Információk és hírek a traffipaxok ellen bevethető eszközökről. A sebességmérés üldözöttjeinek topikja: károsultak és előrelátók, detektorhasználók és forgalmazók - de természetesen a Sasszembrigád tagjainak hozzászólásait is várjuk az utca 'másik' oldaláról!
Inakbb '98asnak nezem, de majd rapillantok az IC-k gyartasi idejere. Az elarulja. igazandibol ha valaki elarulja nekem hogy mi az a F es H betu, ill. mi lehet az a gomb, ami semmit sem csinal, akkor tok jo. Olyat talaltam meg rajta, hogy ki lehet kapcsolni a kijelzot.
Ja, hogy ezek azok az "útállapot ellenőrző bóják". Ebből az elnevezésből mindenre asszociáltam, csak arra nem.
Ezeket az oszlopokat már szemlélgettem, egyszer az egyiket körbe is jártam. Az a fekete kis dobozka - legalábbis annál az oszloponál amelyet vizsgálatam - piros színű lézer fényt bocsátott ki! Abban maradtam magamban, hogy bizonyára forgalom számálást végez. Ha Füzesabonynál hajtassz fel a pályára Pest felé, akkor balra elnézve egyenesen a szemedbe világít (nem tudom, hogy még működik-e, mert mióta megvan az M30 nem ott hajtok fel).
Az M3 Bp felé vezető szakaszán a 144km-nél (és a 138-nál) Állnak ezek az útállapot ellenörző bóják. Oszlop, melyen 1.5m magasan egy 50*50 cm fémdoboz van. Felfelé szélirány- és erősség mérő, hőmérő. Kb. 2m magasan egy fém karon egy 40*15cm-es fekete doboz (mint a Favoritok rendszáma felett...), melyből kábel megy be a vezérlődobozba. Ez a kar, végén a detektorral pont úgy áll, mintha a távolodó autót mérné. Ilyet már biztosan láttál... :-(((
Na jól van, úgy látszik a gengszter stílus sem jött be:(
Akinek kell mondjon rá egy árat, de nevetségeset azért ne. Dobozban van számlával, van rajta még 1 év jótállás is. Ugyanaz mint a BEL Euro, csak az US. módban sokkal többet tud.Jelez útfelbontástól kezdve az időjárásig. Összesen 64 ún. safety warning system pontja van. Az ára 499 dollár volt + postaköltség, az itteni ára közelít a 200 ezerhez.
Ja és az M 3 as bevezetőn rádüvölt a neon Budapest táblánál, hogy LÉZÖR ALÖRT!!!! De megbocsátható, mert 2 "Kéju bendet" megfogott a kivezetőn.
Most még a bóják "szerelhető" magasságban vannak, biztos' csak kisérlet folyik. Az éles berendezések felkerülhetnek a magas sima kameraoszlopokra, felüljárók alsó oldalára, stb. Az viszont igaz, hogy láttunk vagy 10-15 ilyen dobozt, de csak kettő működött.
Arra leszek kiváncsi hogyan azonosítják majd az autót (bár ezt egy kamera meg fogja csinálni), ill. a vezetőjét.
Szempontunkból az a kérdés, hogy ezek a dobozok milyen módon fognak mérni. Ha hurokdetektorral, akkor nem fogunk előre tudni róla.
Ahogy a Népet ismerem, lesznek olyanok, akik ellátogatnak majd ezekhez a dobozhokhoz egy-egy megfelelő szerszámmal, aztán kissé siettetik az amortizációját. Mivel a rendőrség elég csóró, előbb-utóbb csak elfogynak (mármint a dobozok), vagy fel fogod ismerni menet közben a mellette álló két rendőrről. :-))
Újabb Snooper tapasztalatok - mindenki épülésére.
Az M3 138 - 144 km szelvényei között (Bp felé) az automata útállapot jelző bójákon van egy új fekete doboz, amit heves K sávú adásnak vettem. Főleg Miskolc felé menet, mert akkor szemben sugároz. Nincs fényképező, vagy egyéb masina, ez valami forgalomszámláló kísérlet lehet. A Bp-hez közelebbi bójákon nincs, vagy nem aktív e szerkezet.
Tiszavasváriban jelzett X sávot is - nagyon határozottan - de a hóekét nem láttuk...
Egyébként Bp-en kívül rendkívül csendes, ha valamit jelez, jobb elvenni a gázt!
