Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zolika66 Creative Commons License 2004.04.09 0 0 286
Végig olvastam az egész fórumot, de ennek ellenére az sem egyértelmű, hogy melyik országot kellene beállítanom, ami legközelebb áll szeretett Hazánk trafipaxos paramétereihez.
Köszi
Z.
Zolika66 Creative Commons License 2004.04.09 0 0 285
Üdvözlet minden sorstársnak.
Az elmúlt napokban 'hozzájutottam' egy BEL 550 Euro típúsú készülékhez. Hurrááá!!
Leírást viszont a net-en csak idegen nyelven találtam hozzá. Tudna nekem valaki küldeni magyar nyelvű használati utasítást. Nem szeretném, ha elszúrnám a beállítását és emiatt szaladnék össze a 'szerv'-vel.
Valaki elmondaná, hogy miben különbözik a 'City' és a 'City All' mód?
Előre is köszönöm.
szg307 Creative Commons License 2004.04.09 0 0 284
Megtesztelem, és beszámolok az eredményről.
Előzmény: Törölt nick (283)
szg307 Creative Commons License 2004.04.07 0 0 281
Amint az én esetem is mutatja, ha megveszem a netről a cuccot, akkor lehet, hogy kevesebbe kerül, de most futhatnék a garancia után.
Előzmény: zolkocsis (278)
szg307 Creative Commons License 2004.04.07 0 0 280
Ma nekem is volt egy olyan gondolatom, hogy mivel az érzékenység nem változik a City All üzemmódban, csak a kijelzés módja, így nyugodtan lehet használni minden helyzetben.

Nem hiszem, hogy az OMV-kút mellett ólálkodó trafit nem szúrná ki:
1. Ha ugyanazon-, vagy közel azon a frekvencián dolgozna mint a kút ajtónyitója, akkor lehet, hogy zavarnák egymást, de a detektor mindenképpen csipákolna, jóval erősebben, mintha csak egy jelforrás lenne.
2. Ha más radaros frekvenciájú trafi-t állítanak oda, akkor is jelezné a detektor, mert tapasztalatom szerint igen gyorsan vált egyik freki figyeléséről a másikra, akár másodpercenként többször is. A változó hangból rögtön kiszúrnád, hogy nem csak az OMV-s jelről van szó.
3. Ha lézert támasztanak a kút oldalának, akkor a helyzet ugyanaz, mint a 2. pontban, nem lehet eltéveszteni.

Előzmény: robicsek (273)
zolkocsis Creative Commons License 2004.04.07 0 0 278
T-T!

Köszi a korrekt választ! Így már abszolut nem érdekel a V1, mert a garancia megléte minimum feltétel egy ilyen készüléknél, ugyanis, ha az ember egyszer kiad egy komolyabb összeget, akkor nem mindegy, hogy mi történik, ha esetleg valami baj van a termékkel.

És ez az árkülönbözet az 550-es és a V1 között tényleg durva!

Előzmény: Törölt nick (276)
robicsek Creative Commons License 2004.04.07 0 0 277
az M3as kivezető szakaszán rendszeresen szokott lenni valami Favorit az OMV kutnál, ha arra járok beszámolok:)
Előzmény: Törölt nick (276)
zolkocsis Creative Commons License 2004.04.07 0 0 275
Köszi az infót! Tájékozatlan vagyok (illetve már csak voltam) amcsi-áfa ügyben :-)

És most, hogy kezdek itt a topicban visszafelé olvasni, úgy látom, hogy a V1-es kérdésről, amit az előbb írtam (mármint e modell nem-forgalmazásának okáról), régebben T-T már nyilatkozott, így bocsi mindenkitől (nem ártana előbb visszaolvasnom, és csak utána írogatni :)

Előzmény: robicsek (274)
robicsek Creative Commons License 2004.04.07 0 0 274
"amcsi áfa visszaigényelhető "

bajosan ott ugyanis nincs ÁFA :-) Ami van az a sales tax, államonként más (ugy 5-10% kb), de nem ugy muxik mint az europai ÁFA (VAT, Mwst, stb), azaz nem csak az értéktöbblet után kell fizetni, hanem mindig, és nem a szövetségi budzsébe megy be hanem az adott államé. Érdekes modon viszont MINDIG netto árak vannak kiirva, azaz ha látod hogy a detektorod 399.95$ akkor az mondjuk 430...

Előzmény: zolkocsis (272)
robicsek Creative Commons License 2004.04.07 0 0 273
"Bp-en non-stop be-be csippan még City All üzemmódban is"
persze hogy.

Az érzékenysége ilyenkor se kisebb, de csak eccer csipog ha nem változik a jelszint, csak villog ha talál valamit. Ha valtozik a szint, csipog. Én igy használom autopalyan is.

