'hatástalanítására', amelyben első lépésben az összes típusból vásároltak, és ezzel rohangálva 'tesztelik' a lehetőségeket. Ezt onnan tudom hogy aki nállam járt vásárolni , mivel én korrekten tájékoztattam a detektor tulajdonságairól, cserébe elmondta hogy ő a másik 'oldalról' érkezett és már minden típusból vásároltak, valamint jelenleg folyik a kiiktatási lehetőségek keresése. Elmondta továbbá hogy az összes lézernek megváltoztatták a lézersugár modulációs frekijét, valamint levették a mérés idejét 0,2 sec-ra. Nos, 0,2 sec alatt ha kapsz jelzést, ha nem, nincs esélyed visszalassítani, így továbbra is nyitva kell tartanod a szemed, és bíznod valami 'mennyei' reflektálódásban, ami folytán mégis előbb szerezhetsz jelzést, mint a mérés megtörténne.
Kaptam még továbba tippet a lézeres bemérés elkerülésére de azt most itt nem publikálom, viszont az MRD vásárlók 'grátisz' megkapják:-), valamint folyik a fejlesztés egy nagyon alacsony árú lézerzavaró készülékre.

Üdvözlettel: Gengszter

At1 Creative Commons License 2004.05.12 0 0 411
Pardon. Akkor nem értem hogy a radartesztnél miért RMR D van, és a lézernél miért MRD együtt a kettő sehol. Passz..
At1 Creative Commons License 2004.05.12 0 0 409
MRD 1000 test results radar detector

keres rá.

Ott van a táblázat alján RMR D néven. A lézeres mérésnél már MRD néven.

At1 Creative Commons License 2004.05.11 0 0 407
Szia! Elolvastad ezt a topikot az elejétől?.. Nem akarlak elkeseríteni.
Előzmény: VéPeti (405)
robicsek Creative Commons License 2004.05.11 0 0 406
600kmről? nem semmi technika :-)))))))))))))))
Előzmény: VéPeti (404)
VéPeti Creative Commons License 2004.05.11 0 0 405
Más:
Nemrégiben vettem egy MRD-1000 -est. Esetleg akinek régebben van, megoszthatná a működési tapasztalatait. Nekem eddig a rövid idő alatt két éles "bevetésen" esett át, az első egy Speedophot volt, amit kb 50m-ről eléggé halványlilán jelezgetett, kb mint egy tesco ajtónyitót, viszont az M7-en egy Famalight III -ra kb. 500-tól 0 méterig meg sem nyikkant...
vp.
VéPeti Creative Commons License 2004.05.11 0 0 404
T-T:

a román políciát ne szidd, mert mostanában kaptak egy vagon VW-t hifitorony szerű modern lézercuccokkal (nem röhögni, laikus vagyok...), szóval 4 éve járok ki, persze felvéve a kinti tempót, és ezalatt az idő alatt összesen 1 db kókadt pisztolyszerű alkalmatossággal akartak lelőni egy dákia mellől. Oszt most jött a bummm, és 600km-ről úgy levideóztak, hogy nem győztem magam visszanézni a tévén, milyen szép is vagyok vezetés közben :)) ja, mennyivel, persze, hogy százzal, lakott településen... Még szerencse, hogy a kinti tarifa ilyenkor kemény 3k huf, ha másnap befizetem. Na ennyi romanyeszkáról.

Előzmény: Törölt nick (400)
At1 Creative Commons License 2004.05.10 0 0 403
Akkor jó:) Már azt hittem nem nézed meg naponta háromszor a honlapod. :) Én biztos nézegetném:)

tvn működött.

At1 Creative Commons License 2004.05.10 0 0 401
T-T,

adsz egy működő e-mail címet? Szerintem lépj a nyakára a szerverüzemeltetődnek amúgy..

Lassujármü Creative Commons License 2004.05.10 0 0 399
Minap jártunk egy kicsit Tunéziában. Ott jól megoldják a sebességtúllépés mérését: "ha a rendőr azt mondja, akkor az úgy van. Állítólag láttak már mérőberendezéseket is" mondta a rezidensünk. Mi persze a biztonságos buszon ültünk... :-)))
Lassujármü Creative Commons License 2004.05.10 0 0 397
A 2/2001 29. par. 1/b-ben a "közlemény" fogalma szerepel. Ez a paragrafus ennek illetéktelen felhasználásáról szól. Milyen "közleményt" küld egy sebességmérő radar? Legfeljebb a saját adás azonosításához használt modulációt, azt meg nem demoduláljuk (tudtommal) a detektorban.
Mi a helyzet az X és K sávos ajtónyitókkal? Azokhoz is MHH engedély kellene...

LJ

Előzmény: Törölt nick (390)
szg307 Creative Commons License 2004.05.10 0 0 396
Nem, telefon :-))
Előzmény: At1 (395)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!