Maradjunk abban, hogy nem eladod nekem, hanem árulod.. :o)
Egyébként T-T jól beszélt. Ha ezer magyar forintnak kell érteni a 120-at, akkor én kiszállok.
Esküszöm ilyen piti dolgokba mint a radareladás bele sem nyúlok, annyiért eladom neked amiért reggel 10kor fel sem kelek, nem vagyok ilyen kispályás, de kell a pénz ügyvédre....kilóhúsz...
Mai tapasztalatok a Snooperről (_Gabesz detektora nálam kötött ki)
Ma végigautóztam nyugat-Mo-t. Bp-en sok zavarforrás van, de rendben lehet a szelektivitás is, mert időnként meglepő helyeken is csendben van.
Kinn az országúton/autópályán hangját sem hallani, csak ha baj van. Én nem tapasztaltam a nagyfesz vezeték-zavart!
Viszont fogott három radart: egyik az M7-en a szembe jövőket mérték, már a "fogó embereknél" is jelzett, nemcsak a radarnál!
M1-M7 közös szakaszon domb mögött Multanova: a domb előtt jelzett! Nem tudom, hogy' csinálta, azt hittem fals, de nem! A dombtetőn is jelzett, de onnan már láttam a zöld Skodát.
A 2/a-n szemből jött egy mozgó mérőautó (nem minket mértek), de egyértelműen jelezte!
Kezelni egyszerű, beszélni nem tud, de különböző hanghatásokkal rájöhetsz, mi a baj (pl. a Multanovát egészen furcsa dudálással jelezte!)
LJ
Na, ha senkinek nem kell a BEL Vectorom, akkor megpróbálom gengszter stílusban ajánlani hátha ez a marketing hatásosabb:))
Figyejjetek má ruppótlanok, vegyétek má meg az enyémet ócsóóó, ne csak dumájjatok, meg kérdezzetek hüjeségeket.. tuttok mindent.. mááá... nem is irom meg hogyé adom, mer csak a szátok jár..esküszöm el sem adon nektek.. de megpróbálhatjátok:)))
Köszönöm. Gondolom ma már nem tudok érte menni, de kedden 'meglátogatlak'.
Természetesen leírom a tapasztalataimat, és bízom benne, hogy a hétvégét megúszom drága fénykép nélkül.
Kellemes Húsvétot Mindenkinek!
Z.
Végig olvastam az egész fórumot, de ennek ellenére az sem egyértelmű, hogy melyik országot kellene beállítanom, ami legközelebb áll szeretett Hazánk trafipaxos paramétereihez.
Köszi
Z.
Üdvözlet minden sorstársnak.
Az elmúlt napokban 'hozzájutottam' egy BEL 550 Euro típúsú készülékhez. Hurrááá!!
Leírást viszont a net-en csak idegen nyelven találtam hozzá. Tudna nekem valaki küldeni magyar nyelvű használati utasítást. Nem szeretném, ha elszúrnám a beállítását és emiatt szaladnék össze a 'szerv'-vel.
Valaki elmondaná, hogy miben különbözik a 'City' és a 'City All' mód?
Előre is köszönöm.
Ma nekem is volt egy olyan gondolatom, hogy mivel az érzékenység nem változik a City All üzemmódban, csak a kijelzés módja, így nyugodtan lehet használni minden helyzetben.
Nem hiszem, hogy az OMV-kút mellett ólálkodó trafit nem szúrná ki:
1. Ha ugyanazon-, vagy közel azon a frekvencián dolgozna mint a kút ajtónyitója, akkor lehet, hogy zavarnák egymást, de a detektor mindenképpen csipákolna, jóval erősebben, mintha csak egy jelforrás lenne.
2. Ha más radaros frekvenciájú trafi-t állítanak oda, akkor is jelezné a detektor, mert tapasztalatom szerint igen gyorsan vált egyik freki figyeléséről a másikra, akár másodpercenként többször is. A változó hangból rögtön kiszúrnád, hogy nem csak az OMV-s jelről van szó.
3. Ha lézert támasztanak a kút oldalának, akkor a helyzet ugyanaz, mint a 2. pontban, nem lehet eltéveszteni.
Köszi a korrekt választ! Így már abszolut nem érdekel a V1, mert a garancia megléte minimum feltétel egy ilyen készüléknél, ugyanis, ha az ember egyszer kiad egy komolyabb összeget, akkor nem mindegy, hogy mi történik, ha esetleg valami baj van a termékkel.
És ez az árkülönbözet az 550-es és a V1 között tényleg durva!