Egyébként az M0-s ismert helyen állo lézert igen jo előre jelezte.

(egyébként ha én rendőr lennék csak OMV kutnál mérnék mert azokat állandoan jelzi és az ember hajlamos nem komolyan venni :-)

Előzmény: szg307 (271)
zolkocsis Creative Commons License 2004.04.07 0 0 272
Sziasztok, szia T-T!

Nagynehezen idetaláltam erre a fórumra, úgyhogy mindjárt lenne is egy kérdésem T-T-hez! Nemrég leveleztünk, és akkor eldöntöttem, hogy én is benevezek kb. júniusban egy BEL 550-esre. Eddig én is Valentine 1-t szerettem volna, de itthoni forgalmazó hiányában (= rizikós szállítás, garancia-problémák, stb), illetve a BEL tudását átböngészve döntöttem az 550-es mellett.

Viszont: mennyibe kerülne a V1? És miért drágább, mint a BEL, hiszen a V1 honlapja szerint 400 USD az ára. Tudom, hogy erre még vám + áfa + szállítás + haszonkulcs, de ha jól tudom, akkor az amcsi áfa visszaigényelhető (termék elhagyja az országot), és feltételezem, hogy Te, mint magyarországi forgalmazó kapnál viszonteladói kedvezményt is rá, valamint, ha raktárra is rendelnél, akkor a több készülék egyidejű szállítása miatt csökken az egy db-ra jutó szállítási költség is...

Amúgy V1-es és BEL 550-es tapasztalatokat szívesen olvasnék, tehát ilyen kütyük tulajai, ne kíméljetek! :)

Előzmény: Törölt nick (270)
szg307 Creative Commons License 2004.04.07 0 0 271
Sajna ma nem volt időm visszavinni, erre már csak a jövő héten kerül majd sor.

A hét hátralevő részében még tesztelem egy kicsit, megpróbálom kitalálni, hogy mikor jön elő a "? LO1 Call Markers" felirat.

Ma egyébként az M3 befelé vezető szakaszán a Szerencs utca után pár száz méterrel a gyalogos felüljáró alatt tanyáztak a jómadarak. Ismertem ezt a helyet, elképesztően gonosz, csak akkor láthatod, ha már megvan a fénykép rólad. A szerkezet már vagy 100 méterről jelezte őket, pedig tele volt az út autókkal, én pedig a belső sávban haladtam.

Gyöngyös környékén, ahol az M3 mellett Bp-felé jobb oldalon nagyfeszültségű kábelek mennek, folyamatosan egy-két kilométeren keresztül Ku-sávban csipákol. Máshol, ahol nagyobb feszültségű kábelek találhatók, ráadásul az út felett, nem szólal meg.

Egy biztos, hozzá kell szokni a használatához. Bp-en non-stop be-be csippan még City All üzemmódban is.

Valamelyik nap Misklolc felé az M30-as végén a 80-as, majd 60-as tábla után méregettek lézeresen. A készülék City All üzemmódban maradt (Bp-től), de már vagy fél km-ről jelezte a yardot. Nagyon megnyugtató volt, mosolyogva mentem 10km/h-val alatta mindenhol a megengedett sebességnek. Akik szélsebesen elmentek mellettem, mire odaértem, már ott álltak az út szélén a karók között, hosszú tömött sorban. Nagy kaszálás volt. Azon gondolkodtam, hogy detektor nélkül megúsztam volna-e a dolgot. Arra jutottam, hogy a 130-as résznél biztosan gyorsabban mentem volna, a 80-as résznél bár már észrevettem volna a mérést, de még mindig túl gyors lettem volna ahhoz, hogy megússzam.

Előzmény: Törölt nick (270)
CBA Creative Commons License 2004.04.07 0 0 269
Vett már valaki innen Gengsztertől detektort? Ha igen milyenek a tapasztalatok?
A honlapon már csak egy típust lehet rövid határidövel átvenni!
Szétkapkodtátok?
_Gabesz Creative Commons License 2004.04.06 0 0 268
Megkaptam, holnap hivlak.
Előzmény: Lassujármü (267)
Lassujármü Creative Commons License 2004.04.06 0 0 267
Érdeklődő mail ment címdre!
Előzmény: _Gabesz (266)
_Gabesz Creative Commons License 2004.04.05 0 0 266
T-T
A GSM antennákra nem érzékeny, viszont az erősáramú kábeleket észre veszi.
Bemásolom az adatait hogy össze tudd hasonlitani a Whistlerrel.

