Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

army74 Creative Commons License 2014.11.27 0 0 topiknyitó

Sziasztok. 2001' Hyundai Trajet 2.0i  benzines Trajet volt az első Trajetem melyet 160.000km-el vettem. Az eltelt majdnem 3 év alatt  megfordult még nálam egy 2700ccm-es V6-os benzines és jó pár dízel Trajet melyekből szerintem elég jól kiismertem ezt a típust.

A benzinest idén eladtam és 3 hónapja vettem egy külföldi papíros CRDI motorral szerelt elhanyagolt állapotút azzal a céllal, hogy teljesen helyreállítom. A váltót már sikerült rendbe hozni  melyben minden szinkron cserélve lett. Most épp a hidrotőkék és a vezérműszíj cseréje folyik. Remélem jövőhétre már vizsgáztatható állapotba kerül.

Eddig cseréltem új gyári alkatrészekre: váltószinkronok, lengőkar gömbcsukló, stabkar, 2db. toronycsapágy, 2db. első kerékcsapágy, első féktárcsa mögé a 2db. porvédő lemez, kormányösszekötő, első és hátsó fékbetét féktárcsák felszabályoztatva, tettem fel gyári vonóhorgot, a szövetkárpitos ülésszett fekete bőrös ülésekre cserélve, első két ajtókárpit könyöklője és a vezetőülés bőrözése javíttatva, olaj, fagyálló, váltóolaj szűrők újakra cserélve, új nagynyomású Bosch vezérlőszelep cserélve, 1db. izzítógyertya cserélve. hátsó ablaktörlő motort megjavítottam, és vettem rá gyári új ablaktörlő kart is. 

Tempomat beszerelése is folyamatban van.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!