Radar
Receiver type: Dual Conversion Superheterodyne
Antenna type: Linear Polarized, Self-Contained Antenna
Detector type: Scanning Frequency Discriminator, Eurotech 2000 Frequencies
X-Band: 10,525 GHz
Ku-Band: 13,45 GHz
K-Band: 24,125 GHz
Ka-Band: 33.4/36.00 GHz

Laser
Receiver type: Pulsed Laser Signal Receiver
Detector type: Digital Signal Processed Pulse Width Discriminator
Opto sensor: Dual Convex Condenser Lens and High Speed Photo Diode Detector
Spectral Response: 800-1100 nm

General
Temperature Range: 4 to 158 F (-20 to 70 C)
Power Requirements: 12-16 V DC, 310mA (Negative Ground)
Dimensions (HWD): 29mm*75mm*120mm
Weight: 119gms

szg307,
Az ajtónyitókat ez is veszi, de ha be van állitva az Auto Mute (igy hivja a kézik. amit irtam múltkor) akkor nem zavaró.
City üzemmódból ebben csak 1 van.

Előzmény: Törölt nick (264)
szg307 Creative Commons License 2004.04.05 0 0 265
A Bel550 is kivétel nélkül jelzi az összes ajtónyitót, de a "City All" üzemmódban csak rácsippan, és figyeli továbbra is azt a frekvenciát; ha jelnövekedés van, akkor bejelez.
Előzmény: _Gabesz (263)
_Gabesz Creative Commons License 2004.04.02 0 0 263
T-T,
Nem tudom milyenek a mostani Whistlerek ezért nem is hasonlitanám hozzájuk.
Ezt mikor megvettem, nekem ez tűnt a legjobb ár/érték arányú készüléknek, a másik szempont pedig az volt, hogy ez egy európai cég terméke, ezáltal nem az amerikai radarokra van "hangolva" hanem azokra amiket itthon is használnak. Előtte volt pár amerikai készülékem is, de azok elég reménytelenek voltak (volt amelyik az összes ajtónyitót vette, a radar mellet meg meg se szólalt).
Amit kicsit nehezebben vesz észre az a kúpos elejű (Multanova talán?), de azt is kiszúrja, csak nem olyan messziről mint a többit. Legtöbbször a Nagykörösi útnál vettem hasznát, ott ha a felüljáró alatt álltak (legtöbbször takarásban, az 50-es tábla után), akkor általában a temető környékén már rendesen radarként jelezte (sűrűbben csipogott) a vett jelet. Aki ismeri a helyet az tudhatja, hogy ez olyan 150-200 méter körüli távolság lehet.
Országúton a 2/A úton "próbáltam" és ott messzebbről is jelezte a mérőautót (valószinű mert nem tudtak annyira elbújni). Lézerrel nincs tapasztalatom.
A funkciók közt van egy CITY mód egy kijelző sötétités (DARK) és egy némitás (MUTE). Tud még egy olyat, hogy ha a jel nem erősödik (pl. ajtónyitóknál, erősáramú kábeleknél, stb.) akkor elöször 2-3 csipogással jelzi, hogy milyen sávban vette a zavart majd a hangerőt leveszi és csendesebb hangon jelez +a LED is jelez ha nincs sötétitve. A kézikönyvében ezek mind le vannak irva részletesen és kitérnek a radarok/lézerek működésére is.
Ha valamire kiváncsi vagy még, kérdezz nyugodtan.
Előzmény: Törölt nick (262)
_Gabesz Creative Commons License 2004.04.01 0 0 261
Sziasztok!

Volna egy eladó Snooper SD715is detektorom. Van hozzá angol nyelvű használati utasitás és egy tapadókorongos rögzitő a szélvédőhöz (a napellenzős csiptetője sajnos eltört, de ha kell megkeresem). Veszi az X, K, Ka, Ku sávokat és a 800-1100nm-es lézer spektrumot. A jellemzőiről bővebben itt lehet olvasni.
Én 2 évvel ezelött szereztem 200GBP-ért (megvan róla a számla is) és egy jó párszor már hasznát is vettem.
Ára: 40E HUF

Lassujármü Creative Commons License 2004.04.01 0 0 260
PALMos detektor: nem vagyok benne biztos, hogy terjedni fog. Egy radardetektoron nincs annyi kijelezni való, mint GPS-nél. A PALM csak néhány LED, meg egy fütyülő funkcióját venné át...
Ellenben el tudok képzelni olyan detektort, ami értelmes (digitális) módon kiadja magából a riasztást, amit fel lehet dolgozni GPS-es PALM-al.

Szokások: valóban változnak a rendőrségi szokások! Saját tapasztalat: a minap egy Auchan parkolóban figyelték a közlekedést négyen(!) (fekvő társaik mellett), és büntették a rosszul kanyarodókat. Én emberemlékezet óta nem tudok ilyen parkolókban bekövetkezett balesetekről - tehát közlekedési szempontból nem kritikus helyek -, míg a községben két baleset volt, és két házat feltörtek ezidő alatt. Valami itt nem kerek...

Előzmény: Dínó (257)
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.31 0 0 259
Sziasztok!

"bevételt kell generálni ezért úton-útfélen ellenőrizni fognak"

Ezt csak megerősíteni tudom. Ma pécs felé több rendőrt láttam egy nap alatt mint eddig fél év alatt összesen amerre jártam.

Kaposvár felé a török emlékmű után kint voltak (épp egy teherautóst szivattak), Szigetváron a kamionosokat állítgatták meg, pécstől pár km-re a 6-oson egy rendőr egy piros opellal álldogált egy "mellékúton" egymagában (valakit nagyon várt mert figyelte rendesen a pécs felé tartókat) ill. pécsen találkoztam még egy fehér (mozgó) skoda trafival...

Előzmény: Dínó (257)
Dínó Creative Commons License 2004.03.31 0 0 258
Me, is tudom = Nem is tudom

bocs

Dínó Creative Commons License 2004.03.31 0 0 257
Annyira nem távoli jövő... A rendőrség csődben van, üzemanyagra se nagyon van pénzük. Ebből két dolog következhet, ami nem offtopic:
- a mobil sebességmérőkből "fixek" lesznek, mert nem lesz benzin a kocsikban,
- most vesszük majd igazán hasznát a detektoroknak, mert a rendőrségnek bevételt kell generálni ezért úton-útfélen ellenőrizni fognak.

Me, is tudom, hogy ezek a dolgok viccesek vagy inkább szomorúak. Nem szeretnék olyan világban élni, ahol a rendőrök gyalog üldözik a bűnözőket.

palmos detektor: szerintem aki megcsinálja kaszálni fog vele. A GPS-es cuccok is szépen futnak felfelé.

CBA Creative Commons License 2004.03.31 0 0 255
Megint OFF:
Mától a Tesco katalógus 23.oldalán digitális alkoholdetektor csak 14990 Ft. Ilyen se volt még...
popsicle Creative Commons License 2004.03.31 0 0 254
Nekem egy benzinkút kéne amit ráköthetnék az autómra, igy nem kellene megállni tankolni, meg ha mar ugyis van utanfutóm:)))
Előzmény: ttl (253)
ttl Creative Commons License 2004.03.31 0 0 253
Nem is hülyeség!
Riasztáskor rögtön tárolhatnád a GPS koordinátákat, ennek később Te is, és az értesített ismerősök is hasznát vehetik.
TTL
Előzmény: Dínó (252)
Dínó Creative Commons License 2004.03.31 0 0 252
Például milyen jó lenne egy bővíthető adatbázisú palmtopos radardetektor: nem csak riasztást kapsz, hanem esetleg egy képet, hogy mit keress: fehér Seat, Piros Skoda, háromlábú... :o)
Dínó Creative Commons License 2004.03.31 0 0 251
Még nem hallottam, azért is kérdeztem Tőletek... :o)
Miért volna jó?
- Mert ha van a kocsidban eleve egy ilyen kütyü (pld GPS célból) akkor jó lenne ezt használni a lehető legtöbb dologra és nem telepakolni a kocsit egyéb "dobozokkal",
- talán olcsóbb is lenne (mármint a kiegészítés a komplett detektorhoz képest),
- a programozása, beállítása is egyszerűbb lenne (milyen sávokat figyeljen, ki lehetne szűrni a vakriasztásokat,...stb.).
Dínó Creative Commons License 2004.03.31 0 0 249
Sziasztok!

Úgy látom van itt pár profi. Nem hallottatok véletlenül palmtophoz (pld ipaq) csatlakoztatható radardetektor-kiegészítésről? Csináltak már vérnyomásmérőtől a GPS-ig mindenféle kütyüt ezekhez, hátha valamelyik gyár erre is gondolt...

Köszi

jefflynn1974 Creative Commons License 2004.03.31 0 0 247
Onmagaban ez is igaz, de nagyon leegyszerusited az osszehasonlitast.
Egy termek ara nem csak a tudasatol, minosegetol, vagy fejlesztesi, eloallitasi koltsegetol fugg, hanem nagyon sok minden mastol, es ami dragabb, nem biztos hogy jobb, de lehetseges persze. Ez marketing, es nem mas, ami arrol szol, hogy a vasarlo a Te termekedet valassza. Par evvel ezelott a Kando mikrohullamu laborjaban szivesen megmertem volna minden jelentkezo keszuleket, most sajnos nem ferek hozza ilyen muszerekhez, pedig tanulsagos lenne :(
Előzmény: Törölt nick (246)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!